abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:45:02 #151
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_94948209
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net For the Bible Tells Me So gezien en ik vond het een indrukwekkende docu. Gaat over religieuze homo haat in Amerika. Sommige verhalen waren gewoon zo triest :'( .
Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen. :')

Geloof en homo's. Waarom zit het ze zo dwars? Waarom hoor je christenen nooit over die andere regeltjes die ook een zonde zijn, zoals kleren met twee verschillende stoffen dragen?
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:48:21 #152
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94948328
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik ben de Alpha en de Omega, Schepper van Het Universum, maar toch heb ik ont-zet-tend veel last van mannen die elkaar in hun poepertjes nemen. :')

Geloof en homo's. Waarom zit het ze zo dwars? Waarom hoor je christenen nooit over die andere regeltjes die ook een zonde zijn, zoals kleren met twee verschillende stoffen dragen?
Omdat het (relatief) makkelijk is, denk ik.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:48:36 #153
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94948341
Homo's verstoren de natuurlijke ordening zoals God het bedoeld heeft, kleren met verschillende stoffen niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_94948496
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef wonderer het volgende:
Homo's verstoren de natuurlijke ordening zoals God het bedoeld heeft, kleren met verschillende stoffen niet.
En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:54:07 #155
71919 wonderer
pi_94948556
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En toch staat beide letterlijk in de Bijbel. Het is bij bepaalde orthodoxe joodse stromingen zelfs een beroep om te bepalen of kleding koosjer is in die zin.
Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).

Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_94948625
En ot: ik heb homohaat nooit begrepen. Onbegrip en daardoor wat terughoudendheid zou ik kunnen snappen, het is immers niet de standaard (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet okay is natuurlijk, voor mij zijn hetero's en homo's gelijkwaardig). Maar ik heb nooit begrepen dat mensen zich zo op zitten te fokken bij het idee dat een ander valt op hetzelfde geslacht en zich dan genoodzaakt voelen erop te slaan of om met het vingertje erbij te gaan staan. Wat de neuk heeft persoon A nou te maken met het al dan niet praktizerende seksleven van persoon B?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_94948656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar bovenstaande is de redenering die Christenen volgen, voor zover ik weet. God heeft Adam en Eva geschapen, niet Adam en Steven, etc, yaddaa (uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat homo's samen geen kinderen kunnen krijgen dus geen nieuwe zieltjes om het geloof in stand te houden).

Oh ja, en sommigen zullen nog zeggen dat door de komst van Jezus het oude testament niet meer geldig is, en dan verwijzen ze voor het goedpraten van de homohaat naar Paulus, geloof ik, die zo'n beetje alles haatte.
Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boek ;)
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:05:15 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94948971
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Countess het volgende:

[..]

Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen? ;(

Ik vind dat respect voor een ieder, homo of niet, niet op een geforceerde manier afgedwongen moet worden. Ik moet eerlijk zeggen: eerder heb ik gereageerd in een topic over de homozoen op een abri. Wat mij betreft droeg het nergens toe bij om de acceptatie verder te ontwikkelen (haters blijven haters of zien het als een provocatie).

Ik vond de zoen er smakeloos uitzien, maar dat had niks te maken met de geaardheid van het koppel. Helaas werd mijn mening totaal verkeerd opgevat, terwijl ik het helemaal niet zo negatief bedoelde. Ik heb geen hekel aan of moeite met homo´s of homoseksueel gedrag, maar ik weet dat er mensen bestaan die er wél echt misselijk van worden.

De uitspraak van Micson vind ik ietwat overdreven, maar misschien meent hij het echt. Echter, als je anale homoseks vies vindt, hoe groot is de kans dat je daarmee geconfronteerd wordt door homoseksuele koppels in het dagelijks leven?

Wat ik altijd bagger vind, is dat mensen een oordeel moeten hebben over homoseksualiteit als seksualiteit an sich. In algemene zin vind ik het vervelend dat mensen zo snel over elkaar oordelen.
Het lijkt me zo vervelend als je vaker verantwoording af moet leggen omdat je geen hetero bent -O-
Die vooroordelen over een andere seksualiteit dan hetero zijn er inderdaad heel veel. Zeker als biseksueel, veel mensen denken dat biseksuelen niet monogaan kunnen zijn. Dat fabeltje ben ik echt spuugzat. :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 2 april 2011 @ 19:11:00 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94949218
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Goed, sorry, dat was iets te boud gesteld. Het irriteert me dat mensen zo makkelijk de beweegredenen van anderen denken te kunnen bepalen.

En steeds als iemand zegt "die nichten he, daar kan ik echt niet tegen", vraag ik me af hoe vaak ze in vredesnaam met van die overdreven kerels geconfronteerd worden, want ik zie ze dus echt niet. Dus dan snap ik niet wat ze dan "overdreven" noemen en heb ik het idee dat het niveau Gerard Joling is.
Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:18:51 #160
71919 wonderer
pi_94949570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah ok. Niet dat ik iets te schaften heb met de Bijbel hoor, of eender welk heilig boek ;)
Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distilleren :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, en stel nou dat Gerard Joling gewoon hetero was? Dan was het gewoon een vervelende vent, en was er niks aan de hand. Maar het komt natuurlijk door zijn geaardheid, dat hij zo is. :')
Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelband :{
pi_94949810
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik heb genoeg discussies gevolgd met Christenen om dit eruit te distilleren :')

[..]

Ja, niemand heeft een hekel aan heterovrouwen omdat Patty Brard zo vervelend is, of aan heteromannen wegen Emiel Ratelband :{
Whehehe maar dat is denk ik de eeuwige "vloek" van deel uitmaken van een minderheid: je wordt meteen als exemplair gezien.
Andersom is het geval wanneer er geredeneerd wordt van "Ja maar ik kan geen homofoob zijn want ik ken een homo".
pi_94949828
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
pi_94949902
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
pi_94950017
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.
pi_94950037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Degenen die jij opmerkt misschien. En verder is er niks mis mee, dat nichterige.
Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.
pi_94950105
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is vanalles mis mee, maar dat weet jij ook wel.
Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.
pi_94950138
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet. Integendeel, ik weet dat ik er geen enkel probleem mee heb.
Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine. :{
pi_94950177
Ik ben dus echt allergisch voor dat hele verhaal van "Ja ik heb niks tegen homo's maar dan moeten ze niet zo nichterig doen". Dat is gewoon een voorwaarde scheppen, een handvat om toch negatief te mogen doen over "sommige" homo's.

Hypocriet vind ik het. Je hebt wel een of geen probleem met hoe iemand is, hoe hij handelt is een tweede.
pi_94950193
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alweer zo iemand die gehersenspoeld is door de subsidieverslindende homopropagandamachine. :{
Jouw voorkeur is geen waarheid over het goede.
pi_94950232
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben dus echt allergisch voor dat hele verhaal van "Ja ik heb niks tegen homo's maar dan moeten ze niet zo nichterig doen". Dat is gewoon een voorwaarde scheppen, een handvat om toch negatief te mogen doen over "sommige" homo's.

Hypocriet vind ik het. Je hebt wel een of geen probleem met hoe iemand is, hoe hij handelt is een tweede.
Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.
pi_94950271
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat verhaal hang ik niet op. Ik heb wel iets tegen homo's en daarnaast erger ik me mateloos aan dat aanstellerige gedoe van ze.
Zo erger ik me aan jouw lompheid.
pi_94950307
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Zo erger ik me aan jouw lompheid.
Het interesseert me werkelijk niets wat een homo van mijn standpunten vindt.
pi_94950317
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welke propaganda hebben we het dan over? We worden denk ik meer blootgesteld aan dogma's en huis-tuin-en-keuken-biologie à la "maar het is gewoon niet natuurlijk" dan andersom. Al is het maar middels al die lamme grapjes die "gewoon moeten kunnen".
pi_94950341
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen. Maar als andere mensen je niet interesseren omdat ze homo zijn, hoeven we ons verder ook niet druk te maken over wat jij ergens van vindt.
pi_94950343
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')