Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
een laag intelligentieniveau. dat ze je grapjes niet snapt.
Je legt er wel de nadruk op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
- religieus
- rechts
- kaal hoofd
- afwezigheid van linkeroog
- afwezigheid van rechteroog
- houten been
- hekel aan piraten
- hekel aan ninja's
- hekel aan beren met laserogen
- hekel aan cyborgs
- geen humor
- afwezigheid rukarm
- domheid
- religieus
Dat is dan ook de grootste afknapper, de rest is op willekeurige volgordequote:
en dan heel serieus doorgaan op een losse opmerking die je maakt (die nergens op slaat en gewoon meteen vergeten moet worden, iemand met humor zou dat snappen op dat moment)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
en ik hou ook niet van bitches die open deuren intrappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat klopt, maar aangezien ik niet 10 uur per dag neuk, best fijn om dan ook wat te kunnen bespreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
- niet geschoren armen of benen en oksels
- kale flamoes (alhoewel het meer voorkeur is voor wat schaamhaar dan dat ik echt afknap op kaal)
- stinken
verder ben ik niet heel moeilijk.
Daarom ben ik ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |