abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93889729
Hi,

Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:58:04 #2
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93889763
was je bij de multiculti pagina's aan het kijken :')

bram er zijn homo topics :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:59:16 #3
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_93889805
Bang :$
pi_93889872
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..

Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:32 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93889914
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!

Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:36 #6
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93889916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Bram90 het volgende:
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..

Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
niks onzin aan heurrr O-)
fok = veel vmbo = veel homohaat :? ik zal de link daar de homo pagina effe voor je zoeke
pi_93890089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Catkiller het volgende:
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!

Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Wat is het probleem als 2 mensen van elkaar houden? Heb jij daar last van?
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:08:24 #8
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_93890093
Homooooo's O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:11:36 #9
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93890176
Proud to be gay *)
pi_93890211
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:

[..]

Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aan :) Er zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.

Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.

Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik ben :P Mijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:15:25 #11
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93890283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef MWP het volgende:

[..]

Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aan :) Er zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.

Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.

Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik ben :P Mijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
^O^
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:17:38 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93890343
Ik realiseerde me laatst hoe erg het er bij mij eigenlijk ingebakken zit dat andere mensen het niet willen zien. Erg onhandig als je iemand leuk vindt en je door de stad loopt, maar niet naar iemand toe "durft" te trekken omdat je "bang" bent om opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen.

En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas :{.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 10-03-2011 01:31:31 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_93890435
Ik dacht ook dat het me nix deed, totdat ik heel veel nare dingen tegenkwam op FOK, een of andere manier ga ik me wel aangesproken voelen.. :(

@ MWP: bedankt voor je reactie, nix aan toe te voegen :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:25:51 #14
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93890580
Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren. Nichten die vals en gemeen zijn zijn wel stom maar er zijn ook gemene valse hetero's.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:25:53 #15
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93890582
Mijn post dien je ook zeer serieus te nemen, net zoals de TS die denkt dat alles wat mensen hier roepen ook iets is waar ze helemaal achter staan :P

quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas :{.
Ach, een hele hoop mensen zeggen dat het ze niet boeit wat andere mensen over ze denken maar je hoeft maar één gevoelig punt te hebben en ze hebben je direct. Als ik in de situatie zat zou ik het ook laten waarschijnlijk, denk dat je dag snel naar de klote is als je ook maar één opmerking er over krijgt aangezien het is zoals je bent en je er niets aan kunt veranderen. Aan de andere kant moet je gewoon niet toe geven aan die mensen want dan blijft het probleem altijd bestaan en dus toch doen waar je zin in hebt maarja, makkelijker om te zeggen dan om te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:33:22 #16
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93890766
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken. :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:35:35 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93890825
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:36:14 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93890843
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken. :P
Dat is altijd wel schattig ja.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:37:30 #19
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93890879
Moet je eens op een gemengde leefgroep zeggen dat je voorkeur bij jongens ligt... Dat heb ik dus gedaan met mijn stomme kop :'( Heb er wel een hele dikke huid aan overgehouden dus als ik zoiets lees doet het me helemaal niets meer...
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:45:09 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93891065
Het is zo lullig. Je kiest er niet voor om homo te zijn, je bent het nou eenmaal dus je hebt niet om vervelende opmerkingen gevraagd. Weet gewoon dat er ook hetero's zijn die dit ook vinden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:47:53 #21
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93891138
Mensen zijn bang dat ze zelf voor homo worden aangezien en zetten zich daar tegen af, en/of ze nemen het automatisch over en denken er niet bij na dat het kwetsend kan zijn, want ze bedoelen het toch niet slecht.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:51:56 #22
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93891228
Ik vind ze maar een beetje vies, die bruine pioniers.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:53:20 #23
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93891257
Homofobie is een ziekte. Ik vind dat homofoben niet mogen trouwen want dat staat in mijn bijbel.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_93891281
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Vind ik ook. Hoewel ik me realiseer dat waarschijnlijk veel mensen het gebruik van dat woord niet negatief bedoelen, erger ik me er wel een beetje aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:59:17 #25
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93891381
Hi,

Ik heb me al een heel tijdje geleden aangemeld hier bij FOK,

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier tegen homofoben zijn, homofoben vies vinden en sommige zelfs homofoben het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geaardheid? Gebaartjes? Gordon?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_93891469
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseerde me laatst hoe erg het er bij mij eigenlijk ingebakken zit dat andere mensen het niet willen zien. Erg onhandig als je iemand leuk vindt en je door de stad loopt, maar niet naar iemand toe "durft" te trekken omdat je "bang" bent om opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen.
Dat herken ik wel. Toen ik wat jonger was heb ik vaak gedroomd van een wereld waarin alle homo's op de een-of-andere manier makkelijk te herkennen zouden zijn. Dat had in mijn beleving alweer een hoop ellende met flirten kunnen schelen :P

Toch denk ik dat het uiteindelijk voor een groot deel ook angst is voor wat er zou kunnen gebeuren (in elkaar geslagen worden) terwijl dat in de praktijk niet zo vaak zal voorkomen. Die angst is natuurlijk wel jammer en fout.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:03:58 #27
71919 wonderer
pi_93891470
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik vind ze maar een beetje vies, die bruine pioniers.
En het feit dat de helft van de heteromannen aan anale seks doet, is natuurlijk niet vies :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_93891620
Homo's :9~ *O*

ik lach altijd om mensen die homo's haten :')

heb wel dat ik het niet van de daken schreeuw ofzo omdat het maar een detail is.
je hebt ook altijd van die mensen die denken dat je verliefd op ze bent omdat je homo bent :')
maar dat homo-geweld enzo kan ik echt niet inkomen :N
niet meer
pi_93891721
Als alles wat hier wordt gezegd ook gemeend is, gaat het hier op Fok! erg rustig worden. Want dan wordt zeker 75% van de users permanent gebanned.

Gelukkig kunnen de mods en admins wel tussen de lijnen lezen en inschatten of iets gemeend is of niet. Anders moet je als user behoorlijk op eieren lopen en vooral niet in een melige bui raken; je zou dan zo iets kunnen posten wat niet geaccepteerd wordt.
pi_93892068
Waar lees je dat? Frontpage?

Het meeste moet je niet serieus nemen natuurlijk, maar ikzelf zou zulke dingen al nooit schrijven. Dus de users die het schrijven zullen vast niet 100% tolerant zijn naar homo's toe, dat klopt. Maar op de wat serieuzere fora (dus niet KLB of ONZ) kom je dat niet vaak tegen of het wordt weggemod.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:39:42 #31
71919 wonderer
pi_93892100
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:17 schreef Pulzzar het volgende:
Als alles wat hier wordt gezegd ook gemeend is, gaat het hier op Fok! erg rustig worden. Want dan wordt zeker 75% van de users permanent gebanned.

Gelukkig kunnen de mods en admins wel tussen de lijnen lezen en inschatten of iets gemeend is of niet. Anders moet je als user behoorlijk op eieren lopen en vooral niet in een melige bui raken; je zou dan zo iets kunnen posten wat niet geaccepteerd wordt.
Maar ook wat niet gemeend is, kan behoorlijk hard aankomen. Misschien moeten mensen daar eens wat beter over nadenken.

Veel dingen zijn natuurlijk voor interpretatie vatbaar, maar "that's so gay" of "no homo" is dat zelden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:57:48 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93893030
Homofobie ,wat is dat toch

Homofobie, wat is dat toch #2

daar hadden we het vorig jaar nog over :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:55:16 #33
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93895181
-edit- gewoon opzouten troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 10-03-2011 10:04:56 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:16:50 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93895760
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus de users die het schrijven zullen vast niet 100% tolerant zijn naar homo's toe, dat klopt.
Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93897345
ts, internet werkt een beetje normvervagend. dingen die mensen in het echte leven niet zouden zeggen omdat zulks sociaal niet acceptabel is, durven ze dan (semi anoniem) wel te zeggen. meestal vrij grof, lullig en bot. daar hoef je je gewoon niks van aan te trekken want ook jij zit op internet *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93897578
TS, ik zou me daar als ik jou was maar niet teveel mee bezighouden.
Er is hier inderdaad aardig wat haat.
Ik ben zelf een donkere vrouw en het viel mij in het begin ook op hoeveel kortzichtige en racistische opmerkingen er worden gemaakt.
Daar moet je echter gewoon overheen lezen, ik merk het nu amper nog :Y

Als je een TT ziet staan die er al een beetje op wijst dat het een niet erg homovriendelijk topic is, dan moet je er ook gewoon niet op klikken, anders maak je je er boos om en dat is echt onnodig.

Ik wil nog wel iets heel belangrijks zeggen: Er zijn hier inderdaad veel gekken, perverselingen, racisten en bovenal vooral veel mensen die nog te dom zijn om te poepen, maar je moet toegeven dat er ook heeeel veel leuke, aardige, grappige en slimme mensen zijn. Echt veel!
En niet alle opmerkingen over homo's, allochtonen of vrouwen zijn zo erg; het is heel vaak zelfs wel grappig, eigenlijk. Het zijn alleen bepaalde aandachtvragende debielen die heel ver gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet alleen wel op de juiste plaatsen kijken. En jezelf niet laten verleiden om foute topics te lezen. En als je dat toch wel doet, dan moet je er al zeker niet op reageren :N

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:22:01 #37
57759 simmu
pi_93898035
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:54:53 #38
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93901507
Ik ben autist, en als er ergens mee gescholden wordt op Fok!. Maar het doet me weinig. Zal ook mijn leeftijd zijn. Ben 30, en ik merk dat ik vaker mijn schouders over dingen ophaal dan vroeger.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:58:23 #39
185260 novel
pi_93901664
Ik lees het eigenlijk meestal als plagerig gejoel (ben zelf hetero, dus weet natuurlijk niet of het homo's toch raakt - maar ik zou me wel storen aan een overdaad aan gemeende homohaat). Het is een forum waar van alles komt (dat maakt het leuk) en dan heb je natuurlijk ook dat soort meningen.

Als het serieus wordt, valt me juist op dat homo zijn juist als normaal gegeven wordt gezien. Indien nodig, zijn er ook veel reacties (van ho en he) die weerwoord geven.

Maar zo heb je ook mensen die joelen over bejaarden (iedereen boven de 35), maar als er serieus gepraat wordt, zijn mensen genuanceerder. Op wat (overjarige) pubers na dan. ;)

Gescheld op allochtonen lijkt helaas wat meer gemeend. En vrouwen...., ach ja, wat daar allemaal over beweerd wordt (en nog vaak met de beste bedoelingen ook :'( )

[ Bericht 10% gewijzigd door novel op 10-03-2011 13:11:59 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:58:59 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93901695
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.

En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:06:12 #41
48896 MWP
^__^
pi_93902001
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Zelf heb ik daar dan weer geen last van. Althans, ik hoor die termen hier ook wel voorbij komen, maar ik gebruik ze zelf ook :P . Naar mijn gevoel zijn zulke scheldtermen los komen te staan van hun oorspronkelijke betekenis en wordt er mee gescholden zonder direct te verwijzen naar negativiteit rondom homosexualiteit. Net zoals de uitroep "Krijg de tyfus!" ook niet letterlijk doelt op de tyfus.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:32:34 #42
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_93902873
Neem het niet te serieus ;') Iedereen word gepakt
'wat niet rekt, dat scheurt'
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:47:22 #43
119554 -Strawberry-
pi_93903389
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.
Mss hangt het een beetje af van de strekking van de grap, maar je hebt een punt dan. :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:09 #44
119554 -Strawberry-
pi_93903498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
Ik denk dat het op fora wat erger is dan irl. Een forum is ook grotendeels bedoeld voor het uiten van je mening natuurlijk en anonimiteit maakt het allemaal nog een stukje erger.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:51:21 #45
119554 -Strawberry-
pi_93903543
quote:

[..]

En die moest je dus niet serieus nemen. Zijn tweede zin gaf dat ook al aan.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:27 #46
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_93903960
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.

als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?
ik heb ook wel eens dat ik ergens een vage homo-bash hoor maar dan vraag ik ze gewoon om het beter uit te leggen, komt vaak geen stom woord uit dan :')
tis gewoon iets met opvoeding.
vooral bij mensen die uit hun geloof homo's haten.
die mensen snappen niet dat je er ook niet om vraagt homo te zijn ofzo :')
en dat het soms best moeilijk kan zijn,maar dat soort bekrompen mensen kun je beter ook niet storen daarmee en gewoon hopen dat ze nog zelf nog eens verliefd worden op iemand van hun eigen geslacht _O-
niet meer
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:09:31 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93904243
Klopt allemaal hierboven. Ik ben zelf op KLB al meerdere malen voor homo uitgescholden. En ik ben het niet eens. Het raakt het me daarom niet persoonlijk, maar ik vind je klacht terecht. Homofoob zijn, wordt door de meeste hetero's ook niet gewaardeerd. De boosdoener maken zichzelf daarmee niet populair. Ik zal de volgende keer de boosdoener eens op zijn lazer geven.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:15:57 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93904511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef welkominspace het volgende:

[..]

als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?
ik heb ook wel eens dat ik ergens een vage homo-bash hoor maar dan vraag ik ze gewoon om het beter uit te leggen, komt vaak geen stom woord uit dan :')
Het zit niet zo in me om mensen die ik niet ken en waar ik per ongeluk iets van een gesprek van meekrijg aan te gaan spreken :').
quote:
tis gewoon iets met opvoeding.
vooral bij mensen die uit hun geloof homo's haten.
die mensen snappen niet dat je er ook niet om vraagt homo te zijn ofzo :')
en dat het soms best moeilijk kan zijn,maar dat soort bekrompen mensen kun je beter ook niet storen daarmee en gewoon hopen dat ze nog zelf nog eens verliefd worden op iemand van hun eigen geslacht _O-
9 van de 10 keer stoor ik me er ook niet aan en lig ik er niet wakker van :p, maar er zijn gewoon dagen dat je het slechter trekt en het je meer aantrekt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:19:56 #49
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93904710

rofl :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:23:25 #50
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_93904877
Ts is homo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:30:05 #51
336372 Moofasah
pi_93905177
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:38:12 #52
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93905560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:39:49 #53
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93905635
Hoi TS.

Iedereen die afwijkt van de persoonlijke user-norm wordt hier doodgewenst. Wie weigert aan de wens te voldoen krijgt direct hulp van de FOK knokploeg.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:52:30 #54
336372 Moofasah
pi_93906159
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Ja dat klopt. Maar toch is gemiddeld Nederland niet tegen homoseksualiteit? Schei toch uit! :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:56:32 #55
286386 De_Rikster
He-Bitch
pi_93906316
quote:
Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren.
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...

Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:34:35 #56
240618 Micson
The lonely stoner
pi_93908104
Homo's :r
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:32:45 #57
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93910656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:

Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Maar als je niks doet, gebeurt er ook niks. De grootste maatschappelijke veranderingen zijn teweeg gebracht door keihard de kont tegen de krib te gooien.

En tegenstand tegen standpunten... het is geen politiek programma, en ik vind dat je best van mensen kan eisen dat ze zich niet bemoeien met de seksualiteit van iemand die ze toch niet kennen (of wel kennen).

Wat je ook vaak zat hoort is dat mensen er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt. En de definitie daarvan houdt eigenlijk gewoon in dat je niets mag uiten, geen kus, geen hand vasthouden... dat is al te koop lopen met. Is dat al pushen? Gewoon, verliefd willen zijn en dat niet willen verbergen als je op straat loopt?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:36:51 #58
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_93910843
quote:
keihard de kont tegen de krib te gooien.
Hihihihihi
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:37:00 #59
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93910859
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.

Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:39:23 #60
240618 Micson
The lonely stoner
pi_93910963
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.

Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.

Als je SM lekker vind, ga je toch ook niet met je zweep over straat lopen ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:40:57 #61
165174 ArcticBlizzard
pi_93911042
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...

Eigenlijk wijkt een man of vrouw die homoseksueel is juist niet af. Bij iedere diersoort is een percentage homeseksueel. Dat hij wellicht een andere voorkeur heeft dan jij (al weet ik dat natuurlijk niet) betekent niet dat het onnatuurlijk is. Heteroseksualiteit is niet de norm, de norm is een verdeling tussen beide voorkeuren waarbij het percentage heteroseksuelen hoger ligt.

Verder vind ik TS een beetje een aansteller, zeker wanneer je duidelijk sarcastische posts serieus neemt.......
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:45:16 #62
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93911237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:

[..]

Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.

Du.. dan heb ik wel gelijk. Je vindt het 'vies', dus wil je het negeren. En twee jongens hand in hand .. 'die lopen met anale sex te koop' en 'confronteren mensen er mee'.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:50:53 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93911506
quote:

[..]

Het gebruik van het woord "kontjeboren" :')...

Anyway, wát is opvallend homogedrag? Want ik zie niet in hoe je iemand confronteert met anale seks als je gewoon over straat loopt, tenzij je elkaar anaal neemt op straat.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:04:39 #64
338224 Bram90
pi_93912249
Bedankt voor de vele reacties! :D

Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..

Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..

ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen! ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:11:38 #65
266211 Sisiorange94
Rettettet
pi_93912576
Ik heb niets tegen homo's maar word altijd zó verdrietig van mensen die dat wel hebben. Die zijn overal. Net als mensen die honden, buitenlanders, regen, klassieke muziek, Twilight, Nederland, Mark Rutte, Justin Bieber, joden, Obama, voetbal, kinderen, heavy metal of nog zo veel andere dingen haten. Iedereen heeft zo zijn eigen mening. En waarom zou jij je tijd eraan verspillen om die te veranderen als je ook de keus hebt je er niks van aan te trekken :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:00:25 #66
71919 wonderer
pi_93914620
quote:

[..]

Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.

Oh, wacht :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:14:29 #67
243977 Pulzzar
pi_93915168
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen! ;)
Dat beeld gaat wel veranderen als je langer op Fok bent.

En als je hier lang genoeg bent, wordt je net als iedereen hier.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:17:05 #68
243977 Pulzzar
pi_93915261
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.
Iedereen roert weleens in het poepgebied. Het verschil is dat homo's ervoor uitkomen en hetero's niet.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:03:33 #69
336372 Moofasah
pi_93920814
quote:
Bedankt voor de vele reacties! :D

Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..

Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..

Je moet jezelf ook niet zo kwetsbaar opstellen. Als mensen merken dat jij je gekwetst voelt door hun opmerkingen zullen ze er juist nog meer naar je hoofd slingeren.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:33:54 #70
317085 Dientje12
Loner
pi_93927689
-edit- opzouten

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 10-03-2011 22:37:07 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:35:26 #71
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93927829
-edit- opzouten

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 10-03-2011 22:37:33 ]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:05:59 #72
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_93934829
quote:
..
Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
Zal voor een groot deel met opvoeding te maken hebben denk ik, waarschijnlijk kunnen ze zelf niet uitleggen waarom ze er zo over denken. Ik kan me er juist helemaal niets bij voorstellen dat mensen homo's vies vinden. Heb jarenlang gedacht dat Nederland heel tolerant was wat dat betreft, maar ben daarin nogal teleurgesteld. Een getrouwd stel dat ik ken kan bijvoorbeeld niet zomaar samen een huis kopen, ze moeten echt rekening houden met de buurt waarin ze gaan wonen. Op sommige plekken zouden ze gewoon weggepest worden als homostel... echt belachelijk. -O-
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:16:43 #73
302131 Rodrigo_Borgia
Alexander VI
pi_94154451

Echt typisch dat ik zo'n advertentie onder dit onderwerp vind. I hate google ads. :P

Ik snap het probleem niet van al die lui die iets tegen homo's hebben, laatst dat onderzoek dat in PUB was geplaatst, ik denk niet dat die cijfers klopen. 70% van de jongeren in NH zou niet tegen homoseksualiteit zijn. (Powned geloof ik) Ik denk dat het een stuk lager ligt. Eerder iets van 30%.

Ik heb vaak genoeg ruzie vanwege mijn geaardheid, ik snap het probleem niet zo zeer, maar tja, het is hun keuze. Het zou alleen wel prettig zijn als ik gewoon voor m'n geaardheid zou kunnen uitkomen zonder regelmatig in een gevecht te komen (zowel mondeling als fysiek).

Ohja; Nog één ding wat ik wil toevoegen: "Ik heb nog een beetje last van m'n kond na wat ik en mijn vriendje gisteravond heb gedaan." Wat wil je er aan doen? Vind je het een vies idee? Get over it!
Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:36:38 #74
119554 -Strawberry-
pi_94155597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:19:26 #75
243977 Pulzzar
pi_94158392
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.

Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:33:08 #76
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_94159496
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Pulzzar het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
Precies.
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:55:43 #77
302131 Rodrigo_Borgia
Alexander VI
pi_94161342
quote:

[..]

De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.

Ik wil niet veel zeggen, maar als je "openlijk christen" bent, dan hoef je op school niet regelmatig een vuist te ontwijken en word je ook niet de hele tijd uitgescholden. Of gewoon op straat, een groepje hangjongeren, die jou in elkaar willen slaan, waarna je toch zeker wel wat moeite moet doen om er niet al te bond en blauw uit te komen.
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat christenen spontaan op straat in elkaar worden gemept.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:08:52 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94162378
quote:

[..]

Ik heb daar sterk mijn twijfels over of dat zo is.
quote:
Bleef het maar bij simpelweg afwijzen. Wat mensen doen is je confronteren met hun probleem, met woorden of met daden. Terwijl ze er uiteindelijk niets mee te maken hebben.

En je kan er wel leuk boven staan als mensen je uitschelden. Maar ze schelden je wel uit. Sta je dan, lekker tevreden met jezelf uitgescholden te worden.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:58:48 #79
336372 Moofasah
pi_94166458
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:26 #80
71919 wonderer
pi_94166584
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.
Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:48 #81
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94166617
Ik ben tegen homo's.

Maar ik zal een homo niet anders behandelen, niet respecteren of beledigen. Als collega of vriend ook geen probleem.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:03:30 #82
119554 -Strawberry-
pi_94166823
Dat snap ik nooit, hoe je tegen iets kan zijn waar niemand kwaad mee wordt gedaan...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:14 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94167033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben tegen homo's.
Kan je dat onderbouwen? Ik snap nooit zo goed hoe je er tegen kan zijn.
quote:
Maar ik zal een homo niet anders behandelen, niet respecteren of beledigen. Als collega of vriend ook geen probleem.
Dat lijkt me nou ook niet echt logisch. Ik zou niet bevriend willen en kunnen zijn met iemand die "tegen homo's" is.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:09:09 #84
336372 Moofasah
pi_94167322
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?
Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:10:52 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94167479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.
Je generaliseert en overdrijft.

Bovendien is aandachttrekkerij niet alleen weggelegd voor nichten.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:14:40 #86
336372 Moofasah
pi_94167817
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je generaliseert en overdrijft.

Bovendien is aandachttrekkerij niet alleen weggelegd voor nichten.
Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jou :')

Ik generaliseer niet. Als je goed leest wat ik heb geschreven zie je duidelijk dat ik het over een ''bepaalde'' groep heb ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:16:27 #87
243977 Pulzzar
pi_94167979
En dan?

Moet je daarom gaan janken dat je homo bent? Je hebt er niet voor gekozen om homo te zijn en er is ook niks mis mee. Vrijwel iedereen weet dat in Nederland. Homohaat heeft niks te maken met onwetendheid, misschien in heel sommige gevallen. Maar wat ik al eerder zei, er zijn mensen die de behoefte hebben anderen te kleineren om zichzelf superieur te voelen.

Wat kan je dan als homo doen? Wensen dat je hetero bent? Het lost niks op. Wil je ze overtuigen dat je niet minderwaardig bent? Dat kunnen ze al weten en anders lukt het je niet ze te overtuigen, dus dat lost ook niks op. Ga je je slachtoffer voelen? Dat lost ook niks op; sterker nog, dat werkt averechts.

Als je genoeg tevreden bent met wie je bent, zullen die scheldwoorden je niks doen. Het zijn kortzichtige dumbasses. Voel je superieur boven hen, omdat jouw eigenwaarde niet afhankelijk is van het kleineren van anderen. Negeer ze. Laat je vooral niet kwaad maken, want met die boosheid heb je alleen jezelf mee.

Als je fysiek bedreigd wordt, kan je twee dingen doen. Of je doet aangifte bij de politie, want fysiek geweld is strafbaar. Of je leert jezelf te verdedigen.

Is allemaal makkelijk gezegd, maar in feite komt het hierop neer.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:16:58 #88
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94168017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jou :')
Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).
quote:
Ik generaliseer niet. Als je goed leest wat ik heb geschreven zie je duidelijk dat ik het over een ''bepaalde'' groep heb ;)
"Veel nichten" vind ik generaliseren.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:21:02 #89
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94168372
Misschien moet ik dat even anders zeggen. Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof. Tegen homo's heb ik niks, als ze gelukkig zijn met hun leven, is dat mooi.

Ik weet het, beetje tegenstrijdig maar zo zie ik het. Ik had ooit een homoseksuele collega die niks van de Islam wou weten, net zo min als ik van zijn seksuele voorkeur wou weten maar toch hadden we goede contacten.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:00 #90
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_94168444
quote:

[..]

Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen? ;(

Ik vind dat respect voor een ieder, homo of niet, niet op een geforceerde manier afgedwongen moet worden. Ik moet eerlijk zeggen: eerder heb ik gereageerd in een topic over de homozoen op een abri. Wat mij betreft droeg het nergens toe bij om de acceptatie verder te ontwikkelen (haters blijven haters of zien het als een provocatie).

Ik vond de zoen er smakeloos uitzien, maar dat had niks te maken met de geaardheid van het koppel. Helaas werd mijn mening totaal verkeerd opgevat, terwijl ik het helemaal niet zo negatief bedoelde. Ik heb geen hekel aan of moeite met homo´s of homoseksueel gedrag, maar ik weet dat er mensen bestaan die er wél echt misselijk van worden.

De uitspraak van Micson vind ik ietwat overdreven, maar misschien meent hij het echt. Echter, als je anale homoseks vies vindt, hoe groot is de kans dat je daarmee geconfronteerd wordt door homoseksuele koppels in het dagelijks leven?

Wat ik altijd bagger vind, is dat mensen een oordeel moeten hebben over homoseksualiteit als seksualiteit an sich. In algemene zin vind ik het vervelend dat mensen zo snel over elkaar oordelen.
Het lijkt me zo vervelend als je vaker verantwoording af moet leggen omdat je geen hetero bent -O-
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:25:33 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94168727
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Misschien moet ik dat even anders zeggen. Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof. Tegen homo's heb ik niks, als ze gelukkig zijn met hun leven, is dat mooi.

Ik weet het, beetje tegenstrijdig maar zo zie ik het. Ik had ooit een homoseksuele collega die niks van de Islam wou weten, net zo min als ik van zijn seksuele voorkeur wou weten maar toch hadden we goede contacten.
Oke, een religieus argument kan ik begrijpen, al ben ik het er niet mee eens.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:29:28 #92
223428 Countess
pi_94169006
Die behandelmethoden uit de tijd dat ze dachten dat homoseksualiteit een ziekte was, braakmiddelen en therapie :')
Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn, ontkennen waar je op valt of jezelf als ziek moeten laten erkennen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:33:38 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94169379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
Die behandelmethoden uit de tijd dat ze dachten dat homoseksualiteit een ziekte was, braakmiddelen en therapie :')
Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn, ontkennen waar je op valt of jezelf als ziek moeten laten erkennen.
Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:34:47 #94
243977 Pulzzar
pi_94169473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof.
Waarom ben je daartegen dan?

Is het juist niet verkeerd om de schijn op te houden dat je hetero bent? En de vrouw waarmee je een relatie hebt doen geloven dat je je seksueel tot haar voelt aangetrokken, terwijl ze in werkelijkheid wordt gebruikt om jouw identiteit te verhullen?

Of moet je als homo celibaat door het leven gaan? Mag je als homo zijnde van niemand houden?

Je kiest er niet voor om op hetzelfde geslacht te vallen. En dat kan ook niet veranderen.

It's your choice what you do with life. Enjoy it or waste it.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:37:15 #95
223428 Countess
pi_94169700
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.
Dat is waar, ik heb gelezen over Amerikaanse christenen die hebben gebeden om homoseksuele mannen tot heteroseksualiteit te bekeren en vervolgens te laten trouwen met een vrouw.
Het ontkennen van iemand geaardheid is zo oneerlijk :{
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:37:28 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94169716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waarom ben je daartegen dan?
Ik gok dat het antwoord neerkomt op het volgende: het staat geschreven en God heeft de mens zo niet bedoeld.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:43:07 #97
223428 Countess
pi_94170207
Sodomie: anale seks (ook masturbatie en orale seks) is in alle gevallen zondig, want Gij verspilt zaad waarmee Gij zich had moeten vermenigvuldigen.
Iedere kans op nageslacht moet worden benut.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:44:45 #98
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94170350
@Pulzzar

Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben :9)

@Tha_Erik
Al stond het niet in de Koran of Bijbel of wat dan ook. Zo denk ik er persoonlijk over.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:45:23 #99
243977 Pulzzar
pi_94170404
Ik vind het wel jammer dat juist die extravagante homo's het voor alle homo's verpesten. Ik heb het dan over nichten die zich heel theatraal opstellen en met hun gedrag hun omgeving provoceren.

Wat ik tegen ze heb, is dat het aandachtshoeren zijn en dat staat helemaal los van hun geaardheid. Echter als ze in de media verschijnen, wordt voor veel mensen bevestigd dat homo's een stel verwijfde viezerikken zijn.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:46:06 #100
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94170465
^ Die verwijfde gasten zijn inderdaad niet uit te staan.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:46:24 #101
223428 Countess
pi_94170486
Albert Verlinde :r
Gordon :r
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:47:00 #102
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_94170530
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef Baghdaddy het volgende:
^ Die verwijfde gasten zijn inderdaad niet uit te staan.
Vind ze juist geweldig! al zou ik er nooit iets mee willen hebben ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:48:03 #103
243977 Pulzzar
pi_94170611
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar

Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben :9)
Maar wat keur je dan af? Dat ze seks met elkaar hebben? Want voor de rest is het hetzelfde als bij hetero's. Niet iedere homo gaat naar seksfeesten of cruisen in de bosjes.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:49:10 #104
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94170704
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:49:39 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94170739
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar

@Tha_Erik
Al stond het niet in de Koran of Bijbel of wat dan ook. Zo denk ik er persoonlijk over.
Waar komt die afkeuring dan vandaan?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:50:08 #106
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94170774
Het feit dat het twee mannen zijn. Dat is voor mij onnatuurlijk, met of zonder God erbij.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:51:39 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94170897
En twee vrouwen?
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:52:26 #108
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_94170966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Dit komt door de persoonlijkheidseigenschappen Openness to Experience en volgens mij ook Agreeableness, welke zich weer uiten in de persoonlijkheids-dimensie Right Wing Authoritarianism.

Eigenlijk komt het neer op dit: mensen zijn geïnteresseerd door nieuwe of afwijkende dingen of ze worden er door afgestoten of bang van, vaak liggen ze in het midden tussen deze twee maar er zijn uiteraard ook mensen die links of rechts op de schaal staan. Mensen die er bang van worden gaan zich agressief opstellen tegen dit nieuwe verschijnsel en zullen er op afgeven.
Evolutionair is dit verstandig omdat nieuwigheden gevaarlijk kunnen zijn voor een mens in een jagersgemeenschap/stammenmaatschappij, want het helpt je te overleven, je verdelgt het nieuwe en vermijd zo het potentieel gevaarlijke. Mensen die er door geïnteresseerd zijn zien het als een kans, en proberen hiermee hun voordeel te doen, dit kan ook een goeie overlevingsstrategie zijn, maar is wel meer risicovol.

Waarom ik de Right Wing Authoritariansm dimensie opper is hierom:
Mensen die richting conservativiteit gaan(hoog scoren op deze schaal, erg RWA zijn) komen vaak uit een strenge opvoeding waarbij verkenning van de wereld niet wordt gestimuleerd, door de harde opvoeding leren ze dat agressie een vorm is van normaal sociaal verkeer en deze mensen zullen daarom hard optreden als iets afwijkt, of wat zij vinden dat niet kan volgens hun morele kompas (een meer rigide stelsel van regeltjes in plaats van een zelf verkend systeem van moraliteit) waar dingen als zeden erg belangrijk, en omdat homoseksualiteit nog altijd een vorm van seksualiteit is die nog niet helemaal geaccepteerd is zullen deze behoudende mensen vasthouden aan de oude regels, dit is hun immers geleerd, ze verkennen (voor hun) geen nieuw moreel filosofisch grondgebied, en zullen hier agressief van worden en vinden dat ze een lesje geleerd moeten worden omdat ze de (morele) regels overtreden. Dit uit zich in vernederende uitingen die bedoeld zijn om te laten zien dat je ongewenst gedrag tentoonspreid welke je moet veranderen om niet buitengesloten te worden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Five_personality_traits

http://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_authoritarianism
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:52:32 #109
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_94170974
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.

Dit betekent natuurlijk niet dat ik jou als persoon ook afkeur, of überhaupt iets tegen jou heb.

Je moet je er denk ik gewoon niet zo druk om maken.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:52:57 #110
243977 Pulzzar
pi_94171009
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Voor mij verpesten ze het ook niet.

Maar wat ik al zei, het kan bij mensen een negatief beeld oproepen.

Als iemand aan zijn ouders verteld dat hij homo is, kunnen die ouders daar veel moeite mee hebben, omdat ze dan denken aan hetgeen wat ze in de media zien.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:54:17 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94171124
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Voor mij verpesten ze het ook niet.

Maar wat ik al zei, het kan bij mensen een negatief beeld oproepen.

Als iemand aan zijn ouders verteld dat hij homo is, kunnen die ouders daar veel moeite mee hebben, omdat ze dan denken aan hetgeen wat ze in de media zien.
Zoals mijn moeder op een gegeven moment vroeg: "Erik, moet je dan ook niet zo'n oorbelletje nemen?" :D.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:55:29 #112
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94171227
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.
Dat is natuurlijk ook niet zo gek. Ik heb een afkeer van vrouwelijke geslachtsdelen :'). Betekent niet dat ik vrouwen vies vind, of er niet tegen kan als anderen seks met vrouwen hebben. (dus inderdaad wat jij zegt ongeveer).
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:01:58 #113
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_94171818
Maar als mensen nou gewoon niet homo's anders behandelen omdat ze homo zijn, en homo's niet meteen gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt, is iedereen weer blij.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:03:58 #114
243977 Pulzzar
pi_94171947
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig doen de meeste homo's het niet in het openbaar.

En degene die dat wel doen, mag je wat mij betreft best attenderen dat ze dat beter kunnen doen als jij er niet bij bent.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:08:01 #115
243977 Pulzzar
pi_94172257
Ik heb trouwens totaal geen moeite met homograppen. In het café kan ik de meest schunnige opmerkingen aanhoren. Maar ik voel me totaal niet beledigd, want ik betrek het niet op mij persoonlijk. En by the way, het zijn grappen. Als je die serieus gaat nemen, kan je nergens meer om lachen. Als mensen heel erg op eieren gaan lopen om mij niet te kwetsen, voel ik me veel meer gekwetst dan wanneer ze doen wat ze normaal ook altijd doen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:12:03 #116
48896 MWP
^__^
pi_94172539
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar als mensen nou gewoon niet homo's anders behandelen omdat ze homo zijn, en homo's niet meteen gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt, is iedereen weer blij.
Ik geloof niet dat alle homo's gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt of als er wordt gescholden met flikker of vuile nicht. :P

Zelf gebruik ik die laatste ook regelmatig, bij zowel hetero-vrienden als bij m'n eigen vriend. Het is m.i. enigszins overdreven als je je als homo daar al op aangevallen voelt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:14:40 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94172707
Het heeft allemaal ook wel te maken met context en mate waarin het gebruikt wordt. Ik ben heus niet iemand die om elke scheet dwars gaat liggen, maar soms heb je er even genoeg van of vliegen de (al dan niet grappig bedoelde) beledigingen je om de oren.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:20:24 #118
48896 MWP
^__^
pi_94173103
Uiteraard, te veel is trop en trop is te veel, als het de hele avond doorgaat zal er weinig amusants te beleven zijn. Maar met mate is het geen bezwaar denk ik :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:22:40 #119
299402 Baghdaddy
Marhaba!
pi_94173258
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En twee vrouwen?
Zelfde.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:38:38 #120
71919 wonderer
pi_94174129
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het wel jammer dat juist die extravagante homo's het voor alle homo's verpesten. Ik heb het dan over nichten die zich heel theatraal opstellen en met hun gedrag hun omgeving provoceren.

Wat ik tegen ze heb, is dat het aandachtshoeren zijn en dat staat helemaal los van hun geaardheid. Echter als ze in de media verschijnen, wordt voor veel mensen bevestigd dat homo's een stel verwijfde viezerikken zijn.
maar hoeveel van die extravagante nichten zie je dan in de media?? Wat noem jij extravagant? Ik heb het idee dat Geer en Goor al "te" zijn... En dat vind ik pas echt overdreven.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:50:08 #121
336372 Moofasah
pi_94174761
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).

[..]

"Veel nichten" vind ik generaliseren.
Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.

Het enige wat ik probeerde te zeggen is, is dat er een verschil is tussen vrouwelijke trekjes hebben van nature, en vrouwelijke trekjes zwaar overdrijven.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:54:18 #122
71919 wonderer
pi_94174958
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.

Het enige wat ik probeerde te zeggen is, is dat er een verschil is tussen vrouwelijke trekjes hebben van nature, en vrouwelijke trekjes zwaar overdrijven.
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:07:55 #123
243977 Pulzzar
pi_94175588
Ik heb het niet over Geer en Goor. Ik heb het over homo's die hun seksualiteit op zo'n manier opdringen dat de omgeving zich er ongemakkelijk bij voelt. En als je er wat van zegt, verdedigen ze zich met "je bent een homohater!". Terwijl het puur gaat om gedrag wat zowel bij homo's als hetero's ordinair is.

Dat is aandachtshoereren. Maar omdat ze dat doen onder het mom van "ik ben homo", betrekken ze alle homo's erbij.

De meeste mensen kunnen wel doorzien dat het gewoon theatraal gedrag is. Maar er zijn ook mensen die dat niet kunnen en daarbij het idee hebben dat alle homo's zo zijn.

Dagen zoals Roze Zaterdag kunnen wel leuk zijn. Maar als dat puur zou gaan ter acceptatie van homoseksualiteit, bereik je er alleen maar een averechts effect mee. Als je wilt overtuigen dat er met jouw geaardheid niks mis is, moet je laten zien dat je net als zij gewoon een normaal mens bent. Door in een roze string te gaan lopen met engelenvleugeltjes, maak je jezelf in principe alleen belachelijk.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:13:14 #124
336372 Moofasah
pi_94175821
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
Jezus, heb ik ook nog recht op een mening? :')

Ik heb jouw toestemming niet nodig om iets overdreven te vinden. Wat jij normaal vindt, kan ik heel abnormaal vinden. Ik heb een bepaald beeld over wat ik overdreven vind, en aan de hand daarvan vorm ik mijn mening over iemand.

Iedereen is vrij om zo nichterig te doen als hij wil. Maar ik heb net zo goed de vrijheid om daar iets van te vinden ;)
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:15:21 #125
243977 Pulzzar
pi_94175903
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
Hij bepaalt niet, hij vindt. Je bent vrij om te zijn wie je bent. Maar je bent ook vrij om over andere mensen een mening te hebben.

Ik zal zelf niet iemand uitmaken voor pisnicht als hij enigzins vrouwelijke trekjes heeft. Ik zal ook niet iemand uitmaken voor vuile pot als een lesbienne zich gemakkelijker voelt in sportkleding en een kort kapsel in plaats van jurkje en naaldhakken. Je bent wie je bent en je hoeft je niet anders voor te doen.

Maar heel zwaar overdreven gedrag is gewoon bedoeld om de omgeving te provoceren. Daar kan ik me wel aan storen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:23:02 #126
39581 Salvad0R
universal
pi_94176219
TS is een aandachtsfaggot. Stiekem hoopt hij op PM's van faggots die hem in zijn aars willen pakken. De flikker.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:23:41 #127
71919 wonderer
pi_94176241
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.

En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:33:16 #128
336372 Moofasah
pi_94176593
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.

En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:37:59 #129
302131 Rodrigo_Borgia
Alexander VI
pi_94176728
Ik snap ook niet wat het probleem is met "verwijfde jongens", wat doen ze jou aan? Ik kan het met lang niet iedereen in mijn buurt goed vinden en bepaalde persoonlijkheden trekken mij totaal niet aan, maar ik sla ze niet allemaal inelkaar en ik scheld niet tegen ze, waarom zou ik?

@Moofasah: Het gaat er denk ik niet echt om dat we andere homo's persoonlijk verdedigen. Ik reageer er meestal op, omdat homo's worden gegeneraliseerd en dan is zo'n opmerking ergens ook op jou gericht als ze het hebben over "die nicht op tv".
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:38:22 #130
71919 wonderer
pi_94176738
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.
Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:43:35 #131
119554 -Strawberry-
pi_94176868
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
^O^
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:52:55 #132
336372 Moofasah
pi_94177123
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.
Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:17:42 #133
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_94254293
inderdaad, neem het niet al té serieus TS. de meeste roepen dingen die ze niet buiten het internet roepen.

ik vind homo's vaak erg lief en goed gekleed :D
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:23:26 #134
282949 RabbitHeart
Dee Dah
pi_94264162
Ik had een Roemeens huisgenootje met toch wel een beetje erg ... orthodoxe opvattingen over homo's. Ze beweerde onder andere dat homo's in Roemenie niet voorkomen, dat ze vies en tegennatuurlijk zijn en dat homo's niet van elkaar kunnen houden.

Ik ben normaal erg rustig en zo'n 'laat-maar-waaien'-type maar ik ben hier toch echt heel erg boos om geworden. Gelukkig is ze nu een ex-huisgenootje.

Overigens heeft homohaat ervoor gezorgd dat een van de meest briljante wetenschappers ooit (Alan Turing) zichzelf van het leven heeft beroofd :'( . In 2009 kwam de Britse regering eindelijk met officiele excuses. Ik vind het echt ongelooflijk dat dit soort praktijken relatief kort geleden nog regelmatig voorkwamen. En nu nog steeds in bepaalde landen trouwens.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:01:21 #135
336372 Moofasah
pi_94267283
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef BruinBeertje het volgende:
inderdaad, neem het niet al té serieus TS. de meeste roepen dingen die ze niet buiten het internet roepen.

ik vind homo's vaak erg lief en goed gekleed :D
:')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:47:07 #136
12886 Yorrit
pi_94273836
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.
als iedereen zo dacht zaten we nog steeds in n samenleving van voor t jaar nul
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:41:15 #137
223428 Countess
pi_94281755
Weet je wat ik wel kwalijk kan vinden aan homoseksuele mannen?
Als ze reteknap zijn maar niet op vrouwen blijken te vallen :'(

Zo viel ik ooit als een blok voor een collega van een andere afdeling.
Toen ik al een tijd een oog op hem had, kwam ik hem tegen in de lift, ik dacht: `Wat is die aantrekkelijk zeg, ik voelde me er helemaal ongemakkelijk en tegelijkertijd prettig opgelaten bij.
Bleek hij een vriend te hebben. (8> Achteraf heb ik er wel smakelijk om kunnen lachen, vooral hoe onnodig het was dat ik me al die tijd opgelaten heb gevoeld. :D

Eigenbelang in het gedrang :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:09:42 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_94282732
Veel homohaters zijn bang dat ze zelf homo kunnen worden en/of zo bekend staan. Daar er maar flink tegen afzetten.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:13:49 #139
223428 Countess
pi_94282885
Zelf homo kunnen worden door met ze om te gaan... als mensen echt zo denken dan zijn ze sinds de Middeleeuwen niet verder ontwikkeld :{
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:15:52 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_94282961
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Countess het volgende:
Zelf homo kunnen worden door met ze om te gaan... als mensen echt zo denken dan zijn ze sinds de Middeleeuwen niet verder ontwikkeld :{
Ik verzin het helaas niet

Sommigen zijn ook bang dat homo's alle heteromannen over willen halen om ook homo te worden en dat zo de mensheid zal uitsterven. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:30:18 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94283492
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben :D, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen _O-.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:42:15 #142
223428 Countess
pi_94283996
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben :D, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen _O-.
Ja, dat vind ik toch altijd zon onzin! Als je heteroseksueel bent hoef je ook niet constant een potentiële relatiekandidaat of seksueel aantrekkelijk voor elkaar te zijn.
Ik zie het al voor me, het zou onmogelijk worden als iedereen zich tot elkaar aangetrokken zou voelen :{
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:43:08 #143
223428 Countess
pi_94284040
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik verzin het helaas niet

Sommigen zijn ook bang dat homo's alle heteromannen over willen halen om ook homo te worden en dat zo de mensheid zal uitsterven. :')
Er bestaan ook homoseksuele zeemeeuwen, nog heb ik niet het vermoeden dat er te weinig zeemeeuwen op deze wereld overblijven :+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:06:15 #144
243977 Pulzzar
pi_94292281
Wat ik ook wel vervelend vind, is dat er van die vrouwen zijn die zeggen: "Ik heb een beste vriend en die is homo. Eigenlijk is hij mijn beste vriendin, maar dan in een mannenlichaam, hihihihihi!"

Zit je tijdens je coming-out in de knoop, of je wel een echte man kan zijn als je op mannen valt, krijg je dat er ook bovenop. ;(

Ik doe er nu een beetje lacherig over, maar je kan zo met je identiteit in de knoop zitten dat je leven een hel wordt. Dat ik mannen viel, kon ik op den duur wel voor mezelf accepteren, maar ik wilde pertinent niet gezien worden als het prototype nicht. Dus ik was heel erg bezig met mannelijk en vrouwelijk gedrag en omdat ik extreem kritisch naar mezelf keek, vond ik mezelf al snel te vrouwelijk. Dat werd echt een obsessie. Het had tot gevolg dat ik serieus ging denken dat ik een transseksueel was die dat voor zichzelf bleef ontkennen. Uiteindelijk kon ik de stap zetten door erover te praten met iemand die echt transseksueel was en toen werd me duidelijk dat mijn gedachten puur gebaseerd waren op angst. En ook dat ik een vertekend beeld had van hoe een man zou moeten zijn.

Nu trek ik me wat minder aan van hoe andere mensen mogelijk over me zouden kunnen denken. En uiteindelijk vind ik het belangrijker of iemand sympathiek is, dan dat hij of zij mannelijk of vrouwelijk is.
  zondag 20 maart 2011 @ 13:59:47 #145
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_94373613
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef Pulzzar het volgende:

Zit je tijdens je coming-out in de knoop, of je wel een echte man kan zijn als je op mannen valt, krijg je dat er ook bovenop. ;(

Sja, deze maatschappij heeft heel erg de neiging het begrip 'mannelijkheid' aan het stereotiepe beeld van mannelijke heteroseksualiteit te koppelen.
  zondag 20 maart 2011 @ 14:15:45 #146
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94374445
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!' :')
[i]Thanks. [/i]
  zondag 20 maart 2011 @ 14:18:44 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94374593
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!' :')
En dat wordt dan gezegd door puisterige jochies waar nog geen mens aan wil zitten :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 maart 2011 @ 16:51:09 #148
282949 RabbitHeart
Dee Dah
pi_94380575
Ik heb net For the Bible Tells Me So gezien en ik vond het een indrukwekkende docu. Gaat over religieuze homo haat in Amerika. Sommige verhalen waren gewoon zo triest :'( .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:01:11 #149
339820 Calimero-Gedrag
Cola > Bier.
pi_94720538
Ik ben zelf Bi, het maakt mij niet uit hoe er hier word gereageerd, vele hebben er geen moeite mee, en sommigen blijkbaar wel, wat ik belangerijker vind is hoe er buiten op gereageerd word, en dat stelt me zo vaak teleur, dat ze even schrikken vind ik niet erg maar het blijft echt een identiteit gewoon. Meisjes hebben er nooit moeite mee, maar die denken dan altijd dat je meteen behoefte hebt aan gelul over knappe jongens.. nein. Maar ja mijn punt is dat je nog een hele poos zal hebben dat het voor verwarde blikken zorgt, maar echte homo-haters zijn gelukkig redelijk zeldzaam. De macho's die diep van binnen zelf homo zijn zul je altijd houden. Hier is de meerderheid gelukkig positief en ben ik er niet eens op aangesproken verder. Top. :Y
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:38:58 #150
231213 Halcon
pi_94946094
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,

Dat komt omdat hier toch nog wel enkele verstandige mensen rondhobbelen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:45:02 #151
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_94948209
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net For the Bible Tells Me So gezien en ik vond het een indrukwekkende docu. Gaat over religieuze homo haat in Amerika. Sommige verhalen waren gewoon zo triest :'( .
Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen. :')

Geloof en homo's. Waarom zit het ze zo dwars? Waarom hoor je christenen nooit over die andere regeltjes die ook een zonde zijn, zoals kleren met twee verschillende stoffen dragen?
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:48:21 #152
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94948328
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen. :')

Geloof en homo's. Waarom zit het ze zo dwars? Waarom hoor je christenen nooit over die andere regeltjes die ook een zonde zijn, zoals kleren met twee verschillende stoffen dragen?
Omdat het (relatief) makkelijk is, denk ik.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:48:36 #153
71919 wonderer
pi_94948341
Homo's verstoren de natuurlijke ordening zoals God het bedoeld heeft, kleren met verschillende stoffen niet.
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:52:25 #154
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94948496
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef wonderer het volgende:
Homo's verstoren de natuurlijke ordening zoals God het bedoeld heeft, kleren met verschillende stoffen niet.
En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:54:07 #155
71919 wonderer
pi_94948556
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.
Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).

Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:55:54 #156
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94948625
En ot: ik heb homohaat nooit begrepen. Onbegrip en daardoor wat terughoudendheid zou ik kunnen snappen, het is immers niet de standaard (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet okay is natuurlijk, voor mij zijn hetero's en homo's gelijkwaardig). Maar ik heb nooit begrepen dat mensen zich zo op zitten te fokken bij het idee dat een ander valt op hetzelfde geslacht en zich dan genoodzaakt voelen erop te slaan of om met het vingertje erbij te gaan staan. Wat de neuk heeft persoon A nou te maken met het al dan niet praktizerende seksleven van persoon B?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:56:51 #157
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94948656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).

Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boek ;)
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:05:15 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94948971
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Countess het volgende:

[..]

Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen? ;(

Ik vind dat respect voor een ieder, homo of niet, niet op een geforceerde manier afgedwongen moet worden. Ik moet eerlijk zeggen: eerder heb ik gereageerd in een topic over de homozoen op een abri. Wat mij betreft droeg het nergens toe bij om de acceptatie verder te ontwikkelen (haters blijven haters of zien het als een provocatie).

Ik vond de zoen er smakeloos uitzien, maar dat had niks te maken met de geaardheid van het koppel. Helaas werd mijn mening totaal verkeerd opgevat, terwijl ik het helemaal niet zo negatief bedoelde. Ik heb geen hekel aan of moeite met homo´s of homoseksueel gedrag, maar ik weet dat er mensen bestaan die er wél echt misselijk van worden.

De uitspraak van Micson vind ik ietwat overdreven, maar misschien meent hij het echt. Echter, als je anale homoseks vies vindt, hoe groot is de kans dat je daarmee geconfronteerd wordt door homoseksuele koppels in het dagelijks leven?

Wat ik altijd bagger vind, is dat mensen een oordeel moeten hebben over homoseksualiteit als seksualiteit an sich. In algemene zin vind ik het vervelend dat mensen zo snel over elkaar oordelen.
Het lijkt me zo vervelend als je vaker verantwoording af moet leggen omdat je geen hetero bent -O-
Die vooroordelen over een andere seksualiteit dan hetero zijn er inderdaad heel veel. Zeker als biseksueel, veel mensen denken dat biseksuelen niet monogaan kunnen zijn. Dat fabeltje ben ik echt spuugzat. :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:11:00 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94949218
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:

Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is. :')
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:18:51 #160
71919 wonderer
pi_94949570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boek ;)
Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distilleren :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is. :')
Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelband :{
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:24:43 #161
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94949810
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distilleren :')

[..]

Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelband :{
Whehehe maar dat is denk ik de eeuwige "vloek" van deel uitmaken van een minderheid: je wordt meteen als exemplair gezien.
Andersom is het geval wanneer er geredeneerd wordt van "Ja maar ik kan geen homofoob zijn want ik ken een homo".
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:25:13 #162
336372 Moofasah
pi_94949828
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:26:43 #163
231213 Halcon
pi_94949902
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:29:40 #164
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950017
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:30:02 #165
231213 Halcon
pi_94950037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.
Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:31:41 #166
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950105
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.
Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:32:23 #167
231213 Halcon
pi_94950138
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.
Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine. :{
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:33:25 #168
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950177
Ik ben dus echt allergisch voor dat hele verhaal van "Ja ik heb niks tegen homo's maar dan moeten ze niet zo nichterig doen". Dat is gewoon een voorwaarde scheppen, een handvat om toch negatief te mogen doen over "sommige" homo's.

Hypocriet vind ik het. Je hebt wel een of geen probleem met hoe iemand is, hoe hij handelt is een tweede.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:33:51 #169
314346 deelnemer2
pi_94950193
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine. :{
Jouw voorkeur is geen waarheid over het goede.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:34:41 #170
231213 Halcon
pi_94950232
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben dus echt allergisch voor dat hele verhaal van "Ja ik heb niks tegen homo's maar dan moeten ze niet zo nichterig doen". Dat is gewoon een voorwaarde scheppen, een handvat om toch negatief te mogen doen over "sommige" homo's.

Hypocriet vind ik het. Je hebt wel een of geen probleem met hoe iemand is, hoe hij handelt is een tweede.
Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:35:34 #171
314346 deelnemer2
pi_94950271
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.
Zo erger ik me aan jouw lompheid.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:36:45 #172
231213 Halcon
pi_94950307
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Zo erger ik me aan jouw lompheid.
Het interesseert me werkelijk niets wat een homo van mijn standpunten vindt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:37:02 #173
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950317
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welke propaganda hebben we het dan over? We worden denk ik meer blootgesteld aan dogma's en huis-tuin-en-keuken-biologie à la "maar het is gewoon niet natuurlijk" dan andersom. Al is het maar middels al die lamme grapjes die "gewoon moeten kunnen".
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:37:53 #174
314346 deelnemer2
pi_94950341
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen. Maar als andere mensen je niet interesseren omdat ze homo zijn, hoeven we ons verder ook niet druk te maken over wat jij ergens van vindt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:37:55 #175
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950343
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:39:10 #176
231213 Halcon
pi_94950402
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?
Je bent gehersenspoeld.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:39:33 #177
231213 Halcon
pi_94950419
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen.
Ook gehersenspoeld dus. Arm Nederland.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:40:56 #178
329869 iwannabehigh
pi_94950478
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:41:14 #179
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950492
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bent gehersenspoeld.
En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangt ;(
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:41:45 #180
231213 Halcon
pi_94950510
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
Ik ben fatsoenlijk opgevoed en niet gehersenspoeld door een subsidiemachine die vindt dat wij homoseksualiteit normaal moeten vinden.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:41:47 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94950511
Kijk, dat je niet van aandachtshoeren houdt kan ik me voorstellen. Maar daar hoort an sich geen geaardheid bij. Aandachtshoeren heb je in hetero- en homovorm, dus om dat aan elkaar te koppelen is onzin.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:42:13 #182
231213 Halcon
pi_94950531
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangt ;(
Meer dan genoeg mensen die homoseksualiteit niet normaal vinden. :Y
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:42:31 #183
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94950544
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:42:58 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94950566
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
Ik vind het bespottelijk, daar kan je toch niet mee "discussieren"? Sowieso is enige vorm van dialoog al onmogelijk, aangezien hij rotsvast in zijn eigen mening zit.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:44:08 #185
314346 deelnemer2
pi_94950605
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Normaal is een ander woord voor gangbaar, veel voorkomend, de meerderheid. Jij bent ongetwijfeld in een groot aantal opzichten ook niet normaal.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:44:54 #186
329869 iwannabehigh
pi_94950630
quote:

[..]

Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:46:30 #187
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94950707
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Veel van die meiden van 14/15 jaar met veel make up zijn ook aandachtshoeren. Daar hoor je ook niemand over. Maakt het uit? Laat ze lekker aandachtshoer spelen of heb een hekel aan ze omdat ze aandachtshoer zijn, en niet omdat ze toevallig homoseksueel zijn. :{
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:47:22 #188
231213 Halcon
pi_94950744
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:47:54 #189
231213 Halcon
pi_94950768
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

http://studenten-kamers.u(...)d-homo-niet-normaal/
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:48:33 #190
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94950799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet. :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:49:56 #191
314346 deelnemer2
pi_94950871
quote:

[..]

Nou en. Mensen krijgen op natuurlijke wijze gemiddeld 8 a 9 kinderen. Maar zo natuurlijk willen hetero's ook niet meer zijn.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:50:03 #192
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94950880
quote:

[..]

Ja, ik vind jou niet normaal, met zulke uitspraken. Ik ken streng gelovige Christenen die minder erg zijn. :{
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:50:21 #193
231213 Halcon
pi_94950891
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet. :)
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen. :{
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:52:12 #194
314346 deelnemer2
pi_94950966
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen. :{
Net als vrouwen emancipatie. We noemen het vooruitgang.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:52:47 #195
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94950985
quote:

[..]

Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.' :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:53:10 #196
329869 iwannabehigh
pi_94950998
quote:

[..]

Vroeger bestond het ook al. :') Het is gewoon echt zo, dat sommige mannen zich nou eenmaal meer aangetrokken tot mannen. Het bestaat ^O^ Zelfde geldt voor vrouwen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:53:10 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94950999
Homoseksualiteit heeft altijd wel bestaan hoor, het is alleen dat de laatste decennia mannen er ook voor uit mogen komen.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:53:48 #198
231213 Halcon
pi_94951032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.' :)
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:25 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94951065
En als we het dan toch over hersenspoelen hebben, ik vind dat christelijke gedachtegoed dat je per se een man aan een vrouw moet koppelen eigenlijk wel een enorme hersenspoeling die eeuwen aan de gang is (geweest).
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:27 #200
314346 deelnemer2
pi_94951067
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.
Het werd onderdrukt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:30 #201
329869 iwannabehigh
pi_94951071
quote:

[..]

Die waren er dan wel stiekem mee bezig.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:31 #202
231213 Halcon
pi_94951072
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vroeger bestond het ook al. :') Het is gewoon echt zo, dat sommige mannen zich nou eenmaal meer aangetrokken tot mannen. Het bestaat ^O^ Zelfde geldt voor vrouwen.
Dat wil nog niet zeggen dat het normaal is. Er zijn ook mensen die stemmetjes in hun hoofd hebben, zich aangetrokken voelen tot kinderen of dieren en mensen die zichzelf voor een trein gooien. Wil allemaal nog niet zeggen dat dat normaal is en dat we dat normaal moeten vinden.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:35 #203
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951076
quote:
Het woord 'homoseksueel' werd bedacht door de Hongaarse journalist Karl Maria Kertbeny, en voor het eerst door hem gebruikt in 1869.
Toen al. En veel verder daarvoor al, bij de Grieken natuurlijk. Toen was het zelfs net zo normaal als hetero's.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:54:45 #204
231213 Halcon
pi_94951084
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Het werd onderdrukt.
Bullshit.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:55:02 #205
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951099
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat het normaal is. Er zijn ook mensen die stemmetjes in hun hoofd hebben, zich aangetrokken voelen tot kinderen of dieren en mensen die zichzelf voor een trein gooien. Wil allemaal nog niet zeggen dat dat normaal is en dat we dat normaal moeten vinden.
Wat een vergelijking zeg, :|W
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:55:16 #206
231213 Halcon
pi_94951109
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Toen al. En veel verder daarvoor al, bij de Grieken natuurlijk. Toen was het zelfs net zo normaal als hetero's.
Niet raar dus dat de ooit machtige Grieken nu leven in een failliet kutland.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:56:15 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951150
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet raar dus dat de ooit machtige Grieken nu leven in een failliet kutland.
En wat voor schuld hebben de homo's aan het falliete Griekenland? :')
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:56:23 #208
336372 Moofasah
pi_94951155
quote:

[..]

Mij hoor je niet beweren dat homoseksualiteit ''normaal'' is. Maar daarmee snap ik nog niet waarom mensen zich zo drukken maken om andermans geaardheid. Er zijn wel meer redenen dan seksualiteit die ik vreemd kan vinden aan mensen. Maar zolang ik daar zelf niet onder lijd zie ik niet in waarom ik me daar zo over zou opfokken.

En dat verhaal over dat twee mannen of twee vrouwen geen kinderen met elkaar kunnen maken vind ik ook nogal gezeur. Als mensen dat nu eenmaal zo voelen, wie ben jij dan om hun te vertellen dat ze niet bij elkaar mogen zijn. Het mag dan wel een foutje van de natuur zijn, maar jij hebt er gewoon helemaal niks mee te maken hoe andere mensen hun leven willen indelen.

Wat ik me dus afvraag is waarom mensen elkaar niet gewoon simpel kunnen leven en laten leven. Waarom wil iedereen elkaar altijd iets opleggen. En dat geldt niet alleen voor de homofoben. Sommige vrouwen en homo's hier kunnen er ook wat van.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:56:31 #209
329869 iwannabehigh
pi_94951159
quote:

[..]

Ik vind dat niet vergelijkbaar. :')
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:57:25 #210
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94951198
quote:

[..]

Tuurlijk, vandaar dat het in duizenden jaren oude geschriften al voorkwam (en afgekeurd werd, daar heb je je hersenspoeling).
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:57:34 #211
231213 Halcon
pi_94951201
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind dat niet vergelijkbaar. :')
Ik wel.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:57:36 #212
314346 deelnemer2
pi_94951202
quote:

[..]

Er is geen waarheid over het goede. Je gaat er zomaar vanuit dat je je eigen geaardheid en voorkeuren tot een waarheid mag verheffen. Waar baseer je dat op.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:57:53 #213
231213 Halcon
pi_94951216
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Tuurlijk, vandaar dat het in duizenden jaren oude geschriften al voorkwam (en afgekeurd werd, daar heb je je hersenspoeling).
Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' begrijp je precies niet?
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:58:23 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951245
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het minder vaak voorkwam?
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:58:58 #215
231213 Halcon
pi_94951268
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Mij hoor je niet beweren dat homoseksualiteit ''normaal'' is. Maar daarmee snap ik nog niet waarom mensen zich zo drukken maken om andermans geaardheid. Er zijn wel meer redenen dan seksualiteit die ik vreemd kan vinden aan mensen. Maar zolang ik daar zelf niet onder lijd zie ik niet in waarom ik me daar zo over zou opfokken.

En dat verhaal over dat twee mannen of twee vrouwen geen kinderen met elkaar kunnen maken vind ik ook nogal gezeur. Als mensen dat nu eenmaal zo voelen, wie ben jij dan om hun te vertellen dat ze niet bij elkaar mogen zijn. Het mag dan wel een foutje van de natuur zijn, maar jij hebt er gewoon helemaal niks mee te maken hoe andere mensen hun leven willen indelen.

Wat ik me dus afvraag is waarom mensen elkaar niet gewoon simpel kunnen leven en laten leven. Waarom wil iedereen elkaar altijd iets opleggen. En dat geldt niet alleen voor de homofoben. Sommige vrouwen en homo's hier kunnen er ook wat van.
Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:59:31 #216
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_94951289
Ik zou Halcon niet al te serieus nemen hoor. Hij zal het allemaal wel menen, daar niet van, maar een beetje trollen is hem niet vreemd heb ik het idee. :P
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:59:54 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951299
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik fok me er niet over op. Ik geef gewoon aan dat het niet normaal is. Dat is mijn mening en die mag ik uiten. Of is het verplicht de subsidieverslindende vuilspuitende propagandemachines na te kraaien?
Is niet nodig als die potenrammers er eens mee ophouden. :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:00:27 #218
231213 Halcon
pi_94951319
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het minder vaak voorkwam?
In de geschiedenisboeken lees je er vrij weinig over. Daarna is het ook wel af te leiden aan de recente explosieve toename van het aantal HIV-infecties.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:01:40 #219
231213 Halcon
pi_94951379
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Is niet nodig als die potenrammers er eens mee ophouden. :)
Geweld moeten we in principe afkeuren, maar ik kan me wel voorstellen dat dat aanstellerige gedrag en het homoseksuele imperialisme waar je tegenwoordig in de Nederlandse straten hinder van ondervindt, leidt tot enige irritatie. Sommige mensen tellen dan tot tien, anderen slaan er op. Zo gaat dat nu eenmaal.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:01:50 #220
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94951389
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' kun jij precies bewijzen?
Het was en is meer in het verborgene in veel culturen, maar ook daar werden en worden mensen geboren met deze geaardheid. Had je het geluk in Athene geboren te worden een paar honderd jaar voor Christus, dan was het geen probleem, is het anno nu in Pakistan dan zorg je wel dat het niet opvalt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:02:25 #221
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94951419
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de geschiedenisboeken lees je er vrij weinig over. Daarna is het ook wel af te leiden aan de recente explosieve toename van het aantal HIV-infecties.
Ergo het gros van Afrika is homoseksueel?
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:03:00 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951444
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geweld moeten we in principe afkeuren, maar ik kan me wel voorstellen dat dat aanstellerige gedrag en het homoseksuele imperialisme waar je tegenwoordig in de Nederlandse straten hinder van ondervindt, leidt tot enige irritatie. Sommige mensen tellen dan tot tien, anderen slaan er op. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ook mensen die bewust homo's slaan? Kan dat allemaal maar omdat het tot irritatie leidt? Als ik eens iedereen ga slaan die mij irriteert... :') __!
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:04:11 #223
231213 Halcon
pi_94951487
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Welk deel van 'toen kwam het minder vaak voor dan nu' kun jij precies bewijzen?
Het was en is meer in het verborgene in veel culturen, maar ook daar werden en worden mensen geboren met deze geaardheid. Had je het geluk in Athene geboren te worden een paar honderd jaar voor Christus, dan was het geen probleem, is het anno nu in Pakistan dan zorg je wel dat het niet opvalt.
Vroeger was homo-emancipatie geen issue. Doordat er nu veel mensen menen dat ze homoseksueel moeten zijn, is deze groep een electorale factor geworden en proberen politici vanalles te doen om deze groep te paaien.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:04:21 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951496
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat er niks over te lezen is betekent niet dat het niet voorkwam. Daarnaast zijn er waarschijnlijk heel veel homo's geweest die gewoon zijn gaan trouwen met een vrouw, en kinderen hebben gekregen, en zo zijn gestorven. Betekent nog niet dat er geen homo's waren.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:04:49 #225
231213 Halcon
pi_94951520
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ergo het gros van Afrika is homoseksueel?
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/21/binnenland/toename-hiv_infecties-onder-homo_s.xml
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:05:41 #226
314346 deelnemer2
pi_94951560
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vroeger was homo-emancipatie geen issue. Doordat er nu veel mensen menen dat ze homoseksueel moeten zijn, is deze groep een electorale factor geworden en proberen politici vanalles te doen om deze groep te paaien.
Jij denkt dat homoseksualiteit aangeleerd gedrag is. Ik wil voortaan dat je bewijzen levert bij je beweringen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:05:57 #227
231213 Halcon
pi_94951571
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat er niks over te lezen is betekent niet dat het niet voorkwam. Daarnaast zijn er waarschijnlijk heel veel homo's geweest die gewoon zijn gaan trouwen met een vrouw, en kinderen hebben gekregen, en zo zijn gestorven. Betekent nog niet dat er geen homo's waren.
Dat zijn dan lieden die niet hebben toegegeven aan een opkomende afwijking. Is hetzelfde als allerlei kwaaltjes van heden ten dage. Iedereen heeft weleens wat baaldagen of baalweken. Sommigen zetten zich daar over heen en gaan gewoon werken, anderen laten zich een of ander kwaaltje aanmeten en gebruiken dat als excuus om niet te hoeven werken.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:06:44 #228
231213 Halcon
pi_94951605
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Jij denkt dat homoseksualiteit aangeleerd gedrag is. Ik wil voortaan dat je bewijzen levert bij je beweringen.
Sommige mensen worden geboren met een afwijkingen, bij anderen ontwikkelt zich in een latere fase van hun leven een afwijking.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:06:46 #229
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94951607
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/21/binnenland/toename-hiv_infecties-onder-homo_s.xml
Ja en? Je snapt dat het Aidsvirus een betrekkelijk nieuw verschijnsel is dat derhalve niet kan dienen om het aandeel van homo's in samenlevingen in alle tijden te meten?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:07:12 #230
231213 Halcon
pi_94951629
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja en? Je snapt dat het Aidsvirus een betrekkelijk nieuw verschijnsel is dat derhalve niet kan dienen om het aandeel van homo's in samenlevingen in alle tijden te meten?
En waarom zou het een betrekkelijk nieuw verschijnsel zijn? Nooit over nagedacht?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:08:12 #231
314346 deelnemer2
pi_94951671
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sommige mensen worden geboren met een afwijkingen, bij anderen ontwikkelt zich in een latere fase van hun leven een afwijking.
Je beweert maar weer wat.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:09:05 #232
231213 Halcon
pi_94951731
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je beweert maar weer wat.
Nee. Jij bent uitgeluld.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:11:04 #233
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951814
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zijn dan lieden die niet hebben toegegeven aan een opkomende afwijking. Is hetzelfde als allerlei kwaaltjes van heden ten dage. Iedereen heeft weleens wat baaldagen of baalweken. Sommigen zetten zich daar over heen en gaan gewoon werken, anderen laten zich een of ander kwaaltje aanmeten en gebruiken dat als excuus om niet te hoeven werken.
Je hebt met deze post bewezen dat je gewoon een troll bent.

Bedankt, het was leuk. _O-
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:11:34 #234
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94951829
One of the most weird and disgusting dingen of Holland is that many people denken that homosexuality is normaal. Are they crazy or what?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:11:54 #235
231213 Halcon
pi_94951842
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Je hebt met deze post bewezen dat je gewoon een troll bent.

Bedankt, het was leuk. _O-
Jij laat met deze post weer eens zien dat je uitgeluld bent.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:11:58 #236
329869 iwannabehigh
pi_94951847
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nu is homo zijn een afwijking. In welk gat woon jij? _O- Ik denk echt dat het te maken heeft met de opvoeding die je hebt gehad. Gehersenspoeld.

Verder vind ik je helemaal prima ^O^
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:12:40 #237
231213 Halcon
pi_94951887
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nu is homo zijn een afwijking. In welk gat woon jij? _O- Ik denk echt dat het te maken heeft met de opvoeding die je hebt gehad. Gehersenspoeld.

Verder vind ik je helemaal prima ^O^
Ik heb totaal geen problemen met je, integendeel, maar ik vind dat je op dit punt toch net wat teveel bent gehersenspoeld door instanties als COC, D'66 en Groen Links.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:12:41 #238
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94951890
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

En waarom zou het een betrekkelijk nieuw verschijnsel zijn? Nooit over nagedacht?
Jawel, het ontstaan van het aidsvirus heeft alleen niets met homoseksualiteit te maken. De verspreiding is een tweede en werd gefaciliteerd door mannelijke promiscuïteit die er ook voor het verschijnen van het aidsvirus al was.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:12:42 #239
314346 deelnemer2
pi_94951893
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Jij bent uitgeluld.
Nee, jij beweert hier van alles dat niet in overeenstemming is met de feiten. Het getuigt vooral van een sterke politieke overtuiging (zie ook je subscript).
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:13:06 #240
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94951916
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij laat met deze post weer eens zien dat je uitgeluld bent.
Uitgeluld? Er valt toch geen zinnig antwoord op te geven man _O-
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:13:09 #241
231213 Halcon
pi_94951919
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Nee, jij beweert hier van alles dat niet in overeenstemming is met de feiten. Het getuigt vooral van een sterke politieke overtuiging (zie ook je subscript).
En wat heeft het subscript hier mee te maken?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:13:21 #242
231213 Halcon
pi_94951928
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Uitgeluld? Er valt toch geen zinnig antwoord op te geven man _O-
Je bent uitgeluld dus.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:13:36 #243
231213 Halcon
pi_94951941
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef Dirty_Robert het volgende:
One of the most weird and disgusting dingen of Holland is that many people denken that homosexuality is normaal. Are they crazy or what?
QFT
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:15:29 #244
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952025
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bent uitgeluld dus.
Jij beweert dat ik toegeef aan een afwijking? Alsof ik ervoor kan kiezen. Ik heb geen zin om doodongelukkig te worden omdat een bepaalde groep mensen het niet aan kunnen dat er ook mensen bestaan die op hetzelfde geslacht vallen. :{w
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:17:56 #245
231213 Halcon
pi_94952134
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jij beweert dat ik toegeef aan een afwijking? Alsof ik ervoor kan kiezen. Ik heb geen zin om doodongelukkig te worden omdat een bepaalde groep mensen het niet aan kunnen dat er ook mensen bestaan die op hetzelfde geslacht vallen. :{w
Ben jij er eentje dan?

Sommige mensen maken we ook ongelukkig in een TSB-kliniek, maar in dat geval is het algemene belang groter dan het individuele belang.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:18:44 #246
314346 deelnemer2
pi_94952162
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben jij er eentje dan?

Sommige mensen maken we ook ongelukkig in een TSB-kliniek, maar in dat geval is het algemene belang groter dan het individuele belang.
Jij vraagt om een ban.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:20:22 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952236
quote:

[..]

Ben jij er eentje dan?

Beweer je nou echt dat homo's op gelijke voet staan met mensen die een gevaar vormen voor hun omgeving?
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:20:41 #248
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952259
quote:

[..]

Ben jij er eentje dan?

Wat maakt jou het uit, of ik gelukkig word met een vrouw of een man. Het maakt jou wel iets uit, als jouw kinderen verkracht zijn door een pedofiel. Dat is het verschil tussen bijvoorbeeld een pedofiel, en een homofiel.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:21:26 #249
231213 Halcon
pi_94952288
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Jij vraagt om een ban.
Aha, zo ga jij om met het uiten van een mening. Misschien dat Noord Korea een mooie vakantiebestemming voor je is?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:21:51 #250
231213 Halcon
pi_94952310
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Beweer je nou echt dat homo's op gelijke voet staan met mensen die een gevaar vormen voor hun omgeving?
Beide groepen hebben een bepaalde afwijking.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:22:53 #251
231213 Halcon
pi_94952345
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat maakt jou het uit, of ik gelukkig word met een vrouw of een man. Het maakt jou wel iets uit, als jouw kinderen verkracht zijn door een pedofiel. Dat is het verschil tussen bijvoorbeeld een pedofiel, en een homofiel.
De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:24:16 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952408
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.
Kinderloosheid? Is dat zo erg?
Gezinnen die niet volwaardig zijn? Bron?
Toename van het aantal HIV-infecties? Daar zijn echt niet alleen homo's verantwoordelijk voor, en al helemaal de lesbo's niet.
:)
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:24:51 #253
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952428
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Beide groepen hebben een bepaalde afwijking.
Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.

Zal lekker veel overblijven dan.

Maar leg dan eens uit hoe homo's een bedreiging zijn voor hun omgeving? Want dat is waar een TBS-kliniek voor is.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:25:41 #254
231213 Halcon
pi_94952470
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Kinderloosheid? Is dat zo erg?
Gezinnen die niet volwaardig zijn? Bron?
Toename van het aantal HIV-infecties? Daar zijn echt niet alleen homo's verantwoordelijk voor, en al helemaal de lesbo's niet.
:)
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.

Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.

Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:25:57 #255
231213 Halcon
pi_94952482
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.

Zal lekker veel overblijven dan.

Maar leg dan eens uit hoe homo's een bedreiging zijn voor hun omgeving? Want dat is waar een TBS-kliniek voor is.
Dat heb ik net toch uitgelegd?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:26:03 #256
314346 deelnemer2
pi_94952487
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Aha, zo ga jij om met het uiten van een mening. Misschien dat Noord Korea een mooie vakantiebestemming voor je is?
Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:27:21 #257
231213 Halcon
pi_94952553
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.
Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:27:51 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952582
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.

Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.

Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.
Ik denk zelfs dat een kind bij een homostel een érg stabiele thuissituatie heeft, omdat de beslissing voor het nemen van een kind zo veel uitgebreider is en er veeeeeel meer bij komt kijken. Dat doe je niet zomaar.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:28:15 #259
314346 deelnemer2
pi_94952602
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.
Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:28:47 #260
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952629
quote:

[..]

Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.

Ik leef ook in een afwijkende gezinssituatie. Ik zorg ook niet voor problemen.

En dat laatste: tja, homo's zijn ook mede verantwoordelijk voor goede dingen in de samenleving. Dus?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:29:25 #261
231213 Halcon
pi_94952667
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.
Ik denk zelfs dat een kind bij een homostel een érg stabiele thuissituatie heeft, omdat de beslissing voor het nemen van een kind zo veel uitgebreider is en er veeeeeel meer bij komt kijken. Dat doe je niet zomaar.
Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in. Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:29:40 #262
231213 Halcon
pi_94952674
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.
Alles is keurig onderbouwd hoor.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:30:11 #263
231213 Halcon
pi_94952702
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.

Ik leef ook in een afwijkende gezinssituatie. Ik zorg ook niet voor problemen.

En dat laatste: tja, homo's zijn ook mede verantwoordelijk voor goede dingen in de samenleving. Dus?
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.

Welke goede dingen dan? Ik kan er niet eentje bedenken.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:30:40 #264
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94952725
quote:

[..]

Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.
quote:
Onzin. Bron?
quote:
Nee dus.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:31:56 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952792
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in.
Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.
quote:
Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.
Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:32:49 #266
231213 Halcon
pi_94952833
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.

[..]

Onzin. Bron?

[..]

Nee dus.
Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.

Opvoeding is niet belangrijk? http://nos.nl/audio/11793(...)robleemgezinnen.html

Jawel dus.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:33:02 #267
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952844
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk. :|W Dingenw aarbij het geen fuck uitmaakt wat de geaardheid is.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:33:03 #268
314346 deelnemer2
pi_94952846
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alles is keurig onderbouwd hoor.
Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:34:06 #269
231213 Halcon
pi_94952886
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.

[..]

Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.
Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Het probleem heeft een "homofactor". Uiteraard zijn er meer factoren.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:34:19 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952895
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk. :|W Dingenw aarbij het geen fuck uitmaakt wat de geaardheid is.
En een stel van twee mannen (of twee vrouwen for that matte) spekken de economie natuurlijk ook lekker, hebben meer te besteden, omdat ze beiden kunnen werken, waarbij hetero's sneller aan kinderen beginnen en een ouder thuis hebben zitten.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:34:20 #271
231213 Halcon
pi_94952896
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.
Bewijs graag.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:34:20 #272
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952897
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:35:02 #273
231213 Halcon
pi_94952924
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:35:31 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94952947
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Het probleem heeft een "homofactor". Uiteraard zijn er meer factoren.
Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben. ^O^
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:35:45 #275
329869 iwannabehigh
pi_94952963
Halcon je zegt: kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Dat is echt niet waar, ik ken een jongen die heeft twee moeders (zijn lesbisch) en hij is van een spermadonor. Hij is dus opgevoed door die twee vrouwen. Hij heeft nóóit problemen gehad; echt nooit gepest, nu niet en vroeger ook niet :) Hij heeft gewoon een leuke groep vrienden, leuke vriendin en is bezig met een studie. Hij werkt, heeft hobbies e.d.. dus onzin.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:35:50 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94952970
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".
:{.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:36:31 #277
323294 LuxorBeetroots
pi_94953002
quote:

[..]

:r
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:37:05 #278
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94953023
quote:

[..]

Door hier verdedigend op te reageren lijkt het alsof je nichterigheid afkeurt
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:37:15 #279
231213 Halcon
pi_94953035
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben. ^O^
Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.

Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:37:31 #280
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94953056
quote:

[..]

Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht. _O-
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:37:38 #281
231213 Halcon
pi_94953061
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

:r
Heb je inhoudelijk iets te melden of blijft het bij domme smileys?
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:38:28 #282
231213 Halcon
pi_94953103
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen dat er in jouw omgeveing homoseksuelen zijn, waarvan jij het niet eens verwacht. _O-
Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:38:44 #283
323294 LuxorBeetroots
pi_94953123
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk iets te melden of blijft het bij domme smileys?
Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland. :W
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:38:46 #284
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94953124
quote:

[..]

Het is natuurlijk triest dat we Chinezen gaan lastigvallen met de verderfelijke opvattingen van een Nederlands smaldeel.

Als homoseksuelen kinderen willen, dan moeten ze maar zorgen dat ze van hun homoseksuele trekjes af komen, gewoon normaal gaan doen en wellicht vinden ze dan een partner van het andere geslacht met wie ze een gezin kunnen vormen. Eerste stap is dan wel dat ze beseffen dat hun gedrag absoluut niet normaal is en dat zie ik helaas niet gebeuren.
Hahahahahaha. En jij denkt dat JIJ normaal bent? Dream on.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:01 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94953135
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op het werk (er werken 25.000 mensen daar) zullen vast wel wat van dat soort rondlopen. Daar heb ik helaas geen invloed op. Mocht ik dat wel hebben, dan zou ik ze ontslaan inderdaad.
Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:07 #286
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94953139
quote:

[..]

Alsof een gezin hebben het hoogste doel is :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:21 #287
231213 Halcon
pi_94953150
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Halcon je zegt: kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Dat is echt niet waar, ik ken een jongen die heeft twee moeders (zijn lesbisch) en hij is van een spermadonor. Hij is dus opgevoed door die twee vrouwen. Hij heeft nóóit problemen gehad; echt nooit gepest, nu niet en vroeger ook niet :) Hij heeft gewoon een leuke groep vrienden, leuke vriendin en is bezig met een studie. Hij werkt, heeft hobbies e.d.. dus onzin.
Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolking :') Sowieso kunnen we niet vaststellen of dit waar is of dat dit gewoon een "argument" is dat je hebt verzonnen omdat het bruikbaar voor je is in deze discussie.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:58 #288
231213 Halcon
pi_94953176
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik schaam me diep dat mensen zoals jij bestaan. Vertrek alsjeblieft uit Nederland. :W
Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:39:58 #289
329869 iwannabehigh
pi_94953178
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nu geloof ik het niet meer :P Ik weet dat je aardig/normaal bent dus deze uitspraak.. neeeeh
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:40:34 #290
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94953209
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben al weg uit Nederland. Achterlijk kutland dat het is. Poel van verderft en binnen nu en 40 jaar zo failliet als McHammer.
Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland? :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:40:59 #291
231213 Halcon
pi_94953226
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nu geloof ik het niet meer :P Ik weet dat je aardig/normaal bent dus deze uitspraak.. neeeeh
Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:41:16 #292
231213 Halcon
pi_94953243
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Oh je woont hier niet eens? Nou, wat doe je hier dan, te zeuren en te klagen over Nederland? :)
Ik mag toch mijn mening geven over Nederland?
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:41:20 #293
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94953246
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof dat ene voorbeeld representatief is voor de gehele bevolking :') Sowieso kunnen we niet vaststellen of dit waar is of dat dit gewoon een "argument" is dat je hebt verzonnen omdat het bruikbaar voor je is in deze discussie.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken? _O-
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:41:24 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94953250
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij zou bv. je ondernemening laten vertegenwoordigen door een belijdend homoseksueel? Ik moet daar niet aan denken.
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Want door hun homoseksualiteit doen ze hun werk niet goed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:41:46 #295
231213 Halcon
pi_94953267
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hoe kom jij er in godsnaam bij dat homoseksuelen echt problemen veroorzaken? _O-
Dat is toch al uitgelegd? Of ben je ook al analfabeet?
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 20:43:04 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94953325
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar je bronnen zijn, want dit is natuurlijk wel goed bruikbaar in een discussie he. :)
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:43:34 #297
231213 Halcon
pi_94953339
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:43:39 #298
329869 iwannabehigh
pi_94953347
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

De impertinentie.... :9
Wat nou als ik zeg dat ik homo ben? Vind je me dan nog wel aardig.. :9
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:43:48 #299
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_94953355
Hee Halcon, seksen? :9~
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:43:59 #300
336372 Moofasah
pi_94953363
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maar als je het een keer hebt gezegd is het wel duidelijk. Sommige mensen vinden het nodig zichzelf voortdurend te herhalen, en dat hangt mij dan weer de keel uit. Ik weet niet zeker of dat bij jou ook het geval is, maar mijn bericht was ook nogal algemeen bedoeld.

Ik snap gewoon niet waarom dit thema überhaupt zoveel aandacht krijgt. Er zijn al zo ontzettend veel ''Is homoseksualiteit normaal?'' topics geweest op FOK!, en ze hebben allemaal nergens toe geleid!

Er zijn nu eenmaal mannen die van andere mannen houden. Als je dat niks vindt, kijk er dan niet na en leef je leven. Er zijn wel erger dingen in het leven, jezus.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:44:35 #301
231213 Halcon
pi_94953393
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De impertinentie.... :9
Wat nou als ik zeg dat ik homo ben? Vind je me dan nog wel aardig.. :9
Nee.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:45:24 #302
87014 Mwanatabu
Fool!
pi_94953449
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.
Bron?
quote:
Opvoeding is niet belangrijk? http://nos.nl/audio/11793(...)robleemgezinnen.html

Jawel dus.
Waar precies worden kinderen in een gezinssituatie met twee ouders van gelijk geslacht genoemd? Niet he? Irrelevant dus.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:45:51 #303
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94953473
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.
Echt hoor, ik kan tegen zulks een redenering niet op. Dan zal je wel denken dat ik uitgeluld ben, maar ik stop met trekken aan een dood paard. Met jou discussieren heeft geen enkele zin. Je realiteitszin en je obsessie met homo's (je verbindt het overal aan) grenzen in mijn ogen aan waanzin.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')