Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wilde per sé mee met mijn ouders.Heb alleen maar door 2 supermarkten heen gehobbeld en aangewezen wat ik wilde hebben.
![]()
En toch was het heel erg vermoeiend!
Ja, zoiets idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekken
Dat is niet zo goed!! Hoe komt dat? Niet goed gegeten? Te snel opgestaan? Heb je het vaker?quote:
Nee, nog niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het al gelukt met inschrijven voor de Dam tot Dam Billy? Of wordt dat geregeld via je vereniging?
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, prob, da's niet goed!!
Je stond vaak slapjes op zei je toch? Heb je je bloeddruk en hb-gehalte wel eens laten checken?
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Ik stond op en ging meteen douchen, normaal wacht ik een uur.
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.
Ik zou het eens laten checken
Ik doel op bloedarmoede, maar dat kan meerdere oorzaken hebben; ijzertekort (hemoglobine -> hb) of bijvoorbeeld vitamine B12. Veel vrouwen hebben last van het eerste, veel vegetariërs van het tweede. Jij hebt dus kans op beidequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben balkontroep gekocht. Eens even de boel opfleuren, letterlijk en figuurlijk!
Precieselijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heerlijk zeg!
En dan vanmiddag lekker in het zonnetje op een fleurig balkon.
Welke tip?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister de tip van Henk & die van GB of was het Merel? opgevolgd!
cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn verjaardagscadeautje gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat afvroeg.quote:
Om iets leuks te doen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat afvroeg.
En leuke RPM outfit XM!
Ow!quote:
Neeeeee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan. Voornamelijk worden ze in de industrie gemaakt tijdens harden van vet, maar ook in de keuken kun je ze maken.
Authentiek zou natuurlijk prachtig zijn, maar dit is een huurwoning, dus ik ga denk ik voor een plastic rip-off....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil je echt glas-in-lood, zo'n voorzetraampje of een plasticje?
Authentiek is het iig wel mooi
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Yaaay! Piercing zitJoh, deed echt totaal geen pijn, ben er nog steeds verbaasd over. Tragus was veeeeel pijnlijker. Hell, op je tong bijten doet vies veel meer pijn.
Zit nu grote pleister op, mag er morgen pas af. Zal dan een foto maken
Ik ookquote:
jij hebt haar afgepakt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mini!
Een vriendin van mij was vroeger een vriendin van jou
ik ook! Mooi lijstje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dapper Coco! Fijn dat de pijn zo meeviel!
Ik gooi er eens een weekendlijstje in:
O: kom franse kwark, beetje bananenkwark, 2 el mueli
T: banaan
L: 2 boterhammen met plak kaas + ham + 2 gebakken eieren
T: 3 paaseitjes
T: grapefruit
D: griekse salade met ciabatta en tzatziki, ongetwijfeld 2 glazen wijn
Ik vind 'm best ok eigenlijk!
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dapper Coco! Fijn dat de pijn zo meeviel!
Ik gooi er eens een weekendlijstje in:
O: kom franse kwark, beetje bananenkwark, 2 el mueli
T: banaan
L: 2 boterhammen met plak kaas + ham + 2 gebakken eieren
T: 3 paaseitjes
T: grapefruit
D: griekse salade met ciabatta en tzatziki, ongetwijfeld 2 glazen wijn
Ik vind 'm best ok eigenlijk!
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn verjaardagscadeautje gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaat? Waar is dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zouden ze heel erg gaan flippen op mijn werk als ik een ticket naar Colombia boek terwijl ik al 3 weken ziek thuis zit en al een vakantie naar de VS in de planning heb staan?
Ik bedoel, 450 euro voor Zuid Amerika is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop.![]()
Ah, alleen Venezuela en Colombia zie ik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lufthansa. Boeken tot (of tot en met) de 5e.
Ik zit hier echt heel erg in shock te zijn want ik wil dus naar Colombia dit jaar.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zouden ze heel erg gaan flippen op mijn werk als ik een ticket naar Colombia boek terwijl ik al 3 weken ziek thuis zit en al een vakantie naar de VS in de planning heb staan?
Ik bedoel, 450 euro voor Zuid Amerika is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop.![]()
Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
nutteloos in een topic gaan posten om zogenaamd mensen te bashen. lol.
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.
Discipline!
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond het wel weer lastig in de supermarkt, ik wou alles wat ik nu even niet maglijkt wel of ik er meer naar taal omdat het niet mag!
Like, woei, taart, koekies, chocolaaaa! Noga in de bonus!
</sads>
Snap ook niet wat hier lastig aan is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Klopt! Plus ik ben denk ik aan het afkicken van de colaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!
Maar is het ook niet een kwestie van wennen aan het gezond eten, geen troep meer in je mandje gooien en niet met een lege maag boodschappen doen?
Ik weet dat als ik boodschappen doe na het sporten, ik met vanalles thuis kom wat ik niet nodig heb en waar nou ook niet echt veel voedingsmiddelen inzitten ofzo. :S
Wat een heldere inzichten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap ook niet wat hier lastig aan is.
Je hebt een doel voor ogen, dus doe je er alles aan om dat te bereiken?
Of is het meer van "mwa, deze ene zak chips maakt toch niet zoveel uit". maw je zet je zinnen er niet 100% op om er voor te gaan.
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een heldere inzichten!Dank je wel!
Envoor Maria!
![]()
(vind je het goed als ik erbij blijf zitten?)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!![]()
watzijzeiquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Lila is niet mijn kleur ben ik bang!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet de neiging onderdrukken om Maria's heufken niet op die laatste foto te soepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |