Zo leer je er nooit wat van natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg uit dit topic.
Oh mijn hart wat doe jequote:
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.quote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leer je er nooit wat van natuurlijk
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.
Dit zie ik overal terug, ook op mijn werk. De dames in 20 zien er gewoon veel aantrekkelijker uit vind ik dan die in de 30.
I denk you have not that much to kiezen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat moet ik leren dan? Ik vind gewoon dat dames er een stuk minder gaan uitzien na hun 30ste ongeveer.
Dit zie ik overal terug, ook op mijn werk. De dames in 20 zien er gewoon veel aantrekkelijker uit vind ik dan die in de 30.
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
MissB is heel, heel erg mooi irl hoor. Serieus.
Ze geilt op je.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lief mens ben je. Maar je hoeft me niet te verdedigen hoor, ik kan wel wat hebben.
Nee ik zei altijd al dat het mijn mening is. En ik vind het bij vrijwel alle dames zo.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.
Another important thing is hoe strak de pussy is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?
Ja uiteraard ik had het ook over alleen het fysieke in dit geval.quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoonheid zit toch in veeeeel meer dingen dan alleen hoe strak een huidje is?
I wishquote:
Nee dat kloptquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
I denk you have not that much to kiezen.
Oh maar ook fysiek vind ik mezelf nu mooier dan toen. En ja, het is natuurlijk jouw mening, maar ik zou niet zomaar alle vrouwen zo makkelijk afschrijven...quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja uiteraard ik had het ook over alleen het fysieke in dit geval.
Speel niet met me jij!quote:
I guess you are gay.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat klopten ze willen ook niks van me weten.
Niet dat ze er heel onaantrekkelijk gaan uitzien ofzo maar de "wow" factor is gewoon verdwenen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ook fysiek vind ik mezelf nu mooier dan toen. En ja, het is natuurlijk jouw mening, maar ik zou niet zomaar alle vrouwen zo makkelijk afschrijven...
Ben je niet stiekem gewoon pedo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet dat ze er heel onaantrekkelijk gaan uitzien ofzo maar de "wow" factor is gewoon verdwenen.
ik vind jou ook wel mooi hoor zullen we nu chatten op msnquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar niet allemaal toch, je brengt het alsof het een vaststaand feit is.
Man, daar ben ik toch veel te oud voorquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel mooi hoor zullen we nu chatten op msn![]()
![]()
gr gr
Je kleed jezelf als een 13 jarig sletje, dus wat is je punt?quote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man, daar ben ik toch veel te oud voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |