quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
Door hier verdedigend op te reageren lijkt het alsof je nichterigheid afkeurtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:
[..]
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Wat is het probleem als 2 mensen van elkaar houden? Heb jij daar last van?
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben.
Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht.
Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijk iets te melden of blijft het bij domme smileys?
Hahahahahaha. En jij denkt dat JIJ normaal bent? Dream on.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.
Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
Alsof een gezin hebben het hoogste doel isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.
Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolkingquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Halcon je zegt: kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Dat is echt niet waar, ik ken een jongen die heeft twee moeders (zijn lesbisch) en hij is van een spermadonor. Hij is dus opgevoed door die twee vrouwen. Hij heeft nóóit problemen gehad; echt nooit gepest, nu niet en vroeger ook nietHij heeft gewoon een leuke groep vrienden, leuke vriendin en is bezig met een studie. Hij werkt, heeft hobbies e.d.. dus onzin.
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland.
Nu geloof ik het niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu geloof ik het niet meerIk weet dat je aardig/normaal bent dus deze uitspraak.. neeeeh
Ik mag toch mijn mening geven over Nederland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland?
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolkingSowieso kunnen we niet vaststellen of dit waar is of dat dit gewoon een "argument" is dat je hebt verzonnen omdat het bruikbaar voor je is in deze discussie.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken?
Ik vraag me af waar je bronnen zijn, want dit is natuurlijk wel goed bruikbaar in een discussie he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?
Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.quote:
De impertinentie....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?
Dat mag je vinden. Maar als je het een keer hebt gezegd is het wel duidelijk. Sommige mensen vinden het nodig zichzelf voortdurend te herhalen, en dat hangt mij dan weer de keel uit. Ik weet niet zeker of dat bij jou ook het geval is, maar mijn bericht was ook nogal algemeen bedoeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |