Gezond eten kan nooit kwaad. Wil niet zeggen dat je helemaal nooit friet of pizza moet eten, maar elke dag is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
"je bent wat je eet " vat ik nu dan ook uiterst serieus op.
Vooral het onregelmatige eetpatroon en slechts 1 keer per dag eten paste wel helemaal in mijn zware depressie. Op het werk zei wel een vrouwelijke collega "zorg je wel goed voor jezelf zo wit heb ik je nog nooit gezien " Dat was ergens halverwege 2010.quote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezond eten kan nooit kwaad. Wil niet zeggen dat je helemaal nooit friet of pizza moet eten, maar elke dag is weer het andere uiterste.
Niet fijn, maar wel de realiteit. Goed voor jezelf zorgen is basishygiėne als het gaat om lekker in je vel zitten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vooral het onregelmatige eetpatroon en slechts 1 keer per dag eten paste wel helemaal in mijn zware depressie. Op het werk zei wel een vrouwelijke collega "zorg je wel goed voor jezelf zo wit heb ik je nog nooit gezien " Dat was ergens halverwege 2010.
Ook niet fijn om dat te horen.
Och och meid toch. Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen..quote:
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och och meid toch. Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen..
Zo rond je 21ste zie je er gewoon op je best uit daarna word het langzaam alleen maar minder. En ik merk bij vrouwen dat ze meestal vanaf hun 30ste het "meisjesachtige"verliezen en dat maakt ze fysiek een stuk onaantrekkelijker.
Gelukkig ben ik iemand die meer op innerlijk afgaat dan uiterlijk.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent hequote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nu veeeeeeeeeel aantrekkelijker dan toen ik 21 was hoor. Over smaak valt verder niet te twisten, maar stellen dat we gezamenlijk spuuglelijk worden zodra we de 30 raken gaat me wat ver.
Je hebt gelijk, ik vergis me. Ik ben spuuglelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent he. mja in dat geval zal ik dat dan ook zo vasthouden.
Ik vind dat vooral vrouwen op gegeven moment erg snel aftakelen, niet dat ze lelijk worden maar gewoon niet meer zo aantrekkelijk zeg maar en dit gebeurd volgens mij in de dertiger jaren.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef richard_prf het volgende:
Gelukkig ben ik iemand die meer op innerlijk afgaat dan uiterlijk.
Dudequote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of je denkt alleen maar dat je aantrekkelijker bent he. mja in dat geval zal ik dat dan ook zo vasthouden.
Ik vind dat vooral vrouwen op gegeven moment erg snel aftakelen, niet dat ze lelijk worden maar gewoon niet meer zo aantrekkelijk zeg maar en dit gebeurd volgens mij in de dertiger jaren.
Hehe wat lul jij uit je nek zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och het verbaast mij niet dat ie in dit topic zit, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef Halcon het volgende:
Richard maakt zich niet echt populair hier.
Tja, als dat je instelling is...quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch eens negatieve aandacht van de dames beter dan helemaal geen
That's the spirit.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Kreeg je ons maar over je heenquote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:
Alle dames van rond de 30 krijg ik nu over me heen met mijn uitspraken
Op eens weet je het: ik word potloodventer.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef richard_prf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |