Hoi!
Op 28 juni 2011 gaan mijn man en ik verhuizen naar Kingston-upon-Hull in Noord-Engeland. Ik heb een studiebeurs gekregen en mijn man dacht 'nou, ik ga gezellig mee'!

We zeggen ons huis hier op (huur) en gaan er met een open blik (geen cabrio

) heen: we zien o het ons bevalt en of we snel, ooit of niet terug komen

Maargoed, dat is dus nog een aardige onderneming: we willen eigenlijk zoveel mogelijk zelf doen, maar aangezien we alles in één keer over willen hebben gezien de afstand is dat niet héél makkelijk, we hebben groot vervoer nodig, maar kunnen niet meer rijden dan met rijbewijs B mogelijk is. Zelf gaan wij de motoren op het zelfde moment (ook volgepakt met alle kampeerspullen

) verhuizen.
Op het moment wonen we in een 2 kamer appartementje met
• slaapkamer
• woonkamer
• keuken
• badkamer
• bergkast boven met levensmiddelen
• berging beneden met fietsen, kampeerspullen, extra matras, etc.
Bij het verhuizen gaan NIET mee:
wasmachine en droger
gasfornuis
bankstel
salontafel
Aan grote onhandige dingen gaan WEL mee:
bed (helemaal te demonteren)
koelkast (hoge met vries en koelgedeelte)
2 fietsen
Alle meubels zijn Ikea en te demonteren: Expedit, Billy's, tv-meubel, kledingkast enzo zijn allemaal te demonteren.
Verder natuurlijk een boel dozen met keukeninhoud (van pannen tot servies tot apparatuur), boeken, CD's, DVD's en spellen.
Tot zover dachten we wel genoeg te hebben aan een grote bestelwagen
![Iveco_Daily_35C12.jpg]()
We gaan als het goed is verhuizen naar een eengezinswoning, welke we nog moeten vinden
Begin mei gaan we naar Hull om op huizenjacht te gaan. We hebben al één woning (via via) op het oog en gaan daar even kijken, maar houden ook onze ogen open voor andere opties uiteraard

Dus, yay! Grote veranderingen! Van Nederland naar VK en van klein appartementje naar eengezinswoning!
Tips mbt inpakken, vervoer, indelen van laadruimtes, etc. etc. maar ook meeverheugen zijn welkom!
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 07-06-2011 22:17:58 ]