Ik weet wat ik op 'n dag naar binnen werk, en lijstjes geven dat vast niet altijd even goed weer omdat je gewoon niet ZIET wat ik naar binnen werk en hoe groot de borden pasta van vanavond bijvoorbeeld waren en hoeveel groente en 'saus' er in zaten. Het is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt als een goede eerste dag, overal.
En Mo, ik vind echt dat je op moet passen. Maar goed, als er hier iemand koppig is ben jij dat wel, natuurlijk.
Hehehehehe, nee die broek is gekrompen in de was johquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut!
Al weegt mn kont blijkbaar wel te zwaar
Evy is altijd sporten, zelfs al zit je op de bank naar haar te luisteren... het is een hele inspanning om 't vol te houdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, Puff! Klinkt als een prima eerste dag![]()
Boerenkool verorberd, met een stukje rookworst en wat spekjes, dus ik kom wel aan m'n kcal denk ik zoEn ik vind dat Evy 1 als S mag tellen, ondanks dat het maar 9 minuten daadwerkelijk rennen was
![]()
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
Dat lijkt me gaaf!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
ik wil deze gaan doenmaar moet nog even een fiets regelen
Kan. Voornamelijk worden ze in de industrie gemaakt tijdens harden van vet, maar ook in de keuken kun je ze maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
veel plezier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen met mijn ouders!![]()
![]()
Kom ik ook de deur eens uit.
En doe rustig aan DaD!
Ik vind dit wederom erg weinig kcals, aurum. En ook weinig groente. Hangt r natuurlijk vanaf wat er in die shakes zit...quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
lijstje van gister:
O: smoothie
T: shake
L: tonijnsalade
T: shake, appel en stukjes paprika
D: shoarma met knoflooksaus en komkommersalade
T: 2 ei
En, heb je genoten van de frietjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu al buiten. Zonnetje op mn toet, blatend schaap in de weide hiernaast <3 zen!
niet gehad. Mn moeder had nog kliekjes. Gebakken aardappelen, ook lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En, heb je genoten van de frietjes?
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef _aurum_ het volgende:
Gisteren in kook modus, mijn man viert zijn verjaardag vandaag. Geprobeerd om moorkoppen te maken, maar dat is ook een fail gewordenHet zijn net iets grotere soesjes dan normaal
Dus ik ga straks nog even een kwarktaart maken
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefelciteerd Aurum!
Ik heb mijn beweging voor vandaag weer gehad hoor. Best vermoeiend dat boodschappen doen, voel me net een bejaarde!
Dat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!
Ja.quote:
Het enige wat mij dan helpt is een cappuccino maken, maar daar ga je ook niet blij van worden geloof ik he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puf, hijg! Weer mega-actief geZumbaat![]()
Alleen heb ik nu (zoals wel vaker na het sporten) heuuul veel zin in zoetEr is appelsap. En hagelslag. Red mij!
![]()
Ik moet nog ander iets eten maar mijn ingewanden brullen "WAAAAH ZOETIGHEID, GIEF", dus ik heb nog niet besloten wat ik dan ga nemen
Nee en ik denk vriendje ook niet, ik word nogal hyper van caffeinequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het enige wat mij dan helpt is een cappuccino maken, maar daar ga je ook niet blij van worden geloof ik he?
Fruitsalade maken? Wel zoet, toch gezond. Of yoghurt met fruit. Of gewoon brood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet nog ander iets eten maar mijn ingewanden brullen "WAAAAH ZOETIGHEID, GIEF", dus ik heb nog niet besloten wat ik dan ga nemen
Ik denk dat ik dat doe, de aardbeien met Griekse yoghurt bevielen gisteren goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fruitsalade maken? Wel zoet, toch gezond. Of yoghurt met fruit. Of gewoon brood.
Al gedaan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Water drinken helpt ook, dan heb je iig minder zin in zoet sap.
Ik wilde per sé mee met mijn ouders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon deze week even een hele lading thuis laten bezorgen door de AH. En dan vooral het zware spul, kan je voor de verse dingen gewoon zelf nog gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |