Geen nuttigheden in huisquote:
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurquote:
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Ach germquote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer. Vanmorgen wel een half uurHet zielige jochie
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom is 't zielig als je buurjongen buiten is?
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef sararaats het volgende:
Hey friemelaar
Straks pizza en hopelijk in de tuin!
Dat is wel zielig jaquote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wordt regelmatig buitengesloten (letterlijk) door zijn moeder.
Hier welquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
De zon schijnt hier al de hele dagquote:Op zondag 3 april 2011 15:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi saraa, hoe is het in het belgische ? schijnt bij jou de zon weer inmiddels ?
Werksequote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens beginnen![]()
vandaag gaan we open vanaf 5 uur
Fyra, de roze trein.quote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie zin heeft: Mijn verslagje van gisteren staat hier: Treinentopic 305: Fyra naar Breda, eindelijk.
zoietsquote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef friemelaar het volgende:
is de autoupdate stuk ?![]()
edit : nee iedereen heeft een leven![]()
Hey wokkie.quote:
noesquote:Op zondag 3 april 2011 16:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey wokkie.
Dat krijgen we wel meer de komende tijd denk ik, met dat mooie weer.....
Ik had nu eigenlijk ook op de boot moeten zijn maar heb de benodigde spullen niet kunnen gaan halen afgelopen week
leuk uitje flesquote:Op zondag 3 april 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie zin heeft: Mijn verslagje van gisteren staat hier: Treinentopic 305: Fyra naar Breda, eindelijk.
Ja maar gisteren werkenquote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noeshet was echt boten weer dit weekend
Gister helemaal!quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Pien85 het volgende:
't Is zeker botenweerHad ook wel op 't water willen zitten eigenlijk
welke zijn jullie uiteindelijk geweest??quote:
Ja gisteren zekerquote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister helemaal!
Ik geloof niet dat mijn ouwelui hem al klaar hebben voor de zomer, ik geloof dat ik maar eens ga vragen. Zondagmiddagen op het water.
Biertje, beetje rondvaren. BBQ-en of skottelbraaien.
* Barretje80 wil ook een boot!quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister helemaal!
Ik geloof niet dat mijn ouwelui hem al klaar hebben voor de zomer, ik geloof dat ik maar eens ga vragen. Zondagmiddagen op het water.
Biertje, beetje rondvaren. BBQ-en of skottelbraaien.
Pannenkoekenmeet?quote:Op zondag 3 april 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wil ook een boot!
maar ehm. nog een boot dus voor de pannenkoekenmeet??
jah op de boot bij friemquote:
Het natuurhistorisch museumquote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke zijn jullie uiteindelijk geweest??
en ze hadden zelfs een opgezette Toekquote:
Oké.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah op de boot bij friem
en hoe meer boten hoe meer mensen mee kunnen
wat kan je daar zien??quote:
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??quote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Maar die van mijnn ouders ligt in Meppel.
En ik weet niet waar Friem ligt, maar het westen van het land is bijvoorveeld drie dagen varen hoor.
Dat is dus al een week, heen en weer.quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??
Kon hij niet meer op zijn benen staan dan?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij ligt friem in de buurt van bredaTilburg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |