Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
nutteloos in een topic gaan posten om zogenaamd mensen te bashen. lol.
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Gewoon eens luisteren naar je lichaam ipv jezelf vol te vreten aan overbodige troep.
Discipline!
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond het wel weer lastig in de supermarkt, ik wou alles wat ik nu even niet maglijkt wel of ik er meer naar taal omdat het niet mag!
Like, woei, taart, koekies, chocolaaaa! Noga in de bonus!
</sads>
Snap ook niet wat hier lastig aan is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Klopt! Plus ik ben denk ik aan het afkicken van de colaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, ik kan het me helemaal voorstellen!
Maar is het ook niet een kwestie van wennen aan het gezond eten, geen troep meer in je mandje gooien en niet met een lege maag boodschappen doen?
Ik weet dat als ik boodschappen doe na het sporten, ik met vanalles thuis kom wat ik niet nodig heb en waar nou ook niet echt veel voedingsmiddelen inzitten ofzo. :S
Wat een heldere inzichten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Snap ook niet wat hier lastig aan is.
Je hebt een doel voor ogen, dus doe je er alles aan om dat te bereiken?
Of is het meer van "mwa, deze ene zak chips maakt toch niet zoveel uit". maw je zet je zinnen er niet 100% op om er voor te gaan.
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een heldere inzichten!Dank je wel!
Envoor Maria!
![]()
(vind je het goed als ik erbij blijf zitten?)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor! Dan bounce ik wel solidair mee op m'n stoel!![]()
watzijzeiquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut, wat een wijsheid! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon zijn.
Why do I even bother![]()
Lila is niet mijn kleur ben ik bang!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet de neiging onderdrukken om Maria's heufken niet op die laatste foto te soepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |