Wat leuk die lijstjes!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Fotospam!
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit
[ afbeelding ]
(bedenk er ook vast zwart-wit blokkenzeil bij op de vloer)
Alleen deze muur op de gang boven blijft roze, omdat het mooi staat en omdat ik anders die plaklijstjes weg kan gooien
[ afbeelding ]
En dit moet nog, het donkerste gedeelte:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
• brinta
• brood (6 sneden)
• boodschappen doen
• 1 haring
• 1 port
• avondeten: speklapjes, aardappels & sperziebonen
• toe: warme appelmoes met rozijnen & kaneel
Ik ben atkinsklaar
Hoop ik, in elk geval vanalles aan vette zuivel, vlees, vis en rare toeslagmiddelen ingekocht.
Morgen!
Hoe vet lastig meenemen allemaal. Mag je met bakjes groenten in de weer, bakjes yoghurt etc. Voor mij zou het totaal onpraktisch zijn, haast niet haalbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
kwark, yoghurt, groente, fruit, omelet, nootjes, salades, vis, vlees... maar verder is 't moeilijk wat te verzinnen..![]()
Wow, is dat niet weinig als je zoveel hebt hardgelopen???quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met 2.5 weetabix en banaan
T: bakje vruchtneyoghurt
L: restje rijst met peultjes en satésaus
T: 2 chocolaatjes, 3 smarties en 2 koekjes...![]()
S: 25 minuten hardlopen, 9.6 km/u
D: pizza met hele bol mozerela, volkorendeeg, rauwe ham.
T: nog een stuk fruit, misschien.
Op de 2e T, en de redelijk grote D niet verkeerd.
Kortom respect voor de mensen die het kunnen (volhouden) ...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
je moet inderdaad dan per dag minimaal 5 bakjes meenemen
ik denk dat dit rond de 1800 kcal zit, ruim gegokt. Vrij netjes, vind ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef j.t het volgende:
[..]
Hoe vet lastig meenemen allemaal. Mag je met bakjes groenten in de weer, bakjes yoghurt etc. Voor mij zou het totaal onpraktisch zijn, haast niet haalbaar
[..]
Wow, is dat niet weinig als je zoveel hebt hardgelopen???
ik vind dit wederom erg weinig, blootje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Eindstand vandaag:
O: melet met wat kaas
T: 50 gram roggebrood met pindakaas
L: anderhalf stronkje witlof met tonijn en zulks
T: handje amandelen
D: pasta met gegrilde groenten, rode pesto en kalkoenreepjes (75 gram ongekookt gewogen fussili)
T: glaasje wijn met wat stukjes bejaarde kaas
Ja hoi, dat kan ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, zit ook nog weer 's rond de 80 hè?maargoed, geloof me, het is écht genoeg en ik eet niet te weinig.
dat klinkt als een goede eerste dag, overal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoieerste dag overleefd!
Goede dingen
* een eerste-dag-bos-bloemen
* leuke collega's
* een dienst-laptop voor op locatie, ook handig voor filmpjes in de minder drukke nacht
*een uur gewandeld
Slechte dingen
* halte te laat uitgestapt
* uit de broek gescheurd
* voor niets een uur gewandeld
* niet goed uitgecheckt blijkbaar
Oh de rijles was prima, veel beter
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoieerste dag overleefd!
Goede dingen
* een eerste-dag-bos-bloemen
* leuke collega's
* een dienst-laptop voor op locatie, ook handig voor filmpjes in de minder drukke nacht
*een uur gewandeld
Slechte dingen
* halte te laat uitgestapt
* uit de broek gescheurd
* voor niets een uur gewandeld
* niet goed uitgecheckt blijkbaar
Oh de rijles was prima, veel beter
Absoluut!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die pluspunten wegen veel zwaarder dan de minpunten, joh!
Ik weet wat ik op 'n dag naar binnen werk, en lijstjes geven dat vast niet altijd even goed weer omdat je gewoon niet ZIET wat ik naar binnen werk en hoe groot de borden pasta van vanavond bijvoorbeeld waren en hoeveel groente en 'saus' er in zaten. Het is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt als een goede eerste dag, overal.
En Mo, ik vind echt dat je op moet passen. Maar goed, als er hier iemand koppig is ben jij dat wel, natuurlijk.
Hehehehehe, nee die broek is gekrompen in de was johquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut!
Al weegt mn kont blijkbaar wel te zwaar
Evy is altijd sporten, zelfs al zit je op de bank naar haar te luisteren... het is een hele inspanning om 't vol te houdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, Puff! Klinkt als een prima eerste dag![]()
Boerenkool verorberd, met een stukje rookworst en wat spekjes, dus ik kom wel aan m'n kcal denk ik zoEn ik vind dat Evy 1 als S mag tellen, ondanks dat het maar 9 minuten daadwerkelijk rennen was
![]()
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
Dat lijkt me gaaf!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
ik wil deze gaan doenmaar moet nog even een fiets regelen
Kan. Voornamelijk worden ze in de industrie gemaakt tijdens harden van vet, maar ook in de keuken kun je ze maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
veel plezier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen met mijn ouders!![]()
![]()
Kom ik ook de deur eens uit.
En doe rustig aan DaD!
Ik vind dit wederom erg weinig kcals, aurum. En ook weinig groente. Hangt r natuurlijk vanaf wat er in die shakes zit...quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
lijstje van gister:
O: smoothie
T: shake
L: tonijnsalade
T: shake, appel en stukjes paprika
D: shoarma met knoflooksaus en komkommersalade
T: 2 ei
En, heb je genoten van de frietjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al buiten. Zonnetje op mn toet, blatend schaap in de weide hiernaast <3 zen!
niet gehad. Mn moeder had nog kliekjes. Gebakken aardappelen, ook lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En, heb je genoten van de frietjes?
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gisteren in kook modus, mijn man viert zijn verjaardag vandaag. Geprobeerd om moorkoppen te maken, maar dat is ook een fail gewordenHet zijn net iets grotere soesjes dan normaal
Dus ik ga straks nog even een kwarktaart maken
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefelciteerd Aurum!
Ik heb mijn beweging voor vandaag weer gehad hoor. Best vermoeiend dat boodschappen doen, voel me net een bejaarde!
Dat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!
Ja.quote:
Het enige wat mij dan helpt is een cappuccino maken, maar daar ga je ook niet blij van worden geloof ik he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puf, hijg! Weer mega-actief geZumbaat![]()
Alleen heb ik nu (zoals wel vaker na het sporten) heuuul veel zin in zoetEr is appelsap. En hagelslag. Red mij!
![]()
Ik moet nog ander iets eten maar mijn ingewanden brullen "WAAAAH ZOETIGHEID, GIEF", dus ik heb nog niet besloten wat ik dan ga nemen
Nee en ik denk vriendje ook niet, ik word nogal hyper van caffeinequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het enige wat mij dan helpt is een cappuccino maken, maar daar ga je ook niet blij van worden geloof ik he?
Fruitsalade maken? Wel zoet, toch gezond. Of yoghurt met fruit. Of gewoon brood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet nog ander iets eten maar mijn ingewanden brullen "WAAAAH ZOETIGHEID, GIEF", dus ik heb nog niet besloten wat ik dan ga nemen
Ik denk dat ik dat doe, de aardbeien met Griekse yoghurt bevielen gisteren goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fruitsalade maken? Wel zoet, toch gezond. Of yoghurt met fruit. Of gewoon brood.
Al gedaan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Water drinken helpt ook, dan heb je iig minder zin in zoet sap.
Ik wilde per sé mee met mijn ouders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!
Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wilde per sé mee met mijn ouders.Heb alleen maar door 2 supermarkten heen gehobbeld en aangewezen wat ik wilde hebben.
![]()
En toch was het heel erg vermoeiend!
Ja, zoiets idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekken
Dat is niet zo goed!! Hoe komt dat? Niet goed gegeten? Te snel opgestaan? Heb je het vaker?quote:
Nee, nog niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het al gelukt met inschrijven voor de Dam tot Dam Billy? Of wordt dat geregeld via je vereniging?
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, prob, da's niet goed!!
Je stond vaak slapjes op zei je toch? Heb je je bloeddruk en hb-gehalte wel eens laten checken?
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Ik stond op en ging meteen douchen, normaal wacht ik een uur.
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.
Ik zou het eens laten checken
Ik doel op bloedarmoede, maar dat kan meerdere oorzaken hebben; ijzertekort (hemoglobine -> hb) of bijvoorbeeld vitamine B12. Veel vrouwen hebben last van het eerste, veel vegetariërs van het tweede. Jij hebt dus kans op beidequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben balkontroep gekocht. Eens even de boel opfleuren, letterlijk en figuurlijk!
Precieselijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heerlijk zeg!
En dan vanmiddag lekker in het zonnetje op een fleurig balkon.
Welke tip?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister de tip van Henk & die van GB of was het Merel? opgevolgd!
cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn verjaardagscadeautje gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat afvroeg.quote:
Om iets leuks te doen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat afvroeg.
En leuke RPM outfit XM!
Ow!quote:
Neeeeee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan. Voornamelijk worden ze in de industrie gemaakt tijdens harden van vet, maar ook in de keuken kun je ze maken.
Authentiek zou natuurlijk prachtig zijn, maar dit is een huurwoning, dus ik ga denk ik voor een plastic rip-off....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil je echt glas-in-lood, zo'n voorzetraampje of een plasticje?
Authentiek is het iig wel mooi
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yaaay! Piercing zitJoh, deed echt totaal geen pijn, ben er nog steeds verbaasd over. Tragus was veeeeel pijnlijker. Hell, op je tong bijten doet vies veel meer pijn.
Zit nu grote pleister op, mag er morgen pas af. Zal dan een foto maken
Ik ookquote:
jij hebt haar afgepakt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mini!
Een vriendin van mij was vroeger een vriendin van jou
ik ook! Mooi lijstje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dapper Coco! Fijn dat de pijn zo meeviel!
Ik gooi er eens een weekendlijstje in:
O: kom franse kwark, beetje bananenkwark, 2 el mueli
T: banaan
L: 2 boterhammen met plak kaas + ham + 2 gebakken eieren
T: 3 paaseitjes
T: grapefruit
D: griekse salade met ciabatta en tzatziki, ongetwijfeld 2 glazen wijn
Ik vind 'm best ok eigenlijk!
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dapper Coco! Fijn dat de pijn zo meeviel!
Ik gooi er eens een weekendlijstje in:
O: kom franse kwark, beetje bananenkwark, 2 el mueli
T: banaan
L: 2 boterhammen met plak kaas + ham + 2 gebakken eieren
T: 3 paaseitjes
T: grapefruit
D: griekse salade met ciabatta en tzatziki, ongetwijfeld 2 glazen wijn
Ik vind 'm best ok eigenlijk!
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn verjaardagscadeautje gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaat? Waar is dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zouden ze heel erg gaan flippen op mijn werk als ik een ticket naar Colombia boek terwijl ik al 3 weken ziek thuis zit en al een vakantie naar de VS in de planning heb staan?
Ik bedoel, 450 euro voor Zuid Amerika is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop.![]()
Ah, alleen Venezuela en Colombia zie ik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lufthansa. Boeken tot (of tot en met) de 5e.
Ik zit hier echt heel erg in shock te zijn want ik wil dus naar Colombia dit jaar.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zouden ze heel erg gaan flippen op mijn werk als ik een ticket naar Colombia boek terwijl ik al 3 weken ziek thuis zit en al een vakantie naar de VS in de planning heb staan?
Ik bedoel, 450 euro voor Zuid Amerika is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop.![]()
Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
nutteloos in een topic gaan posten om zogenaamd mensen te bashen. lol.
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.
Discipline!
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond het wel weer lastig in de supermarkt, ik wou alles wat ik nu even niet maglijkt wel of ik er meer naar taal omdat het niet mag!
Like, woei, taart, koekies, chocolaaaa! Noga in de bonus!
</sads>
Snap ook niet wat hier lastig aan is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Klopt! Plus ik ben denk ik aan het afkicken van de colaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!
Maar is het ook niet een kwestie van wennen aan het gezond eten, geen troep meer in je mandje gooien en niet met een lege maag boodschappen doen?
Ik weet dat als ik boodschappen doe na het sporten, ik met vanalles thuis kom wat ik niet nodig heb en waar nou ook niet echt veel voedingsmiddelen inzitten ofzo. :S
Wat een heldere inzichten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap ook niet wat hier lastig aan is.
Je hebt een doel voor ogen, dus doe je er alles aan om dat te bereiken?
Of is het meer van "mwa, deze ene zak chips maakt toch niet zoveel uit". maw je zet je zinnen er niet 100% op om er voor te gaan.
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een heldere inzichten!Dank je wel!
Envoor Maria!
![]()
(vind je het goed als ik erbij blijf zitten?)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!![]()
watzijzeiquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Lila is niet mijn kleur ben ik bang!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet de neiging onderdrukken om Maria's heufken niet op die laatste foto te soepen.
Het is weer goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee heliumballonnen, een grote Toblerone, en bloemen voor mij én m'n moeder.
Wat een slijmbal!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee heliumballonnen, een grote Toblerone, en bloemen voor mij én m'n moeder.
Inderdaad! Dan moeten ze juist méér hun best doen, want je waardeert kennelijk de tentquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou ook klagen hoor uniek, of je er nu vaker komt of niet. Dat je terug komt hoeft niet te betekenen dat ze de boel kunnen verslonzen
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 uur Ontbijt:
• 100 gr witlof + 1/4 gerookte makreel (2gr)
• 1 ons rauwe ham in dikke plakken gesneden, in de koekepan. 2,5 geklutste eieren erbij (0,7gr)
12 uur
• 1 haring
• 150gr kwark (4gr)
3 uur
• 1 dikke plak rosbief
• 1 kippepoot
6 uur:
• 1 punt quiche (1)
Erg lekker!
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 uur: Avondeten
kippesoep
garnalencoctail
• beetje sla
• 100 gr garnalen (0,5)
• kwak mayonaise
mozzarella in plakjes over de paksoi, onder de grill
• 125 gr paksoi (1,6)
• 60gr mozzarella (1)
schelvis ongepaneerd gefrituurd
Toe: romige vla
• 100 ml sojamelk (0,2)
• 2 eidooiers
• 20 ml zoetstof
• dopje vanille-essence
====
totaal: 13gr koolhydraten
Volgens dieetinzicht een kcal of 2600
====
Ik vond het wel prima te doen. Beetje hoofdpijn, maar dat kan ook aan te weinig koffie liggen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja het kan, bij te hoge verhitting van onverzadigde vetten (die normaalgesproken juist beter voor je zijn dan verzadigde vetten). Als ik zin heb, zal ik zo bronnen gaan zoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neeeeee!Ik zag laatst een artikel op internet dat je ze alleen industrieel kon maken!
Chico? Andere wetenschappelijke bronnen?
Alleen in het toetje, ik vond het echt nodig voor de smaak. Is het veel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is een flinke lijst Sigme!
Wel veel zoetstof, of ligt dat aan mij?
wil je nooit meer kwijt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
liefde is...
in een gezamenlijk GoogleDoc-excel sheet ineens 'wjnmkw' tikken!
Zat te werken in een excelbestandje dat we hebben aangemaakt voor de verhuizingkijk ik even weg, zie ik ineens 'wjnmkw' staan
dacht 'wtf, DELETE', tot ik begreep wat er stond, en toen moest ik
![]()
![]()
doen
Je hoeft natuurlijk niet opeens zoveel te gaan eten omdat ik, veeleter, dat wel doe he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het lijstje van sigme en ik denk niet dat ik daar blij van ga worden.
Waar ik wel blij van ga worden is morgen fietsen in m'n nieuwe pakkie
Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleen in het toetje, ik vond het echt nodig voor de smaak. Is het veel?
Als je nooit ergens suiker door doet, maak je dan wel zelf zoete desserts?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.
Ter compensatie zit er vast wel veel suiker in de dingen die ik normaal eet.
Lufthansa heeft 2x per jaar goedkope vluchten in de aanbieding. Wij boeken dan 'altijd' onze Amerikareisjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga van 27 mei tot en met 14 juni naar de VS.
Op bezoek bij vrienden in Chicago en dan door richting Minneapolis om daar 150 mijl te fietsen voor het goede doel.
Ook al zo'n belachelijk goedkoop ticket.
Ik ben echt in shock over de prijs van dat ticket. Normaal ben je namelijk het dubbele kwijt, maar dit zal wel een nieuwe route zijn van Lufthansa ofzo.
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!quote:
Ik heb aardig wat gedronken, maar ja, wat is genoeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!
Mooie lijst!quote:Op zondag 3 april 2011 08:41 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 gekookte eieren met crackers
T: roggebrood met oude kaas, mandarijn, kwark
T: nootjes en tomatensap
D: sperciebonen (2,5 ons), vegetarische balletjes, overaardappeltjes
T: kwark met vanilleyoghurt
Het is nu wel even meer werk dan normaal, maar ik denk dat dat bijtrekt. Ik heb gister quiche gemaakt en een flink stuk rosbief gebraden. Vandaag braad ik een een varkensrollade en morgen maak ik gehaktbrood. Vandaag ook nog maar 1 of 2 quiches bijbakken.quote:Je nieuwe lowcarb-patroon klinkt als een extra dagtaak, sigme! Of heb je veel grote hoeveelheden gemaakt? Ben benieuwd naar de weegschaalgetallen de komende tijd!
Ja lekker, fietsen!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, jij hebt veel op je fiets gezeten vandaag!
Ik ga zo lekker naar bed, morgen weer een dag flink aan het schilderen! De onderkant van de trap is aan de beurt, en ik zie er echt tegenop.... maargoed. Het wordt toch kutweer
ik vind dit wederom erg weinig. Gooi eens 2 weetabix in je yoghurt, en eet een boterham oid bij je lunch? En je kunt ook wel 2 stronken witlof eten bij je avondeten...quote:Op zondag 3 april 2011 10:19 schreef Siral het volgende:
Lijsjun:
O: 150 ml magere yoghurt, 1 weetabix, 1x pindakaas (mixennnn)
T: appel, koffie met halfvolle melk
S: 90 minuten bij de fitness, kracht en cardio
L: half blikje tonijn of water, 50 gram sla, 1 gekookt ei, 1 gekookt eiwit, 2 augurken, glas halfvolle melk.
T: wasa cracker met aardbeien
D: gekookte aardappelen, hele struik witlof met kaas uit de oven, stukje kipfile, 3 eetl appelmoes
T: koffie, 2 pure paaseitjes
quote:Op zondag 3 april 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben met m'n moeders nw netbook aan het prutsen. Windows 7, terwijl ze XP gewend zijn (ook Office 2007, is heel anders dan 2003). Als dat maar goed komt. En verder staat hier eea programma van de EO op, dus heb ik mijn CI uitstaan. Zit al in m'n sportkleertjes en ik ga straks poging 2 doen. Als het dan weer fout gaat...
.
tsja, ik heb één dag gehad waarop ik niet wist wat ik moest doen...Maar, volgens mij komt het wel goed. Lief dat je er naar vraagt!quote:Op zondag 3 april 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
Hey jagar, hoe bevalt het je nu bij je nieuwe positie in Zweden?
1 struik witlof is inderdaad niet veel maar verder vind ik het niet zo'n slecht lijstje eigenlijk... niet superveel maar het lijkt me niet te weinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet eigenlijk nooit toetjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nooit ergens suiker door doet, maak je dan wel zelf zoete desserts?
Ow, dat wist ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lufthansa heeft 2x per jaar goedkope vluchten in de aanbieding. Wij boeken dan 'altijd' onze Amerikareisjes.
Mijn man kwam ook al weer aan. toch besloten maar eens een jaartje over te slaan
Hehehehequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tadaaaaa! Daar is 'ie <3
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wilde microdermals in mn nek, maar ben toch maar van dat idee afgestapt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Het ligt er ook een beetje aan hoe zwaar je volleyball training is.quote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
puf..hardgelopen. 4.5 km. met 9.5 km. per uur.
Nu heb ik deze week 4x gesport, ik zit te twijfelen of dat niet teveel is. 3x hardgelopen en 1x 2 uur gevolleybald. Zeker voor het hardlopen weet ik het niet. M'n ritme deze week was:
ma: hardlopen
wo: volleyballen
vr: hardlopen
zo: hardlopen.
Als ik dat volgende week volhoud betekent dat:
di: hardlopen
wo: volleyballen
vr: hardlopen
zo: hardlopen.
ik weet niet of 1 rustdag tussen het hardlopen genoeg is. Ik merk dat ik qua afstand en conditie weinig vooruit ga. Of misschien ben ik gewoon te ongeduldig...
dit is gewoon voor de lol spelen. Volgend seizeon wil ik het weer echt op gaan pakken, maar dan gaat het hardlopen erg naar de achtergrond verdwijnen. Nu is dit voor gewoon erbij, eens een balletje spelen. Ik word er nog steeds erg moe van, zeker omdat een aantal van de mensen met wie ik speel niet zo goed zijn, dus ik steeds overal heen moet vliegen om ballen te redden..quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef progje het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan hoe zwaar je volleyball training is.
Ik trainde op een vrij hoog niveau destijds en die trainingen waren behoorlijk zwaar, ook met veel rennen en springen.
Maar als je een "professioneel" hardloopschema volgt is het vaak 3x in de week rennen.
En dan rennen - rustdag - rennen - rustdag - rennen- 2 rustdagen.
Nou, het deed echt 0,0 pijn. Dus daar hoef je het in ieder geval niet voor te laten :pquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef progje het volgende:
Gaaf Coco, het begint bij mij nu ook gelijk weer te kriebelen...
*must resist*
Jakkes, kan het me heel goed voorstellen dat je er moe van wordtquote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sport normaal ook 5 keer per week hoor Jagär, dus ik vind het niet zo raar.
Qua hardlopen zou je volgens mij gerichter moeten trainen, dus intervallen en op hartslag enzo.
Ga ik ook doen als ik weer kan lopen. :S
Klaagpost hier:
Ik word een beetje gaar van het bankhangen en nergens naar toe kunnen.
En eigenlijk wil ik een voetenbadje nemen en mijn voet een beetje vertroetelen, maar dat lukt niet want ik kan geen teiltje met wat van mn keuken naar mn woonkamer krijgen.
En mn andere been jeukt.
Blegh.
Ja dat is precies de reden voor mij waarom ik niet meer volleybal.. Ik heb helaas geen tijd om wedstrijden te spelen dus bij een "echt" team spelen gaat mij niet lukken. Maar voor de lol volleybalen heb ik geprobeerd, maar ik werd daar ook echt helemaal gek vanquote:Op zondag 3 april 2011 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is gewoon voor de lol spelen. Volgend seizeon wil ik het weer echt op gaan pakken, maar dan gaat het hardlopen erg naar de achtergrond verdwijnen. Nu is dit voor gewoon erbij, eens een balletje spelen. Ik word er nog steeds erg moe van, zeker omdat een aantal van de mensen met wie ik speel niet zo goed zijn, dus ik steeds overal heen moet vliegen om ballen te redden..
sssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, het deed echt 0,0 pijn. Dus daar hoef je het in ieder geval niet voor te laten :p
@Chico: in de nek vind ik idd ook heel mooi
Heb je geen gieter of zoiets? Teiltje in de woonkamer zetten, vullen met gieter, klaar!quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En eigenlijk wil ik een voetenbadje nemen en mijn voet een beetje vertroetelen, maar dat lukt niet want ik kan geen teiltje met wat van mn keuken naar mn woonkamer krijgen.
Oehhhhh, welke heb je gekozen??quote:Op zondag 3 april 2011 11:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg woensdag mijn e-reader binnen, kan niet wachten
Wat lieeeeeeeeefquote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Blije update!![]()
Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed van mn vriendje omdat ik zo hard gewerkt had gisterenMet Scrubs dvd erbij op de laptop
![]()
![]()
![]()
![]()
En m'n ochtend werd alleen maar beter toen ik mn pc aanslingerde en een mailtje van m'n scriptiebegeleider zag! M'n proposal is 'clearer and more focused' en hij voorziet wel een lastigheidje, maar daar kunnen we het dan dinsdag over hebben denk ik!
En yay voor Coco's microdermal (ik vind hem tof!) en een koesje voor Henk-etc!
De Bebook club!quote:
Wat lief zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Blije update!![]()
Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed van mn vriendje omdat ik zo hard gewerkt had gisterenMet Scrubs dvd erbij op de laptop
![]()
![]()
![]()
![]()
En m'n ochtend werd alleen maar beter toen ik mn pc aanslingerde en een mailtje van m'n scriptiebegeleider zag! M'n proposal is 'clearer and more focused' en hij voorziet wel een lastigheidje, maar daar kunnen we het dan dinsdag over hebben denk ik!
En yay voor Coco's microdermal (ik vind hem tof!) en een koesje voor Henk-etc!
Dat moet je écht niet doen zonder koolhydraten hoor!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben vandaag -nog niet helemaal overtuigd dat ik het ga volhouden- begonnen aan low carb eten.
Alleen moet ik over 2 weken een fietstocht van 100 km in de heuvels doen en ik vraag me af, hoe dat moet zonder koolhydraten![]()
O: groenteomelet met chinese groente en kaas
T: handje gemenge noten
L: zalmfilet
T: tonijnsalade zelfgemaakt
D: kip met wokgroente
Dat zou minder dan 20 gr KH moeten opleveren denk ik...?
Teiltje op een bureaustoel/rijdbaar karretje zetten en van keuken naar woonkamer duwen? (weet niet of je iets rijdbaars in je kamer hebt staan) Kan me voorstellen dat je hier moe van wordt!quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sport normaal ook 5 keer per week hoor Jagär, dus ik vind het niet zo raar.
Qua hardlopen zou je volgens mij gerichter moeten trainen, dus intervallen en op hartslag enzo.
Ga ik ook doen als ik weer kan lopen. :S
Klaagpost hier:
Ik word een beetje gaar van het bankhangen en nergens naar toe kunnen.
En mn andere been jeukt.
Blegh.
Op de dag zelf wil ik uiteraard wel weer KH eten, maar ik vraag me een beetje af, hoe lang ik dat van tevoren moet beginnen te doen. Opbouwen van de kh maar ook het weer aanvullen van mijn glycogeen voorraad... Zou 1 dag voldoende zijn??quote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat moet je écht niet doen zonder koolhydraten hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |