de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht wordenquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"de theepot" is het onderdeel van een servies dan??
Bahquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ping en pong speelde pingponpang zei de pingpongbal! En ping die zei dat pong m was en pong die zei dat ping
Ja. crimineelste stad van het landquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TIjd gehaad dat ze de fiets bij wijze van spreken onder je kont wegjatten
nooit fijn om 4:00 snachts in 1 keer geen fiets meer hebben.
Eindhoven is ook gek
ik weetquote:
Okee, succes danquote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weetmaar hij gaat niet uit mn hoofd, hopelijk is er zo een of ander kind op die verjaardag aan wie ik m kan leren
dan is ie uit mijn hoofd
have funquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
zulks een toevalquote:
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.quote:
Net even de begeleiding gebeld, en die meende dat die gewoon los te koop zijn. Toch maar er op wagen, ben ik er toch even uit.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
goed onderzoekquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.
Prijs voor onderzoek naar homofiele necrofiele eend
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |