abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46479037
Jaja, dat zegt men graag en vaak op dit forum, maar hoe gaat dat IRL?

We weten allemaal dat iedereen perfect is én moet zijn op internet. De mannen hebben een lul van 26 cm, de vrouwen allemaal een perfecte D cup, we zijn allemaal slank en geweldig in bed.

*poef*

Hallo, toen waren we weer in de echte wereld. God, da's eng. Sproetjes, vlekjes, rimpels, vetlellen, pukkels, tieten die niet door de potloodtest komen en.... KLEINE PIEMELS! .
Ja, kots maar even en haal de hond maar vast, ik wacht hier wel.

Klaar? Okiedokie.

Nu kom je in De Echte Wereld een onwijs leuke vent/griet tegen. Je gaat een paar keer uit, alles klikt, hij/zij zoent geweldig en potverdulle, ben je me daar toch ineens verliefd. .
Na een tijdje moet het geneuk er toch eens van komen en dan gaan de kleren uit. En oh jee....

Het schaamhaar is niet gesnoeid!
De tepels staan niet helemaal omhoog!
De billen zijn niet helemaal strak!
De lul is kleiner dan gemiddeld!
Sproeten overal en daar heb je vanmiddag nog om gekotst op FOK!
*vul andere hondschopsuggesties in*

Daar sta je, met zijn tweetjes in je naakte niksie in de slaapkamer en hij/zij wacht op de volgende stap.
Wat doe je? . Kom op, snel beslissen, het is koud zo in je nakie. .

Hoofdpijn faken? Zeggen dat je een afspraak bent vergeten? Krijg je spontaan een allergische reactie? Roep je de hond om die vervolgens van hem/haar af te schoppen? Of toch neuken, omdat je dat ene kleine dingetje wel over het hoofd kan zien? Je bent immers . verliefd .

Nou, nou, nou, nou? .

-edit-

Ik begin wel. .

Als ik verliefd ben (en dat gebeurt praktisch nooit) zie ik die dingen niet zo, maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat er met die heren niets 'mis' was. Ja, sproetjes, schaamhaar, okselhaar, littekens, en dat zijn wel dingen waar veel (jonge) FOK!kers al van kotsen. Ik dus niet.

Wel ben ik op een gegeven moment (te laat .) geschrokken (maar dan ook echt! .) van enorrrrrm veel rughaar of ehm, eigenlijk de enorme hoeveelheid stoppels op de rug. Daar was ik ook meteen compleet door verstijfd. . Het was net een egel...
Dat was ook meteen afgelopen, maar goed, dat was verder niks serieus.

Zo, nu jullie. .

[ Bericht 21% gewijzigd door MUUS op 20-02-2007 00:48:06 ]
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46479075
licht uit
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_46479102
TS begint
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 20 februari 2007 @ 00:40:46 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46479138
Wijzen en keihard "Omg!! Pauper!!1" roepen. Net als op Fok!

Of niet natuurlijk....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_46479157
Als ik dat ene kleine dingetje over het hoofd zie, is dat dus geen goed teken en een belofte voor slechte seks
pi_46479162
Even slikken en gewoon doorgaan....
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_46479186
Als je verliefd bent dan neem je die dingen op de koop toe.
pi_46479201
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef superbam het volgende:
Even slikken en gewoon doorgaan....
Eerst doorgaan, dan slikken
pi_46479229
Nou MUUS, waar blijf je nou? Nou, nou?
pi_46479252
Hierom wordt ik pas verliefd nadat ik sex heb gehad
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 00:46:33 #11
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46479256
fantastische OP

en tevens tvp
Neerkomen wel!
pi_46479272
Er ontbreekt iets essentieels aan de OP
pi_46479292
Van een kok verwacht je lekker eten;
van een schilder verwacht je een mooi schilderij;
van een zanger verwacht je dat hij/zij goed kan zingen;
van een model verwacht je dat hij/zij er goed uit ziet;
dat je deze mensen bekritiseert wil niet zeggen dat je van een potentiële partner verwacht dat hij/zij al deze goede eigenschappen heeft. Iemand die zich presenteert onder het mom van "kijk mij eens mooi/goed zijn/goed zingen etc. " kan kritiek verwachten.
pi_46479299
Zou MUUS stiekum verliefd zijn op iemand die niet helemaal Mr. Perfect is?

pi_46479302
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:45 schreef Lucille het volgende:
Nou MUUS, waar blijf je nou? Nou, nou?
Edit. .
Oi!
pi_46479367
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:48 schreef MUUS het volgende:

[..]

Edit. .
Een egeltje.
pi_46479406
Als de schade relatief gezien meevalt pak ik het vlaggetje uit m'n tas en hang ik hem er gewoon in om daarna nog 1 of 2 keer uit beleefdheid met haar uit te gaan waarbij ik, mocht het tot de (fysieke) mogelijkheden behoren, nog even probeer er iets van te maken.

Zo heb ik eens daadwerkelijk een scheersetje (ladyshave, ladywilkinson) gegeven aan een bedpartner die naar mijn idee iets te behaard was...

Mocht er echter weinig eer meer aan te behalen zijn maar heeft ze naast het fysieke deel nog wel wat te bieden, dan laat ik het langzaam verschuiven richting platonische relatie en mocht er naast de seks inhoudelijk weinig te halen zijn dan laat ik het dood bloeden...
I was an atheist until I realized I was God
pi_46479478
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:51 schreef Lucille het volgende:

[..]

Een egeltje.
Hij prikte. . Het deed echt zeer aan mijn handen. . Hij woonde nog bij zijn moeder (ja, ik was ook jong) . en hij kon zelf niet die hele rug scheren. . Conclusie, mams scheert zijn rug. .
Oi!
pi_46479507
sproetjes
schaamhaar
okselhaar
littekens

Brrr, ik hou het toch op mijn fantasievrouwen van het internet!
Geen echte vrouwen voor mij
pi_46479599
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef kastanova het volgende:
Als de schade relatief gezien meevalt pak ik het vlaggetje uit m'n tas en hang ik hem er gewoon in om daarna nog 1 of 2 keer uit beleefdheid met haar uit te gaan waarbij ik, mocht het tot de (fysieke) mogelijkheden behoren, nog even probeer er iets van te maken.
Wat subtiel. En ik dacht nog wel dat jij de uitvinder was van de op fok veelgehoorde term ''daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen''
  dinsdag 20 februari 2007 @ 01:04:52 #22
111964 Jitse
add goes here
pi_46479619
In't echt wordt er dan heus wel geneukt, zonder erover te praten. Als het echt een probleem wordt, maakt hij / zij het achteraf uit met een smoesje. Zo gaat het in het echt muus.

Aja 'k heb eens paar jaar gehad met een ex, en die had hangtiete met pannekoektepels. Ik vond het een afknapper, maar heb het haar nooit gezegd.. hield van haar om andere redenen dan haar tieten.
or here.. contact me for further information or prices
pi_46479657
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat subtiel. En ik dacht nog wel dat jij de uitvinder was van de op fok veelgehoorde term ''daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen''
Die uitspraak gebruik ik alleen maar bij wijven waar ik nog niet eens bij in de buurt gesignaleerd zou willen worden, laat staan dat ik er mee op een afgesloten kamer zou belanden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_46479739
eerst mac donalds voor de papierenzak en dan raggen voor het vaderland.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_46480046
De genen met de meest selectieve voorkeur in vrouwen ('ze moet roodharig zijn, minstens een cup c, geen gekkigheden qua kleding, niet te veel make-up maar wel een beetje subtiele rouge en ze moet kunnen accepteren dat mijn hobby's uit japanse stripboekjes lezen en cheeto's eten bestaan') op het internet, zijn veelal de mensen die uberhaupt niet in situaties komen om vrouwen tegen te komen die aan hun ideaalbeeld voldoen.
Juist dát geeft ze veels te veel tijd om aan hun irreëele ideaalbeeld te schaven, in plaats van wat nuance uit het echte leven te halen.

En als ik verliefd ben, dan is het op het totaalplaatje. Klinkt heel klef, maar ik ben meer gecharmeerd van het feit dat ik 2 uur lang met iemand over toffe muziek kan ouwehoeren, dan van haar cupmaat of haarkleur. Als het er dan niet allemaal idioot strak en gephotoshop-airbrusht uitziet: jammer dan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')