Ik weet wat ik op 'n dag naar binnen werk, en lijstjes geven dat vast niet altijd even goed weer omdat je gewoon niet ZIET wat ik naar binnen werk en hoe groot de borden pasta van vanavond bijvoorbeeld waren en hoeveel groente en 'saus' er in zaten. Het is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt als een goede eerste dag, overal.
En Mo, ik vind echt dat je op moet passen. Maar goed, als er hier iemand koppig is ben jij dat wel, natuurlijk.
Hehehehehe, nee die broek is gekrompen in de was johquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut!
Al weegt mn kont blijkbaar wel te zwaar
Evy is altijd sporten, zelfs al zit je op de bank naar haar te luisteren... het is een hele inspanning om 't vol te houdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, Puff! Klinkt als een prima eerste dag![]()
Boerenkool verorberd, met een stukje rookworst en wat spekjes, dus ik kom wel aan m'n kcal denk ik zoEn ik vind dat Evy 1 als S mag tellen, ondanks dat het maar 9 minuten daadwerkelijk rennen was
![]()
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
Dat lijkt me gaaf!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
http://trion.ruhosting.nl/tricursus/
ik wil deze gaan doenmaar moet nog even een fiets regelen
Kan. Voornamelijk worden ze in de industrie gemaakt tijdens harden van vet, maar ook in de keuken kun je ze maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
En niemand heeft antwoord op mijn vraag van gisteren of je transvetten zelf kan maken tijdens het bakken/koken. Zo win ik natuurlijk nooit een weddenschap hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |