Okeequote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met cijfertjes en logica![]()
Net als sudoku
Succes en sterktequote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even verder huishouden, bijna klaar nu (beneden dan, maar meer wordt het ook niet vandaag)
![]()
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nog mijn huiswerkopdracht voor de training maken
Wat doen met allerlei gedachtes. Moeilijk uit te leggen en vind dat wel erg persoonlijk om dat hier neer te zetten.quote:
Ah zoquote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doen met allerlei gedachtes. Moeilijk uit te leggen en vind dat wel erg persoonlijk om dat hier neer te zetten.
Tja. Tegenwoordig kun je inderdaad beter namen kiezen als Sven, Dylan, Damian en Ibrahim.quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een originele namen ook weer in die opdracht; Jan, Kees, Theo en Henk
Eej de naam van een vriend van me staat er tussenquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Tegenwoordig kun je inderdaad beter namen kiezen als Sven, Dylan, Damian en Ibrahim.
Okee, dat is toeval hoorquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eej de naam van een vriend van me staat er tussenen soort van ex ook
Maar inderdaad, die namen kloppen tegenwoordig iets beter
Whehequote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Maar je hebt ook 2 van die namen op Hyves, Nu weet ik nog niet wie het is
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden tekenquote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk verbaast het me best dat er overal Euro staat, wat een stone-age boeken zeg
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden teken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Deze had ik bijna meegenomen uit Antwerpen.
[ afbeelding ]
vogeltjesmarkt geweest?quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ahhwquote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja. Een klein hamstertje.quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor dier? een hamster of zo?
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopenquote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ah nog steeds geen nieuw wiskundeschrift gekochtal die losse blaadjes...
![]()
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Een klein hamstertje.Ze hadden ook eekhoorntjes!
![]()
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nuquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopen
Dat misschien wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nu
Honden ook, maar jij stopt ze in je UIquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Nouhouquote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
Da's heul geen echte.quote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
Achja, welk dier niet?quote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.quote:
Ja dat klopt. Maar ja sommige dieren kunnen niet meer in de vrije natuur leven denk ik. Daar heeft de mens in de loop der jaren wel voor gezorgd.quote:
Mja, die moeten verzorgd worden, maar ook die zie ik het liefst zo veel mogelijk "vrijheid" hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gedomesticeerde dieren niet, die overleven dat doorgaans niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |