De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit, of ik gelukkig word met een vrouw of een man. Het maakt jou wel iets uit, als jouw kinderen verkracht zijn door een pedofiel. Dat is het verschil tussen bijvoorbeeld een pedofiel, en een homofiel.
Kinderloosheid? Is dat zo erg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
De toename van het aantal homostellen en de daarmee gepaard gaande toenemende kinderloosheid, kinderen die opgroeien in gezinnen die niet volwaardig zijn (met alle gevolgen van dien) en de toename van het aantal HIV-infecties is een gevaar voor de gehele samenleving. Dus ja, ik heb daar problemen mee.
Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beide groepen hebben een bepaalde afwijking.
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kinderloosheid? Is dat zo erg?
Gezinnen die niet volwaardig zijn? Bron?
Toename van het aantal HIV-infecties? Daar zijn echt niet alleen homo's verantwoordelijk voor, en al helemaal de lesbo's niet.
Dat heb ik net toch uitgelegd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus iedereen, met wat voor afwijking dan ook, moet maar in de TBS-kliniek? Hup, mensen met rood haar, opsluiten. Onvruchtbare mensen, opsluiten. Mensen met flaporen, opsluiten.
Zal lekker veel overblijven dan.
Maar leg dan eens uit hoe homo's een bedreiging zijn voor hun omgeving? Want dat is waar een TBS-kliniek voor is.
Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aha, zo ga jij om met het uiten van een mening. Misschien dat Noord Korea een mooie vakantiebestemming voor je is?
Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je wilt zelf anderen de wet stellen, dus zal je ook wel kunnen begrijpen als ander jouw begrenzen.
Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.
Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en daar heb jij problemen mee. Enkeltje Noord-Korea gaat je echt goed doen.
Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de vergrijzing gaat nog voor grote problemen zorgen in Nederland. De bevolking moet evenwichtig samengesteld zijn en da's niet het geval in Nederland.
Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in. Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergrijzing is niet het gevolg van homo's hoor, in ieder geval niet alleen. Steeds meer stellen kiezen er voor geen kinderen te nemen, of slechts een. De tijd van 8 kinderen is al LANG voorbij. En de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties zijn nog altijd bij hetero's die gescheiden zijn, of alleenstaande moeders.
Ik denk zelfs dat een kind bij een homostel een érg stabiele thuissituatie heeft, omdat de beslissing voor het nemen van een kind zo veel uitgebreider is en er veeeeeel meer bij komt kijken. Dat doe je niet zomaar.
Alles is keurig onderbouwd hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Niet onderbouwde meningen die intolerant en kwetsend zijn voor anderen.
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar een homostel niet aan het gemiddelde van 2,1 kind komt, krijgt een ander gezin 4 kinderen. Of 6. Of 8. Of 10.
Ik leef ook in een afwijkende gezinssituatie. Ik zorg ook niet voor problemen.
En dat laatste: tja, homo's zijn ook mede verantwoordelijk voor goede dingen in de samenleving. Dus?
Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Bron?quote:Kinderen die opgroeien in een afwijkende gezinssituatie krijgen vroeg en/of laat problemen of veroorzaken problemen.
Nee dus.quote:Homo's zijn daar wel met name voor verantwoordelijk.
Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homoseksualiteit en het belijden van homoseksualiteit speelt daar wel een grote rol in.
Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.quote:Dat de meeste kinderen uit afwijkende gezinssituaties bij heterogezinnen zijn is logisch, aangezien homo's pas sinds kort kinderen mogen adopteren.
Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van kinderloze mensen is hetero.
[..]
Onzin. Bron?
[..]
Nee dus.
Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.
Welke goede dingen dan? Ik kan er niet eentje bedenken.
Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.quote:
Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeg je wel heel stellig, maar heb je daar ook bewijs voor.
[..]
Dus is het probleem eigenlijk nog helemaal niet homogerelateerd.
En een stel van twee mannen (of twee vrouwen for that matte) spekken de economie natuurlijk ook lekker, hebben meer te besteden, omdat ze beiden kunnen werken, waarbij hetero's sneller aan kinderen beginnen en een ouder thuis hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dezelfde goede dingen waar hetero's ook voor zorgen natuurlijk.Dingenw aarbij het geen fuck uitmaakt wat de geaardheid is.
Bewijs graag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat onderbouwen betekend. Homoseksualiteit is verantwoordelijk voor de vergrijzing? Het gaat slechts om 5% van de bevolking en die 5% is er altijd geweest.
Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent wel homoseksueel. Precies mijn punt.
Welke goede dingen dan? Ik kan er niet eentje bedenken.
Dat ligt dan misschien (waarschijnlijk) aan de omgeving waarbinnen je je ophoudt. Achterlijk Nederland dat ze homoseksuelen het recht geven kinderen "op te voeden".quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Ik heb nog niemand gehoord die last heeft van mijn homoseksualiteit. Wie zegt trouwens dat ik kinderloos blijf?
Nee, maar ze kunnen wel twee arme Chinezen uit weeshuizen adopteren? Wat is daar erg aan dan? Homostellen kunnen ook een kinderwens hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's kunnen als stel op de normale wijze geen kinderen krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Het probleem heeft een "homofactor". Uiteraard zijn er meer factoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |