Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
een laag intelligentieniveau. dat ze je grapjes niet snapt.
Je legt er wel de nadruk op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
- religieus
- rechts
- kaal hoofd
- afwezigheid van linkeroog
- afwezigheid van rechteroog
- houten been
- hekel aan piraten
- hekel aan ninja's
- hekel aan beren met laserogen
- hekel aan cyborgs
- geen humor
- afwezigheid rukarm
- domheid
- religieus
Dat is dan ook de grootste afknapper, de rest is op willekeurige volgordequote:
en dan heel serieus doorgaan op een losse opmerking die je maakt (die nergens op slaat en gewoon meteen vergeten moet worden, iemand met humor zou dat snappen op dat moment)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
en ik hou ook niet van bitches die open deuren intrappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer iets over jouw humor.
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat klopt, maar aangezien ik niet 10 uur per dag neuk, best fijn om dan ook wat te kunnen bespreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dom neukt goed zegt men hier (Blöd fickt gut)
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
- niet geschoren armen of benen en oksels
- kale flamoes (alhoewel het meer voorkeur is voor wat schaamhaar dan dat ik echt afknap op kaal)
- stinken
verder ben ik niet heel moeilijk.
Daarom ben ik ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zijn toch allemaal dingen die je bij elke vrouw kan veranderen?![]()
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
- religieus
Ja dat neukt slechter. Ik weiger gewoon mijn kroonjuwelen in de buurt van een reliepoes te hangen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)
Je zit 10 per dag thuis?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar aangezien ik niet 10 uur per dag neuk, best fijn om dan ook wat te kunnen bespreken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja dat neukt slechter. Ik weiger gewoon mijn kroonjuwelen in de buurt van een reliepoes te hangen.
Nee, maar of ze neuken helemaal amper (voordat je getrouwd bent bijv.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neukt iemand daar slechter door? (religies waar ze in geslachtsdelen hakken daargelaten)
Mag jij hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef HaerdenC het volgende:
arrogant met veel roze is leuk ... kei hard pakken die handel ;-)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Concordsky het volgende:
Zoals TT al zegt... Wat zorgt ervoor dat je bij een vrouw gillend weg rent?
TS begint
- hangtieten
- lelijke buik
- oerwoud van borneo tussen dr benen
- benen niet geschoren
Wie vult het lijstje verder aan?
De vraag is niet wat slechter of beter neukt maar waar je op afknapt bij een vrouw. Ik knap ook ernstig af op religieuze dames. Ze neuken ongetwijfeld lekker, hoe geloviger hoe geiler zeggen ze altijd hè.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een lelijke stem is idd heel irritant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef B-FliP het volgende:
- Een plat dialect en een te hoog en schel/schor stemvolume heeft
- Als ze zo'n heel irritante lach heeft die je kamers verderop nog hoort
wat zorgzaam van dat meisjequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
"Sorry dat ik zo laat ben...ik moest m'n moeder nog in bad stoppen".
quote:
niet mee eens, had 2 meisjes die regelmatig naar de kerk gingen, wel na 1 avond het bed mee gedeeld, maar om nu te zeggen dat de sex goed was....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef InProduction het volgende:
[..]
Nee, maar of ze neuken helemaal amper (voordat je getrouwd bent bijv.duurt me nog te lang), of er zitten allemaal nare dingen aan verbonden.
oeh dat vind ik juist sexy en dat ze het dan naakt en wijdbeens aan me geeft en zegt: "ja sorry, ik rol niet meer zo vaak, maar ik hoop dat ie lekker rookt. dat heb je verdiend, nadat jij me over grenzen hebt laten gaan die ik niet van mezelf kende"....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef DeTolk het volgende:
Als ze een sjekkie gaat draaien
Begrijpelijk.. combineer er een paar en je hebt een rioleringquote:Op donderdag 1 maart 2007 05:37 schreef nihilist het volgende:
Stink kut
stukjs wc papier tussen der schaamlippen
te wijde kut
Och, daar heb je tijdens het batsen geen last vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 06:21 schreef Pinball het volgende:
Leeghoofdigheid doet het meestal wel, qua afknapper, daar kan geen uiterlijk gebrek tegenop.
"Waar knap je echt op af bij een vrouw?", was de vraag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 06:24 schreef Intrepidity het volgende:
Och, daar heb je tijdens het batsen geen last van![]()
We zitten in SEX hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 06:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Waar knap je echt op af bij een vrouw?", was de vraag.
Niet: "Kan je het ook op een hersendode maar lekkere barbie?".
quote:Op donderdag 1 maart 2007 05:37 schreef nihilist het volgende:
Stink kut
hang buik
Hang tieten
grote schaamlippen
konthaar
stukjs wc papier tussen der schaamlippen
niet kunnen pijpen
niet kunnen trekken
te wijde kut
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heel serieus doorgaan op een losse opmerking die je maakt (die nergens op slaat en gewoon meteen vergeten moet worden, iemand met humor zou dat snappen op dat moment)
Dat noem je een Aarsgeweiquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef nihilist het volgende:
tattoo op onderrug boven de reet ziet er ook niet uit.
Of een trampstamp.quote:
jah en dan niet alleen zoon tribal maar ook alle sterretjes en dat soort shitquote:
als je mazzel hebt tref je er een die het tenminste wil proberen te begrijpen.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 05:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. combineer er een paar en je hebt een riolering![]()
of onderbroeken, of mannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:42 schreef 911GT2 het volgende:
Als ze te snel de verkeerde conclusies trekken...
Zie je waar je de mist in gaat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:22 schreef Daggerspine het volgende:
- als ze een kleiner maatje heeft als mij.
- als ze dom is
dit dus:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
waar ik wel echt fysiek op kan afknappen is een, in mijn ogen, lelijk gezicht en als vrouwen teveel tandvlees hebben en hele korte tandjes. zeker als ze lacht, zullen mijn tenen dan altijd een beetje krommen.
Wat is hier gebeurt?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit dus: [afbeelding]
ik zou dus fysiek gezien nooit die foto gemaakt kunnen hebben...
veel te veel tandvlees. vinnik nie aantrekkelijk.quote:
ik vind surinaamsdik wel ok eik...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:24 schreef Natasia het volgende:
DIK
Dik is lelijk. Dus dames, lees nog eens goed: Wat dokter Phil ook zegt, DIK IS LELIJK.
En ga dan vooral niet te strakke kleding dragen, of van die kleding die "goed afkleedt"
"Goed afkleden" bestaat niet. Want daarmee benadruk je nog maar eens extra dat je dik bent.
Bedoelde meer die kwijl of wat andersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veel te veel tandvlees. vinnik nie aantrekkelijk.
dit komt van een behangerssite af. ik neem aan dat ze wat lijm op haar kinnebakkes heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:27 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Bedoelde meer die kwijl of wat andersom dr mond... en dan zo'n grijns...
Dusss...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit komt van een behangerssite af. ik neem aan dat ze wat lijm op haar kinnebakkes heeft.
niks. blijven de tandjes over.quote:
grote reetquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Concordsky het volgende:
Zoals TT al zegt... Wat zorgt ervoor dat je bij een vrouw gillend weg rent?
TS begint
- hangtieten
- lelijke buik
- oerwoud van borneo tussen dr benen
- benen niet geschoren
Je hebt het over 'reguliere' maten en niet over taillematen hoop ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef HaerdenC het volgende:
okselhaar, overdreven schaamhaar, lovehandles, vet, dikke borsten.
kortweg ze mag maximaal jeansmaat 38 hebben, lang haar en verder fatsoenlijk uitzien, liefst blauwe ogen en van het blanke ras.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef nihilist het volgende:
Rachel hazes type's
meiden / vrouwen die bij M Borsato uit hun dak gaan
vrouwen die zeker over willen komen, maar dat eigenlijk helemaal totaal niet zijn
opgemaakte vrouwen (Rachel hazes dus)
vrouwen die bij de politie/ leger werken of iets wat daar op lijkt.
X Factor/ i dols en alles wat daar op lijkt liefhebbers
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:21 schreef Little_Meanie het volgende:
manwijven
vrouwen met kort haar
vrouwen zonder tieten
vrouwen >55 kg
wijven met korte nagels en platte schoenen
dat weegt een goede hazewindhond ook geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen dik wijf
vrouwen moeten tussen 50 en 55 kg wegen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weegt een goede hazewindhond ook geloof ik.
Hoe kort wil je ze hebben danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Zoals jij het in je eerste post hebt staan wil je anders vrouwen zwaarder dan 55 kg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Schitterend!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef DOGMAN het volgende:
de geur, het schijten waar ze staan, het domme geloei, en het feit dat ze immer in de weinig originele kleuren, zwart-wit-bruin komen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:48 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Zoals jij het in je eerste post hebt staan wil je anders vrouwen zwaarder dan 55 kg...![]()
< = Kleiner dan
> = Groter dan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:21 schreef Little_Meanie het volgende:
vrouwen >55 kg
Domme doos dat je bentquote:
ik heb zo'n vermoeden dat ze wel eens is vreemgegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef R81 het volgende:
Ok daar komt het dan...
zeik verhaal
![]()
En ja ik heb een vriendin
Nee dank je, ik hoef ze ook niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 09:42 schreef sanni het volgende:
Als ze heel erg sterk ruiken en niet hygienisch zijn. Oksel haar of vet ongewassen haar hebben,zweetvoeten en een oerwoud tussen de benen hebben ipv een mooie strakke
landingsbaan. Kortom als ze niet aan alle voorwaarden van een adult-starletvoldoen
dan hoef ik ze al niet.![]()
Zeikverhaal? Ik geef gewoon antwoord op de topicvraagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat ze wel eens is vreemgegaan.
Dat is wel vervelend, maar kunnen natuurlijk ook zenuwen en een 'muurtje' zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:42 schreef boixe het volgende:
Tijdens een intiem gesprek in een intieme bui ineens over totaal iets anders beginnen... "schoot me net te binnen"
1 keertje gehad... zoww vervelend
Welnee we zijn net vrouwenquote:
en niet Jennifuuur hetenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:55 schreef P0rt0 het volgende:
En ze moet niet op maikuuul lijken :x
En als ze masturberen?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef peleetje het volgende:
Winnie de pooh schoudertassen
een grote beren collectie thuis
beertje paddington troep
sja alle vrouwen met beren rommel daar knap ik op af.
vreselijk
Als ze "als" zeggen inplaats van "dan"quote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef ajf het volgende:
Als ze:
-dom is
-zeurt/zeikt
-als ze passief is tijdens sex
-dom lacht
-lelijk is
-als ze je expres verkeert begrijpt en daar dan uren over doorzeikt( hou gewoon je bek trut)
-als ZIJ JOUW leven wilt regelen
-als ze mee wilt als je met je vrienden uitgaat
-jaloers is
-onhygiënisch is
-meer bier drinkt als ik
-als ze gespierder is als ik
-behaarder is als ik
-als ze jou gaat vertellen hoe je moet autorijden terwijl ze zelf geen rijbewijs heeft
-het constant over haar exen heeft( wat doe je hier dan trut)
-baggytrousers
-kleine borsten
Met sommige dingen heb ik helaas ervaring en daar druipt de frustratie vanaf. Met andere dingen heb ik gelukkig geen ervaring en hoop die ook nooit te hebben!![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef Smoked het volgende:
[..]
Als ze "als" zeggen inplaats van "dan"![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef ajf het volgende:
Als ze:
-dom is
-zeurt/zeikt
-als ze passief is tijdens sex
-dom lacht
-lelijk is
-als ze je expres verkeert begrijpt en daar dan uren over doorzeikt( hou gewoon je bek trut)
-als ZIJ JOUW leven wilt regelen
-als ze mee wilt als je met je vrienden uitgaat
-jaloers is
-onhygiënisch is
-meer bier drinkt als ik
-als ze gespierder is als ik
-behaarder is als ik
-als ze jou gaat vertellen hoe je moet autorijden terwijl ze zelf geen rijbewijs heeft
-het constant over haar exen heeft( wat doe je hier dan trut)
-baggytrousers
-kleine borsten
welke 'als' heeft ie het in godsnaam over?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Beste Smoked, helaas. Weet niet welke school jij gezeten hebt of nog zit, maar als je iets met elkaar vergelijkt gebruik je "als". Het klinkt fout, omdat iedereen "dan" zegt, maar dat gebruik je alleen in de vergrotende of verkleinerende trap.![]()
Oke tering... Doe je altijd alles wat een vrouw zegt??quote:Op maandag 5 maart 2007 16:51 schreef ajf het volgende:
@ Relaxxx ik heb het aangepast hoor tering
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef ajf het volgende:
-meer bier drinkt als ik
-gespierder is als ik
-behaarder is als ik
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
welke 'als' heeft ie het in godsnaam over?
dan ze gespierder is dan ik (etc)![]()
Om gezeik te voorkomen eh ja dan doe ik het.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Oke tering... Doe je altijd alles wat een vrouw zegt??![]()
Mietjequote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Om gezeik te voorkomen eh ja dan doe ik het.ben zelf niet in een goede bui dusss..
Maar daar zal ik verder niet mee lastig vallen![]()
Oke jij hebt gelijk. Na een vergrotende trap is het dan. Bij een vergelijking is het als...En nou ophoudenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
welke 'als' heeft ie het in godsnaam over?
dan ze gespierder is dan ik (etc)![]()
Je maakt het nu te bontquote:
lees de tegenhanger eens meisjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, wat een mannen reageren hier zeg, WALGELIJK. Met zo'n man wíl je toch uberhaupt ook maar NIKS te maken hebben? Elke man walgt hier ook van mij dus dat komt goed uit.
Van de vrouwen die dit hier zo niet durven te zetten, walgelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, wat een mannen reageren hier zeg, WALGELIJK. Met zo'n man wíl je toch uberhaupt ook maar NIKS te maken hebben? Elke man walgt hier ook van mij dus dat komt goed uit.
Mannen zijn hier degene die respectloos zijn!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef nihilist het volgende:
[..]
Van de vrouwen die dit hier zo niet durven te zetten, walgelijk.
Echt totaal respectloos, naar de eigentijdse man toe.
al die kritische mannen hier krijgen uiteindelijk een vriendin die aan meer dan de helft van de afknappunten voldoet. maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mannen zijn hier degene die respectloos zijn!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef nihilist het volgende:
[..]
Van de vrouwen die dit hier zo neer durven te zetten, walgelijk.
Echt totaal respectloos, naar de eigentijdse man toe.
*sarcasmemode/ mijn exvrouw ziet er anders nog goed uit sarcasmemode*quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef nihilist het volgende:
Van die vrouwen die het voor doen dat het huwelijk iets prachtig is (voor het trouwen), maar uiteindelijk alleen maar uit eigen belang trouwen, om lekker thuis te kunnen zitten en op de man zijn geld kunnen teren, en daarna een klote wijf wordt die uiteindelijk aan 80 % van de punten zal voldoen.
Regel 1: Trouw niet!!! Mannen, ze zijn op je geld uit, en van het lieve vrouwtje zal weinig over blijven.
Ze eindigen toch allemaal dik en lelijk met een rooie zweterige kop vande overgang.
Nee,jullie vrouwen doen dat niet wil je zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bovendien zijn vrouwen nog steeds het zwakke geslacht evolutionair gezien en daarmee meteen uitgepraat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,jullie vrouwen doen dat niet wil je zeggen.
Zie deze waslijst maar eens.Als ik die bekijk is niks goed aan mij.
WHAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef Kreator het volgende:
- Als ze praat zonder toestemming
- Als ze het huis uitgaat zonder toestemming
- Als ze belt zonder toestemming
- Als ze ongesteld is als ik sex wil
- Als ze huilt na een fysieke correctie
- Als ze vrienden opzoekt
- Als ze op internet surft
- Als ze op de bank zit
- Als ze niet genoeg geld verdient
Hallo zeg, wat een vooroordelen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef nihilist het volgende:
Van die vrouwen die het voor doen dat het huwelijk iets prachtig is (voor het trouwen), maar uiteindelijk alleen maar uit eigen belang trouwen, om lekker thuis te kunnen zitten en op de man zijn geld kunnen teren, en daarna een klote wijf wordt die uiteindelijk aan 80 % van de punten zal voldoen.
Regel 1: Trouw niet!!! Mannen, ze zijn op je geld uit, en van het lieve vrouwtje zal weinig over blijven.
Ze eindigen toch allemaal dik en lelijk met een rooie zweterige kop vande overgang.
Duurder in onderhoud, minder efficient.quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:12 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Hallo zeg, wat een vooroordelen...
Probeer eens een vrouw buiten het prostitutie-circuit op te zoeken
bespeur ik hier bitterheid na een ervaring?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef nihilist het volgende:
van 1 op de 3 huwelijken gaat het sprookje als een nacht kaars uit, dit is overigens meestal de schuld van de vrouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
bespeur ik hier bitterheid na een ervaring?![]()
hoe lang ben je al single?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:32 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
afknappers voor mij zijn:
-niet lekker ruiken
-lichaamsbeharing,hoofdharen uitgezonderd
-non-strings,zeg maar 'gewoon' ondergoed
-melkroom huidskleur
-slappe ledematen zoals hangborsten,slappe buik of lovehandels(maatje 34 of maatje 44,voor mij een
must dat een vrouw strak in haar vel zit.
-het ontbreken van humor in en buiten de slaapkamer,voor mij een serieuze afknapper
-het ontbreken van een frisse adem
-slechte/foute kleding combinaties
-passieve houding in bed,een echte partykiller,net als wanneer een vrouw niet weet hoe een man
te plezieren,het is niet alleen nemen maar ook geven toch?(heb een hekel aan mensen die alleen
aan zichzelf denken in bed,zou tenslotte fun voor beide partijen moeten zijn)
-vrouwen die niet lenig zijn en geen gevoel voor ritme hebben,vrouwen die slecht dansen zijn slecht
in bed naar mijn mening
quote:
Haha, zoveel is dat niet gevraagd toch, ik heb ongeveer hetzelfde lijstje, maar dan met een paar extra's.quote:
de laatste 20jaar ben ik niet single geweest,geen idee hoe het is om geen relatie te hebben,jammer maar helaas voor jou !quote:
Nou nou nou, nu graag foto- en videomateriaal om te beoordelen of de jouwe voldoet aan je eisenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
de laatste 20jaar ben ik niet single geweest,geen idee hoe het is om geen relatie te hebben,jammer maar helaas voor jou !![]()
![]()
![]()
zal ik je maar meteen in de lijsten van onze amateur porno webspace zetten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu graag foto- en videomateriaal om te beoordelen of de jouwe voldoet aan je eisen![]()
maar de 112 jaar ervoor was je wel single?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
de laatste 20jaar ben ik niet single geweest,geen idee hoe het is om geen relatie te hebben,jammer maar helaas voor jou !![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Sargon het volgende:
[..]
maar de 112 jaar ervoor was je wel single?
Edit: Nee, Haarloze_Aap! Je mag niet zulke onaardige dingen zeggen over mensen die zichzelf intelligent vinden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef Ice_Ice het volgende:
niet inteliggent
Doe dat !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
zal ik je maar meteen in de lijsten van onze amateur porno webspace zetten?![]()
Tuurlijk kan ik me voorstellen dat mensen wensen hebben, maar das wat anders dan iets waar je regelrecht op afknapt. Als ik een vrouw tegen kom met iets waar ik gigantisch op afknap, dan maakt ze geen kans mijn vriendin te worden. Dan ben ik sowieso heel makkelijk en zet ik vrouwen snel aan de zijkant. Ik heb geen haast met het vinden van een volgende vriendin, liever nog even in mn eentje met gewonen vrienden en vriendinnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
natuurlijk stelt iedereen zo eissen aan zijn/haar partner,hypocriet om te stellen dat mensen dat niet hebben,tenslotte vind jij toch ook niet bij voorbaat iedere vrouw aantrekkelijk,en heb je ook bepaalde types waar je op valt toch?
jij stelt je net als ieder ander niet tevreden met de eerst beste vrouw maar hebt ook je voorkeuren,heel menselijk volgens mij
Inschattingsvermogen is een préquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef AntiSh0x het volgende:
Okay, dus jij kijkt altijd aan de binnenkant van de broek en dan begin je een date....
OMFG?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef Ice_Ice het volgende:
als ze helemaal wit is omdat ze nog nooit zon heeft gezien
overal haar
stoppels op dr jeweetwel
geen humor
niet inteliggent
kut persoonlijkheid in de zin van heel erg bazig of verwaand
en de laatste 2 zijn compensaties voor de bovengenoemde opties: als ze cup D of grooooter heeftof als ze italiaans tegen me praat tijdens de sex
Jij kan zonder aan de binnenkant het verschil niet zien tussen maatje 44 en 38 dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef AntiSh0x het volgende:
Okay, dus jij kijkt altijd aan de binnenkant van de broek en dan begin je een date....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef shilizous_88 het volgende:
- Als ze op mijn moeder lijkt (been there)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef Nickthedick het volgende:
-Bisexualiteit
-Geneukt hebben met een pauper![]()
-Sletten
-Labiele Viva lezeressen
-Hangtieten met blauwe aders en bruine tepels zo groot als je knieschijven.![]()
-Domme wijven
-Vrouwen die van Frans Bauer houden.![]()
-Hippies
-Gelovige vrouwen
-Haar op de anus![]()
-Silliconentieten![]()
-Als een vrouw met droge ogen durft te beweren dat de film Footloose beter is dan A Clockwork Orange.![]()
-Te hoog zuurgehalte van de vagina
-Bruine schaamlippen![]()
![]()
-Uitgerekte schaamlippen![]()
-"spirituele" types
-Soapkijkers![]()
-Blije dozen
-Alle vrouwen die ooit fan van George Michael zijn geweest. ( want die zijn bisexueel)
-Modepopjes
-Krassers
-Slikko's
-Munchhausers
-Te dikke vrouwen
-Te dunne vrouwen
-Vrouwen zonder gevoel voor humor
-Vrouwen die niet kunnen relativeren.
-Vrouwen die zeiken over kleine dingen.
-Vrouwen die op hun 18e al kinderen willen.
-Vrouwen die op hun 4e al weten wat voor trouwjurk ze willen.
-Overdreven sociale vrouwen.
-Vrouwen die bij alles janken.
-Vrouwen die zich niet ontwikkelen.
-Vrouwen die shag roken
Vrouwen die denken dat pijpen inhoudt dat je slechts de lippen over de eikel moet bewegen.![]()
-Preutse vrouwen
-Vrouwen die ooit met een leeg bierflesje in hun doos zijn wakker geworden.![]()
-Vrouwen waarvan de anus frisser ruikt dan de vagina.![]()
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Ik ook staan wel goede bij, Wat blijft er dan eigenlijk nog over?
Dat is geen racisme, dat is een logische keuze als je niet op je 18e al met een sjagerijnige kop achter een wandelwagen met 3 koters door de stad wil banjeren en probeert rond te komen van een deeltje alimentatie van die gozer z'n bijstandsuitkering, wat je ook nog eens moet delen met 3 andere wijven die net zo dom waren als jezelf.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
- vrouwen die alleen op blanke mannen vallen (ofwel racisten)
verbaast me niks.quote:maar verder ben ik nog maagd....![]()
En jouw vriend heeft natuurlijk bossen rughaar en weegt 150 kilo.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd? Ik mag toch wel zeker zeggen dat mannen die op lichaam afknappen afschuwelijk zijn en dat ik er op kots, ze geen vrouw verdienen (eigenlijk helemaal NIKS verdienen) etc.?
Waarschijnlijk omdat dat niet is wat de TS bedoelde.En ,zoals ik al eerder aangaf,lees de tegenhanger eens.Vrouwen zijn net zo erg,zo mogelijk erger.En het is heel vervelend dat je al die dingen hebt die hier opgenoemd worden,maar je moet het je verder niet aantrekken.Als ik mij alles uit het andere topic aantrok dan kan ik gelijk wel de Thalys gaan knuffelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd? Ik mag toch wel zeker zeggen dat mannen die op lichaam afknappen afschuwelijk zijn en dat ik er op kots, ze geen vrouw verdienen (eigenlijk helemaal NIKS verdienen) etc.?
Ik heb je reacties verwijderd omdat dit topic niet gaat over wat jij er van vind.. Het gaat er om waarop iemand afknapt bij een vrouw.. Als jij vind dat dat niet kan of terecht is dan PM of mail je diegene maar..quote:Op zondag 18 maart 2007 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oh ja, ik was één vergeten: vrouwen die niet luisteren naar wat je zegt.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je reacties verwijderd omdat dit topic niet gaat over wat jij er van vind.. Het gaat er om waarop iemand afknapt bij een vrouw.. Als jij vind dat dat niet kan of terecht is dan PM of mail je diegene maar..
Dus met andere woorden.. Ja je mag dat zeker zeggen maar niet hier
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef Nickthedick het volgende:
-Vrouwen waarvan de anus frisser ruikt dan de vagina.
Voor mij ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
Absolute Afknappers (tm), dus dingen die absoluut niet gecompenseerd kunnen worden, dat zijn er maar weinig.
Neem bijvoorbeeld iets 'vreselijks' als hangtieten. Als het voor de rest mijn perfecte partner is, ga ik daar echt niet over vallen, maar koop ik 'n leuke BH voor d'r en verzoek ik haar die aan te houden. Als ze m'n ideale partner is, zal ze met me daar over in gesprek gaan en misschien zelf al initiatief nemen.
i.e., alles is relatief.
Dat gezegd hebbende zijn er zeker wel dingen die kwalificeren als absolute afknappers.
- Geen interesse in cultuur
- Niet op mijn niveau willen / kunnen communiceren
- 'Shoppen' als prioriteit hebben.
- Onvolwassen gedrag vertonen.
Deze dingen zijn vaak recht evenredig met gebrek aan verstand, dus gebrek aan verstand c.q. intelligentie is een grote afknapper.
Eigenlijk zijn alle dingen waar ik op afknap symptomen van bovenstaande: gabberkapsels, slechte muzieksmaak, puntschoenen, onzin uitkramen: allemaal tekenen van gebrek aan eruditie.
En, tja, oppervlakkig maar waar, om te kwalificeren als partner moet ik haar ook fysiek aantrekkelijk vinden. Wat dat betreft zijn mijn standaarden alleszins redelijk, ik vraag minstens een gemiddeld uiterlijk voor de leeftijdscategorie waar ik qua uiterlijk naar zoek: 18-28. Dat zegt dus niets over leeftijd, alleen iets over minimum uiterlijk. Ouder maar jonger uitziend is prima. Jonger maar ouder uitziend haalt meestal toch de andere drempel niet.
Oooeee das juist geilquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef nihilist het volgende:
tattoo op onderrug boven de reet ziet er ook niet uit.
HAHA so true!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
vrouwen die wijdbeens aan tafel zitten
Dit maakt mij echt weinig uit. Maar ja ik ben zelf ook niet bepaald sociaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
vrouwen die geen vriendinnen / sociaal leven hebben
Voor mij komt het gek genoeg op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
Absolute Afknappers (tm), dus dingen die absoluut niet gecompenseerd kunnen worden, dat zijn er maar weinig.
Neem bijvoorbeeld iets 'vreselijks' als hangtieten. Als het voor de rest mijn perfecte partner is, ga ik daar echt niet over vallen, maar koop ik 'n leuke BH voor d'r en verzoek ik haar die aan te houden. Als ze m'n ideale partner is, zal ze met me daar over in gesprek gaan en misschien zelf al initiatief nemen.
i.e., alles is relatief.
Dat gezegd hebbende zijn er zeker wel dingen die kwalificeren als absolute afknappers.
- Geen interesse in cultuur
- Niet op mijn niveau willen / kunnen communiceren
- 'Shoppen' als prioriteit hebben.
- Onvolwassen gedrag vertonen.
Deze dingen zijn vaak recht evenredig met gebrek aan verstand, dus gebrek aan verstand c.q. intelligentie is een grote afknapper.
Eigenlijk zijn alle dingen waar ik op afknap symptomen van bovenstaande: gabberkapsels, slechte muzieksmaak, puntschoenen, onzin uitkramen: allemaal tekenen van gebrek aan eruditie.
En, tja, oppervlakkig maar waar, om te kwalificeren als partner moet ik haar ook fysiek aantrekkelijk vinden. Wat dat betreft zijn mijn standaarden alleszins redelijk, ik vraag minstens een gemiddeld uiterlijk voor de leeftijdscategorie waar ik qua uiterlijk naar zoek: 18-28. Dat zegt dus niets over leeftijd, alleen iets over minimum uiterlijk. Ouder maar jonger uitziend is prima. Jonger maar ouder uitziend haalt meestal toch de andere drempel niet.
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen waarvan de ene schaamlip groter is dan de andere
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.
Jaaa hee, als jij met mannen gaat flirten, dan houdt het op he...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-Vrouwen die zelf wel mogen flirten met mannen,maar als ik het doe.....!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen waarvan de ene schaamlip groter is dan de andere
-vrouwen met een paar lange haren rond de schaamlippen terwijl de rest wel kaal is (beter scheren?)
-vrouwen die niet doorhebben dat je allang klaar bent gekomen.
-Vrouwen met kort haar, stekeltjes en verschillende kleuren ( zie je veel buiten de randstad)
-Vrouwen die zeiken dat je huis niet netjes is terwijl ze zelf de meeste zooi maken.
-Vrouwen die zelf wel mogen flirten met mannen,maar als ik het doe.....!
-Vrouwen die al mijn witte paaseitjes opeten en de rest laten liggen
-Vrouwen die rennen naar de plee nadat je haar hebt volgeblaft
-Vrouwen met een grote moedervlek op haar gezicht(met een haar erin)
-Vrouwen met klonterige mascara
-Vrouwen met blauwe oogschaduw
-Vrouwen met goedkope parfum van de kruidvat
-Vrouwen die denken dat ze geil kunnen kijken
-Vrouwen die geen eigen mening hebben
-Vrouwen die verwachten dat ik haar kut ga likken na een middag wandelen door de duinen terwijl het 35 graden buiten is!
-Vrouwen die het altijd koud hebben
-Vrouwen die wel hun koude poten op mij op mogen warmen in bed, maar als ik het doe....!
-Vrouwen die stinken naar vis
-Vrouwen die niks lusten, alleen holladsche pot
-Vrouwen die zichzelf klemzuipen met bier
-Vrouwen (lelijke) die loskomen als ze een alcohlische versnapering ophebben, maar thuis huilend in bed liggen omdat ze zo onzeker over zichzelf zijn
-Vrouwen die denken dat ze lekker kunnen sexen en het niet doorhebben dat mijn lul allang weer een party knack is geworden
-Vrouwen die zeuren over alles
-Vrouwen die naar RTL boulevard kijken
-Vrouwen die de telegraaf lezen
-Vrouwen die denken dat hart van nederland het nieuws is
-Vrouwen die keihard kunnen lachen om reclames
-Vrouwen die niet durven te poepen in mijn gezelschap
-Vrouwen vooral de wat steverige, die strakke broeken en korte truitjes dragen
Edit:
- Vrouwen die dat sex and the city gedrag vertonen terwijl ze onseker zijn.
hahaha jij hebt toch van die reusachtige wienerschnitzels hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.
One minute manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen die niet doorhebben dat je allang klaar bent gekomen.
-Vrouwen die denken dat ze lekker kunnen sexen en het niet doorhebben dat mijn lul allang weer een party knack is geworden
Maar hij heeft wel gelijk met al zijn punten,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden. Wij zijn gewoon meer op het uiterlijk gericht en dus zeiken we meer over het aftakelingsprocesquote:Op zondag 1 april 2007 10:20 schreef nihilist het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk met al zijn punten,
jullie denken allemaal wel dat wij jullie zo belangrijk vinden, maar dat valt eigenlijk wel mee hoor.
als we jong zijn vinden wij jullie alleen maar leuk omdat we jullie willen neuken,
plus dan zien jullie er nog wel fit en leuk uit, hoe ouder hoe meer het gaat hangen en alsmaar dikker en dikker, en van die putjes in jullie kont en benen.
we hebben eigenlijk helemaal niets aan jullie.
vrouwen eisen net zo veel van het uiterlijkquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden. Wij zijn gewoon meer op het uiterlijk gericht en dus zeiken we meer over het aftakelingsproces
Ik welquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden.
ik eet altijd als ik in coma benquote:Op zondag 1 april 2007 10:28 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik wel
Daar sport ik dan ook 20 uur per week voor, en eet ik bewust.
en neuk ik alleen vrouwen tot 25
comavreten?quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik eet altijd als ik in coma ben![]()
Touchy.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
roosjeroosje als je zo lichtgeraakt ben met zulke opmerkingen zou ik als ik jou was zulke topics maar overslaan..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tot op de letter mee eens. AMEN.quote:Op zondag 1 april 2007 19:49 schreef Nosh het volgende:
...
Ja maar ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke manne bestaan. En wat is er nou weer erg aan lichaamshaar? Sorry ik zal hier niet meer reageren maar ik vind dit gewoon allemaal zo onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
roosjeroosje als je zo lichtgeraakt ben met zulke opmerkingen zou ik als ik jou was zulke topics maar overslaan..
Ik heb geen zin om zulke posts van jou te editten elke keer..
Want je weet dat als je zoiets schrijft je er een reactie op krijgt..
En daar heb ik dus helemaal geen zin in...
Dus of je post normaal mee of je slaat zulke topics over..
Dat zeg ik als je er niet tegen kan gewoon niet meer komen in zulke topics..quote:Op zondag 1 april 2007 19:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke manne bestaan. En wat is er nou weer erg aan lichaamshaar? Sorry ik zal hier niet meer reageren maar ik vind dit gewoon allemaal zo onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |