Jaja, dat zegt men graag en vaak op dit forum, maar hoe gaat dat IRL?
We weten allemaal dat iedereen perfect is én moet zijn op internet. De mannen hebben een lul van 26 cm, de vrouwen allemaal een perfecte D cup, we zijn allemaal slank en geweldig in bed.
*poef*
Hallo, toen waren we weer in de echte wereld. God, da's eng. Sproetjes, vlekjes, rimpels, vetlellen, pukkels, tieten die niet door de potloodtest komen en.... KLEINE PIEMELS!
![]()
.
Ja, kots maar even en haal de hond maar vast, ik wacht hier wel.
Klaar? Okiedokie.
Nu kom je in De Echte Wereld een onwijs leuke vent/griet tegen. Je gaat een paar keer uit, alles klikt, hij/zij zoent geweldig en potverdulle, ben je me daar toch ineens verliefd.
![]()
.
Na een tijdje moet het geneuk er toch eens van komen en dan gaan de kleren uit. En oh jee....
Het schaamhaar is niet gesnoeid!
De tepels staan niet helemaal omhoog!
De billen zijn niet helemaal strak!
De lul is kleiner dan gemiddeld!
Sproeten overal en daar heb je vanmiddag nog om gekotst op FOK!
*vul andere hondschopsuggesties in*
Daar sta je, met zijn tweetjes in je naakte niksie in de slaapkamer en hij/zij wacht op de volgende stap.
Wat doe je?
![]()
. Kom op, snel beslissen, het is koud zo in je nakie.
![]()
.
Hoofdpijn faken? Zeggen dat je een afspraak bent vergeten? Krijg je spontaan een allergische reactie? Roep je de hond om die vervolgens van hem/haar af te schoppen? Of toch neuken, omdat je dat ene kleine dingetje wel over het hoofd kan zien? Je bent immers
![]()
. verliefd
![]()
.
Nou, nou, nou, nou?
![]()
.
-edit-
Ik begin wel.
![]()
.
Als ik verliefd ben (en dat gebeurt praktisch nooit) zie ik die dingen niet zo, maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat er met die heren niets 'mis' was. Ja, sproetjes, schaamhaar, okselhaar, littekens, en dat zijn wel dingen waar veel (jonge) FOK!kers al van kotsen. Ik dus niet.
Wel ben ik op een gegeven moment (te laat
![]()
.) geschrokken (maar dan ook echt!
![]()
.) van enorrrrrm veel rughaar of ehm, eigenlijk de enorme hoeveelheid stoppels op de rug. Daar was ik ook meteen compleet door verstijfd.
![]()
. Het was net een egel...
Dat was ook meteen afgelopen, maar goed, dat was verder niks serieus.
Zo, nu jullie.
![]()
.
[ Bericht 21% gewijzigd door MUUS op 20-02-2007 00:48:06 ]
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet