Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
Ja dat klopt. Maar toch is gemiddeld Nederland niet tegen homoseksualiteit? Schei toch uit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...quote:Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren.
Maar als je niks doet, gebeurt er ook niks. De grootste maatschappelijke veranderingen zijn teweeg gebracht door keihard de kont tegen de krib te gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.
Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
Eigenlijk wijkt een man of vrouw die homoseksueel is juist niet af. Bij iedere diersoort is een percentage homeseksueel. Dat hij wellicht een andere voorkeur heeft dan jij (al weet ik dat natuurlijk niet) betekent niet dat het onnatuurlijk is. Heteroseksualiteit is niet de norm, de norm is een verdeling tussen beide voorkeuren waarbij het percentage heteroseksuelen hoger ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...
Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Du.. dan heb ik wel gelijk. Je vindt het 'vies', dus wil je het negeren. En twee jongens hand in hand .. 'die lopen met anale sex te koop' en 'confronteren mensen er mee'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.
Als je SM lekker vind, ga je toch ook niet met je zweep over straat lopen
Het gebruik van het woord "kontjeboren"quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat beeld gaat wel veranderen als je langer op Fok bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen!
Iedereen roert weleens in het poepgebied. Het verschil is dat homo's ervoor uitkomen en hetero's niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.
Je moet jezelf ook niet zo kwetsbaar opstellen. Als mensen merken dat jij je gekwetst voelt door hun opmerkingen zullen ze er juist nog meer naar je hoofd slingeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
Bedankt voor de vele reacties!
Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..
Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen!
Zal voor een groot deel met opvoeding te maken hebben denk ik, waarschijnlijk kunnen ze zelf niet uitleggen waarom ze er zo over denken. Ik kan me er juist helemaal niets bij voorstellen dat mensen homo's vies vinden. Heb jarenlang gedacht dat Nederland heel tolerant was wat dat betreft, maar ben daarin nogal teleurgesteld. Een getrouwd stel dat ik ken kan bijvoorbeeld niet zomaar samen een huis kopen, ze moeten echt rekening houden met de buurt waarin ze gaan wonen. Op sommige plekken zouden ze gewoon weggepest worden als homostel... echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
..
Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |