Eej de naam van een vriend van me staat er tussenquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Tegenwoordig kun je inderdaad beter namen kiezen als Sven, Dylan, Damian en Ibrahim.
Okee, dat is toeval hoorquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eej de naam van een vriend van me staat er tussenen soort van ex ook
Maar inderdaad, die namen kloppen tegenwoordig iets beter
Whehequote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Maar je hebt ook 2 van die namen op Hyves, Nu weet ik nog niet wie het is
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden tekenquote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk verbaast het me best dat er overal Euro staat, wat een stone-age boeken zeg
quote:Op zondag 3 april 2011 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat had ik ook een keer. Hielp ik iemand met zijn bedrijfseconomie. Alleen ik had het gehad in het gulden tijdperk hij in het Euro-tijdperk. Had voor het gemak ook mijn boeken meegenomen. Stonden soms opgaves tussen die hetzelfde waren alleen de bedragen waren iets anders en dan met een euro-teken ipv een gulden teken
quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Deze had ik bijna meegenomen uit Antwerpen.
[ afbeelding ]
vogeltjesmarkt geweest?quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ahhwquote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja. Een klein hamstertje.quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor dier? een hamster of zo?
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopenquote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ah nog steeds geen nieuw wiskundeschrift gekochtal die losse blaadjes...
![]()
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Een klein hamstertje.Ze hadden ook eekhoorntjes!
![]()
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nuquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neem de trein naar Eindhoven. Het is koopzondag, daar kun je wel zo'n schrift kopen
Dat misschien wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh, te laat om nog naar ehv te gaan nu
Honden ook, maar jij stopt ze in je UIquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eekhoorntjes? horen die niet in de vrije natuur rond te lopen?
Nouhouquote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
Da's heul geen echte.quote:Op zondag 3 april 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden ook, maar jij stopt ze in je UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |