niks onzin aan heurrrquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Bram90 het volgende:
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..
Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Catkiller het volgende:
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!
Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:
[..]
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Wat is het probleem als 2 mensen van elkaar houden? Heb jij daar last van?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef MWP het volgende:
[..]
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aanEr zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.
Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.
Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik benMijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
Ach, een hele hoop mensen zeggen dat het ze niet boeit wat andere mensen over ze denken maar je hoeft maar één gevoelig punt te hebben en ze hebben je direct. Als ik in de situatie zat zou ik het ook laten waarschijnlijk, denk dat je dag snel naar de klote is als je ook maar één opmerking er over krijgt aangezien het is zoals je bent en je er niets aan kunt veranderen. Aan de andere kant moet je gewoon niet toe geven aan die mensen want dan blijft het probleem altijd bestaan en dus toch doen waar je zin in hebt maarja, makkelijker om te zeggen dan om te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas.
Dat is altijd wel schattig ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken.
Vind ik ook. Hoewel ik me realiseer dat waarschijnlijk veel mensen het gebruik van dat woord niet negatief bedoelen, erger ik me er wel een beetje aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |