quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef Nickthedick het volgende:
-Vrouwen waarvan de anus frisser ruikt dan de vagina.
Voor mij ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
Absolute Afknappers (tm), dus dingen die absoluut niet gecompenseerd kunnen worden, dat zijn er maar weinig.
Neem bijvoorbeeld iets 'vreselijks' als hangtieten. Als het voor de rest mijn perfecte partner is, ga ik daar echt niet over vallen, maar koop ik 'n leuke BH voor d'r en verzoek ik haar die aan te houden. Als ze m'n ideale partner is, zal ze met me daar over in gesprek gaan en misschien zelf al initiatief nemen.
i.e., alles is relatief.
Dat gezegd hebbende zijn er zeker wel dingen die kwalificeren als absolute afknappers.
- Geen interesse in cultuur
- Niet op mijn niveau willen / kunnen communiceren
- 'Shoppen' als prioriteit hebben.
- Onvolwassen gedrag vertonen.
Deze dingen zijn vaak recht evenredig met gebrek aan verstand, dus gebrek aan verstand c.q. intelligentie is een grote afknapper.
Eigenlijk zijn alle dingen waar ik op afknap symptomen van bovenstaande: gabberkapsels, slechte muzieksmaak, puntschoenen, onzin uitkramen: allemaal tekenen van gebrek aan eruditie.
En, tja, oppervlakkig maar waar, om te kwalificeren als partner moet ik haar ook fysiek aantrekkelijk vinden. Wat dat betreft zijn mijn standaarden alleszins redelijk, ik vraag minstens een gemiddeld uiterlijk voor de leeftijdscategorie waar ik qua uiterlijk naar zoek: 18-28. Dat zegt dus niets over leeftijd, alleen iets over minimum uiterlijk. Ouder maar jonger uitziend is prima. Jonger maar ouder uitziend haalt meestal toch de andere drempel niet.
Oooeee das juist geilquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef nihilist het volgende:
tattoo op onderrug boven de reet ziet er ook niet uit.
HAHA so true!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
vrouwen die wijdbeens aan tafel zitten
Dit maakt mij echt weinig uit. Maar ja ik ben zelf ook niet bepaald sociaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
vrouwen die geen vriendinnen / sociaal leven hebben
Voor mij komt het gek genoeg op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
Absolute Afknappers (tm), dus dingen die absoluut niet gecompenseerd kunnen worden, dat zijn er maar weinig.
Neem bijvoorbeeld iets 'vreselijks' als hangtieten. Als het voor de rest mijn perfecte partner is, ga ik daar echt niet over vallen, maar koop ik 'n leuke BH voor d'r en verzoek ik haar die aan te houden. Als ze m'n ideale partner is, zal ze met me daar over in gesprek gaan en misschien zelf al initiatief nemen.
i.e., alles is relatief.
Dat gezegd hebbende zijn er zeker wel dingen die kwalificeren als absolute afknappers.
- Geen interesse in cultuur
- Niet op mijn niveau willen / kunnen communiceren
- 'Shoppen' als prioriteit hebben.
- Onvolwassen gedrag vertonen.
Deze dingen zijn vaak recht evenredig met gebrek aan verstand, dus gebrek aan verstand c.q. intelligentie is een grote afknapper.
Eigenlijk zijn alle dingen waar ik op afknap symptomen van bovenstaande: gabberkapsels, slechte muzieksmaak, puntschoenen, onzin uitkramen: allemaal tekenen van gebrek aan eruditie.
En, tja, oppervlakkig maar waar, om te kwalificeren als partner moet ik haar ook fysiek aantrekkelijk vinden. Wat dat betreft zijn mijn standaarden alleszins redelijk, ik vraag minstens een gemiddeld uiterlijk voor de leeftijdscategorie waar ik qua uiterlijk naar zoek: 18-28. Dat zegt dus niets over leeftijd, alleen iets over minimum uiterlijk. Ouder maar jonger uitziend is prima. Jonger maar ouder uitziend haalt meestal toch de andere drempel niet.
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen waarvan de ene schaamlip groter is dan de andere
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.
Jaaa hee, als jij met mannen gaat flirten, dan houdt het op he...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-Vrouwen die zelf wel mogen flirten met mannen,maar als ik het doe.....!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen waarvan de ene schaamlip groter is dan de andere
-vrouwen met een paar lange haren rond de schaamlippen terwijl de rest wel kaal is (beter scheren?)
-vrouwen die niet doorhebben dat je allang klaar bent gekomen.
-Vrouwen met kort haar, stekeltjes en verschillende kleuren ( zie je veel buiten de randstad)
-Vrouwen die zeiken dat je huis niet netjes is terwijl ze zelf de meeste zooi maken.
-Vrouwen die zelf wel mogen flirten met mannen,maar als ik het doe.....!
-Vrouwen die al mijn witte paaseitjes opeten en de rest laten liggen
-Vrouwen die rennen naar de plee nadat je haar hebt volgeblaft
-Vrouwen met een grote moedervlek op haar gezicht(met een haar erin)
-Vrouwen met klonterige mascara
-Vrouwen met blauwe oogschaduw
-Vrouwen met goedkope parfum van de kruidvat
-Vrouwen die denken dat ze geil kunnen kijken
-Vrouwen die geen eigen mening hebben
-Vrouwen die verwachten dat ik haar kut ga likken na een middag wandelen door de duinen terwijl het 35 graden buiten is!
-Vrouwen die het altijd koud hebben
-Vrouwen die wel hun koude poten op mij op mogen warmen in bed, maar als ik het doe....!
-Vrouwen die stinken naar vis
-Vrouwen die niks lusten, alleen holladsche pot
-Vrouwen die zichzelf klemzuipen met bier
-Vrouwen (lelijke) die loskomen als ze een alcohlische versnapering ophebben, maar thuis huilend in bed liggen omdat ze zo onzeker over zichzelf zijn
-Vrouwen die denken dat ze lekker kunnen sexen en het niet doorhebben dat mijn lul allang weer een party knack is geworden
-Vrouwen die zeuren over alles
-Vrouwen die naar RTL boulevard kijken
-Vrouwen die de telegraaf lezen
-Vrouwen die denken dat hart van nederland het nieuws is
-Vrouwen die keihard kunnen lachen om reclames
-Vrouwen die niet durven te poepen in mijn gezelschap
-Vrouwen vooral de wat steverige, die strakke broeken en korte truitjes dragen
Edit:
- Vrouwen die dat sex and the city gedrag vertonen terwijl ze onseker zijn.
hahaha jij hebt toch van die reusachtige wienerschnitzels hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weer zo'n ongelooflijke kutvent, om nog maar niet te spreken over de andere redenen.
One minute manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:16 schreef Adarkar het volgende:
-vrouwen die niet doorhebben dat je allang klaar bent gekomen.
-Vrouwen die denken dat ze lekker kunnen sexen en het niet doorhebben dat mijn lul allang weer een party knack is geworden
Maar hij heeft wel gelijk met al zijn punten,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden. Wij zijn gewoon meer op het uiterlijk gericht en dus zeiken we meer over het aftakelingsprocesquote:Op zondag 1 april 2007 10:20 schreef nihilist het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk met al zijn punten,
jullie denken allemaal wel dat wij jullie zo belangrijk vinden, maar dat valt eigenlijk wel mee hoor.
als we jong zijn vinden wij jullie alleen maar leuk omdat we jullie willen neuken,
plus dan zien jullie er nog wel fit en leuk uit, hoe ouder hoe meer het gaat hangen en alsmaar dikker en dikker, en van die putjes in jullie kont en benen.
we hebben eigenlijk helemaal niets aan jullie.
vrouwen eisen net zo veel van het uiterlijkquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden. Wij zijn gewoon meer op het uiterlijk gericht en dus zeiken we meer over het aftakelingsproces
Ik welquote:Op zondag 1 april 2007 10:24 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Alsof mannen zo wonderschoon oud worden.
ik eet altijd als ik in coma benquote:Op zondag 1 april 2007 10:28 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik wel
Daar sport ik dan ook 20 uur per week voor, en eet ik bewust.
en neuk ik alleen vrouwen tot 25
comavreten?quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik eet altijd als ik in coma ben![]()
Touchy.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
roosjeroosje als je zo lichtgeraakt ben met zulke opmerkingen zou ik als ik jou was zulke topics maar overslaan..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tot op de letter mee eens. AMEN.quote:Op zondag 1 april 2007 19:49 schreef Nosh het volgende:
...
Ja maar ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke manne bestaan. En wat is er nou weer erg aan lichaamshaar? Sorry ik zal hier niet meer reageren maar ik vind dit gewoon allemaal zo onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
roosjeroosje als je zo lichtgeraakt ben met zulke opmerkingen zou ik als ik jou was zulke topics maar overslaan..
Ik heb geen zin om zulke posts van jou te editten elke keer..
Want je weet dat als je zoiets schrijft je er een reactie op krijgt..
En daar heb ik dus helemaal geen zin in...
Dus of je post normaal mee of je slaat zulke topics over..
Dat zeg ik als je er niet tegen kan gewoon niet meer komen in zulke topics..quote:Op zondag 1 april 2007 19:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke manne bestaan. En wat is er nou weer erg aan lichaamshaar? Sorry ik zal hier niet meer reageren maar ik vind dit gewoon allemaal zo onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |