misschien heeft hij nu wat last van stralingsziektequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:35 schreef Halcon het volgende:
En hoe is het Erik vergaan op zijn Sushi-date? Heeft bij behalve Sushi nog wat ander rauw vlees mogen verorberen?
Daar heb ik overheen gelezen, mijn excuses.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Niet kunnen lezen.
Bewijzen dat je een troll bent.
Stairway waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Halcon het volgende:
Vrijdag 22 april op een nader te bepalen locatie in Utrecht.
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligtquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
Da's wel en beetje de FOK!Stamkroeg heb ik het idee.
Gathering of the nerdsquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligt![]()
Het zit dan ook steevast vol met forum-meets. Je zou er nog eens een Fok versus GoT versus Scholieren battle van kunnen maken daar
Sounds like a lot of fun. Not.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet alleen van Fok, al die forummeets gaan standaard naar de Stairway omdat dat zo lekker dicht bij het station ligt![]()
Het zit dan ook steevast vol met forum-meets. Je zou er nog eens een Fok versus GoT versus Scholieren battle van kunnen maken daar
Op zich niet verkeerd natuurlijk om er redelijk nuchter in te zitten. Ga je binnenkort weer met haar daten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Haha, mjah dat ben ik nog nooit geworden van een date hoorDe vonk over voelen springen of zo ken ik helemaal niet. "t was een leuke avond, maar of het meer als dat was weet ik ook niet
Hells yeah!quote:
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Haha, mjah dat ben ik nog nooit geworden van een date hoorDe vonk over voelen springen of zo ken ik helemaal niet. "t was een leuke avond, maar of het meer als dat was weet ik ook niet
Of hij loopt gewoon niet te hard van stapel. Niets mis mee en gezonder dan na 'n mislukte date telkens hotel-de-botel te zijn en weken van slag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Goh wat ben je nuchter. Nog nooit verliefd geweest?
Wees blij dat het niet te snel gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef erik81 het volgende:
Ik ben er niet trots op, ik vind eerder dat er misbruik is gemaakt achteraf gezien. ONS is niks voor mij ben ik achter gekomen. Ik zat in de illusie dat ze meer wilde, omdat deze situatie volledig onbekend was voor mij en zij niet duidelijk wilde zijn wat ze nou eigenlijk wou.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Dirty_Robert het volgende:
Not bad boning on the 1st date, Richard.
Think positieve. At least you got some pussy that date...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik vind eerder dat er misbruik is gemaakt achteraf gezien. ONS is niks voor mij ben ik achter gekomen.
Dat deed me niet zoveel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Think positieve. At least you got some pussy that date...
You'd pass me her phonenumber by PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |