Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
• brinta
• brood (6 sneden)
• boodschappen doen
• 1 haring
• 1 port
• avondeten: speklapjes, aardappels & sperziebonen
• toe: warme appelmoes met rozijnen & kaneel
Ik ben atkinsklaar
Hoop ik, in elk geval vanalles aan vette zuivel, vlees, vis en rare toeslagmiddelen ingekocht.
Morgen!
Hoe vet lastig meenemen allemaal. Mag je met bakjes groenten in de weer, bakjes yoghurt etc. Voor mij zou het totaal onpraktisch zijn, haast niet haalbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
kwark, yoghurt, groente, fruit, omelet, nootjes, salades, vis, vlees... maar verder is 't moeilijk wat te verzinnen..![]()
Wow, is dat niet weinig als je zoveel hebt hardgelopen???quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
O: yoghurt met 2.5 weetabix en banaan
T: bakje vruchtneyoghurt
L: restje rijst met peultjes en satésaus
T: 2 chocolaatjes, 3 smarties en 2 koekjes...![]()
S: 25 minuten hardlopen, 9.6 km/u
D: pizza met hele bol mozerela, volkorendeeg, rauwe ham.
T: nog een stuk fruit, misschien.
Op de 2e T, en de redelijk grote D niet verkeerd.
Kortom respect voor de mensen die het kunnen (volhouden) ...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
je moet inderdaad dan per dag minimaal 5 bakjes meenemen
ik denk dat dit rond de 1800 kcal zit, ruim gegokt. Vrij netjes, vind ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef j.t het volgende:
[..]
Hoe vet lastig meenemen allemaal. Mag je met bakjes groenten in de weer, bakjes yoghurt etc. Voor mij zou het totaal onpraktisch zijn, haast niet haalbaar
[..]
Wow, is dat niet weinig als je zoveel hebt hardgelopen???
ik vind dit wederom erg weinig, blootje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Eindstand vandaag:
O: melet met wat kaas
T: 50 gram roggebrood met pindakaas
L: anderhalf stronkje witlof met tonijn en zulks
T: handje amandelen
D: pasta met gegrilde groenten, rode pesto en kalkoenreepjes (75 gram ongekookt gewogen fussili)
T: glaasje wijn met wat stukjes bejaarde kaas
Ja hoi, dat kan ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, zit ook nog weer 's rond de 80 hč?maargoed, geloof me, het is écht genoeg en ik eet niet te weinig.
dat klinkt als een goede eerste dag, overal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoieerste dag overleefd!
Goede dingen
* een eerste-dag-bos-bloemen
* leuke collega's
* een dienst-laptop voor op locatie, ook handig voor filmpjes in de minder drukke nacht
*een uur gewandeld
Slechte dingen
* halte te laat uitgestapt
* uit de broek gescheurd
* voor niets een uur gewandeld
* niet goed uitgecheckt blijkbaar
Oh de rijles was prima, veel beter
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoieerste dag overleefd!
Goede dingen
* een eerste-dag-bos-bloemen
* leuke collega's
* een dienst-laptop voor op locatie, ook handig voor filmpjes in de minder drukke nacht
*een uur gewandeld
Slechte dingen
* halte te laat uitgestapt
* uit de broek gescheurd
* voor niets een uur gewandeld
* niet goed uitgecheckt blijkbaar
Oh de rijles was prima, veel beter
Absoluut!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die pluspunten wegen veel zwaarder dan de minpunten, joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |