wow wat een inzichtquote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat wordt aangepast naar:
[..]
Indeedquote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat wordt aangepast naar:
[..]
Alleen ingewijden. Wij dus niet.quote:
Lol, zijn de usericoontjes weer terug, die moesten toch zo nodig weg?quote:
Dat is dan weer niet zo slim!quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je kunt merken dat ik niet aan seks doe: ik ben hartstikke slim.
heh watquote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terugquote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, zijn de usericoontjes weer terug, die moesten toch zo nodig weg?
fokquote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terug.
quote:
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensenquote:
lol heeft die discussie nog lang geduurd toenquote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
wat zeg je me nouquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensen.
Oh is ze weer weg?quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, volgens een niet nader te noemen KSC'er die weer voorgoed weg is, is seks voor domme mensen.
iets met een kat?quote:Op zondag 3 april 2011 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh is ze weer weg?![]()
![]()
morgen weer een PM: 'SORRY
ik weet niet wat me bezielde :-('
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.quote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol heeft die discussie nog lang geduurd toen?
die jahquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijkquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.
Ik kan nu natuurlijk mijn eigen afbeelding eringooienquote:Op zondag 3 april 2011 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die waren even weg omdat een nieuwe KSC'er zichzelf erin had gezet en het hele OP-gezeur weer van voren af aan begon... maar toen wilde men de UI's weer terug.
Daar heeft ze zich voor afgemeld, zegt ze.quote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijk
Daar wil ze toch niet heenquote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders loopt ze de meet nog mis dalijk
Ik snap sowieso niet dat ze naar de vorige durfde te komenquote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heeft ze zich voor afgemeld, zegt ze.
ik heb toen alleen even wat olie op t vuur gegooid en ben toen weer weggegaanquote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ging nog eventjes door ja, totdat ze voor de tweede keer besloot om nooit meer terug te komen, dus over een week of twee is ze er vast wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |