Het is weer goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee heliumballonnen, een grote Toblerone, en bloemen voor mij én m'n moeder.
Wat een slijmbal!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee heliumballonnen, een grote Toblerone, en bloemen voor mij én m'n moeder.
Inderdaad! Dan moeten ze juist méér hun best doen, want je waardeert kennelijk de tentquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou ook klagen hoor uniek, of je er nu vaker komt of niet. Dat je terug komt hoeft niet te betekenen dat ze de boel kunnen verslonzen
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 uur Ontbijt:
• 100 gr witlof + 1/4 gerookte makreel (2gr)
• 1 ons rauwe ham in dikke plakken gesneden, in de koekepan. 2,5 geklutste eieren erbij (0,7gr)
12 uur
• 1 haring
• 150gr kwark (4gr)
3 uur
• 1 dikke plak rosbief
• 1 kippepoot
6 uur:
• 1 punt quiche (1)
Erg lekker!
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 uur: Avondeten
kippesoep
garnalencoctail
• beetje sla
• 100 gr garnalen (0,5)
• kwak mayonaise
mozzarella in plakjes over de paksoi, onder de grill
• 125 gr paksoi (1,6)
• 60gr mozzarella (1)
schelvis ongepaneerd gefrituurd
Toe: romige vla
• 100 ml sojamelk (0,2)
• 2 eidooiers
• 20 ml zoetstof
• dopje vanille-essence
====
totaal: 13gr koolhydraten
Volgens dieetinzicht een kcal of 2600
====
Ik vond het wel prima te doen. Beetje hoofdpijn, maar dat kan ook aan te weinig koffie liggen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja het kan, bij te hoge verhitting van onverzadigde vetten (die normaalgesproken juist beter voor je zijn dan verzadigde vetten). Als ik zin heb, zal ik zo bronnen gaan zoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neeeeee!Ik zag laatst een artikel op internet dat je ze alleen industrieel kon maken!
Chico? Andere wetenschappelijke bronnen?
Alleen in het toetje, ik vond het echt nodig voor de smaak. Is het veel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is een flinke lijst Sigme!
Wel veel zoetstof, of ligt dat aan mij?
wil je nooit meer kwijt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
liefde is...
in een gezamenlijk GoogleDoc-excel sheet ineens 'wjnmkw' tikken!
Zat te werken in een excelbestandje dat we hebben aangemaakt voor de verhuizingkijk ik even weg, zie ik ineens 'wjnmkw' staan
dacht 'wtf, DELETE', tot ik begreep wat er stond, en toen moest ik
![]()
![]()
doen
Je hoeft natuurlijk niet opeens zoveel te gaan eten omdat ik, veeleter, dat wel doe he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het lijstje van sigme en ik denk niet dat ik daar blij van ga worden.
Waar ik wel blij van ga worden is morgen fietsen in m'n nieuwe pakkie
Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleen in het toetje, ik vond het echt nodig voor de smaak. Is het veel?
Als je nooit ergens suiker door doet, maak je dan wel zelf zoete desserts?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Het lijkt mij veel, 20 ml zoetstof, maar ik gooi dan ook echt nergens suiker of zoetstoffen doorheen.
Ter compensatie zit er vast wel veel suiker in de dingen die ik normaal eet.
Lufthansa heeft 2x per jaar goedkope vluchten in de aanbieding. Wij boeken dan 'altijd' onze Amerikareisjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga van 27 mei tot en met 14 juni naar de VS.
Op bezoek bij vrienden in Chicago en dan door richting Minneapolis om daar 150 mijl te fietsen voor het goede doel.
Ook al zo'n belachelijk goedkoop ticket.
Ik ben echt in shock over de prijs van dat ticket. Normaal ben je namelijk het dubbele kwijt, maar dit zal wel een nieuwe route zijn van Lufthansa ofzo.
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!quote:
Ik heb aardig wat gedronken, maar ja, wat is genoeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, jij maakt er echt werk van!! Goed hoor! Die hoofdpijn......dat is vaak als je niet genoeg water drinkt, kan dat kloppen? Het dieet werkt enorm vochtafdrijvend vooral de eerste dagen en dat moet je wel aanvullen en meer drinken dan je normaal zou doen. Ben ook benieuwd of jij op den duur minder trek gaat krijgen!
Mooie lijst!quote:Op zondag 3 april 2011 08:41 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 gekookte eieren met crackers
T: roggebrood met oude kaas, mandarijn, kwark
T: nootjes en tomatensap
D: sperciebonen (2,5 ons), vegetarische balletjes, overaardappeltjes
T: kwark met vanilleyoghurt
Het is nu wel even meer werk dan normaal, maar ik denk dat dat bijtrekt. Ik heb gister quiche gemaakt en een flink stuk rosbief gebraden. Vandaag braad ik een een varkensrollade en morgen maak ik gehaktbrood. Vandaag ook nog maar 1 of 2 quiches bijbakken.quote:Je nieuwe lowcarb-patroon klinkt als een extra dagtaak, sigme! Of heb je veel grote hoeveelheden gemaakt? Ben benieuwd naar de weegschaalgetallen de komende tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |