abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94953699
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef Dirty_Robert het volgende:

[..]

Shut up, pussy.
:')
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:54:52 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94953894
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat was ergens in December en Januari dat ik een leuk iemand had ontmoet. Maar dat ik opeens "gedumpt " werd zonder reden aan te geven oftewel een ONS.

Ik ben ook forever alone gast :P Kankerleven inderdaad.
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.

Volgens mij wilde zij gewoon een one night stand.. edit: Oh fuck! nu begrijp ik het "ONS" :o
Ik dacht al waar heb je het over.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:57:11 #153
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94953982
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:Y We gaan er een schenk-meet van maken :7
Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoor :Y
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:58:10 #154
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94954027
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien. :')
pi_94954082
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie. Tja.. maar je bent dus niet helemaal hopeloos?
Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.

Ik ben niet echt opzoek naar een relatie nee, maar ik had ze wel graag vaker willen zien desnoods op vriendschappelijke basis zodat ik eindelijk een beetje kon oefenen met het sociaal zijn.

Ik ben nog steeds hopeloos.
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:01:50 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94954194
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:

[..]

Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien. :')
Tsja..
pi_94954310
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:

[..]

Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horen :D.
Het blijft heel erg jammer, ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gezegd. Maar ze vindt me gewoon te lelijk ofzo he.

En die andere wilde ook sex nadat ze flink wat sterke drank naar binnen had gegooid. Maar toen ben ik naar huis gegaan omdat ik niet wilde dat het zoals bij de eerste zou gaan.
pi_94954382
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horen :D.
Het blijft heel erg jammer, ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gezegd. Maar ze vindt me gewoon te lelijk ofzo he.
Ze vindt je gewoon irritant omdat je teveel aandacht zoekt en zeurt over je uiterlijk. Logisch dus.
pi_94954433
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoor :Y
Je durft niet, he...
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:07:31 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94954443
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.

Ik ben niet echt opzoek naar een relatie nee, maar ik had ze wel graag vaker willen zien desnoods op vriendschappelijke basis zodat ik eindelijk een beetje kon oefenen met het sociaal zijn.

Ik ben nog steeds hopeloos.
Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden uitegmaakt. Dus als jij na die ONS zich in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus sloten ze jou buiten hun kring. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.

Jij bent een "skeleton" in hun closet. oftwel een goedbewaard vrouwen geheim dat ze nooit zullen delen met anderen tot aan hun graf. Wees trots man. je bent een pimp ik geloof in je ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:08:11 #161
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94954465
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
pi_94954495
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden gezien. Dus als jij na die ONS in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus lsuiten ze jou uit. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.

Jij bent een "skeleton" in hun closet. oftwel een goedbewaard vrouwen geheim dat ze nooit zullen delen met anderen tot aan hun graf. Wees trots man. je bent een pimp ik geloof in je :)
Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "
Volgende keer spreken we alleen nog maar af en blijven we nuchter zei ze daarna. En toen ben ik er nog een paar keer geweest en heb ik haar beter leren kennen en ben ik verliefd geworden.
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:10:21 #163
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94954543
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
I'll do ya. Deal?
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:12:33 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94954621
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "
Volgende keer spreken we alleen nog maar af en blijven we nuchter zei ze daarna. En toen ben ik er nog een paar keer geweest en heb ik haar beter leren kennen en ben ik verliefd geworden.

Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze 'lucht' de schuld te geven van haar eigen handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goed ;)

Oh dat tweede deel had ik nog niet gelezen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:15:38 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94954761
quote:
Ga je dat met die doritos chips nog doen?
pi_94954767
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze ;lucht de schuld te geven van haar handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goed ;)
Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bed :D Ik lag daar heerlijk ontspannen terwijl zei de hele tijd bleef praten en niet kon kiezen wat voor kleren ze moest aandoen en dat ze het koud/warm/koud/warm had. Ik vond het prima allemaal :D

Ik hoop ooit nog eens iemand zoals haar te ontmoeten, maar ik denk dat dat onmogelijk is. Ze zag er leuk uit en had ook een heel lief karakter. Ze praat heel erg veel en ik voel me best ontspannen als ik met haar was.
pi_94954930
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bed :D Ik lag daar heerlijk ontspannen terwijl zei de hele tijd bleef praten en niet kon kiezen wat voor kleren ze moest aandoen en dat ze het koud/warm/koud/warm had. Ik vond het prima allemaal :D

Ik hoop ooit nog eens iemand zoals haar te ontmoeten, maar ik denk dat dat onmogelijk is. Ze zag er leuk uit en had ook een heel lief karakter. Ze praat heel erg veel en ik voel me best ontspannen als ik met haar was.
Begin eens met een boek te schrijven over al je belevenissen.
pi_94954951
quote:
Het is iig minder erg dan door hoer/gigolo ontmaagd worden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94955136
quote:
Ik vond het totaal niet erg, ik voelde me heel erg aangetrokken tot haar vele malen meer dan dat andere meisje dat ik had ontmoet. Het voelde een beetje magisch aan ofzo. Ik voelde me opeens niet meer eenzaam. En nu ik niet meer met haar in contact ben voel ik me weer heel erg eenzaam en klote.

Ik ben blij dat ik het al die tijd heb volgehouden en niet naar de hoeren ben gegaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 02-04-2011 21:35:13 ]
pi_94955286
Ik ga volgende week uit heb ik besloten. Ik voel me niet goed genoeg om uit te gaan vandaag.
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:34:28 #171
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94955599
Gaan er nog mensen uit in Assen vanaaf?
Je moeder is een hamster
pi_94955652
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef Crutch het volgende:
Gaan er nog mensen uit in Assen vanaaf?
Ik in ieder geval niet :)
pi_94955704
Ik ga zo naar een feestje. Ken alleen degene die het geeft, dus ik ga sowieso nieuwe mensen leren kennen. Hopelijk zijn er leuke meisjes. ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:37:12 #174
118585 Crutch
pi_94955705
Wij zitten nog even uit te buiken op het terras. :P
Dikke vette after diner dip.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:53:06 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94956327
Robert the dirty American in the topic. Yo man, maybe we can all go chill at de dancing with you, you know? Try to keep your dick in your pants though. At least when you're on the dance floor, keep your zipper closed.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:58:33 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94956563
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94956802
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Over de meet, ik vind de weekend van 22 april een goede datum. Utrecht vind ik best, maar het is mooi weer dus het lijkt me leuk om een wandeling te doen ergens in de stad.
Een wandeling :P

Halcon, kom je ook?
  zaterdag 2 april 2011 @ 22:05:11 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94956865
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Halcon, kom je ook?
Tenminste buiten zitten :P. Tegelijkertijd ergens waar niet te veel mensen gaan meeluisteren.
pi_94957194
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Dirty_Robert het volgende:

[..]

I'll do ya. Deal?
Wat ben jij nou weer voor achterlijke randdebiel.

God wat een topic. :')
Ron Paul 2012
pi_94957235
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor achterlijke randdebiel.

God wat een topic. :')
Das een troll.. maar wel een aardige. Kom je naar de meet?
pi_94957718
Mja ik ben te moe om uit te gaan anyway. Ik heb best veel gewerkt afgelopen week. Volgende week is het rustig dus ga ik volgende zaterdag wel weer.
pi_94957735
Ik eis voor de eerstvolgende keer dat Richard weer een dik verhaal over zichzelf hier neerzet, een ban. Ik ga dit ook aankaarten bij de mods want ik vind het niet meer normaal. Niet naar de meet willen komen omdat je bang bent maar wel allerlei ''live verslagen'' posten vanuit een zogenaamde kroeg. En je leven een kankerleven noemen; doe dan ook wat, luilak.
pi_94957783
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
Mja ik ben te moe om uit te gaan anyway. Ik heb best veel gewerkt afgelopen week. Volgende week is het rustig dus ga ik volgende zaterdag wel weer.
Ga maar snel in je bed liggen ja. En vooral gezond blijven eten :)
pi_94959147
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tenminste buiten zitten :P. Tegelijkertijd ergens waar niet te veel mensen gaan meeluisteren.
Toen ik vorige week die bar uitliep had ik sterk het gevoel dat jij bij de uitgang stond :D. Toen ik die stoel foto postte wist je misschien in welke bar ik zat in Utrecht en ben je even een kijkje gaan nemen.

Ik weet dat het een rare gedachte is, maar ik zag een donker persoon staan bij de uitgang en hij keek me aan en naar mijn mobieltje dat ik begon te denken dat jij het misschien wel kon zijn :P en hij zag er volgens mij ook best goed uit als een alpha type man.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:03:18 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94959276
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je durft niet, he...
Niet als iedereen zeker weet dat ik Schenkstroop ben van fok.
pi_94961405
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef erik81 het volgende:

[..]

Als ze nog wat van zich laat horen wel, maar ik laat de bal ff bij haar liggen :)

[..]

Wel een beetje denk ik, maar geen idee hoe dat nou eigenlijk zou moeten voelen dus herkennen is niet zo makkelijk :)
Succes in elk geval, ik hoop voor je dat ze nog wat van zich laat horen en dat je nog een keer gaat afspreken. En dat je dan wat minder nuchter gaat reageren ofzo :P, hoe is het bijvoorbeeld met je humor gesteld en gebruik je dat tijdens het praten met je date?

Mja ik houd er toch van om elkaar eerst wat beter via msn/gsm/sms te leren kennen dan weet je al een beetje of er een klik is. Dan kan je al een goede inschatting maken of je op dezelfde golflengte zit.
pi_94961646
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Halcon, kom je ook?
Die woont niet in Nederland.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
  zondag 3 april 2011 @ 00:04:31 #188
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94961995
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Die woont niet in Nederland.

[..]

N'ja, wat doe je eraan?
  zondag 3 april 2011 @ 00:27:43 #189
118585 Crutch
pi_94963114
quote:
Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

N'ja, wat doe je eraan?
naar nl komen?
Je moeder is een hamster
pi_94963898
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich melden :)
pi_94963943
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is al erg dichtbij, maar je kan toch niet weten hoe het weer gaat worden? Mja ik zal het knap vinden als die meet ook echt daadwerkelijk gaat plaats vinden, succes in elk geval ik hoop dat er nog meer mensen zich melden :)
Kom je ook?
pi_94964081
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kom je ook?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk het niet. Ik schaam me hevig voor de dingen die ik hier heb gezegd op forum wat overigens wel mijn oprechte gedachtes zijn, maar in echt weet natuurlijk helemaal niemand van mijn situatie af.

Maar als Strawberry komt dan kom ik ook denk ik :D ik zal haar toch wel een keer in echt willen ontmoeten, ben toch heel nieuwsgierig.

K_W wil ik sowieso een keer ontmoeten als ik er klaar voor ben.

Hetzelfde geldt voor Schenkstroop, het lijkt me een hele beleefde beschaafde gast die gewoon heel veel dingen tegen heeft.

En MLiG daar wil ik een keer mee uit, en zien hoe hij zijn Pua technieken gebruikt.

Als er een van deze namen komen: Schenkstroop, MLiG, Strawberry dan kom ik ook. Want dan ben ik niet de enige zware probleemgeval en me gaan voelen als " aapjes kijken " zoals Schenk omschreef. Strawberry hoort hier natuurlijk niet bij.

[ Bericht 20% gewijzigd door richard_prf op 03-04-2011 00:56:42 ]
pi_94964450
Die schaamte is onnodig. Hangt er natuurlijk vanaf wie er komt, maar de vaste mensen die je verhaal kennen, hebben dat allang geaccepteerd. Er was toch ook veel begrip.

Strawberry komt denkt ik niet. Die is consequent afhoudend als het gaat om real life activiteiten.

[ Bericht 31% gewijzigd door deelnemer2 op 03-04-2011 01:16:50 ]
pi_94964630
Ik ga me schuldig voelen als ik niet ga komen op zo'n meet terwijl er mensen tijd in steken om het te organiseren, maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan moet ik nee zeggen. De praktijk heeft al eerder uitgewezen voor mij dat ik me erg slecht ga voelen als ik ja zeg terwijl ik eigenlijk nee bedoel.

Maar als er een van die namen verschijnt uit mijn vorige post dan kom ik ook.
pi_94964899
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga me schuldig voelen als ik niet ga komen op zo'n meet terwijl er mensen tijd in steken om het te organiseren, maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan moet ik nee zeggen. De praktijk heeft al eerder uitgewezen voor mij dat ik me erg slecht ga voelen als ik ja zeg terwijl ik eigenlijk nee bedoel.
Schuldgevoel is idd geen goed motief. Maar je bent zelf toch ook benieuwd naar de mensen die je al noemde. Dat is een beter motief. Als de vertrouwde mensen komen dan zou je het moeten doen. Eigenlijk zou iedereen die het topic heeft meegemaakt moeten komen. Aapjes kijken vind ik een denigrerende term. Daar hou ik mij verre van.
  zondag 3 april 2011 @ 01:09:02 #196
118585 Crutch
pi_94964917
Ik ga aanwezig zijn denk ik.
lijkt me wel grappig.
Maar goed,ik zit nu wel redelijk dronken in de kroeg. :')
Je moeder is een hamster
pi_94964943
Dat moet wel echt iets geweldigs worden die meet..
Allemaal sociaal onhandige mensen in een nieuwe situatie waar ze elkaar voor het eerst irl zien, ongemakklijke stiltes enz!
pi_94964974
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
lijkt me wel grappig.
Gezegd is gezegd nu moet je wel komen! :P En ik Quote het nog maar even no way back!

Oh zit je dronken in een kroeg nu, ga je ook live verslag doen :D?
pi_94964975
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
lijkt me wel grappig.
fotos aub
  zondag 3 april 2011 @ 01:10:59 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94964991
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Dat moet wel echt iets geweldigs worden die meet..
Allemaal sociaal onhandige mensen in een nieuwe situatie waar ze elkaar voor het eerst irl zien, ongemakklijke stiltes enz!
Ik zorg er wel voor dat er geen ongemakkelijke stiltes zullen zijn. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')