Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wilde per sé mee met mijn ouders.Heb alleen maar door 2 supermarkten heen gehobbeld en aangewezen wat ik wilde hebben.
![]()
En toch was het heel erg vermoeiend!
Ja, zoiets idd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Yay voor zelf winkelen. Scheelt ook weer doorzitplekken
Dat is niet zo goed!! Hoe komt dat? Niet goed gegeten? Te snel opgestaan? Heb je het vaker?quote:
Nee, nog niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het al gelukt met inschrijven voor de Dam tot Dam Billy? Of wordt dat geregeld via je vereniging?
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, prob, da's niet goed!!
Je stond vaak slapjes op zei je toch? Heb je je bloeddruk en hb-gehalte wel eens laten checken?
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Ik stond op en ging meteen douchen, normaal wacht ik een uur.
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het klinkt wel alsof een van die twee (of allebei) misschien te laag is.
Ik zou het eens laten checken
Ik doel op bloedarmoede, maar dat kan meerdere oorzaken hebben; ijzertekort (hemoglobine -> hb) of bijvoorbeeld vitamine B12. Veel vrouwen hebben last van het eerste, veel vegetariërs van het tweede. Jij hebt dus kans op beidequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat is hb? Heb mijn bloeddruk wel eens 's avonds gemeten, was geloof ik wel goed, maar weet niet wat normaal is.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben balkontroep gekocht. Eens even de boel opfleuren, letterlijk en figuurlijk!
Precieselijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heerlijk zeg!
En dan vanmiddag lekker in het zonnetje op een fleurig balkon.
Welke tip?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb gister de tip van Henk & die van GB of was het Merel? opgevolgd!
cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En mijn verjaardagscadeautje gehad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat afvroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |