abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93889729
Hi,

Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:58:04 #2
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93889763
was je bij de multiculti pagina's aan het kijken :')

bram er zijn homo topics :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:59:16 #3
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_93889805
Bang :$
pi_93889872
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..

Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:32 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93889914
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!

Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:36 #6
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93889916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:01 schreef Bram90 het volgende:
Zoals ik net zei, ik ben nieuw op FOK.. nog geen idee waar alles moet.. Maar vond het bij relaties en psychologie wel passen..

Daarnaast hoop ik op serieuze reacties! (als je het een onzin vraag vind, reageer dan gewoon niet)
niks onzin aan heurrr O-)
fok = veel vmbo = veel homohaat :? ik zal de link daar de homo pagina effe voor je zoeke
pi_93890089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef Catkiller het volgende:
Anonieme FOK!kers spreken altijd de waarheid en verkondigen de mening van de maatschappij, nicht!

Oftewel neem 99% van die reacties maar niet serieus.
Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Wat is het probleem als 2 mensen van elkaar houden? Heb jij daar last van?
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:08:24 #8
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_93890093
Homooooo's O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:11:36 #9
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93890176
Proud to be gay *)
pi_93890211
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:

[..]

Nicht?? Omdat?? Er zijn ook homo's die bier zuipen, chille in de kroeg/club, voetballen..
Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aan :) Er zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.

Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.

Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik ben :P Mijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:15:25 #11
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93890283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef MWP het volgende:

[..]

Trek je van mensen die dat soort opmerkingen maken nou maar niet al te veel aan :) Er zijn nou eenmaal mensen die - om wat voor reden dan ook - iets tegen homo's hebben.

Tot nu toe is het volgens mij maar weinig mensen gelukt om iemand met zo'n insteek te overtuigen van het tegendeel. Verspilde moeite.

Wat voor mij veel belangrijker is dat ik van mezelf weet dat ik geen enorme relnicht ben en dat ik mensen om me heen heb die me in mijn waarde laten voor wie ik ben :P Mijn wereldbeeld wordt niet bepaald door die paar mensen die roepen dat homo's vies zijn.
^O^
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:17:38 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93890343
Ik realiseerde me laatst hoe erg het er bij mij eigenlijk ingebakken zit dat andere mensen het niet willen zien. Erg onhandig als je iemand leuk vindt en je door de stad loopt, maar niet naar iemand toe "durft" te trekken omdat je "bang" bent om opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen.

En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas :{.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 10-03-2011 01:31:31 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_93890435
Ik dacht ook dat het me nix deed, totdat ik heel veel nare dingen tegenkwam op FOK, een of andere manier ga ik me wel aangesproken voelen.. :(

@ MWP: bedankt voor je reactie, nix aan toe te voegen :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:25:51 #14
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93890580
Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren. Nichten die vals en gemeen zijn zijn wel stom maar er zijn ook gemene valse hetero's.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:25:53 #15
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93890582
Mijn post dien je ook zeer serieus te nemen, net zoals de TS die denkt dat alles wat mensen hier roepen ook iets is waar ze helemaal achter staan :P

quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat het me niet zo veel deed, wat andere mensen denken, maar dat blijkt in de praktijk wel anders. Helaas :{.
Ach, een hele hoop mensen zeggen dat het ze niet boeit wat andere mensen over ze denken maar je hoeft maar één gevoelig punt te hebben en ze hebben je direct. Als ik in de situatie zat zou ik het ook laten waarschijnlijk, denk dat je dag snel naar de klote is als je ook maar één opmerking er over krijgt aangezien het is zoals je bent en je er niets aan kunt veranderen. Aan de andere kant moet je gewoon niet toe geven aan die mensen want dan blijft het probleem altijd bestaan en dus toch doen waar je zin in hebt maarja, makkelijker om te zeggen dan om te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:33:22 #16
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93890766
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken. :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:35:35 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93890825
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:36:14 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93890843
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 01:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Neem de Fok!ers niet te serieus. In KLB roepen ze 'TS is homo' en in R&P geven dezelfde users je tips om een jongen aan te durven spreken. :P
Dat is altijd wel schattig ja.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:37:30 #19
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93890879
Moet je eens op een gemengde leefgroep zeggen dat je voorkeur bij jongens ligt... Dat heb ik dus gedaan met mijn stomme kop :'( Heb er wel een hele dikke huid aan overgehouden dus als ik zoiets lees doet het me helemaal niets meer...
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:45:09 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93891065
Het is zo lullig. Je kiest er niet voor om homo te zijn, je bent het nou eenmaal dus je hebt niet om vervelende opmerkingen gevraagd. Weet gewoon dat er ook hetero's zijn die dit ook vinden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:47:53 #21
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93891138
Mensen zijn bang dat ze zelf voor homo worden aangezien en zetten zich daar tegen af, en/of ze nemen het automatisch over en denken er niet bij na dat het kwetsend kan zijn, want ze bedoelen het toch niet slecht.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:51:56 #22
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93891228
Ik vind ze maar een beetje vies, die bruine pioniers.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:53:20 #23
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93891257
Homofobie is een ziekte. Ik vind dat homofoben niet mogen trouwen want dat staat in mijn bijbel.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_93891281
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me ook wel voorstellen dat als je maar vaak genoeg 'homo' in een beledigende of denigrerende context ziet staan dat het je toch íets doet. Bij het minste of geringste wordt geroepen dat je homo bent, en meestal bij alles wat niet in het "stoere mannen"-beeld past. Het is en blijft een belediging, hoe groot, klein, onzinnig of serieus ook.
Vind ik ook. Hoewel ik me realiseer dat waarschijnlijk veel mensen het gebruik van dat woord niet negatief bedoelen, erger ik me er wel een beetje aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:59:17 #25
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93891381
Hi,

Ik heb me al een heel tijdje geleden aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.

Totdat mij opviel hoeveel mensen hier tegen homofoben zijn, homofoben vies vinden en sommige zelfs homofoben het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!

Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geaardheid? Gebaartjes? Gordon?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_93891469
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik realiseerde me laatst hoe erg het er bij mij eigenlijk ingebakken zit dat andere mensen het niet willen zien. Erg onhandig als je iemand leuk vindt en je door de stad loopt, maar niet naar iemand toe "durft" te trekken omdat je "bang" bent om opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen.
Dat herken ik wel. Toen ik wat jonger was heb ik vaak gedroomd van een wereld waarin alle homo's op de een-of-andere manier makkelijk te herkennen zouden zijn. Dat had in mijn beleving alweer een hoop ellende met flirten kunnen schelen :P

Toch denk ik dat het uiteindelijk voor een groot deel ook angst is voor wat er zou kunnen gebeuren (in elkaar geslagen worden) terwijl dat in de praktijk niet zo vaak zal voorkomen. Die angst is natuurlijk wel jammer en fout.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:03:58 #27
71919 wonderer
pi_93891470
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:51 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik vind ze maar een beetje vies, die bruine pioniers.
En het feit dat de helft van de heteromannen aan anale seks doet, is natuurlijk niet vies :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_93891620
Homo's :9~ *O*

ik lach altijd om mensen die homo's haten :')

heb wel dat ik het niet van de daken schreeuw ofzo omdat het maar een detail is.
je hebt ook altijd van die mensen die denken dat je verliefd op ze bent omdat je homo bent :')
maar dat homo-geweld enzo kan ik echt niet inkomen :N
niet meer
pi_93891721
Als alles wat hier wordt gezegd ook gemeend is, gaat het hier op Fok! erg rustig worden. Want dan wordt zeker 75% van de users permanent gebanned.

Gelukkig kunnen de mods en admins wel tussen de lijnen lezen en inschatten of iets gemeend is of niet. Anders moet je als user behoorlijk op eieren lopen en vooral niet in een melige bui raken; je zou dan zo iets kunnen posten wat niet geaccepteerd wordt.
pi_93892068
Waar lees je dat? Frontpage?

Het meeste moet je niet serieus nemen natuurlijk, maar ikzelf zou zulke dingen al nooit schrijven. Dus de users die het schrijven zullen vast niet 100% tolerant zijn naar homo's toe, dat klopt. Maar op de wat serieuzere fora (dus niet KLB of ONZ) kom je dat niet vaak tegen of het wordt weggemod.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:39:42 #31
71919 wonderer
pi_93892100
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:17 schreef Pulzzar het volgende:
Als alles wat hier wordt gezegd ook gemeend is, gaat het hier op Fok! erg rustig worden. Want dan wordt zeker 75% van de users permanent gebanned.

Gelukkig kunnen de mods en admins wel tussen de lijnen lezen en inschatten of iets gemeend is of niet. Anders moet je als user behoorlijk op eieren lopen en vooral niet in een melige bui raken; je zou dan zo iets kunnen posten wat niet geaccepteerd wordt.
Maar ook wat niet gemeend is, kan behoorlijk hard aankomen. Misschien moeten mensen daar eens wat beter over nadenken.

Veel dingen zijn natuurlijk voor interpretatie vatbaar, maar "that's so gay" of "no homo" is dat zelden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:57:48 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93893030
Homofobie ,wat is dat toch

Homofobie, wat is dat toch #2

daar hadden we het vorig jaar nog over :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:55:16 #33
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93895181
-edit- gewoon opzouten troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 10-03-2011 10:04:56 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:16:50 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93895760
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus de users die het schrijven zullen vast niet 100% tolerant zijn naar homo's toe, dat klopt.
Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93897345
ts, internet werkt een beetje normvervagend. dingen die mensen in het echte leven niet zouden zeggen omdat zulks sociaal niet acceptabel is, durven ze dan (semi anoniem) wel te zeggen. meestal vrij grof, lullig en bot. daar hoef je je gewoon niks van aan te trekken want ook jij zit op internet *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93897578
TS, ik zou me daar als ik jou was maar niet teveel mee bezighouden.
Er is hier inderdaad aardig wat haat.
Ik ben zelf een donkere vrouw en het viel mij in het begin ook op hoeveel kortzichtige en racistische opmerkingen er worden gemaakt.
Daar moet je echter gewoon overheen lezen, ik merk het nu amper nog :Y

Als je een TT ziet staan die er al een beetje op wijst dat het een niet erg homovriendelijk topic is, dan moet je er ook gewoon niet op klikken, anders maak je je er boos om en dat is echt onnodig.

Ik wil nog wel iets heel belangrijks zeggen: Er zijn hier inderdaad veel gekken, perverselingen, racisten en bovenal vooral veel mensen die nog te dom zijn om te poepen, maar je moet toegeven dat er ook heeeel veel leuke, aardige, grappige en slimme mensen zijn. Echt veel!
En niet alle opmerkingen over homo's, allochtonen of vrouwen zijn zo erg; het is heel vaak zelfs wel grappig, eigenlijk. Het zijn alleen bepaalde aandachtvragende debielen die heel ver gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet alleen wel op de juiste plaatsen kijken. En jezelf niet laten verleiden om foute topics te lezen. En als je dat toch wel doet, dan moet je er al zeker niet op reageren :N

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:22:01 #37
57759 simmu
pi_93898035
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:54:53 #38
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93901507
Ik ben autist, en als er ergens mee gescholden wordt op Fok!. Maar het doet me weinig. Zal ook mijn leeftijd zijn. Ben 30, en ik merk dat ik vaker mijn schouders over dingen ophaal dan vroeger.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:58:23 #39
185260 novel
pi_93901664
Ik lees het eigenlijk meestal als plagerig gejoel (ben zelf hetero, dus weet natuurlijk niet of het homo's toch raakt - maar ik zou me wel storen aan een overdaad aan gemeende homohaat). Het is een forum waar van alles komt (dat maakt het leuk) en dan heb je natuurlijk ook dat soort meningen.

Als het serieus wordt, valt me juist op dat homo zijn juist als normaal gegeven wordt gezien. Indien nodig, zijn er ook veel reacties (van ho en he) die weerwoord geven.

Maar zo heb je ook mensen die joelen over bejaarden (iedereen boven de 35), maar als er serieus gepraat wordt, zijn mensen genuanceerder. Op wat (overjarige) pubers na dan. ;)

Gescheld op allochtonen lijkt helaas wat meer gemeend. En vrouwen...., ach ja, wat daar allemaal over beweerd wordt (en nog vaak met de beste bedoelingen ook :'( )

[ Bericht 10% gewijzigd door novel op 10-03-2011 13:11:59 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:58:59 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93901695
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
en het is ook niet enkel over homo's, allochtonen of vrouwen hoor. iedereen heeft een MENING en die dient de wereld in gegild te worden. over de meest pijnlijke dingen roept elke gek hier wel rotzooi.
Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.

En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:06:12 #41
48896 MWP
^__^
pi_93902001
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En je kan zeggen dat het vooral op FOK! gebeurt, maar in het dagelijks leven hoor ik écht vaak de opmerkingen dat iets "gay" is of dat iemand een flikker is. En je kan het wel langs je af laten gaan, maar je hoort het en ik denk dat het onvermijdelijk is om het op te slaan en te registreren. Dan kan je nog zo hard de verstandigere persoon zijn en denken "ach, ze bedoelen het anders" of "het gaat niet over mij" of "hun mening doet er niet toe", maar ja. Je hoort het toch. Het zit 'm vaak in die kleine dingen die na verloop van tijd allemaal opgestapeld worden.
Zelf heb ik daar dan weer geen last van. Althans, ik hoor die termen hier ook wel voorbij komen, maar ik gebruik ze zelf ook :P . Naar mijn gevoel zijn zulke scheldtermen los komen te staan van hun oorspronkelijke betekenis en wordt er mee gescholden zonder direct te verwijzen naar negativiteit rondom homosexualiteit. Net zoals de uitroep "Krijg de tyfus!" ook niet letterlijk doelt op de tyfus.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:32:34 #42
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_93902873
Neem het niet te serieus ;') Iedereen word gepakt
'wat niet rekt, dat scheurt'
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:47:22 #43
119554 -Strawberry-
pi_93903389
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik 100% tolerant ben naar homo's, maar alsnog wil ik, bij wijze van grap, weleens een homo-onvriendelijke opmerking plaatsen. Weliswaar doorgaans in ONZ of KLB.
Mss hangt het een beetje af van de strekking van de grap, maar je hebt een punt dan. :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:09 #44
119554 -Strawberry-
pi_93903498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef simmu het volgende:
Ik denk dat het op fora wat erger is dan irl. Een forum is ook grotendeels bedoeld voor het uiten van je mening natuurlijk en anonimiteit maakt het allemaal nog een stukje erger.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:51:21 #45
119554 -Strawberry-
pi_93903543
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef Bram90 het volgende:

[..]

En die moest je dus niet serieus nemen. Zijn tweede zin gaf dat ook al aan.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:27 #46
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_93903960
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat tegenwoordig de vrijheid van meningsuiting gezien wordt als een verplichting tot zo grof en beledigend mogelijke meningsuiting. Gewoon fatsoen is soms ver te zoeken.

als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?
ik heb ook wel eens dat ik ergens een vage homo-bash hoor maar dan vraag ik ze gewoon om het beter uit te leggen, komt vaak geen stom woord uit dan :')
tis gewoon iets met opvoeding.
vooral bij mensen die uit hun geloof homo's haten.
die mensen snappen niet dat je er ook niet om vraagt homo te zijn ofzo :')
en dat het soms best moeilijk kan zijn,maar dat soort bekrompen mensen kun je beter ook niet storen daarmee en gewoon hopen dat ze nog zelf nog eens verliefd worden op iemand van hun eigen geslacht _O-
niet meer
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:09:31 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93904243
Klopt allemaal hierboven. Ik ben zelf op KLB al meerdere malen voor homo uitgescholden. En ik ben het niet eens. Het raakt het me daarom niet persoonlijk, maar ik vind je klacht terecht. Homofoob zijn, wordt door de meeste hetero's ook niet gewaardeerd. De boosdoener maken zichzelf daarmee niet populair. Ik zal de volgende keer de boosdoener eens op zijn lazer geven.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:15:57 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93904511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef welkominspace het volgende:

[..]

als je dat soort dingen hoort kun je daar toch rustig wat van zeggen?
ik heb ook wel eens dat ik ergens een vage homo-bash hoor maar dan vraag ik ze gewoon om het beter uit te leggen, komt vaak geen stom woord uit dan :')
Het zit niet zo in me om mensen die ik niet ken en waar ik per ongeluk iets van een gesprek van meekrijg aan te gaan spreken :').
quote:
tis gewoon iets met opvoeding.
vooral bij mensen die uit hun geloof homo's haten.
die mensen snappen niet dat je er ook niet om vraagt homo te zijn ofzo :')
en dat het soms best moeilijk kan zijn,maar dat soort bekrompen mensen kun je beter ook niet storen daarmee en gewoon hopen dat ze nog zelf nog eens verliefd worden op iemand van hun eigen geslacht _O-
9 van de 10 keer stoor ik me er ook niet aan en lig ik er niet wakker van :p, maar er zijn gewoon dagen dat je het slechter trekt en het je meer aantrekt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:19:56 #49
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_93904710

rofl :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:23:25 #50
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_93904877
Ts is homo.