Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat was ergens in December en Januari dat ik een leuk iemand had ontmoet. Maar dat ik opeens "gedumpt " werd zonder reden aan te geven oftewel een ONS.
Ik ben ook forever alone gastKankerleven inderdaad.
Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]We gaan er een schenk-meet van maken
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie.
Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar je hebt het al wel gedaan met haar zo'n 3 maanden terug. En ook nogeens gezoend met twee dames? Joh die ervaringen zou ik koesteren hoor. Maar wellicht ben je zo iemand die steevast op zoek is naar een vaste relatie. Tja.. maar je bent dus niet helemaal hopeloos?
Tsja..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.
Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Zo'n relatieloser. Zo iemand die als hij eens pussy kan krijgen het samenlevingscontract al in concept klaar heeft i.p.v. gewoon die pussy te pakken en dan verder zien.
Ze vindt je gewoon irritant omdat je teveel aandacht zoekt en zeurt over je uiterlijk. Logisch dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan. daarna had ze me nog 2 keer uitgenodigd (ze had nog voor me gekookt) en daarna liet ze opeens niks meer van zich horen.
Het blijft heel erg jammer, ik weet zeker dat ik niks verkeerd heb gezegd. Maar ze vindt me gewoon te lelijk ofzo he.
Je durft niet, he...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komende week gaat niet lukken. En als het mij ligt gaat dat ook nooit gebeuren helaas. Maar toch bedankt voor het aanbod hoor
Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden uitegmaakt. Dus als jij na die ONS zich in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus sloten ze jou buiten hun kring. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar deden omdat we eerst een hele fles goldstrike op hadden van te voren. Beide waren studentes van 19 en 20 jaar en volgens mij alleen op zoek naar een ONS ofzo. Ik heb geen andere verklaring.
Ik ben niet echt opzoek naar een relatie nee, maar ik had ze wel graag vaker willen zien desnoods op vriendschappelijke basis zodat ik eindelijk een beetje kon oefenen met het sociaal zijn.
Ik ben nog steeds hopeloos.
Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens mij als de dood dat ze voor slet en hoer worden gezien. Dus als jij na die ONS in hun vriendenkring zou begeven. Dat zagen zij waarschijnlijk als een gevaarlijke factor ofzo. Dus lsuiten ze jou uit. Maar dat denk ik hoor, ik denk over het algemeen nogal donker over vrouwen. Maar geef mij eens ongelijk.
Jij bent een "skeleton" in hun closet. oftwel een goedbewaard vrouwen geheim dat ze nooit zullen delen met anderen tot aan hun graf. Wees trots man. je bent een pimp ik geloof in je
I'll do ya. Deal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze 'lucht' de schuld te geven van haar eigen handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zei ze ook de volgende ochtend. " ik voel me echt zo'n breezerslet , en normaal doe ik dit echt nooit bij de eerste keer dat ik iemand ontmoet "
Volgende keer spreken we alleen nog maar af en blijven we nuchter zei ze daarna. En toen ben ik er nog een paar keer geweest en heb ik haar beter leren kennen en ben ik verliefd geworden.
Ga je dat met die doritos chips nog doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Toch heb ik geleerd wat ONS betekent. Ik weet niet of ik met een ONS Ontmaagd zou willen worden. Bovendien zou zo'n ONS'er niets hebben aan mijn onervarenheid en het niet voldoende waarderen.
Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou daar heb je het al. Wees blij man. Zij heeft alles toch echt zelf gedaan, willens, wetens, met dr lichaam en met dr geest. maar achteraf probeert ze ;lucht de schuld te geven van haar handelen. . Ik zou recht in dr gezicht glimlachen terwijl ze al die excuzes opdreunde en zeggen: het is wel goed
Begin eens met een boek te schrijven over al je belevenissen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach ik vond het ook wel grappig toen ze dat zei, ik lag nog in bedIk lag daar heerlijk ontspannen terwijl zei de hele tijd bleef praten en niet kon kiezen wat voor kleren ze moest aandoen en dat ze het koud/warm/koud/warm had. Ik vond het prima allemaal
Ik hoop ooit nog eens iemand zoals haar te ontmoeten, maar ik denk dat dat onmogelijk is. Ze zag er leuk uit en had ook een heel lief karakter. Ze praat heel erg veel en ik voel me best ontspannen als ik met haar was.
Het is iig minder erg dan door hoer/gigolo ontmaagd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vond het totaal niet erg, ik voelde me heel erg aangetrokken tot haar vele malen meer dan dat andere meisje dat ik had ontmoet. Het voelde een beetje magisch aan ofzo. Ik voelde me opeens niet meer eenzaam. En nu ik niet meer met haar in contact ben voel ik me weer heel erg eenzaam en klote.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |