niks onzin aan heurrrquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Bram90 het volgende:
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..
Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Catkiller het volgende:
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!
Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:
[..]
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Wat is het probleem als 2 mensen van elkaar houden? Heb jij daar last van?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef MWP het volgende:
[..]
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aanEr zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.
Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.
Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik benMijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
Ach, een hele hoop mensen zeggen dat het ze niet boeit wat andere mensen over ze denken maar je hoeft maar één gevoelig punt te hebben en ze hebben je direct. Als ik in de situatie zat zou ik het ook laten waarschijnlijk, denk dat je dag snel naar de klote is als je ook maar één opmerking er over krijgt aangezien het is zoals je bent en je er niets aan kunt veranderen. Aan de andere kant moet je gewoon niet toe geven aan die mensen want dan blijft het probleem altijd bestaan en dus toch doen waar je zin in hebt maarja, makkelijker om te zeggen dan om te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas.
Dat is altijd wel schattig ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken.
Vind ik ook. Hoewel ik me realiseer dat waarschijnlijk veel mensen het gebruik van dat woord niet negatief bedoelen, erger ik me er wel een beetje aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Dat herken ik wel. Toen ik wat jonger was heb ik vaak gedroomd van een wereld waarin alle homo's op de een-of-andere manier makkelijk te herkennen zouden zijn. Dat had in mijn beleving alweer een hoop ellende met flirten kunnen schelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseerde me laatst hoe erg het er bij mij eigenlijk ingebakken zit dat andere mensen het niet willen zien. Erg onhandig als je iemand leuk vindt en je door de stad loopt, maar niet naar iemand toe "durft" te trekken omdat je "bang" bent om opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen.
En het feit dat de helft van de heteromannen aan anale seks doet, is natuurlijk niet viesquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik vind ze maar een beetje vies, die bruine pioniers.
Maar ook wat niet gemeend is, kan behoorlijk hard aankomen. Misschien moeten mensen daar eens wat beter over nadenken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:17 schreef Pulzzar het volgende:
Als alles wat hier wordt gezegd ook gemeend is, gaat het hier op Fok! erg rustig worden. Want dan wordt zeker 75% van de users permanent gebanned.
Gelukkig kunnen de mods en admins wel tussen de lijnen lezen en inschatten of iets gemeend is of niet. Anders moet je als user behoorlijk op eieren lopen en vooral niet in een melige bui raken; je zou dan zo iets kunnen posten wat niet geaccepteerd wordt.
Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus de users die het schrijven zullen vast niet 100% tolerant zijn naar homo's toe, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet alleen wel op de juiste plaatsen kijken. En jezelf niet laten verleiden om foute topics te lezen. En als je dat toch wel doet, dan moet je er al zeker niet op reageren
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit![]()
Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
Zelf heb ik daar dan weer geen last van. Althans, ik hoor die termen hier ook wel voorbij komen, maar ik gebruik ze zelf ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Mss hangt het een beetje af van de strekking van de grap, maar je hebt een punt dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.
Ik denk dat het op fora wat erger is dan irl. Een forum is ook grotendeels bedoeld voor het uiten van je mening natuurlijk en anonimiteit maakt het allemaal nog een stukje erger.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
En die moest je dus niet serieus nemen. Zijn tweede zin gaf dat ook al aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:
[..]
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.
En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Het zit niet zo in me om mensen die ik niet ken en waar ik per ongeluk iets van een gesprek van meekrijg aan te gaan sprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?
ik heb ook wel eens dat ik ergens een vage homo-bash hoor maar dan vraag ik ze gewoon om het beter uit te leggen, komt vaak geen stom woord uit dan
9 van de 10 keer stoor ik me er ook niet aan en lig ik er niet wakker van :p, maar er zijn gewoon dagen dat je het slechter trekt en het je meer aantrekt.quote:tis gewoon iets met opvoeding.
vooral bij mensen die uit hun geloof homo's haten.
die mensen snappen niet dat je er ook niet om vraagt homo te zijn ofzo![]()
en dat het soms best moeilijk kan zijn,maar dat soort bekrompen mensen kun je beter ook niet storen daarmee en gewoon hopen dat ze nog zelf nog eens verliefd worden op iemand van hun eigen geslacht
Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
Ja dat klopt. Maar toch is gemiddeld Nederland niet tegen homoseksualiteit? Schei toch uit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...quote:Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren.
Maar als je niks doet, gebeurt er ook niks. De grootste maatschappelijke veranderingen zijn teweeg gebracht door keihard de kont tegen de krib te gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.
Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
Eigenlijk wijkt een man of vrouw die homoseksueel is juist niet af. Bij iedere diersoort is een percentage homeseksueel. Dat hij wellicht een andere voorkeur heeft dan jij (al weet ik dat natuurlijk niet) betekent niet dat het onnatuurlijk is. Heteroseksualiteit is niet de norm, de norm is een verdeling tussen beide voorkeuren waarbij het percentage heteroseksuelen hoger ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...
Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Du.. dan heb ik wel gelijk. Je vindt het 'vies', dus wil je het negeren. En twee jongens hand in hand .. 'die lopen met anale sex te koop' en 'confronteren mensen er mee'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.
Als je SM lekker vind, ga je toch ook niet met je zweep over straat lopen
Het gebruik van het woord "kontjeboren"quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat beeld gaat wel veranderen als je langer op Fok bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen!
Iedereen roert weleens in het poepgebied. Het verschil is dat homo's ervoor uitkomen en hetero's niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.
Je moet jezelf ook niet zo kwetsbaar opstellen. Als mensen merken dat jij je gekwetst voelt door hun opmerkingen zullen ze er juist nog meer naar je hoofd slingeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
Bedankt voor de vele reacties!
Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..
Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen!
Zal voor een groot deel met opvoeding te maken hebben denk ik, waarschijnlijk kunnen ze zelf niet uitleggen waarom ze er zo over denken. Ik kan me er juist helemaal niets bij voorstellen dat mensen homo's vies vinden. Heb jarenlang gedacht dat Nederland heel tolerant was wat dat betreft, maar ben daarin nogal teleurgesteld. Een getrouwd stel dat ik ken kan bijvoorbeeld niet zomaar samen een huis kopen, ze moeten echt rekening houden met de buurt waarin ze gaan wonen. Op sommige plekken zouden ze gewoon weggepest worden als homostel... echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
..
Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
Precies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Pulzzar het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
Ik wil niet veel zeggen, maar als je "openlijk christen" bent, dan hoef je op school niet regelmatig een vuist te ontwijken en word je ook niet de hele tijd uitgescholden. Of gewoon op straat, een groepje hangjongeren, die jou in elkaar willen slaan, waarna je toch zeker wel wat moeite moet doen om er niet al te bond en blauw uit te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.
Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
Ik heb daar sterk mijn twijfels over of dat zo is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.
Bleef het maar bij simpelweg afwijzen. Wat mensen doen is je confronteren met hun probleem, met woorden of met daden. Terwijl ze er uiteindelijk niets mee te maken hebben.quote:Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.
Kan je dat onderbouwen? Ik snap nooit zo goed hoe je er tegen kan zijn.quote:
Dat lijkt me nou ook niet echt logisch. Ik zou niet bevriend willen en kunnen zijn met iemand die "tegen homo's" is.quote:Maar ik zal een homo niet anders behandelen, niet respecteren of beledigen. Als collega of vriend ook geen probleem.
Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?
Je generaliseert en overdrijft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.
Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je generaliseert en overdrijft.
Bovendien is aandachttrekkerij niet alleen weggelegd voor nichten.
Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jou
"Veel nichten" vind ik generaliseren.quote:Ik generaliseer niet. Als je goed leest wat ik heb geschreven zie je duidelijk dat ik het over een ''bepaalde'' groep heb
Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Oke, een religieus argument kan ik begrijpen, al ben ik het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Misschien moet ik dat even anders zeggen. Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof. Tegen homo's heb ik niks, als ze gelukkig zijn met hun leven, is dat mooi.
Ik weet het, beetje tegenstrijdig maar zo zie ik het. Ik had ooit een homoseksuele collega die niks van de Islam wou weten, net zo min als ik van zijn seksuele voorkeur wou weten maar toch hadden we goede contacten.
Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
Die behandelmethoden uit de tijd dat ze dachten dat homoseksualiteit een ziekte was, braakmiddelen en therapie![]()
Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn, ontkennen waar je op valt of jezelf als ziek moeten laten erkennen.
Waarom ben je daartegen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof.
Dat is waar, ik heb gelezen over Amerikaanse christenen die hebben gebeden om homoseksuele mannen tot heteroseksualiteit te bekeren en vervolgens te laten trouwen met een vrouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.
Ik gok dat het antwoord neerkomt op het volgende: het staat geschreven en God heeft de mens zo niet bedoeld.quote:
Vind ze juist geweldig! al zou ik er nooit iets mee willen hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef Baghdaddy het volgende:
^ Die verwijfde gasten zijn inderdaad niet uit te staan.
Maar wat keur je dan af? Dat ze seks met elkaar hebben? Want voor de rest is het hetzelfde als bij hetero's. Niet iedere homo gaat naar seksfeesten of cruisen in de bosjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar
Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben)
Waar komt die afkeuring dan vandaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar
Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben)
@Tha_Erik
Al stond het niet in de Koran of Bijbel of wat dan ook. Zo denk ik er persoonlijk over.
Dit komt door de persoonlijkheidseigenschappen Openness to Experience en volgens mij ook Agreeableness, welke zich weer uiten in de persoonlijkheids-dimensie Right Wing Authoritarianism.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Voor mij verpesten ze het ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Zoals mijn moeder op een gegeven moment vroeg: "Erik, moet je dan ook niet zo'n oorbelletje nemen?"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Voor mij verpesten ze het ook niet.
Maar wat ik al zei, het kan bij mensen een negatief beeld oproepen.
Als iemand aan zijn ouders verteld dat hij homo is, kunnen die ouders daar veel moeite mee hebben, omdat ze dan denken aan hetgeen wat ze in de media zien.
Dat is natuurlijk ook niet zo gek. Ik heb een afkeer van vrouwelijke geslachtsdelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.
Gelukkig doen de meeste homo's het niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.
Ik geloof niet dat alle homo's gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt of als er wordt gescholden met flikker of vuile nicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar als mensen nou gewoon niet homo's anders behandelen omdat ze homo zijn, en homo's niet meteen gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt, is iedereen weer blij.
maar hoeveel van die extravagante nichten zie je dan in de media?? Wat noem jij extravagant? Ik heb het idee dat Geer en Goor al "te" zijn... En dat vind ik pas echt overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het wel jammer dat juist die extravagante homo's het voor alle homo's verpesten. Ik heb het dan over nichten die zich heel theatraal opstellen en met hun gedrag hun omgeving provoceren.
Wat ik tegen ze heb, is dat het aandachtshoeren zijn en dat staat helemaal los van hun geaardheid. Echter als ze in de media verschijnen, wordt voor veel mensen bevestigd dat homo's een stel verwijfde viezerikken zijn.
Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).
[..]
"Veel nichten" vind ik generaliseren.
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.
Het enige wat ik probeerde te zeggen is, is dat er een verschil is tussen vrouwelijke trekjes hebben van nature, en vrouwelijke trekjes zwaar overdrijven.
Jezus, heb ik ook nog recht op een mening?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
Hij bepaalt niet, hij vindt. Je bent vrij om te zijn wie je bent. Maar je bent ook vrij om over andere mensen een mening te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.
En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef BruinBeertje het volgende:
inderdaad, neem het niet al té serieus TS. de meeste roepen dingen die ze niet buiten het internet roepen.
ik vind homo's vaak erg lief en goed gekleed
als iedereen zo dacht zaten we nog steeds in n samenleving van voor t jaar nulquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.
Ik verzin het helaas nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Countess het volgende:
Zelf homo kunnen worden door met ze om te gaan... als mensen echt zo denken dan zijn ze sinds de Middeleeuwen niet verder ontwikkeld
Ja, dat vind ik toch altijd zon onzin! Als je heteroseksueel bent hoef je ook niet constant een potentiële relatiekandidaat of seksueel aantrekkelijk voor elkaar te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen
.
Er bestaan ook homoseksuele zeemeeuwen, nog heb ik niet het vermoeden dat er te weinig zeemeeuwen op deze wereld overblijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik verzin het helaas niet
Sommigen zijn ook bang dat homo's alle heteromannen over willen halen om ook homo te worden en dat zo de mensheid zal uitsterven.
Sja, deze maatschappij heeft heel erg de neiging het begrip 'mannelijkheid' aan het stereotiepe beeld van mannelijke heteroseksualiteit te koppelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef Pulzzar het volgende:
Zit je tijdens je coming-out in de knoop, of je wel een echte man kan zijn als je op mannen valt, krijg je dat er ook bovenop.![]()
'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen
.
En dat wordt dan gezegd door puisterige jochies waar nog geen mens aan wil zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!'
Dat komt omdat hier toch nog wel enkele verstandige mensen rondhobbelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net For the Bible Tells Me So gezien en ik vond het een indrukwekkende docu. Gaat over religieuze homo haat in Amerika. Sommige verhalen waren gewoon zo triest.
Omdat het (relatief) makkelijk is, denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen.![]()
Geloof en homo's. Waarom zit het ze zo dwars? Waarom hoor je christenen nooit over die andere regeltjes die ook een zonde zijn, zoals kleren met twee verschillende stoffen dragen?
En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef wonderer het volgende:
Homo's verstoren de natuurlijke ordening zoals God het bedoeld heeft, kleren met verschillende stoffen niet.
Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.
Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boekquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).
Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
Die vooroordelen over een andere seksualiteit dan hetero zijn er inderdaad heel veel. Zeker als biseksueel, veel mensen denken dat biseksuelen niet monogaan kunnen zijn. Dat fabeltje ben ik echt spuugzat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Countess het volgende:
[..]
Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen?![]()
Ik vind dat respect voor een ieder, homo of niet, niet op een geforceerde manier afgedwongen moet worden. Ik moet eerlijk zeggen: eerder heb ik gereageerd in een topic over de homozoen op een abri. Wat mij betreft droeg het nergens toe bij om de acceptatie verder te ontwikkelen (haters blijven haters of zien het als een provocatie).
Ik vond de zoen er smakeloos uitzien, maar dat had niks te maken met de geaardheid van het koppel. Helaas werd mijn mening totaal verkeerd opgevat, terwijl ik het helemaal niet zo negatief bedoelde. Ik heb geen hekel aan of moeite met homo´s of homoseksueel gedrag, maar ik weet dat er mensen bestaan die er wél echt misselijk van worden.
De uitspraak van Micson vind ik ietwat overdreven, maar misschien meent hij het echt. Echter, als je anale homoseks vies vindt, hoe groot is de kans dat je daarmee geconfronteerd wordt door homoseksuele koppels in het dagelijks leven?
Wat ik altijd bagger vind, is dat mensen een oordeel moeten hebben over homoseksualiteit als seksualiteit an sich. In algemene zin vind ik het vervelend dat mensen zo snel over elkaar oordelen.
Het lijkt me zo vervelend als je vaker verantwoording af moet leggen omdat je geen hetero bent
Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.
En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distillerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boek
Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelbandquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is.
Whehehe maar dat is denk ik de eeuwige "vloek" van deel uitmaken van een minderheid: je wordt meteen als exemplair gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distilleren
[..]
Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelband
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).
Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is.
Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.
Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.
Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.
Jouw voorkeur is geen waarheid over het goede.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine.
Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben dus echt allergisch voor dat hele verhaal van "Ja ik heb niks tegen homo's maar dan moeten ze niet zo nichterig doen". Dat is gewoon een voorwaarde scheppen, een handvat om toch negatief te mogen doen over "sommige" homo's.
Hypocriet vind ik het. Je hebt wel een of geen probleem met hoe iemand is, hoe hij handelt is een tweede.
Zo erger ik me aan jouw lompheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.
Het interesseert me werkelijk niets wat een homo van mijn standpunten vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Zo erger ik me aan jouw lompheid.
Welke propaganda hebben we het dan over? We worden denk ik meer blootgesteld aan dogma's en huis-tuin-en-keuken-biologie à la "maar het is gewoon niet natuurlijk" dan andersom. Al is het maar middels al die lamme grapjes die "gewoon moeten kunnen".quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine.
Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen. Maar als andere mensen je niet interesseren omdat ze homo zijn, hoeven we ons verder ook niet druk te maken over wat jij ergens van vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk niets wat een homo van mijn standpunten vindt.
Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk niets wat een homo van mijn standpunten vindt.
Je bent gehersenspoeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?
Ook gehersenspoeld dus. Arm Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen.
En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangtquote:
Ik ben fatsoenlijk opgevoed en niet gehersenspoeld door een subsidiemachine die vindt dat wij homoseksualiteit normaal moeten vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
Meer dan genoeg mensen die homoseksualiteit niet normaal vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangt
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
Ik vind het bespottelijk, daar kan je toch niet mee "discussieren"? Sowieso is enige vorm van dialoog al onmogelijk, aangezien hij rotsvast in zijn eigen mening zit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
Normaal is een ander woord voor gangbaar, veel voorkomend, de meerderheid. Jij bent ongetwijfeld in een groot aantal opzichten ook niet normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer dan genoeg mensen die homoseksualiteit niet normaal vinden.
Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel van die meiden van 14/15 jaar met veel make up zijn ook aandachtshoeren. Daar hoor je ook niemand over. Maakt het uit? Laat ze lekker aandachtshoer spelen of heb een hekel aan ze omdat ze aandachtshoer zijn, en niet omdat ze toevallig homoseksueel zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?
http://studenten-kamers.u(...)d-homo-niet-normaal/quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
Nou en. Mensen krijgen op natuurlijke wijze gemiddeld 8 a 9 kinderen. Maar zo natuurlijk willen hetero's ook niet meer zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
Ja, ik vind jou niet normaal, met zulke uitspraken. Ik ken streng gelovige Christenen die minder erg zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet.
Net als vrouwen emancipatie. We noemen het vooruitgang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.
Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.'quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.
Vroeger bestond het ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.'
Het werd onderdrukt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.
Die waren er dan wel stiekem mee bezig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.
Dat wil nog niet zeggen dat het normaal is. Er zijn ook mensen die stemmetjes in hun hoofd hebben, zich aangetrokken voelen tot kinderen of dieren en mensen die zichzelf voor een trein gooien. Wil allemaal nog niet zeggen dat dat normaal is en dat we dat normaal moeten vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vroeger bestond het ook al.Het is gewoon echt zo, dat sommige mannen zich nou eenmaal meer aangetrokken tot mannen. Het bestaat
Zelfde geldt voor vrouwen.
Toen al. En veel verder daarvoor al, bij de Grieken natuurlijk. Toen was het zelfs net zo normaal als hetero's.quote:Het woord 'homoseksueel' werd bedacht door de Hongaarse journalist Karl Maria Kertbeny, en voor het eerst door hem gebruikt in 1869.
Wat een vergelijking zeg,quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het normaal is. Er zijn ook mensen die stemmetjes in hun hoofd hebben, zich aangetrokken voelen tot kinderen of dieren en mensen die zichzelf voor een trein gooien. Wil allemaal nog niet zeggen dat dat normaal is en dat we dat normaal moeten vinden.
Niet raar dus dat de ooit machtige Grieken nu leven in een failliet kutland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen al. En veel verder daarvoor al, bij de Grieken natuurlijk. Toen was het zelfs net zo normaal als hetero's.
En wat voor schuld hebben de homo's aan het falliete Griekenland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet raar dus dat de ooit machtige Grieken nu leven in een failliet kutland.
Mij hoor je niet beweren dat homoseksualiteit ''normaal'' is. Maar daarmee snap ik nog niet waarom mensen zich zo drukken maken om andermans geaardheid. Er zijn wel meer redenen dan seksualiteit die ik vreemd kan vinden aan mensen. Maar zolang ik daar zelf niet onder lijd zie ik niet in waarom ik me daar zo over zou opfokken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het normaal is. Er zijn ook mensen die stemmetjes in hun hoofd hebben, zich aangetrokken voelen tot kinderen of dieren en mensen die zichzelf voor een trein gooien. Wil allemaal nog niet zeggen dat dat normaal is en dat we dat normaal moeten vinden.
Tuurlijk, vandaar dat het in duizenden jaren oude geschriften al voorkwam (en afgekeurd werd, daar heb je je hersenspoeling).quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vergelijkbaar.
Er is geen waarheid over het goede. Je gaat er zomaar vanuit dat je je eigen geaardheid en voorkeuren tot een waarheid mag verheffen. Waar baseer je dat op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' begrijp je precies niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaar dat het in duizenden jaren oude geschriften al voorkwam (en afgekeurd werd, daar heb je je hersenspoeling).
Hoe weet jij dat het minder vaak voorkwam?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' begrijp je precies niet?
Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mij hoor je niet beweren dat homoseksualiteit ''normaal'' is. Maar daarmee snap ik nog niet waarom mensen zich zo drukken maken om andermans geaardheid. Er zijn wel meer redenen dan seksualiteit die ik vreemd kan vinden aan mensen. Maar zolang ik daar zelf niet onder lijd zie ik niet in waarom ik me daar zo over zou opfokken.
En dat verhaal over dat twee mannen of twee vrouwen geen kinderen met elkaar kunnen maken vind ik ook nogal gezeur. Als mensen dat nu eenmaal zo voelen, wie ben jij dan om hun te vertellen dat ze niet bij elkaar mogen zijn. Het mag dan wel een foutje van de natuur zijn, maar jij hebt er gewoon helemaal niks mee te maken hoe andere mensen hun leven willen indelen.
Wat ik me dus afvraag is waarom mensen elkaar niet gewoon simpel kunnen leven en laten leven. Waarom wil iedereen elkaar altijd iets opleggen. En dat geldt niet alleen voor de homofoben. Sommige vrouwen en homo's hier kunnen er ook wat van.
Is niet nodig als die potenrammers er eens mee ophouden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?
In de geschiedenisboeken lees je er vrij weinig over. Daarna is het ook wel af te leiden aan de recente explosieve toename van het aantal HIV-infecties.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het minder vaak voorkwam?
Geweld moeten we in principe afkeuren, maar ik kan me wel voorstellen dat dat aanstellerige gedrag en het homoseksuele imperialisme waar je tegenwoordig in de Nederlandse straten hinder van ondervindt, leidt tot enige irritatie. Sommige mensen tellen dan tot tien, anderen slaan er op. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is niet nodig als die potenrammers er eens mee ophouden.
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' kun jij precies bewijzen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' begrijp je precies niet?
Ergo het gros van Afrika is homoseksueel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de geschiedenisboeken lees je er vrij weinig over. Daarna is het ook wel af te leiden aan de recente explosieve toename van het aantal HIV-infecties.
Ook mensen die bewust homo's slaan? Kan dat allemaal maar omdat het tot irritatie leidt? Als ik eens iedereen ga slaan die mij irriteert...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geweld moeten we in principe afkeuren, maar ik kan me wel voorstellen dat dat aanstellerige gedrag en het homoseksuele imperialisme waar je tegenwoordig in de Nederlandse straten hinder van ondervindt, leidt tot enige irritatie. Sommige mensen tellen dan tot tien, anderen slaan er op. Zo gaat dat nu eenmaal.
Vroeger was homo-emancipatie geen issue. Doordat er nu veel mensen menen dat ze homoseksueel moeten zijn, is deze groep een electorale factor geworden en proberen politici vanalles te doen om deze groep te paaien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' kun jij precies bewijzen?
Het was en is meer in het verborgene in veel culturen, maar ook daar werden en worden mensen geboren met deze geaardheid. Had je het geluk in Athene geboren te worden een paar honderd jaar voor Christus, dan was het geen probleem, is het anno nu in Pakistan dan zorg je wel dat het niet opvalt.
Dat er niks over te lezen is betekent niet dat het niet voorkwam. Daarnaast zijn er waarschijnlijk heel veel homo's geweest die gewoon zijn gaan trouwen met een vrouw, en kinderen hebben gekregen, en zo zijn gestorven. Betekent nog niet dat er geen homo's waren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de geschiedenisboeken lees je er vrij weinig over. Daarna is het ook wel af te leiden aan de recente explosieve toename van het aantal HIV-infecties.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/21/binnenland/toename-hiv_infecties-onder-homo_s.xmlquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ergo het gros van Afrika is homoseksueel?
Jij denkt dat homoseksualiteit aangeleerd gedrag is. Ik wil voortaan dat je bewijzen levert bij je beweringen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vroeger was homo-emancipatie geen issue. Doordat er nu veel mensen menen dat ze homoseksueel moeten zijn, is deze groep een electorale factor geworden en proberen politici vanalles te doen om deze groep te paaien.
Dat zijn dan lieden die niet hebben toegegeven aan een opkomende afwijking. Is hetzelfde als allerlei kwaaltjes van heden ten dage. Iedereen heeft weleens wat baaldagen of baalweken. Sommigen zetten zich daar over heen en gaan gewoon werken, anderen laten zich een of ander kwaaltje aanmeten en gebruiken dat als excuus om niet te hoeven werken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat er niks over te lezen is betekent niet dat het niet voorkwam. Daarnaast zijn er waarschijnlijk heel veel homo's geweest die gewoon zijn gaan trouwen met een vrouw, en kinderen hebben gekregen, en zo zijn gestorven. Betekent nog niet dat er geen homo's waren.
Sommige mensen worden geboren met een afwijkingen, bij anderen ontwikkelt zich in een latere fase van hun leven een afwijking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat homoseksualiteit aangeleerd gedrag is. Ik wil voortaan dat je bewijzen levert bij je beweringen.
Ja en? Je snapt dat het Aidsvirus een betrekkelijk nieuw verschijnsel is dat derhalve niet kan dienen om het aandeel van homo's in samenlevingen in alle tijden te meten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/21/binnenland/toename-hiv_infecties-onder-homo_s.xml
En waarom zou het een betrekkelijk nieuw verschijnsel zijn? Nooit over nagedacht?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja en? Je snapt dat het Aidsvirus een betrekkelijk nieuw verschijnsel is dat derhalve niet kan dienen om het aandeel van homo's in samenlevingen in alle tijden te meten?
Je beweert maar weer wat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommige mensen worden geboren met een afwijkingen, bij anderen ontwikkelt zich in een latere fase van hun leven een afwijking.
Je hebt met deze post bewezen dat je gewoon een troll bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn dan lieden die niet hebben toegegeven aan een opkomende afwijking. Is hetzelfde als allerlei kwaaltjes van heden ten dage. Iedereen heeft weleens wat baaldagen of baalweken. Sommigen zetten zich daar over heen en gaan gewoon werken, anderen laten zich een of ander kwaaltje aanmeten en gebruiken dat als excuus om niet te hoeven werken.
Jij laat met deze post weer eens zien dat je uitgeluld bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt met deze post bewezen dat je gewoon een troll bent.
Bedankt, het was leuk.
Nu is homo zijn een afwijking. In welk gat woon jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommige mensen worden geboren met een afwijkingen, bij anderen ontwikkelt zich in een latere fase van hun leven een afwijking.
Ik heb totaal geen problemen met je, integendeel, maar ik vind dat je op dit punt toch net wat teveel bent gehersenspoeld door instanties als COC, D'66 en Groen Links.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu is homo zijn een afwijking. In welk gat woon jij?Ik denk echt dat het te maken heeft met de opvoeding die je hebt gehad. Gehersenspoeld.
Verder vind ik je helemaal prima
Jawel, het ontstaan van het aidsvirus heeft alleen niets met homoseksualiteit te maken. De verspreiding is een tweede en werd gefaciliteerd door mannelijke promiscuïteit die er ook voor het verschijnen van het aidsvirus al was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou het een betrekkelijk nieuw verschijnsel zijn? Nooit over nagedacht?
Nee, jij beweert hier van alles dat niet in overeenstemming is met de feiten. Het getuigt vooral van een sterke politieke overtuiging (zie ook je subscript).quote:
Uitgeluld? Er valt toch geen zinnig antwoord op te geven manquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij laat met deze post weer eens zien dat je uitgeluld bent.
En wat heeft het subscript hier mee te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Nee, jij beweert hier van alles dat niet in overeenstemming is met de feiten. Het getuigt vooral van een sterke politieke overtuiging (zie ook je subscript).
Je bent uitgeluld dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uitgeluld? Er valt toch geen zinnig antwoord op te geven man
QFTquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef Dirty_Robert het volgende:
One of the most weird and disgusting dingen of Holland is that many people denken that homosexuality is normaal. Are they crazy or what?
Jij beweert dat ik toegeef aan een afwijking? Alsof ik ervoor kan kiezen. Ik heb geen zin om doodongelukkig te worden omdat een bepaalde groep mensen het niet aan kunnen dat er ook mensen bestaan die op hetzelfde geslacht vallen.quote:
Ben jij er eentje dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik toegeef aan een afwijking? Alsof ik ervoor kan kiezen. Ik heb geen zin om doodongelukkig te worden omdat een bepaalde groep mensen het niet aan kunnen dat er ook mensen bestaan die op hetzelfde geslacht vallen.
Jij vraagt om een ban.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij er eentje dan?
Sommige mensen maken we ook ongelukkig in een TSB-kliniek, maar in dat geval is het algemene belang groter dan het individuele belang.
Beweer je nou echt dat homo's op gelijke voet staan met mensen die een gevaar vormen voor hun omgeving?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij er eentje dan?
Sommige mensen maken we ook ongelukkig in een TSB-kliniek, maar in dat geval is het algemene belang groter dan het individuele belang.
Wat maakt jou het uit, of ik gelukkig word met een vrouw of een man. Het maakt jou wel iets uit, als jouw kinderen verkracht zijn door een pedofiel. Dat is het verschil tussen bijvoorbeeld een pedofiel, en een homofiel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij er eentje dan?
Aha, zo ga jij om met het uiten van een mening. Misschien dat Noord Korea een mooie vakantiebestemming voor je is?quote:
Beide groepen hebben een bepaalde afwijking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beweer je nou echt dat homo's op gelijke voet staan met mensen die een gevaar vormen voor hun omgeving?
De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit, of ik gelukkig word met een vrouw of een man. Het maakt jou wel iets uit, als jouw kinderen verkracht zijn door een pedofiel. Dat is het verschil tussen bijvoorbeeld een pedofiel, en een homofiel.
Kinderloosheid? Is dat zo erg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.
Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beide groepen hebben een bepaalde afwijking.
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kinderloosheid? Is dat zo erg?
Gezinnen die niet volwaardig zijn? Bron?
Toename van het aantal HIV-infecties? Daar zijn echt niet alleen homo's verantwoordelijk voor, en al helemaal de lesbo's niet.
Dat heb ik net toch uitgelegd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.
Zal lekker veel overblijven dan.
Maar leg dan eens uit hoe homo's een bedreiging zijn voor hun omgeving? Want dat is waar een TBS-kliniek voor is.
Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aha, zo ga jij om met het uiten van een mening. Misschien dat Noord Korea een mooie vakantiebestemming voor je is?
Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.
Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.
Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.
Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.
Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in. Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.
Ik denk zelfs dat een kind bij een homostel een érg stabiele thuissituatie heeft, omdat de beslissing voor het nemen van een kind zo veel uitgebreider is en er veeeeeel meer bij komt kijken. Dat doe je niet zomaar.
Alles is keurig onderbouwd hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.
Ik leef ook in een afwijkende gezinssituatie. Ik zorg ook niet voor problemen.
En dat laatste: tja, homo's zijn ook mede verantwoordelijk voor goede dingen in de samenleving. Dus?
Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Bron?quote:Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Nee dus.quote:Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in.
Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.quote:Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.
Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.
[..]
Onzin. Bron?
[..]
Nee dus.
Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.
Welke goede dingen dan? Ik kan er niet eentje bedenken.
Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.quote:
Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.
[..]
Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.
En een stel van twee mannen (of twee vrouwen for that matte) spekken de economie natuurlijk ook lekker, hebben meer te besteden, omdat ze beiden kunnen werken, waarbij hetero's sneller aan kinderen beginnen en een ouder thuis hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk.Dingenw aarbij het geen fuck uitmaakt wat de geaardheid is.
Bewijs graag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.
Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.
Welke goede dingen dan? Ik kan er niet eentje bedenken.
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?
Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het probleem heeft een "homofactor". Uiteraard zijn er meer factoren.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
Door hier verdedigend op te reageren lijkt het alsof je nichterigheid afkeurtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben.
Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht.
Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijk iets te melden of blijft het bij domme smileys?
Hahahahahaha. En jij denkt dat JIJ normaal bent? Dream on.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.
Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
Alsof een gezin hebben het hoogste doel isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.
Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolkingquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Halcon je zegt: kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Dat is echt niet waar, ik ken een jongen die heeft twee moeders (zijn lesbisch) en hij is van een spermadonor. Hij is dus opgevoed door die twee vrouwen. Hij heeft nóóit problemen gehad; echt nooit gepest, nu niet en vroeger ook nietHij heeft gewoon een leuke groep vrienden, leuke vriendin en is bezig met een studie. Hij werkt, heeft hobbies e.d.. dus onzin.
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland.
Nu geloof ik het niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu geloof ik het niet meerIk weet dat je aardig/normaal bent dus deze uitspraak.. neeeeh
Ik mag toch mijn mening geven over Nederland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland?
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolkingSowieso kunnen we niet vaststellen of dit waar is of dat dit gewoon een "argument" is dat je hebt verzonnen omdat het bruikbaar voor je is in deze discussie.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken?
Ik vraag me af waar je bronnen zijn, want dit is natuurlijk wel goed bruikbaar in een discussie he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?
Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.quote:
De impertinentie....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?
Dat mag je vinden. Maar als je het een keer hebt gezegd is het wel duidelijk. Sommige mensen vinden het nodig zichzelf voortdurend te herhalen, en dat hangt mij dan weer de keel uit. Ik weet niet zeker of dat bij jou ook het geval is, maar mijn bericht was ook nogal algemeen bedoeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
De impertinentie....![]()
Wat nou als ik zeg dat ik homo ben? Vind je me dan nog wel aardig..
Bron?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.
Waar precies worden kinderen in een gezinssituatie met twee ouders van gelijk geslacht genoemd? Niet he? Irrelevant dus.quote:
Echt hoor, ik kan tegen zulks een redenering niet op. Dan zal je wel denken dat ik uitgeluld ben, maar ik stop met trekken aan een dood paard. Met jou discussieren heeft geen enkele zin. Je realiteitszin en je obsessie met homo's (je verbindt het overal aan) grenzen in mijn ogen aan waanzin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |