Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
Dan oefen je toch met nobody's in de supermarkt?
Nee, is ook zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. De spanning is te specifiek.
Je kunt het vergelijken met penalty schieten in de finale van de WK. Valt ook niet te trainen.
Als jij Niet komt kom ik ook Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb zeker faalangst.. niet alleen onbewuste trouwens maar met name ook bewuste. Ik ben echt bang ervoor omdat ik ondertussen echt een keer een relatie wil na tig mislukte avonturen en gefrustreerde jaren. Je hebt gelijk, het kan zijn dat we niet klikken etc, maar daar kan ik me wel bij neerleggen als dat zo is. Wat ik slecht kan verteren is als ik het voor mezelf verpest. En daar vrees ik dan dus voor. Dat ik bv zoals je voorstelt blanco een gesprek in ga en me zelf voor schut zet, of dichtklap of noem maar wat. En dat dan de reden is dat het misgaat. Niet dat we niet klikken. Dat is het lot, daar kan ik mee leven. M'n eigen falen vrees ik dus idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
Blake ik denk dat jezelf een beetje blokkeert, door allerlei romantische beelden te hebben in je hoofd , en dan juist door die verwachtingen niet meer weet hoe je moet reageren als je haar ziet.
Ga de situatie helemaal blanco in zonder voor idee over hoe en wat het kan gaan, want het klinkt een beetje als faalangst.
Gewoon gesprek aangaan en dan zie je wel verder , voor hetzelfde geld is zij namelijk een droombeeld waar het in het echt niet mee klikt.
Gaat het gesprek leuk , dan kun je vandaar uit zelf beslissen wat je zelf wilt.
Ik ben helemaal niet onervaren in dit soort situaties. Faalangstig ja, maar onervaren zeker niet. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik game heb. Een player, dat ook weer niet maar ik kan het wel. Maar niet op commando helaas. Ik ben wel eens uit vorm, en dat kan door de druk komen van hoe leuk ik het meisje in kwestie vind..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.
Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef deelnemer het volgende:
BlakeGriffin in hoeverre kom je met haar in contact op een toevallige manier? Of is iedere contact altijd evident gezocht. Anders kun je op die momenten wachten en dan is het makkelijker om een praatje te maken. Dan moet je tussentijds niet teveel stiekum op haar letten, want dat valt altijd op. Oogcontact zonder een vervolg wordt op den duur vervelend.
Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contact vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja precies dat is nu een beetje het geval. Het laatste. Maandag heb ik haar dus opgezocht zeg maar. Als ze er morgen is ga ik het weer doen. Toevallig gebeurt wel, maar ik heb nog niet handig ingesprongen op een situatie. Anderen waren gecompliceerd, als in werk ging voor, of ze was omringd en kletste met anderen.
Nee, maar het waren wel haar directe collega's. Beetje een kliekje wel. Ik heb haar nog nooit zien praten met iemand buiten dat groepje. Ze zit ook nooit op iemand anders z'n kamer. En haar lichaamstaal straalt ook verlegenheid uit een beetje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zo verlegen is ze dus niet. Als ze met anderen klets dan moet jij ook met haar kunnen kletsen (op een toevallig moment). Het is veiliger het op te bouwen. Heb je ooit het idee dat zij ook contact zoekt? Dat merk je. Als je contact zoekt kun je elkaar vaker tegen komen en als je contacht vermijdt kun je dat vaker voorkomen. Als zij dat niet doet, dan loop je vooruit en kun je beter rustig aan doen.
Prachtig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Je gaat proberen haar mee te vragen voor een picnic? Dat gaat nooit goedkomen man. Om zoiets met succes af te ronden heb je zoveel 'game' nodig dat het van je afspat, daar ga je als faalangstige onervaren man gewoon keihard mee op je muil. Moet je niet proberen.
Als ze nee zegt, wat toch heel zeker is, dan sta je daar met je mond vol tanden en dan ga je haar uit schaamte nooit meer durven aanspreken.
Eerst maar eens 'n datum en locatie lezen, dan weet ik het wel te melden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Crutch het volgende:
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een meet dan kan dat wel even in de OP gemeld worden ofzo.
Wacht...
Een beetje spanning voor een date is gezond.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:06 schreef erik81 het volgende:
word stiekem toch wel een beetje zenuwachtig voor vanavond
maar goed, 't is goeie spanning denk ik dan maarben erg benieuwd
Ja, een goede spanningquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:16 schreef erik81 het volgende:
zo, ik heb morgen een datesushi eten met een (in mijn ogen iig
) leuk meisje
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje spanning voor een date is gezond.
Mijn scharreltrofee blijkt allerhande problemen te hebben. Maar eens goed over nadenken of ik daar wel zin in heb.
Als er geen spanning is, dan ben je of erg (te) zeker van je zaak of heb je er weinig zin in. Niets mis dus met een gezonde spanning.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef erik81 het volgende:
[..]
Inderdaadals er geen spanning zou zijn zou het een veeg teken zijn denk ik.
Tsja, op zich is dat best lastig, natuurlijk heeft iedereen z'n problemen en je wil je ook niet al te ver door dat soort dingen laten beinvloeden, maar er zijn grenzen inderdaad.
Mwah. Als iemand het heeft geschopt tot geprezen psychologe wel, maar dat is niet het geval. Ze werkt in de bediening. In haar eigen land heeft ze het kennelijk ook niet ver geschopt, anders was ze hier niet naar hier gekomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef erik81 het volgende:
Tsja, tuurlijk kan het zijn dat de ander wat bagage heeft, vind ik op zich niet zo'n onoverkomelijk probleem. Maar dan moet ze er ook wel wat mee willen en kunnen doen.
Je zou juist van zo iemand verwachten dat die toch stevig in d'r schoenen zou staan
Da's ook een beetje mijn idee bij psychologie. Een klein deel kiest er bewust voor en doet er wat nuttigs mee. Het overgrote deel niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:
Nou, niet overdrijven. Psychologie wordt door 80% van de vrouwen gekozen als studie, die zijn daar echt in oververtegenwoordigd. Het is dus eerder dat ze geen flauw benul heeft wat ze wil doen met haar leven, niet dat ze sterk in haar schoenen staat.
Rechten studeren is beter dan niets doen. Het biedt in elk geval arbeidsperspectieven, dat is bij psychologie een stuk minder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef erik81 het volgende:
Al zou ik nog liever mezelf om een boom vouwen dan rechten gaan studerennaja, 't was iig het beeld wat ik er bij had
(en de ervaring, mijn beste vriendin studeert psychologie, maar die is er dan ook echt heel intensief mee bezig)
Het is ook niet een van mijn favoriete bezigheden, maar daarmee niet onbelangrijk. Kwestie van een goede keuze maken, weten wat je wil, studeren en dan werken. Wil je iets bereiken, dan moet het toch. Kun je dus maar beter iets gaan studeren waar je iets mee kunt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:10 schreef erik81 het volgende:
mjah, dat is ook zo, maar goed ik ben gelukkig al jaren klaar met studeren
Ik ben ook gelukkig met mijn keuzes. Moet er bij zeggen dat weten wat je precies wilt, daar ook wel bij helpt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef erik81 het volgende:
Daar heb je zeker gelijk inIk ben gelukkig met de studie en werkkeuzes die ik gemaakt heb dus dan is het wel eens lastig je in te leven in de situatie van iemand anders
Soms doet er zich iets voor dat je moet switchen, maar een plan A (en evt. Plan B) hebben helpt een hoop.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef erik81 het volgende:
Uiteraard, keuze maken en er bij blijven helpt ooksommige mensen jojoen naar alles wat ze leuk vinden, dat leert je jezelf wel goed kennen maar je komt er niet zo ver mee
![]()
Nog 5 uurtjes, dan zit ik aan de sushi
Ik zie jou echt niet aan voor een aap en jij weet zelf ook wel dat je geen aap bent.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vrees dat het aapjes kijken wrodt. Ik kom zoiezo niet.
Kom anders met een voorstel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Halcon het volgende:
Eerst maar eens ziet wat er wanneer wordt georganiseerd en dan roep ik wel of ik er bij ben of niet.
Is dit niet anoniem dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou meeten met alleen 1 of twe emensen in de zomer. maar niet een hele groep en anders anoniem.
Wat bedoel je met 'anoniem'?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou meeten met alleen 1 of twe emensen in de zomer. maar niet een hele groep en anders anoniem.
like, you will never catch me!quote:
Serieus, ik snap niet hoe je anoniem wil gaan meeten. Dan stel je je niet voor, ofzo, zodat mensen niet weten dat jij SS bent?quote:
Als je net als Schenkstroop een bepaalde reputatie hebt op FOK, kan ik me er iets bij voorstellen dat je wat huiverig bent. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef Halcon het volgende:
En wat boeit het als mensen weten welk gezicht er bij een digitale entiteit hoort?
Wat voor reputatie heeft hij dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je net als Schenkstroop een bepaalde reputatie hebt op FOK, kan ik me er iets bij voorstellen dat je wat huiverig bent. Dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Hij kan zichzelf goed neerzetten als een autistische onooglijke in zelfmedelijden zwelgende jongeman waar alle vrouwen op spugen. Niet gezegd dat hij zo ook echt is, overigens.quote:
Veel succes en plezier. Als het goed gaat willen we dat wel horen he? Eindelijk wat positieve ervaringen hierquote:
Dat doen er toch wel meer in dit topic?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf goed neerzetten als een autistische onooglijke in zelfmedelijden zwelgende jongeman waar alle vrouwen op spugen. Niet gezegd dat hij zo ook echt is, overigens.
Geen idee. Is dat zo? Ik 'ken' Schenkstroop nog uit een ouder topic, ik heb deze reeks niet gevolgd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doen er toch wel meer in dit topic?
Richard bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat zo? Ik 'ken' Schenkstroop nog uit een ouder topic, ik heb deze reeks niet gevolgd.
Heb je dan nog wel tijd over om naar de meet te komen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten. En aantekeningen maken. En alles uitwerken in grafieken.
Waarschijnlijk niet. Maarja, a girl's gotta do what a girl's gotta do.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel tijd over om naar de meet te komen?
Oke, dank je voor de feedback en interesse. Weet het nog niet maar het is een optie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:37 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Een picknick vind ik ook echt helemaal niks vraag gewoon voor een drankje?
Tis nog vaak rotweer en heb je een picknick mand ofzo? Zou dr zelf nooit voor kiezen.
Maar laat iig weten hoe dat af loopt ben erg benieuwd!!
Anders rot je even op met je negatieve gezeik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:04 schreef Crutch het volgende:
Hij gaat het niet aandurven vandaag, let maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hier dus.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Anders rot je even op met je negatieve gezeik.
Ik had gelijk dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
misschien heeft hij nu wat last van stralingsziektequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:35 schreef Halcon het volgende:
En hoe is het Erik vergaan op zijn Sushi-date? Heeft bij behalve Sushi nog wat ander rauw vlees mogen verorberen?
Daar heb ik overheen gelezen, mijn excuses.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Niet kunnen lezen.
Bewijzen dat je een troll bent.
Stairway waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Halcon het volgende:
Vrijdag 22 april op een nader te bepalen locatie in Utrecht.
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligtquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
Da's wel en beetje de FOK!Stamkroeg heb ik het idee.
Gathering of the nerdsquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligt![]()
Het zit dan ook steevast vol met forum-meets. Je zou er nog eens een Fok versus GoT versus Scholieren battle van kunnen maken daar
Sounds like a lot of fun. Not.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligt![]()
Het zit dan ook steevast vol met forum-meets. Je zou er nog eens een Fok versus GoT versus Scholieren battle van kunnen maken daar
Op zich niet verkeerd natuurlijk om er redelijk nuchter in te zitten. Ga je binnenkort weer met haar daten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Haha, mjah dat ben ik nog nooit geworden van een date hoorDe vonk over voelen springen of zo ken ik helemaal niet. "t was een leuke avond, maar of het meer als dat was weet ik ook niet
Hells yeah!quote:
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Haha, mjah dat ben ik nog nooit geworden van een date hoorDe vonk over voelen springen of zo ken ik helemaal niet. "t was een leuke avond, maar of het meer als dat was weet ik ook niet
Of hij loopt gewoon niet te hard van stapel. Niets mis mee en gezonder dan na 'n mislukte date telkens hotel-de-botel te zijn en weken van slag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?
Wees blij dat het niet te snel gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Ik ben er niet trots op, ik vind eerder dat er misbruik is gemaakt achteraf gezien. ONS is niks voor mij ben ik achter gekomen. Ik zat in de illusie dat ze meer wilde, omdat deze situatie volledig onbekend was voor mij en zij niet duidelijk wilde zijn wat ze nou eigenlijk wou.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Dirty_Robert het volgende:
Not bad boning on the 1st date, Richard.
Think positieve. At least you got some pussy that date...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik vind eerder dat er misbruik is gemaakt achteraf gezien. ONS is niks voor mij ben ik achter gekomen.
Dat deed me niet zoveel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Think positieve. At least you got some pussy that date...
You'd pass me her phonenumber by PM.
Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga naar bed. geen idee wanneer ik weer opsta.
ik ben sinds 10 uur gisteravond op.
ik wens richard vanavond veel succes, als je iets gaat doen. maar ik weet niet wanneer ik opsta dus of ik je real-time kan helpen ofzoiets, want daar vroeg je om.
kan ik toch al niet goed, maar je had erom gevraagd.
lees magic bullets hoofdstuk 2 dacht ik.
en doe een ftc, en bodyrock(als lichaamstaal)
en kijk naar fearless first impressions 101.
en nog vast velen, maar die weet ik even niet te bedenken.
ik denk dat je met 1a 2 daarvan beetje oefenen en bestuderen wel met meiden in gesprek kan geraken.
Wat was er dan gebeurd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat deed me niet zoveel.
Elkaars hand vasthouden en dan zo in slaap vallenwas voor mij het hoogtepunt van die avond. (en het zoenen met beide dames ook al kan ik er geen zak van en maar wat deed.)
Ook mijn andere afspraakje wou een ONS maar dat weigerde ik. Ik wou het op een andere manier aanpakken door haar mee uit te nemen en aan mijn vrienden voor te stellen zodat het statusverhogend zou werken maar achteraf was dit een grote fout.
Gewoon zeggen. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayen dat wil ik liever niet
Die 2 dames van vorige keer die waarschijnlijk riepen naar mij van" Zit je daar lekker alleen " Als ik nou gewoon het lef had om te zeggen " kom erbij dan , dan zit ik niet meer alleen " maar nee ik ben te bang dat ik keihard uitgelachen ga worden vanwege mijn pestverleden.
Als ze nog wat van zich laat horen wel, maar ik laat de bal ff bij haar liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd natuurlijk om er redelijk nuchter in te zitten. Ga je binnenkort weer met haar daten?
Wel een beetje denk ik, maar geen idee hoe dat nou eigenlijk zou moeten voelen dus herkennen is niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?
Een hyperventilatie aanval of een tomaat rode kleurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen. Wat heb je te verliezen?
Rode kleur zie je toch nietof nauwelijks in de kroeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een hyperventilatie aanval of een tomaat rode kleur.
Eigenlijk denk ik dat ze een poging ondernamen om in contact te komen maar ik was zo achterlijk om tot 2 keer toe te doen alsof ik niks hoorde
Tot nu ben ik alleen "succesvol"geweest als de dames het initiatief namen.
Nja dat is waar, maar ja ik denk dat ik paniek raak en niet meer uit mijn woorden kan komen en alleen nog maar zo snel mogelijk weg wil -.-quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rode kleur zie je toch nietof nauwelijks in de kroeg.
Gewoon proberen. Als je de bal terugkaatst met "kom er dan lekker bijstaan" zijn zij in elk geval aan zet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nja dat is waar, maar ja ik denk dat ik paniek raak en niet meer uit mijn woorden kan komen en alleen nog maar zo snel mogelijk weg wil -.-
Ga je uit in A'foort... in je eentje ...HELDquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef richard_prf het volgende:
Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayen dat wil ik liever niet
MLIG iets verzinnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond misschien weer live verslag, ik weet nog niet of ik ga. Eigenlijk vind ik het best grappig om alleen uit te gaan.
Hopelijk kan MLiG een missie voor me verzinnen als die al wakker is.
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
MLIG iets verzinnen.Da's een beetje als dat een blinde aan een analfabeet vraagt om de krant voor te lezen.
Ik zou dat live-verslag gewoon achterwege laten en eens proberen contact te maken met de dames of open te staan voor dames die contact met je maken. Als je toch alleen maar gaat om op Fok te posten kun je beter thuis op de bank blijven liggen met de laptop op schoot.
Tsjah...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.
Ik denk dat je de juiste wingman/vrouw mist....quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.
Het op je tel. klooien is in ieder geval een zeer gesloten actie. Er zijn maar weinig vrouwen die er dan naast gaan zitten en zeggen ... goh gaaf dingetje.... heb ik niet maar doet ie het goed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsjah...Ik zou gewoon eens normaal proberen te doen. Als iemand wat zegt, iets terug weten te zeggen, niet depri op je mobiel zitten te klooien en je niet straalbezopen zuipen.
Dat denk ik ook niet. Als het 'n aftandse mobiel is, dan denken ze "prutserquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het op je tel. klooien is in ieder geval een zeer gesloten actie. Er zijn maar weinig vrouwen die er dan naast gaan zitten en zeggen ... goh gaaf dingetje.... heb ik niet maar doet ie het goed?
In beide gevallen is het dus negatief.... wijze les... Richard.. niet klooien met je telefoon...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Als het 'n aftandse mobiel is, dan denken ze "prutser" en als het 'n duur mobieltje is dan denken ze "mislukt patsertje
".
In elk geval niet de hele avond. Iedereen zit tijdens het uitgaan weleens 'n moment op zijn/haar telefoon te prutsen, maar als je dat de hele avond doet kun je beter thuis op de bank blijven zitten en daar met je mobieltje zitten te prutsen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In beide gevallen is het dus negatief.... wijze les... Richard.. niet klooien met je telefoon...
Hmm... ik zit eigenlijk alleen met mijn tel te klooien als ik er alleen ben.... anders ben ik drukker met kletsen, dansen en genieten van mijn drankjequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
In elk geval niet de hele avond. Iedereen zit tijdens het uitgaan weleens 'n moment op zijn/haar telefoon te prutsen, maar als je dat de hele avond doet kun je beter thuis op de bank blijven zitten en daar met je mobieltje zitten te prutsen.
Weleens in de Mac gezien dat iemand dat deed. Toen werd hij echt gebeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je toch met je telefoon gaat klooien doe dan net alsof je gebeld wordt en ga een heel interessant gesprek houden. De chicks zullen dan maar wat graag met zon interessante gast willen praten!!
Ik zit er vrijwel nooit mee te klooien. Alleen als iemand 'n SMS stuurt of ik even snel een SMS verstuur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik zit eigenlijk alleen met mijn tel te klooien als ik er alleen ben.... anders ben ik drukker met kletsen, dansen en genieten van mijn drankje
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je toch met je telefoon gaat klooien doe dan net alsof je gebeld wordt en ga een heel interessant gesprek houden. De chicks zullen dan maar wat graag met zon interessante gast willen praten!!
Wisselgesprek nog beterrquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weleens in de Mac gezien dat iemand dat deed. Toen werd hij echt gebeld.
Als ik uit ga.... en toch alleen ben... ligt ie meestal thuis net als de rest van het survivalpakket....quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Laat je telefoon anders gewoon thuis dan verplicht je jezelf meer om contact te gaan maken ipv weg gedoken zitten achter je niet boeiende bezigheden van je telefoon..
Alsof foto's van lege stoelen zo boeiend zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Maar richard kan ons niet op de hoogte houden als die zn tel niet meeneemt.. Dan missen we wel wat natuurlijk..
Vond het erg komisch om toen na te lezen eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof foto's van lege stoelen zo boeiend zijn.
Ik vind het eerlijk gezegd dieptriest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Vond het erg komisch om toen na te lezen eigenlijk
Jah beetje allebei eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd dieptriest.
Huh in ene een grote vooruitgang of... want ik volg het niet helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat deed me niet zoveel.
Elkaars hand vasthouden en dan zo in slaap vallenwas voor mij het hoogtepunt van die avond. (en het zoenen met beide dames ook al kan ik er geen zak van en maar wat deed.)
Ook mijn andere afspraakje wou een ONS maar dat weigerde ik. Ik wou het op een andere manier aanpakken door haar mee uit te nemen en aan mijn vrienden voor te stellen zodat het statusverhogend zou werken maar achteraf was dit een grote fout.
Schenkie... ik zeg ... DURF!!!! GA eruit....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh in ene een grote vooruitgang of... want ik volg het niet helemaal
Ja ja mooi weer vandaag. En das te merken ook. Alle buren zijn volgens mij weg. iedereen naar feestjes en bij anderen thuis lekker gezellig. Het is een fenomeen dat hoort bij dit warme weer. Maar Schenk zit als vanouds jaar in jaar uit weer alleen thuis. kwaad op alles en iedereen. Geen sex, geen familie, geen liefde. Zelfs die nikker onder mij zag ik vandfaag "well dressed" in pak met glimmend spul in zn kroeshaar weggaan. Hij liep als een pooier met zn handen zn haar te doen. Is ws. uitgenodigd door familie of vrienden terwijl het een uonuitstaanbaare nikker is. En bovenbuurmeisje zag ik net ook weggaan, gekleed in een zwart jurkje, nylons, dr grote clutch mee en dr high heel ankle shoeties.
Jaja forever alone
Kankerleven
Ik ga wel porno downloaden ofzo en alex jones checken. Ik heb geen geld meer. Door een foutje van de ING-bank kon mijn provider geen automatische IC doen. Dus bovenop het termijnbedrag kwamen admin. kosten à 20. Dus nu moet ik nog tot dinsdag de 13e/14e van april. Maar heb nog maar 14.50 over ofzo. Want mijn provider wilt natuurlijk op de 7e nogeens 20 euro afschrijven..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schenkie... ik zeg ... DURF!!!! GA eruit....
Ik heb nog nooit met een meisje gepraat tijdens uitgaan in pakweg 10 jaar tijd he. Zowel toen ik alleen ging als met vrienden (carnaval uitzondering daargelaten toen ik inderdaad in gesprek raakte maar niet meer weet hoe ik haar had benaderd maar volgens mijn vriend:quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Als het 'n aftandse mobiel is, dan denken ze "prutser" en als het 'n duur mobieltje is dan denken ze "mislukt patsertje
".
wie bel je dan zoalquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga wel porno downloaden ofzo en alex jones checken. Ik heb geen geld meer. Door een foutje van de ING-bank kon mijn provider geen automatische IC doen. Dus bovenop het termijnbedrag kwamen admin. kosten à 20. Dus nu moet ik nog tot dinsdag de 13e/14e van april. Maar heb nog maar 14.50 over ofzo. Want mijn provider wilt natuurlijk op de 7e nogeens 20 euro afschrijven..
Ik heb geen geld meer.
Ik zou het bij gewoon Nederlands houden als ik jou was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dirty_Robert het volgende:
Think positieve. At least you got some pussy that date...
You'd pass me her phonenumber by PM.
Daar zou die gast vast geen problemen mee hebben gehad hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kon gisteravond uitgaan met iemand van internet. Maar ik was al uitgekleed enzo.
Ja dat was ergens in December en Januari dat ik een leuk iemand had ontmoet. Maar dat ik opeens "gedumpt " werd zonder reden aan te geven oftewel een ONS.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh in ene een grote vooruitgang of... want ik volg het niet helemaal
Jaja forever alone
Kankerleven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga wel porno downloaden ofzo en alex jones checken. Ik heb geen geld meer. Door een foutje van de ING-bank kon mijn provider geen automatische IC doen. Dus bovenop het termijnbedrag kwamen admin. kosten à 20. Dus nu moet ik nog tot dinsdag de 13e/14e van april. Maar heb nog maar 14.50 over ofzo. Want mijn provider wilt natuurlijk op de 7e nogeens 20 euro afschrijven..
Ik heb geen geld meer.
Shut up, pussy.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou het bij gewoon Nederlands houden als ik jou was.
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat was ergens in December en Januari dat ik een leuk iemand had ontmoet. Maar dat ik opeens "gedumpt " werd zonder reden aan te geven oftewel een ONS.
Ik ben ook forever alone gastKankerleven inderdaad.
Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]We gaan er een schenk-meet van maken
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.
Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie. Tja.. maar je bent dus niet helemaal hopeloos?
Tsja..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.
Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.
Ze vindt je gewoon irritant omdat je teveel aandacht zoekt en zeurt over je uiterlijk. Logisch dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horen.
Het blijft heel erg jammer, ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gezegd. Maar ze vindt me gewoon te lelijk ofzo he.
Je durft niet, he...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoor
Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden uitegmaakt. Dus als jij na die ONS zich in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus sloten ze jou buiten hun kring. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.
Ik ben niet echt opzoek naar een relatie nee, maar ik had ze wel graag vaker willen zien desnoods op vriendschappelijke basis zodat ik eindelijk een beetje kon oefenen met het sociaal zijn.
Ik ben nog steeds hopeloos.
Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden gezien. Dus als jij na die ONS in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus lsuiten ze jou uit. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.
Jij bent een "skeleton" in hun closet. oftwel een goedbewaard vrouwen geheim dat ze nooit zullen delen met anderen tot aan hun graf. Wees trots man. je bent een pimp ik geloof in je
I'll do ya. Deal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze 'lucht' de schuld te geven van haar eigen handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "
Volgende keer spreken we alleen nog maar af en blijven we nuchter zei ze daarna. En toen ben ik er nog een paar keer geweest en heb ik haar beter leren kennen en ben ik verliefd geworden.
Ga je dat met die doritos chips nog doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze ;lucht de schuld te geven van haar handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goed
Begin eens met een boek te schrijven over al je belevenissen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bedIk lag daar heerlijk ontspannen terwijl zei de hele tijd bleef praten en niet kon kiezen wat voor kleren ze moest aandoen en dat ze het koud/warm/koud/warm had. Ik vond het prima allemaal
Ik hoop ooit nog eens iemand zoals haar te ontmoeten, maar ik denk dat dat onmogelijk is. Ze zag er leuk uit en had ook een heel lief karakter. Ze praat heel erg veel en ik voel me best ontspannen als ik met haar was.
Het is iig minder erg dan door hoer/gigolo ontmaagd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vond het totaal niet erg, ik voelde me heel erg aangetrokken tot haar vele malen meer dan dat andere meisje dat ik had ontmoet. Het voelde een beetje magisch aan ofzo. Ik voelde me opeens niet meer eenzaam. En nu ik niet meer met haar in contact ben voel ik me weer heel erg eenzaam en klote.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een wandelingquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
Tenminste buiten zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een wandeling
Halcon, kom je ook?
Das een troll.. maar wel een aardige. Kom je naar de meet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor achterlijke randdebiel.
God wat een topic.
Ga maar snel in je bed liggen ja. En vooral gezond blijven etenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
Mja ik ben te moe om uit te gaan anyway. Ik heb best veel gewerkt afgelopen week. Volgende week is het rustig dus ga ik volgende zaterdag wel weer.
Toen ik vorige week die bar uitliep had ik sterk het gevoel dat jij bij de uitgang stondquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tenminste buiten zitten. Tegelijkertijd ergens waar niet te veel mensen gaan meeluisteren.
Niet als iedereen zeker weet dat ik Schenkstroop ben van fok.quote:
Succes in elk geval, ik hoop voor je dat ze nog wat van zich laat horen en dat je nog een keer gaat afspreken. En dat je dan wat minder nuchter gaat reageren ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef erik81 het volgende:
[..]
Als ze nog wat van zich laat horen wel, maar ik laat de bal ff bij haar liggen
[..]
Wel een beetje denk ik, maar geen idee hoe dat nou eigenlijk zou moeten voelen dus herkennen is niet zo makkelijk
Die woont niet in Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een wandeling
Halcon, kom je ook?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
N'ja, wat doe je eraan?quote:
Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich meldenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
Kom je ook?quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich melden
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk het niet. Ik schaam me hevig voor de dingen die ik hier heb gezegd op forum wat overigens wel mijn oprechte gedachtes zijn, maar in echt weet natuurlijk helemaal niemand van mijn situatie af.quote:
Schuldgevoel is idd geen goed motief. Maar je bent zelf toch ook benieuwd naar de mensen die je al noemde. Dat is een beter motief. Als de vertrouwde mensen komen dan zou je het moeten doen. Eigenlijk zou iedereen die het topic heeft meegemaakt moeten komen. Aapjes kijken vind ik een denigrerende term. Daar hou ik mij verre van.quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga me schuldig voelen als ik niet ga komen op zo'n meet terwijl er mensen tijd in steken om het te organiseren, maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan moet ik nee zeggen. De praktijk heeft al eerder uitgewezen voor mij dat ik me erg slecht ga voelen als ik ja zeg terwijl ik eigenlijk nee bedoel.
Gezegd is gezegd nu moet je wel komen!quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ga aanwezig zijn denk ik.
lijkt me wel grappig.
Maar goed,ik zit nu wel redelijk dronken in de kroeg.
fotos aubquote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ga aanwezig zijn denk ik.
lijkt me wel grappig.
Maar goed,ik zit nu wel redelijk dronken in de kroeg.
Ik zorg er wel voor dat er geen ongemakkelijke stiltes zullen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Dat moet wel echt iets geweldigs worden die meet..
Allemaal sociaal onhandige mensen in een nieuwe situatie waar ze elkaar voor het eerst irl zien, ongemakklijke stiltes enz!
Dat valt wel mee in mijn geval, het is alleen dat ik hier een post geschiedenis heb achter gelaten dat het schaamrood op mijn kaken staatquote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Allemaal sociaal onhandige mensen in een nieuwe situatie waar ze elkaar voor het eerst irl zien, ongemakklijke stiltes enz!
Daar ben ik niet bang voor. Zolang ze geen meisjes gaan versieren, voorzie ik geen problemen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Volgens mij komt er ook geen vrouwvolk. Ik zal het wel jammer vinden als Straw niet overweegt om te komen, ze is toch een vaste poster hier en is altijd erg begripvol en behulpzaam met haar posts. Maar uiteraard is het haar keuze als ze liever real life en het forum volledig gescheiden wilt houden en natuurlijk is het voor een meisje ook een lastiger keus dan een jongen om op zo'n meet te verschijnen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Zolang ze geen meisjes gaan versieren, voorzie ik geen problemen.
Ja lastiger, omdat ze in het middelpunt van de belangstelling staat en bang is dat ze niet kan voldoen aan de verwachtingenquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook geen vrouwvolk. Ik zal het wel jammer vinden als Straw niet overweegt om te komen, ze is toch een vaste poster hier en is altijd erg begripvol en behulpzaam met haar posts. Maar uiteraard is het haar keuze als ze liever real life en het forum volledig gescheiden wilt houden en natuurlijk is het voor een meisje ook een lastiger keus dan een jongen om op zo'n meet te verschijnen.
Goed dat je het zegt ja, ze is pas 19, ze komt altijd zo veel volwassener over in haar postsquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ja lastiger, omdat ze in het middelpunt van de belangstelling staat en bang is dat ze niet kan voldoen aan de verwachtingen. Ze is pas 19.
Het zal voor hem wel goed kunnen zijn om te komen. Ik zie in hem een beetje een jongere versie van mezelf. Zo'n meet zou hem goed kunnen helpen om wat sociale skills te ontwikkelen.quote:
Ik vind ook dat volwassen is voor haar leeftijd. Haar andere goede eigenschappen heb ik al eerder genoemd: aardig, sociaalvaardig, goed inschattingsvermogen, adrem.quote:Op zondag 3 april 2011 01:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ja, ze is pas 19, ze komt altijd zo veel volwassener over in haar posts![]()
En het is goed dat zij (en jij) haar intelligentie voor een goed doeleinde gebruikt namelijk o.a. adviezen geven hier en mensen proberen te helpen. Toch wel een eigenschap om trots op te zijn vind ik.
Ja, hij moet leren het heft in eigen hand te nemen. Ouders, werk en sociale omgeving bepalen hem en hij laat zich bepalen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het zal voor hem wel goed kunnen zijn om te komen. Ik zie in hem een beetje een jongere versie van mezelf. Zo'n meet zou hem goed kunnen helpen om wat sociale skills te ontwikkelen.
Als hij op deze lijn doorgaat dan zal hij uiteindelijk net zo verbitterd worden als ik en verdrinken in zelfmedelijden.
Geen ban. Goed.quote:Op zondag 3 april 2011 01:52 schreef richard_prf het volgende:
En begripvol, empathisch, rechtvaardig er nog bij
Ik weet dat Strawberry het erg druk heeft op dit moment met o.a haar werk en moeite heeft met het vinden van werkende proxy servers en dat ze daarom even niet post. Dus ze heeft geen ban.
jajaquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry zit hier naast mij op de bank..
moet ffies hallo zeggen van dr..
Als je nog goed in de markt ligt whats the dealeeyo dan eigenlijk. dang sonquote:Op zondag 3 april 2011 04:52 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ben net terug uit de stad, wezen dansen. Was wel leuk. Maar aan de andere kant baal ik ook wel een beetje. Toch weer alleen thuis enzo he. Wel goed om te merken dat ik nog wel in de markt lig, heb toch wel wat geflirt op de dansvloer. Maar ook weer niet meer dan dat. In een specifiek geval toch wel teleurstellend. Hele vlotte meid had ik snel oogcontact mee, ik ging een beetje in haar buurt dansen en we hadden heel direct oogcontact, maar we glimlachten allebei niet lol. Dat soort vrouwen val ik dus op.Maar goed ik kreeg in de gaten dat ze rookte en dus dacht ik komt wel een moment voor samen een sigaretje maar ze ging steeds met een groep en was in gesprek. Had niet de ballen om gewoon in te breken oid of vond het gewoon niet gepast. Nog eerder had ik echt het plan om haar een biertje aan te bieden (in het begin) want ik zag dat haar flesje ongeveer net zo leeg was als de mijne komt iemand van haar groepje doodleuk met nieuw bier zetten de eikel.
En ze was al ruim voor sluitingstijd foetsie dus dat was jammer.
Misschien ga ik volgende week wel weer, was toch wel ok. Ik doe het niet vaak, was een poos geleden.
hoi weer blakegriffin.quote:Op zondag 3 april 2011 04:52 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ben net terug uit de stad, wezen dansen. Was wel leuk. Maar aan de andere kant baal ik ook wel een beetje. Toch weer alleen thuis enzo he. Wel goed om te merken dat ik nog wel in de markt lig, heb toch wel wat geflirt op de dansvloer. Maar ook weer niet meer dan dat. In een specifiek geval toch wel teleurstellend. Hele vlotte meid had ik snel oogcontact mee, ik ging een beetje in haar buurt dansen en we hadden heel direct oogcontact, maar we glimlachten allebei niet lol. Dat soort vrouwen val ik dus op.Maar goed ik kreeg in de gaten dat ze rookte en dus dacht ik komt wel een moment voor samen een sigaretje maar ze ging steeds met een groep en was in gesprek. Had niet de ballen om gewoon in te breken oid of vond het gewoon niet gepast. Nog eerder had ik echt het plan om haar een biertje aan te bieden (in het begin) want ik zag dat haar flesje ongeveer net zo leeg was als de mijne komt iemand van haar groepje doodleuk met nieuw bier zetten de eikel.
En ze was al ruim voor sluitingstijd foetsie dus dat was jammer.
Misschien ga ik volgende week wel weer, was toch wel ok. Ik doe het niet vaak, was een poos geleden.
oh en jou postgeschiedenis is minder erg dan die van mij toch?quote:Op zondag 3 april 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in mijn geval, het is alleen dat ik hier een post geschiedenis heb achter gelaten dat het schaamrood op mijn kaken staaten dat ik daardoor erg onzeker word als er behoorlijk wat mensen aanwezig zijn op zo'n meet.
Waarom niet? Na al je verhalen kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet als iedereen zeker weet dat ik Schenkstroop ben van fok.
Nou ik schijn er ook gemiddeld uit te zien, maar ik merk niks van aandacht hoorquote:Op zondag 3 april 2011 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je nog goed in de markt ligt whats the dealeeyo dan eigenlijk. dang son
Ik mocht willen dat ik er gemiddeld tot leuk uitzag. Bc all the cute girls keep passing me by
Ik voel me ook precies hetzelfde als jij. IK ging gisteren een ritje maken met de fiets en auto en zie ook overal mensen op terrasjes zitten. En ik ben nog even in Nijmegen geweest en ik mis het studentenleven ook al had ik geen leven en zat ik altijd alleen.quote:Op zondag 3 april 2011 07:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
beetje vage vragen.... maar ik voel me echt precies zoals schenkstroop en wil er graag wat aan doen.
schenkstroop! jij hebt tenminste nog een baantje ofzoiets waar je heen gaat. en dan moet je wel naar buiten
het wordt weer mooi weer, en een boel mensen doen gezellig dingen, maar ik zit alleen in me flatje. ik was gister-begin-van-de-middag een rondje fietsen, ook op campus hier in enschede.
en eerste wat al fout ging is dat het best wel warm weer was, en dat had ik niet verwacht, ik kon dus weer naar binnen om stukken kleding te gaan uittrekken.
en toen ging ik rondje fietsen, en overal zie je jongens en meisjes van mijn leeftijd, en ietsjes jonger, in de zon zitten enzo, en in groepjes enzo.
en ik heb helemaal niemand die ik ken om hoi tegen te zeggen, dus geen social proof, en geen manieren om via via sets nieuwe mensen te leren kennen.
ik ben nog steeds ingeschreven op de uni hier, maar ik ga nooit heen en het is zo moeilijk allemaal. ik durf al amper te zeggen welke studie ik doe ookal zou ik een set benaderen en het gaat verder dan "mooi weertje he", want straks zegt er 1 dat hij dezelfde studie doet, en krijg ik moeilijke vragen in welk jaar ik dan zit (nog steeds 1ejaars na 5 jaar !)
en ook ongemakkelijk, en zonlicht, en andere dingen. in dat dorp vlakbij waar ik vandaan kom gaat het allemaal tenminste nog ietsjes gemakkelijker omdat je altijd wel iemand kent. ik heb hier geen leven en het is moeilijk om een sociaal leven hier te beginnen als je altijd alleen maar binnen zit te wachten op weet ik veel.
en met de depressie die het met zich meebrengt daarvan kan ik het niet opbrengen om tussen 100% vreemde weer naar die opleiding te gaan
Ik ookquote:
Wat een bullshit. Voor mannen geldt over het algemeen toch wel dat ze knapper worden met de jaren, dus je hoeft je niet te verschuilen achter je leeftijd. Ik ken zelfs heel aantrekkelijke mannen van 40+.quote:Op zondag 3 april 2011 13:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En schenk. we zijn nu allebei rond de 30 heDus dan is het sowieso niet meer mogelijk om de cute looking girls te krijgen. Je ziet er toch op je best uit zo rond de 16- 23 ofzo. Daarna begint de aftakeling al.
Goed, jij komt.quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het hangt er vooral vanaf wanneer/waar en een klein beetje wie er allemaal komen, maar op zich sta ik er positief tegenover
Scanman?quote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry zit hier naast mij op de bank..
moet ffies hallo zeggen van dr..
Nee. Ik heb wel veel last van depressies.quote:Op zondag 3 april 2011 07:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi weer blakegriffin.
had je nou vastgesteld autisme iets(zoiets kan ik me herinneren van een vorig topic)
Ja klopt. Minder maar het is wel vergelijkbaar. Minder nerveus (maar ook niet nuchter), minder verlegen maar hetzelfde patroon. Me afvragen wat ik moet doen, onzeker zijn met oogcontact, niet te spontaan over het algemeen etc. Grootste verschil met de collega is dat die spanning is opgebouwd tot best wel veel.quote:en het klonk eerder ook alsof je heel verlegen en blozig was rond dat meisje op je werk.
heb je daar ook last van in cafes? had je er gisteren last van? hoe ga je er mee om?
Ik herken me er wel in, ben ook tijdens m'n studie depressief geweest. En ik kom er nu ook net 'uit' een, Hopelijk. Een netwerk heb je wel nodig eigenlijk. Ik ben gisteren uit geweest, was zoals ik al zei een poos terug. Was uitgenodigd voor een feestje, door een jongen die ik heb ontmoet sinds ik weer ben gaan werken. Zodoende ging ik uit. Nu denk ik ik ga volgende week weer en ga ik misschien zelf wel iemand regelen om mee te gaan. Ik had een zetje nodig denk ik.quote:beetje vage vragen.... maar ik voel me echt precies zoals schenkstroop en wil er graag wat aan doen.
schenkstroop! jij hebt tenminste nog een baantje ofzoiets waar je heen gaat. en dan moet je wel naar buiten
het wordt weer mooi weer, en een boel mensen doen gezellig dingen, maar ik zit alleen in me flatje. ik was gister-begin-van-de-middag een rondje fietsen, ook op campus hier in enschede.
en eerste wat al fout ging is dat het best wel warm weer was, en dat had ik niet verwacht, ik kon dus weer naar binnen om stukken kleding te gaan uittrekken.
en toen ging ik rondje fietsen, en overal zie je jongens en meisjes van mijn leeftijd, en ietsjes jonger, in de zon zitten enzo, en in groepjes enzo.
en ik heb helemaal niemand die ik ken om hoi tegen te zeggen, dus geen social proof, en geen manieren om via via sets nieuwe mensen te leren kennen.
ik ben nog steeds ingeschreven op de uni hier, maar ik ga nooit heen en het is zo moeilijk allemaal. ik durf al amper te zeggen welke studie ik doe ookal zou ik een set benaderen en het gaat verder dan "mooi weertje he", want straks zegt er 1 dat hij dezelfde studie doet, en krijg ik moeilijke vragen in welk jaar ik dan zit (nog steeds 1ejaars na 5 jaar !)
en ook ongemakkelijk, en zonlicht, en andere dingen. in dat dorp vlakbij waar ik vandaan kom gaat het allemaal tenminste nog ietsjes gemakkelijker omdat je altijd wel iemand kent. ik heb hier geen leven en het is moeilijk om een sociaal leven hier te beginnen als je altijd alleen maar binnen zit te wachten op weet ik veel.
en met de depressie die het met zich meebrengt daarvan kan ik het niet opbrengen om tussen 100% vreemde weer naar die opleiding te gaan
Goed in de markt is relatief. Mijn eigen marktwaarde is niet gekelderd zeg maar.quote:Op zondag 3 april 2011 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je nog goed in de markt ligt whats the dealeeyo dan eigenlijk. dang son
Ik mocht willen dat ik er gemiddeld tot leuk uitzag. Bc all the cute girls keep passing me by
M'n vriendin is 36 en ook nog steeds klein blond en schattig, dus vrouwen kunnen ook best een tijdje meequote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
Wat een bullshit. Voor mannen geldt over het algemeen toch wel dat ze knapper worden met de jaren, dus je hoeft je niet te verschuilen achter je leeftijd. Ik ken zelfs heel aantrekkelijke mannen van 40+.
Veel mannen zijn dan al kalend en hebben enorme bierbuiken en het "baby huidje " is er niet meer. Waar jij over praat zijn uitzonderingen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Voor mannen geldt over het algemeen toch wel dat ze knapper worden met de jaren, dus je hoeft je niet te verschuilen achter je leeftijd. Ik ken zelfs heel aantrekkelijke mannen van 40+.
Kalend hoeft geen probleem te zijn. Bierbuik heb je zelf in de hand.quote:Op zondag 3 april 2011 15:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Veel mannen zijn dan al kalend en hebben enorme bierbuiken en het "baby huidje " is er niet meer. Waar jij over praat zijn uitzonderingen.
Als ik over 3 jaar 30 ben en nog steeds single dan kies ik er voor om single te blijven.
Dat hoor ik graag (bijna 30 hierquote:Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n vriendin is 36 en ook nog steeds klein blond en schattig, dus vrouwen kunnen ook best een tijdje mee
Ik denk dat het verkeerd gaat in nachtleven doordat je zomaar op dames afstapt en dan je Pua technieken gebruikt. Dus je stapt op ze af zonder eerst oogcontact te maken en vervolgens probeer je ze te versieren door je schematische Pua vaardigheden toe te passen. Maar ik denk dat een meisje je daardoor niet opeens leuk gaat vinden. In het nachtleven draait het nou eenmaal veel om het uiterlijk. Het beste is om eerst oogcontact te maken en er dan naar toe te gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 07:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
beetje vage vragen.... maar ik voel me echt precies zoals schenkstroop en wil er graag wat aan doen.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef richard_prf het volgende:
Het beste is om eerst oogcontact te maken en er dan naar toe te gaan.
En als dit je in mijn geval pakweg 10 jaar nooit is gelukt dan weet je dat het aan je uiterlijk ligt.quote:
Ongelooflijk hoe je elke post toch weer weet te draaien richting dat issue. Het komt misschien ook omdat jij niet openstaat voor contact met meiden. Je zit wat op je mobiel te pielen, aan de bar te zuipen, naar de barman te kijken... Tja.. dan gebeurt er niets.quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als dit je in mijn geval pakweg 10 jaar nooit is gelukt dan weet je dat het aan je uiterlijk ligt.
Ja ik heb het niet alleen over vorige week maar ook over al die keren daarvoor toen ik met vrienden ging. Maar vorige week had ik tenminste oogcontact ondanks dat ik de hele avond met mijn mobiel zat te spelen waren er alsnog 2 dames die waarschijnlijk een gesprek wilde beginnen een wonder al zeg ik het zelf om een poging te doen iemand te benaderen die druk in zijn eigen wereldje leeft.quote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe je elke post toch weer weet te draaien richting dat issue. Het komt misschien ook omdat jij niet openstaat voor contact met meiden. Je zit wat op je mobiel te pielen, aan de bar te zuipen, naar de barman te kijken... Tja.. dan gebeurt er niets.
Denk dat je vader daar wel een punt heeft. Je moet eens ophouden met te zeuren over je uiterlijk. Daar verander je toch niet veel aan. Steek je energie in het openstaan voor dames die contact met je zoeken, zoals die dame met carnaval en die dames die je aanspraken toen je met je mobiel zat te pielen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet alleen over vorige week maar ook over al die keren daarvoor toen ik met vrienden ging. Maar vorige week had ik tenminste oogcontact ondanks dat ik de hele avond met mijn mobiel zat te spelen waren er alsnog 2 dames die waarschijnlijk een gesprek wilde beginnen een wonder al zeg ik het zelf om een poging te doen iemand te benaderen die druk in zijn eigen wereldje leeft.
Volgens mijn vader kan het niet aan mijn uiterlijk liggen (mja familie) en beweert hij dat ik in een hele aparte realiteit leef waarbij ik mezelf helemaal onnodig gek maak.
Een andere mogelijkheid voor mijn falen kan zijn is dat ik ben opgevoed zonder moederfiguur.
Hoe kan het dat dit mogelijk is als daarvoor in 10 jaar tijd de dames me geen blik waardig gunden, en dat er de laatste tijd toch een veranderingetje lijkt plaats te vinden terwijl ik me juist slechter voel.quote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je vader daar wel een punt heeft. Je moet eens ophouden met te zeuren over je uiterlijk. Daar verander je toch niet veel aan. Steek je energie in het openstaan voor dames die contact met je zoeken, zoals die dame met carnaval en die dames die je aanspraken toen je met je mobiel zat te pielen.
Wellicht loerden er voorheen wel dames, maar had je dat gewoon niet in de gaten?quote:Op zondag 3 april 2011 16:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit mogelijk is als daarvoor in 10 jaar tijd de dames me geen blik waardig gunden, en dat er de laatste tijd toch een veranderingetje lijkt plaats te vinden terwijl ik me juist slechter voel.
Nee absoluut niet, ik was heel bewust van mijn omgeving. Ik denk dan toch dat mijn gezonde eet gewoontes daadwerkelijk een positieve invloed heeft gehad op vooral mijn huid en haar. Ik hoef maar naar mijn armen te kijken en ze zijn niet meer extreem wit maar het ziet er gewoon gezond uit en het voelt soepeler en elastischer aan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht loerden er voorheen wel dames, maar had je dat gewoon niet in de gaten?
Dat kan ook natuurlijk. Door gezond te eten en wat te sporten ziet iemand er doorgaans al heel wat beter uit dan wanneer je hele dagen op de bank ligt en je enige uitstapje het uitstapje naar de frietkraam is.quote:Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik was heel bewust van mijn omgeving. Ik denk dan toch dat mijn gezonde eet gewoontes daadwerkelijk een positieve invloed heeft gehad op vooral mijn huid en haar. Ik hoef maar naar mijn armen te kijken en ze zijn niet meer extreem wit maar het ziet er gewoon gezond uit en het voelt soepeler en elastischer aan.
1 maaltijd per dag en dan ook nog altijd friet/pizza en andere ongezonde rotzooi, weinig daglicht.quote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Door gezond te eten en wat te sporten ziet iemand er doorgaans al heel wat beter uit dan wanneer je hele dagen op de bank ligt en je enige uitstapje het uitstapje naar de frietkraam is.
Da's niet gezond en dat zie je meestal wel aan iemand af.quote:Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1 maaltijd per dag en dan ook nog altijd friet/pizza en andere ongezonde rotzooi, weinig daglicht.
"je bent wat je eet " vat ik nu dan ook uiterst serieus op.quote:Op zondag 3 april 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's niet gezond en dat zie je meestal wel aan iemand af.
Gezond eten kan nooit kwaad. Wil niet zeggen dat je helemaal nooit friet of pizza moet eten, maar elke dag is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"je bent wat je eet " vat ik nu dan ook uiterst serieus op.
Vooral het onregelmatige eetpatroon en slechts 1 keer per dag eten paste wel helemaal in mijn zware depressie. Op het werk zei wel een vrouwelijke collega "zorg je wel goed voor jezelf zo wit heb ik je nog nooit gezien " Dat was ergens halverwege 2010.quote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezond eten kan nooit kwaad. Wil niet zeggen dat je helemaal nooit friet of pizza moet eten, maar elke dag is weer het andere uiterste.
Niet fijn, maar wel de realiteit. Goed voor jezelf zorgen is basishygiëne als het gaat om lekker in je vel zitten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vooral het onregelmatige eetpatroon en slechts 1 keer per dag eten paste wel helemaal in mijn zware depressie. Op het werk zei wel een vrouwelijke collega "zorg je wel goed voor jezelf zo wit heb ik je nog nooit gezien " Dat was ergens halverwege 2010.
Ook niet fijn om dat te horen.
Och och meid toch. Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen..quote:
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och och meid toch. Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen..
Zo rond je 21ste zie je er gewoon op je best uit daarna word het langzaam alleen maar minder. En ik merk bij vrouwen dat ze meestal vanaf hun 30ste het "meisjesachtige"verliezen en dat maakt ze fysiek een stuk onaantrekkelijker.
Gelukkig ben ik iemand die meer op innerlijk afgaat dan uiterlijk.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent hequote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.
Je hebt gelijk, ik vergis me. Ik ben spuuglelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent he. mja in dat geval zal ik dat dan ook zo vasthouden.
Ik vind dat vooral vrouwen op gegeven moment erg snel aftakelen, niet dat ze lelijk worden maar gewoon niet meer zo aantrekkelijk zeg maar en dit gebeurd volgens mij in de dertiger jaren.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef richard_prf het volgende:
Gelukkig ben ik iemand die meer op innerlijk afgaat dan uiterlijk.
Dudequote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent he. mja in dat geval zal ik dat dan ook zo vasthouden.
Ik vind dat vooral vrouwen op gegeven moment erg snel aftakelen, niet dat ze lelijk worden maar gewoon niet meer zo aantrekkelijk zeg maar en dit gebeurd volgens mij in de dertiger jaren.
Hehe wat lul jij uit je nek zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och het verbaast mij niet dat ie in dit topic zit, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Halcon het volgende:
Richard maakt zich niet echt populair hier.
Tja, als dat je instelling is...quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch eens negatieve aandacht van de dames beter dan helemaal geen
That's the spirit.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Kreeg je ons maar over je heenquote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:
Alle dames van rond de 30 krijg ik nu over me heen met mijn uitspraken
Op eens weet je het: ik word potloodventer.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Zo leer je er nooit wat van natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg uit dit topic.
Oh mijn hart wat doe jequote:
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.quote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leer je er nooit wat van natuurlijk
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.
Dit zie ik overal terug, ook op mijn werk. De dames in 20 zien er gewoon veel aantrekkelijker uit vind ik dan die in de 30.
I denk you have not that much to kiezen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.
Dit zie ik overal terug, ook op mijn werk. De dames in 20 zien er gewoon veel aantrekkelijker uit vind ik dan die in de 30.
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
MissB is heel, heel erg mooi irl hoor. Serieus.
Ze geilt op je.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lief mens ben je. Maar je hoeft me niet te verdedigen hoor, ik kan wel wat hebben.
Nee ik zei altijd al dat het mijn mening is. En ik vind het bij vrijwel alle dames zo.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.
Another important thing is hoe strak de pussy is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?
Ja uiteraard ik had het ook over alleen het fysieke in dit geval.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?
I wishquote:
Nee dat kloptquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
I denk you have not that much to kiezen.
Oh maar ook fysiek vind ik mezelf nu mooier dan toen. En ja, het is natuurlijk jouw mening, maar ik zou niet zomaar alle vrouwen zo makkelijk afschrijven...quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja uiteraard ik had het ook over alleen het fysieke in dit geval.
Speel niet met me jij!quote:
I guess you are gay.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat klopten ze willen ook niks van me weten.
Niet dat ze er heel onaantrekkelijk gaan uitzien ofzo maar de "wow" factor is gewoon verdwenen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ook fysiek vind ik mezelf nu mooier dan toen. En ja, het is natuurlijk jouw mening, maar ik zou niet zomaar alle vrouwen zo makkelijk afschrijven...
Ben je niet stiekem gewoon pedo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet dat ze er heel onaantrekkelijk gaan uitzien ofzo maar de "wow" factor is gewoon verdwenen.
ik vind jou ook wel mooi hoor zullen we nu chatten op msnquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.
Man, daar ben ik toch veel te oud voorquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel mooi hoor zullen we nu chatten op msn![]()
![]()
gr gr
Je kleed jezelf als een 13 jarig sletje, dus wat is je punt?quote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man, daar ben ik toch veel te oud voor
quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kleed jezelf als een 13 jarig sletje, dus wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |