Ja lekker, fietsen!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, jij hebt veel op je fiets gezeten vandaag!
Ik ga zo lekker naar bed, morgen weer een dag flink aan het schilderen! De onderkant van de trap is aan de beurt, en ik zie er echt tegenop.... maargoed. Het wordt toch kutweer
ik vind dit wederom erg weinig. Gooi eens 2 weetabix in je yoghurt, en eet een boterham oid bij je lunch? En je kunt ook wel 2 stronken witlof eten bij je avondeten...quote:Op zondag 3 april 2011 10:19 schreef Siral het volgende:
Lijsjun:
O: 150 ml magere yoghurt, 1 weetabix, 1x pindakaas (mixennnn)
T: appel, koffie met halfvolle melk
S: 90 minuten bij de fitness, kracht en cardio
L: half blikje tonijn of water, 50 gram sla, 1 gekookt ei, 1 gekookt eiwit, 2 augurken, glas halfvolle melk.
T: wasa cracker met aardbeien
D: gekookte aardappelen, hele struik witlof met kaas uit de oven, stukje kipfile, 3 eetl appelmoes
T: koffie, 2 pure paaseitjes
quote:Op zondag 3 april 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben met m'n moeders nw netbook aan het prutsen. Windows 7, terwijl ze XP gewend zijn (ook Office 2007, is heel anders dan 2003). Als dat maar goed komt. En verder staat hier eea programma van de EO op, dus heb ik mijn CI uitstaan. Zit al in m'n sportkleertjes en ik ga straks poging 2 doen. Als het dan weer fout gaat...
.
tsja, ik heb één dag gehad waarop ik niet wist wat ik moest doen...Maar, volgens mij komt het wel goed. Lief dat je er naar vraagt!quote:Op zondag 3 april 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
Hey jagar, hoe bevalt het je nu bij je nieuwe positie in Zweden?
1 struik witlof is inderdaad niet veel maar verder vind ik het niet zo'n slecht lijstje eigenlijk... niet superveel maar het lijkt me niet te weinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet eigenlijk nooit toetjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nooit ergens suiker door doet, maak je dan wel zelf zoete desserts?
Ow, dat wist ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lufthansa heeft 2x per jaar goedkope vluchten in de aanbieding. Wij boeken dan 'altijd' onze Amerikareisjes.
Mijn man kwam ook al weer aan. toch besloten maar eens een jaartje over te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |