Hier in Drenthe, dan heb je soms van die kerels die echt op zijn allerdrentst gaan praten, dat zelfs ik (die gewoon uit drenthe kom) er geen zak van versta... En die ook gewoon echt niet nederlands kunnen! Accent is niks mis mee, dat heb ik zelf ook welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef Grimli het volgende:
Wat bedoel je met "plat praten"
Meeste vrouwen praten ook "plat"
neuken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Haantjes gedrag Mannen waarvan het ego gestreeld moet worden ( zijn eigenlijk erg onzeker) Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
Sterk behaard Wenkbrauwen die doorlopen tussen de ogen. Skinny Platte billen Verkeerde schoenen, met inderdaad witte sokken Sandalen met sokken Mannen die me benaderen alsof ze "gods gift to women zijn" en mij dat graag willen laten zien, oftewel met een hoop slap gelul mij proberen te paaien en ook maar blijven hopen dat ze ooit een keer succes hebben. ![]()
Kijk, dat is duidelijke taal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuken?
even duidelijk voor de rest van de mannen... ik was eerst!
Zooooooo ontzettend eenschquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Haantjes gedrag Mannen waarvan het ego gestreeld moet worden ( zijn eigenlijk erg onzeker) Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
Sterk behaard Wenkbrauwen die doorlopen tussen de ogen. Skinny Platte billen Verkeerde schoenen, met inderdaad witte sokken Sandalen met sokken Mannen die me benaderen alsof ze "gods gift to women zijn" en mij dat graag willen laten zien, oftewel met een hoop slap gelul mij proberen te paaien en ook maar blijven hopen dat ze ooit een keer succes hebben. ![]()
Voorafgaand jullie topic??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij was 'ons' topic een reactie op een voorafgaand 'jullie' topic.
volgens mij is er al zulks een topic vandaar mijn oftopic reactie.quote:
Waar dan? Heb gekeken en niks gevonden..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is er al zulks een topic vandaar mijn oftopic reactie.
in dat geval heb ik het mis en sluit me snel aan bij roellio.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Waar dan? Heb gekeken en niks gevonden..
Cool, ik gebruik het liefst moppie, kippetje, poppetje, mokkeltje of schatje dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Cool, ik gebruik het liefst moppie, kippetje, poppetje, mokkeltje of schatje dus dat zit wel goed
Haar (een man moet kaal zijn op alle plekken waar de man de vrouw ook kaal wil hebben)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
Wat de mannen kunnen, kunnen wij ook... Waar knap je echt op af bij een vrouw?
- Stinken
- Plat praten
- Veel haarrr
- Kalend hoofd op zijn 25e ofzo..
- Bierbuik
- Vieze handen
- Mannen die alleen maar domme/lompe opmerkingen kunnen maken
- Mannen van het soort: "De vrouw haar enige recht is het aanrecht"
En jullie weten er vast nog veeeel meer!
Jaa dat had ik ook bij die mannelijke variant...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:54 schreef Roellio het volgende:
Wat een uniek inzicht in de vrouwelijke psyche waardoor ik eindelijk begrijp waarom ik zo populair ben.
Goede topics, dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |