de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht wordenquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"de theepot" is het onderdeel van een servies dan??
Bahquote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ping en pong speelde pingponpang zei de pingpongbal! En ping die zei dat pong m was en pong die zei dat ping
Ja. crimineelste stad van het landquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TIjd gehaad dat ze de fiets bij wijze van spreken onder je kont wegjatten
nooit fijn om 4:00 snachts in 1 keer geen fiets meer hebben.
Eindhoven is ook gek
ik weetquote:
Okee, succes danquote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weetmaar hij gaat niet uit mn hoofd, hopelijk is er zo een of ander kind op die verjaardag aan wie ik m kan leren
dan is ie uit mijn hoofd
have funquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Toekito het volgende:
ik ga zo naar het natuur historisch museum
zulks een toevalquote:
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.quote:
Net even de begeleiding gebeld, en die meende dat die gewoon los te koop zijn. Toch maar er op wagen, ben ik er toch even uit.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de koffiepot is dan weer onderdeel van een koffiezetapparaat. Daarvan is het stukken minder aannemelijk dat ze los verkocht worden
goed onderzoekquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed. Eens kijken of die necrofiele eend er nog is.
Prijs voor onderzoek naar homofiele necrofiele eend
nopequote:
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...quote:
maar vlak voor Feyenoord werkte alles weer................maarja toen verziekte Feyenoord het weerquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...
Als het werkt is het![]()
Maar dat is ALS het werkt... Gisteren lag het internet en de tv er weer eens uit
ziggo doet het altijd, mja als je iets wilt regelen dan begint de ellende bij die bastaardenquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met UPC...
Als het werkt is het![]()
Maar dat is ALS het werkt... Gisteren lag het internet en de tv er weer eens uit
hoelaat bezorg je?quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is weer schoon! Nu even een gezonde lunch maken... frituurpan staat aan voor kipkorns.
Hoii Toekquote:
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.quote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ziggo doet het altijd, mja als je iets wilt regelen dan begint de ellende bij die bastaarden
soms ben ik liefquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoii Toek
Hij zei mevrouw tegen me![]()
bij zioggo kun je gelukkig op de site a la minute alles zelf weer activerenquote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.
Ineens deed helemaal niets het meer, en na een dag of 2 gaf UPC toe dat ze i.p.v. alleen film1 en sport1 alles beeindigd hadden
en dat kan gebeuren maar hun helpdesknummer kost teveel voor dit soort grappen. Plus dat ze kutmuziek draaien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hadden de eerste maanden Film 1 en sport 1 gratis bij het tv-pakket.
Ineens deed helemaal niets het meer, en na een dag of 2 gaf UPC toe dat ze i.p.v. alleen film1 en sport1 alles beeindigd hadden
quote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Damn waarom schrijf ik ooit zo kleinkan het huiswerk in m'n agenda niet meer lezen
Damn waarom schrijf ik ooit zo kleinkan het huiswerk in m'n agenda niet meer lezen
omdat spiekbriefjesquote:Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Whahaha daar doe ik niet aanquote:
jokkebrokquote:
make that the cat wisequote:
wat zei je?quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh helpiemand van 15 vraagt me wat 'eergisteren' betekent
![]()
Wtfquote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh helpiemand van 15 vraagt me wat 'eergisteren' betekent
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |