Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
een laag intelligentieniveau. dat ze je grapjes niet snapt.
Je legt er wel de nadruk op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
- religieus
- rechts
- kaal hoofd
- afwezigheid van linkeroog
- afwezigheid van rechteroog
- houten been
- hekel aan piraten
- hekel aan ninja's
- hekel aan beren met laserogen
- hekel aan cyborgs
- geen humor
- afwezigheid rukarm
- domheid
- religieus
Dat is dan ook de grootste afknapper, de rest is op willekeurige volgordequote:
en dan heel serieus doorgaan op een losse opmerking die je maakt (die nergens op slaat en gewoon meteen vergeten moet worden, iemand met humor zou dat snappen op dat moment)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
en ik hou ook niet van bitches die open deuren intrappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat klopt, maar aangezien ik niet 10 uur per dag neuk, best fijn om dan ook wat te kunnen bespreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
- niet geschoren armen of benen en oksels
- kale flamoes (alhoewel het meer voorkeur is voor wat schaamhaar dan dat ik echt afknap op kaal)
- stinken
verder ben ik niet heel moeilijk.
Daarom ben ik ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?![]()
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
- religieus
Ja dat neukt slechter. Ik weiger gewoon mijn kroonjuwelen in de buurt van een reliepoes te hangen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)
Je zit 10 per dag thuis?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar aangezien ik niet 10 uur per dag neuk, best fijn om dan ook wat te kunnen bespreken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja dat neukt slechter. Ik weiger gewoon mijn kroonjuwelen in de buurt van een reliepoes te hangen.
Nee, maar of ze neuken helemaal amper (voordat je getrouwd bent bijv.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)
Mag jij hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef HaerdenC het volgende:
arrogant met veel roze is leuk ... kei hard pakken die handel ;-)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Concordsky het volgende:
Zoals TT al zegt... Wat zorgt ervoor dat je bij een vrouw gillend weg rent?
TS begint
- hangtieten
- lelijke buik
- oerwoud van borneo tussen dr benen
- benen niet geschoren
Wie vult het lijstje verder aan?
De vraag is niet wat slechter of beter neukt maar waar je op afknapt bij een vrouw. Ik knap ook ernstig af op religieuze dames. Ze neuken ongetwijfeld lekker, hoe geloviger hoe geiler zeggen ze altijd hè.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een lelijke stem is idd heel irritant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef B-FliP het volgende:
- Een plat dialect en een te hoog en schel/schor stemvolume heeft
- Als ze zo'n heel irritante lach heeft die je kamers verderop nog hoort
wat zorgzaam van dat meisjequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
"Sorry dat ik zo laat ben...ik moest m'n moeder nog in bad stoppen".
quote:
niet mee eens, had 2 meisjes die regelmatig naar de kerk gingen, wel na 1 avond het bed mee gedeeld, maar om nu te zeggen dat de sex goed was....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef InProduction het volgende:
[..]
Nee, maar of ze neuken helemaal amper (voordat je getrouwd bent bijv.duurt me nog te lang), of er zitten allemaal nare dingen aan verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |