abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94977352
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:42 schreef deelnemer2 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of Benzin komt.
Ik ook :+

Het hangt er vooral vanaf wanneer/waar en een klein beetje wie er allemaal komen, maar op zich sta ik er positief tegenover :)
pi_94977529
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En schenk. we zijn nu allebei rond de 30 he :P Dus dan is het sowieso niet meer mogelijk om de cute looking girls te krijgen. Je ziet er toch op je best uit zo rond de 16- 23 ofzo. Daarna begint de aftakeling al.

Wat een bullshit. Voor mannen geldt over het algemeen toch wel dat ze knapper worden met de jaren, dus je hoeft je niet te verschuilen achter je leeftijd. Ik ken zelfs heel aantrekkelijke mannen van 40+.
pi_94977659
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ook :+

Het hangt er vooral vanaf wanneer/waar en een klein beetje wie er allemaal komen, maar op zich sta ik er positief tegenover :)
Goed, jij komt.

(Als iedereen afwacht komt niemand.)
pi_94977754
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry zit hier naast mij op de bank..
moet ffies hallo zeggen van dr.. :)
Scanman? :')
pi_94978323
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 07:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoi weer blakegriffin.
had je nou vastgesteld autisme iets(zoiets kan ik me herinneren van een vorig topic)
Nee. Ik heb wel veel last van depressies.
quote:
en het klonk eerder ook alsof je heel verlegen en blozig was rond dat meisje op je werk.
heb je daar ook last van in cafes? had je er gisteren last van? hoe ga je er mee om?
Ja klopt. Minder maar het is wel vergelijkbaar. Minder nerveus (maar ook niet nuchter), minder verlegen maar hetzelfde patroon. Me afvragen wat ik moet doen, onzeker zijn met oogcontact, niet te spontaan over het algemeen etc. Grootste verschil met de collega is dat die spanning is opgebouwd tot best wel veel.

quote:
beetje vage vragen.... maar ik voel me echt precies zoals schenkstroop en wil er graag wat aan doen.
schenkstroop! jij hebt tenminste nog een baantje ofzoiets waar je heen gaat. en dan moet je wel naar buiten

het wordt weer mooi weer, en een boel mensen doen gezellig dingen, maar ik zit alleen in me flatje. ik was gister-begin-van-de-middag een rondje fietsen, ook op campus hier in enschede.
en eerste wat al fout ging is dat het best wel warm weer was, en dat had ik niet verwacht, ik kon dus weer naar binnen om stukken kleding te gaan uittrekken.

en toen ging ik rondje fietsen, en overal zie je jongens en meisjes van mijn leeftijd, en ietsjes jonger, in de zon zitten enzo, en in groepjes enzo.

en ik heb helemaal niemand die ik ken om hoi tegen te zeggen, dus geen social proof, en geen manieren om via via sets nieuwe mensen te leren kennen.
ik ben nog steeds ingeschreven op de uni hier, maar ik ga nooit heen en het is zo moeilijk allemaal. ik durf al amper te zeggen welke studie ik doe ookal zou ik een set benaderen en het gaat verder dan "mooi weertje he", want straks zegt er 1 dat hij dezelfde studie doet, en krijg ik moeilijke vragen in welk jaar ik dan zit (nog steeds 1ejaars na 5 jaar ! :( )
en ook ongemakkelijk, en zonlicht, en andere dingen. in dat dorp vlakbij waar ik vandaan kom gaat het allemaal tenminste nog ietsjes gemakkelijker omdat je altijd wel iemand kent. ik heb hier geen leven en het is moeilijk om een sociaal leven hier te beginnen als je altijd alleen maar binnen zit te wachten op weet ik veel.
en met de depressie die het met zich meebrengt daarvan kan ik het niet opbrengen om tussen 100% vreemde weer naar die opleiding te gaan
Ik herken me er wel in, ben ook tijdens m'n studie depressief geweest. En ik kom er nu ook net 'uit' een, Hopelijk. Een netwerk heb je wel nodig eigenlijk. Ik ben gisteren uit geweest, was zoals ik al zei een poos terug. Was uitgenodigd voor een feestje, door een jongen die ik heb ontmoet sinds ik weer ben gaan werken. Zodoende ging ik uit. Nu denk ik ik ga volgende week weer en ga ik misschien zelf wel iemand regelen om mee te gaan. Ik had een zetje nodig denk ik.

Alles in je eentje hou je niet vol. Is gewoon niks aan dus op een gegeven moment geef je er de brui aan. Ik zou je aanraden om proberen vrienden te maken om leuke dingen mee te doen. Maar het is waarschijnlijk ook raadzaam (zo niet nodig) om aan je depressie te werken.

Los daarvan, de groepjes in het park zijn overal. Zelfs op het werk (met mijn leuke collega bv) heb ik er mee te maken, en gisteren was het ook telkens de 'bescherming' van de groepjes in het uitgaan die het lastiger maken om contact te leggen. Als je je eigen groepje hebt heb je wel meer kans op contact, want iemand van jouw groepje kan contact leggen met andere groepjes etc. Maar vind je een vrouw leuk dan kan het een obstakel zijn.
pi_94978606
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je nog goed in de markt ligt whats the dealeeyo dan eigenlijk. dang son :{
Ik mocht willen dat ik er gemiddeld tot leuk uitzag. Bc all the cute girls keep passing me by :(
Goed in de markt is relatief. Mijn eigen marktwaarde is niet gekelderd zeg maar.
The Dealeeyo is dat het aandeel het wel goed doet maar in feite wordt er bijna nooit wat verkocht. :')

En ik ga dus alleen voor cute girls. :P
  zondag 3 april 2011 @ 15:03:58 #232
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94978826
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
Wat een bullshit. Voor mannen geldt over het algemeen toch wel dat ze knapper worden met de jaren, dus je hoeft je niet te verschuilen achter je leeftijd. Ik ken zelfs heel aantrekkelijke mannen van 40+.
M'n vriendin is 36 en ook nog steeds klein blond en schattig, dus vrouwen kunnen ook best een tijdje mee :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94979368
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Veel mannen zijn dan al kalend en hebben enorme bierbuiken en het "baby huidje " is er niet meer. Waar jij over praat zijn uitzonderingen.

Als ik over 3 jaar 30 ben en nog steeds single dan kies ik er voor om single te blijven, dan zijn de achterstanden te groot om in te halen en hoeft het van mij allemaal niet meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 03-04-2011 15:27:13 ]
pi_94979748
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Veel mannen zijn dan al kalend en hebben enorme bierbuiken en het "baby huidje " is er niet meer. Waar jij over praat zijn uitzonderingen.

Als ik over 3 jaar 30 ben en nog steeds single dan kies ik er voor om single te blijven.
Kalend hoeft geen probleem te zijn. Bierbuik heb je zelf in de hand.
pi_94980373
Mja ik probeer in elk geval deze lijst weg te werken Waar knap je echt op af bij een man??
Maar ik ben nog lang niet goed genoeg voor een vrouw daarom probeer ik alles te verbeteren. Het enige wat ik niet kan veranderen is mijn gezicht en huidtype en ik haat het.
pi_94981315
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

M'n vriendin is 36 en ook nog steeds klein blond en schattig, dus vrouwen kunnen ook best een tijdje mee :)
Dat hoor ik graag (bijna 30 hier ;)).
pi_94981973
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 07:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

beetje vage vragen.... maar ik voel me echt precies zoals schenkstroop en wil er graag wat aan doen.

Ik denk dat het verkeerd gaat in nachtleven doordat je zomaar op dames afstapt en dan je Pua technieken gebruikt. Dus je stapt op ze af zonder eerst oogcontact te maken en vervolgens probeer je ze te versieren door je schematische Pua vaardigheden toe te passen. Maar ik denk dat een meisje je daardoor niet opeens leuk gaat vinden. In het nachtleven draait het nou eenmaal veel om het uiterlijk. Het beste is om eerst oogcontact te maken en er dan naar toe te gaan.

Maar ja ik zeg ook maar wat hoor mij is het nooit gelukt oogcontact te maken omdat de dames me niet zien staan of direct wegkijken.
pi_94982183
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef richard_prf het volgende:

Het beste is om eerst oogcontact te maken en er dan naar toe te gaan.

Daar ben ik het wel mee eens.
pi_94982321
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat hoor ik graag (bijna 30 hier ;)).
Hmm, een jong blaadje nog.
pi_94982743
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens.
En als dit je in mijn geval pakweg 10 jaar nooit is gelukt dan weet je dat het aan je uiterlijk ligt.
pi_94982818
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En als dit je in mijn geval pakweg 10 jaar nooit is gelukt dan weet je dat het aan je uiterlijk ligt.
Ongelooflijk hoe je elke post toch weer weet te draaien richting dat issue. Het komt misschien ook omdat jij niet openstaat voor contact met meiden. Je zit wat op je mobiel te pielen, aan de bar te zuipen, naar de barman te kijken... Tja.. dan gebeurt er niets.
pi_94982996
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ongelooflijk hoe je elke post toch weer weet te draaien richting dat issue. Het komt misschien ook omdat jij niet openstaat voor contact met meiden. Je zit wat op je mobiel te pielen, aan de bar te zuipen, naar de barman te kijken... Tja.. dan gebeurt er niets.
Ja ik heb het niet alleen over vorige week maar ook over al die keren daarvoor toen ik met vrienden ging. Maar vorige week had ik tenminste oogcontact ondanks dat ik de hele avond met mijn mobiel zat te spelen waren er alsnog 2 dames die waarschijnlijk een gesprek wilde beginnen een wonder al zeg ik het zelf om een poging te doen iemand te benaderen die druk in zijn eigen wereldje leeft.

Volgens mijn vader kan het niet aan mijn uiterlijk liggen (mja familie) en beweert hij dat ik in een hele aparte realiteit leef waarbij ik mezelf helemaal onnodig gek maak.

Een andere mogelijkheid voor mijn falen kan zijn is dat ik ben opgevoed zonder moederfiguur.
pi_94983096
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik heb het niet alleen over vorige week maar ook over al die keren daarvoor toen ik met vrienden ging. Maar vorige week had ik tenminste oogcontact ondanks dat ik de hele avond met mijn mobiel zat te spelen waren er alsnog 2 dames die waarschijnlijk een gesprek wilde beginnen een wonder al zeg ik het zelf om een poging te doen iemand te benaderen die druk in zijn eigen wereldje leeft.

Volgens mijn vader kan het niet aan mijn uiterlijk liggen (mja familie) en beweert hij dat ik in een hele aparte realiteit leef waarbij ik mezelf helemaal onnodig gek maak.

Een andere mogelijkheid voor mijn falen kan zijn is dat ik ben opgevoed zonder moederfiguur.
Denk dat je vader daar wel een punt heeft. Je moet eens ophouden met te zeuren over je uiterlijk. Daar verander je toch niet veel aan. Steek je energie in het openstaan voor dames die contact met je zoeken, zoals die dame met carnaval en die dames die je aanspraken toen je met je mobiel zat te pielen.
pi_94983224
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denk dat je vader daar wel een punt heeft. Je moet eens ophouden met te zeuren over je uiterlijk. Daar verander je toch niet veel aan. Steek je energie in het openstaan voor dames die contact met je zoeken, zoals die dame met carnaval en die dames die je aanspraken toen je met je mobiel zat te pielen.
Hoe kan het dat dit mogelijk is als daarvoor in 10 jaar tijd de dames me geen blik waardig gunden, en dat er de laatste tijd toch een veranderingetje lijkt plaats te vinden terwijl ik me juist slechter voel.
pi_94983273
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kan het dat dit mogelijk is als daarvoor in 10 jaar tijd de dames me geen blik waardig gunden, en dat er de laatste tijd toch een veranderingetje lijkt plaats te vinden terwijl ik me juist slechter voel.
Wellicht loerden er voorheen wel dames, maar had je dat gewoon niet in de gaten?
pi_94983380
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wellicht loerden er voorheen wel dames, maar had je dat gewoon niet in de gaten?
Nee absoluut niet, ik was heel bewust van mijn omgeving. Ik denk dan toch dat mijn gezonde eet gewoontes daadwerkelijk een positieve invloed heeft gehad op vooral mijn huid en haar. Ik hoef maar naar mijn armen te kijken en ze zijn niet meer extreem wit maar het ziet er gewoon gezond uit en het voelt soepeler en elastischer aan.
pi_94983420
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, ik was heel bewust van mijn omgeving. Ik denk dan toch dat mijn gezonde eet gewoontes daadwerkelijk een positieve invloed heeft gehad op vooral mijn huid en haar. Ik hoef maar naar mijn armen te kijken en ze zijn niet meer extreem wit maar het ziet er gewoon gezond uit en het voelt soepeler en elastischer aan.
Dat kan ook natuurlijk. Door gezond te eten en wat te sporten ziet iemand er doorgaans al heel wat beter uit dan wanneer je hele dagen op de bank ligt en je enige uitstapje het uitstapje naar de frietkraam is.
pi_94983456
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk. Door gezond te eten en wat te sporten ziet iemand er doorgaans al heel wat beter uit dan wanneer je hele dagen op de bank ligt en je enige uitstapje het uitstapje naar de frietkraam is.
1 maaltijd per dag en dan ook nog altijd friet/pizza en andere ongezonde rotzooi, weinig daglicht.
pi_94983493
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

1 maaltijd per dag en dan ook nog altijd friet/pizza en andere ongezonde rotzooi, weinig daglicht.
Da's niet gezond en dat zie je meestal wel aan iemand af.
pi_94983597
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's niet gezond en dat zie je meestal wel aan iemand af.
"je bent wat je eet " vat ik nu dan ook uiterst serieus op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')