Vind ze juist geweldig! al zou ik er nooit iets mee willen hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef Baghdaddy het volgende:
^ Die verwijfde gasten zijn inderdaad niet uit te staan.
Maar wat keur je dan af? Dat ze seks met elkaar hebben? Want voor de rest is het hetzelfde als bij hetero's. Niet iedere homo gaat naar seksfeesten of cruisen in de bosjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar
Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben)
Waar komt die afkeuring dan vandaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
@Pulzzar
Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben)
@Tha_Erik
Al stond het niet in de Koran of Bijbel of wat dan ook. Zo denk ik er persoonlijk over.
Dit komt door de persoonlijkheidseigenschappen Openness to Experience en volgens mij ook Agreeableness, welke zich weer uiten in de persoonlijkheids-dimensie Right Wing Authoritarianism.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Voor mij verpesten ze het ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Zoals mijn moeder op een gegeven moment vroeg: "Erik, moet je dan ook niet zo'n oorbelletje nemen?"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Voor mij verpesten ze het ook niet.
Maar wat ik al zei, het kan bij mensen een negatief beeld oproepen.
Als iemand aan zijn ouders verteld dat hij homo is, kunnen die ouders daar veel moeite mee hebben, omdat ze dan denken aan hetgeen wat ze in de media zien.
Dat is natuurlijk ook niet zo gek. Ik heb een afkeer van vrouwelijke geslachtsdelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.
Gelukkig doen de meeste homo's het niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, ik vind het idee van twee batsende mannen vies, waarschijnlijk gewoon omdat ik hetero ben en een natuurlijke afkeer heb tegen seks met mannen.
Ik geloof niet dat alle homo's gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt of als er wordt gescholden met flikker of vuile nicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar als mensen nou gewoon niet homo's anders behandelen omdat ze homo zijn, en homo's niet meteen gaan huilen als er een homograpje gemaakt wordt, is iedereen weer blij.
maar hoeveel van die extravagante nichten zie je dan in de media?? Wat noem jij extravagant? Ik heb het idee dat Geer en Goor al "te" zijn... En dat vind ik pas echt overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het wel jammer dat juist die extravagante homo's het voor alle homo's verpesten. Ik heb het dan over nichten die zich heel theatraal opstellen en met hun gedrag hun omgeving provoceren.
Wat ik tegen ze heb, is dat het aandachtshoeren zijn en dat staat helemaal los van hun geaardheid. Echter als ze in de media verschijnen, wordt voor veel mensen bevestigd dat homo's een stel verwijfde viezerikken zijn.
Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).
[..]
"Veel nichten" vind ik generaliseren.
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Met nichten bedoel ik homo's met duidelijk zichtbare vrouwelijke trekjes. De homo's waaraan je niet kunt zien dat ze het zijn tel ik daar dus niet bij mee.
Het enige wat ik probeerde te zeggen is, is dat er een verschil is tussen vrouwelijke trekjes hebben van nature, en vrouwelijke trekjes zwaar overdrijven.
Jezus, heb ik ook nog recht op een mening?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
Hij bepaalt niet, hij vindt. Je bent vrij om te zijn wie je bent. Maar je bent ook vrij om over andere mensen een mening te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
En wie ben jij om te bepalen of iemand iets zwaar overdrijft of niet? En dat bewust doet om aandacht te trekken, ook nog?
Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.
En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens niet zo snel op de kast springen. Waarom frustreer jij je zo over commentaar dat op andere homo's wordt gegeven? Ik snap dat gevoel van verbondenheid niet zo goed. Je hebt een zelfde geaardheid, meer niet. Maar jij doet net alsof je het aan het opnemen bent voor je familie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind niet per se dat de overdreven nichten het voor mij verpesten, maar juist de mensen die er dan maar van uit gaan dat íedere homo zo is, die verpesten het voor de rest. Laat mensen lekker hun eigen leven leiden, op hun eigen manier zich uitdrukken. Je hoeft er niet mee om te gaan, maar je hoeft ook niet een hele groep te beoordelen op het gedrag van een enkeling. Haal gewoon je schouders op en denk "het is zijn leven en daar heb ik niets mee te maken."
Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, aangezien niemand anders het doet... Ik vind het kwalijk dat er uberhaupt op een groep wordt neergekeken wegens bepaald gedrag dat geextrapoleerd wordt naar seksueel gedrag. Ik probeer te begrijpen waarom en als het even kan probeer ik mensen te bewegen om hun denkbeelden wat te veranderen. De wereld is kut genoeg zonder al die negativiteit, tenslotte.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef BruinBeertje het volgende:
inderdaad, neem het niet al té serieus TS. de meeste roepen dingen die ze niet buiten het internet roepen.
ik vind homo's vaak erg lief en goed gekleed
als iedereen zo dacht zaten we nog steeds in n samenleving van voor t jaar nulquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. Dat kost alleen maar heel veel energie en het brengt niks. Jij kunt preken tot je een ons weegt, maar homohaat zal er altijd zijn. Het droombeeld dat jij in je hoofd hebt over een samenleving waarin dat niet voorkomt zal nooit werkelijkheid worden. En dat is nu eenmaal de harde waarheid.
Ik verzin het helaas nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Countess het volgende:
Zelf homo kunnen worden door met ze om te gaan... als mensen echt zo denken dan zijn ze sinds de Middeleeuwen niet verder ontwikkeld
Ja, dat vind ik toch altijd zon onzin! Als je heteroseksueel bent hoef je ook niet constant een potentiële relatiekandidaat of seksueel aantrekkelijk voor elkaar te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen
.
Er bestaan ook homoseksuele zeemeeuwen, nog heb ik niet het vermoeden dat er te weinig zeemeeuwen op deze wereld overblijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik verzin het helaas niet
Sommigen zijn ook bang dat homo's alle heteromannen over willen halen om ook homo te worden en dat zo de mensheid zal uitsterven.
Sja, deze maatschappij heeft heel erg de neiging het begrip 'mannelijkheid' aan het stereotiepe beeld van mannelijke heteroseksualiteit te koppelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef Pulzzar het volgende:
Zit je tijdens je coming-out in de knoop, of je wel een echte man kan zijn als je op mannen valt, krijg je dat er ook bovenop.![]()
'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, de arrogantie die heteromannen soms hebben, dat ze bang zijn dat alle homo's op hun zullen vallen
.
En dat wordt dan gezegd door puisterige jochies waar nog geen mens aan wil zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
'Ik vind het best hoor, als je maar van mij afblijft!'
Dat komt omdat hier toch nog wel enkele verstandige mensen rondhobbelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Bram90 het volgende:
Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |