Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga naar bed. geen idee wanneer ik weer opsta.
ik ben sinds 10 uur gisteravond op.
ik wens richard vanavond veel succes, als je iets gaat doen. maar ik weet niet wanneer ik opsta dus of ik je real-time kan helpen ofzoiets, want daar vroeg je om.
kan ik toch al niet goed, maar je had erom gevraagd.
lees magic bullets hoofdstuk 2 dacht ik.
en doe een ftc, en bodyrock(als lichaamstaal)
en kijk naar fearless first impressions 101.
en nog vast velen, maar die weet ik even niet te bedenken.
ik denk dat je met 1a 2 daarvan beetje oefenen en bestuderen wel met meiden in gesprek kan geraken.
Wat was er dan gebeurd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat deed me niet zoveel.
Elkaars hand vasthouden en dan zo in slaap vallenwas voor mij het hoogtepunt van die avond. (en het zoenen met beide dames ook al kan ik er geen zak van en maar wat deed.)
Ook mijn andere afspraakje wou een ONS maar dat weigerde ik. Ik wou het op een andere manier aanpakken door haar mee uit te nemen en aan mijn vrienden voor te stellen zodat het statusverhogend zou werken maar achteraf was dit een grote fout.
Gewoon zeggen. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayen dat wil ik liever niet
Die 2 dames van vorige keer die waarschijnlijk riepen naar mij van" Zit je daar lekker alleen " Als ik nou gewoon het lef had om te zeggen " kom erbij dan , dan zit ik niet meer alleen " maar nee ik ben te bang dat ik keihard uitgelachen ga worden vanwege mijn pestverleden.
Als ze nog wat van zich laat horen wel, maar ik laat de bal ff bij haar liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd natuurlijk om er redelijk nuchter in te zitten. Ga je binnenkort weer met haar daten?
Wel een beetje denk ik, maar geen idee hoe dat nou eigenlijk zou moeten voelen dus herkennen is niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?
Een hyperventilatie aanval of een tomaat rode kleurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon zeggen. Wat heb je te verliezen?
Rode kleur zie je toch nietof nauwelijks in de kroeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een hyperventilatie aanval of een tomaat rode kleur.
Eigenlijk denk ik dat ze een poging ondernamen om in contact te komen maar ik was zo achterlijk om tot 2 keer toe te doen alsof ik niks hoorde
Tot nu ben ik alleen "succesvol"geweest als de dames het initiatief namen.
Nja dat is waar, maar ja ik denk dat ik paniek raak en niet meer uit mijn woorden kan komen en alleen nog maar zo snel mogelijk weg wil -.-quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rode kleur zie je toch nietof nauwelijks in de kroeg.
Gewoon proberen. Als je de bal terugkaatst met "kom er dan lekker bijstaan" zijn zij in elk geval aan zet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nja dat is waar, maar ja ik denk dat ik paniek raak en niet meer uit mijn woorden kan komen en alleen nog maar zo snel mogelijk weg wil -.-
Ga je uit in A'foort... in je eentje ...HELDquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef richard_prf het volgende:
Weltrusten MLiG, Ik weet nog niet of ik ga vanavond. Misschien dat ik naar Amersfoort ga in mn eentje. In Utrecht is de kans te groot dat ik herkend word door iemand van Fok vooral in Stairwayen dat wil ik liever niet
MLIG iets verzinnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond misschien weer live verslag, ik weet nog niet of ik ga. Eigenlijk vind ik het best grappig om alleen uit te gaan.
Hopelijk kan MLiG een missie voor me verzinnen als die al wakker is.
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
MLIG iets verzinnen.Da's een beetje als dat een blinde aan een analfabeet vraagt om de krant voor te lezen.
Ik zou dat live-verslag gewoon achterwege laten en eens proberen contact te maken met de dames of open te staan voor dames die contact met je maken. Als je toch alleen maar gaat om op Fok te posten kun je beter thuis op de bank blijven liggen met de laptop op schoot.
Tsjah...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.
Ik denk dat je de juiste wingman/vrouw mist....quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
ja maar als MLiG iets post krijg ik altijd een soort glimlach, die onnozele humor van hem is altijd zo grappig misschien dat ik dan opeens net dat beetje extra lef krijg om wat te proberen.
Het op je tel. klooien is in ieder geval een zeer gesloten actie. Er zijn maar weinig vrouwen die er dan naast gaan zitten en zeggen ... goh gaaf dingetje.... heb ik niet maar doet ie het goed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsjah...Ik zou gewoon eens normaal proberen te doen. Als iemand wat zegt, iets terug weten te zeggen, niet depri op je mobiel zitten te klooien en je niet straalbezopen zuipen.
Dat denk ik ook niet. Als het 'n aftandse mobiel is, dan denken ze "prutserquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het op je tel. klooien is in ieder geval een zeer gesloten actie. Er zijn maar weinig vrouwen die er dan naast gaan zitten en zeggen ... goh gaaf dingetje.... heb ik niet maar doet ie het goed?
In beide gevallen is het dus negatief.... wijze les... Richard.. niet klooien met je telefoon...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Als het 'n aftandse mobiel is, dan denken ze "prutser" en als het 'n duur mobieltje is dan denken ze "mislukt patsertje
".
In elk geval niet de hele avond. Iedereen zit tijdens het uitgaan weleens 'n moment op zijn/haar telefoon te prutsen, maar als je dat de hele avond doet kun je beter thuis op de bank blijven zitten en daar met je mobieltje zitten te prutsen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In beide gevallen is het dus negatief.... wijze les... Richard.. niet klooien met je telefoon...
Hmm... ik zit eigenlijk alleen met mijn tel te klooien als ik er alleen ben.... anders ben ik drukker met kletsen, dansen en genieten van mijn drankjequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
In elk geval niet de hele avond. Iedereen zit tijdens het uitgaan weleens 'n moment op zijn/haar telefoon te prutsen, maar als je dat de hele avond doet kun je beter thuis op de bank blijven zitten en daar met je mobieltje zitten te prutsen.
Weleens in de Mac gezien dat iemand dat deed. Toen werd hij echt gebeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je toch met je telefoon gaat klooien doe dan net alsof je gebeld wordt en ga een heel interessant gesprek houden. De chicks zullen dan maar wat graag met zon interessante gast willen praten!!
Ik zit er vrijwel nooit mee te klooien. Alleen als iemand 'n SMS stuurt of ik even snel een SMS verstuur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik zit eigenlijk alleen met mijn tel te klooien als ik er alleen ben.... anders ben ik drukker met kletsen, dansen en genieten van mijn drankje
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je toch met je telefoon gaat klooien doe dan net alsof je gebeld wordt en ga een heel interessant gesprek houden. De chicks zullen dan maar wat graag met zon interessante gast willen praten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |