abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94880895
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

Denk je dat ze nog niets doorheeft?
Hoe lang hou je haar al in de gaten?
Wat klinkt dat creepy, "in de gaten houden". :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg haar in de gaten zo'n 4 weken geleden.

Dan ga ik nu over op speculatie:

Zo'n 3 weken geleden kreeg zij in de gaten dat ik haar in de gaten had. Denk ik.
De wens is waarschijnlijk vader van de gedachte maar ik meende ook interesse bij haar te zien.
Haar gedrag is vergelijkbaar met het mijne. Gewoon rustig werk doen, geen toenadering zoeken maar wel oogcontact zoeken af en toe. Een beetje sporadisch. En verlegen trekjes.

Daarom heb ik ook serieus overwogen om haar direct uit te vragen. Omdat we als het ware allebei verlegen om elkaar heen draaien en het gewoon lang duurt (voor het ijs is gebroken). Maar de meeste mensen raadden me dat af, vandaar dat ik het op de 'normale' manier probeer, toenadering zoeken, kletsen en dan uitvragen. Maar dat gaat dus niet echt fantastisch. Of iig langzaam.

Ik bedenk me trouwens nu dat toen ik haar zag lopen vanmiddag dat dat best wel een uitgelezen mogelijkheid was om haar aan te spreken. :|W :z
Ze was alleen. We gingen in verschillende richtingen en ik was er niet op voorbereid maar damn.
pi_94881038
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wacht het gewoon even af en doe het persoonlijk. Je weet dat je elkaar toch steeds ziet omdat je met elkaar werkt en je kan dan ook in gesprek vertellen ofzo dat je facebook hebt en vragen of ze die ook heeft .
Ja, klopt. Het gaat alleen dus nogal langzaam. Ik moet ook gewoon m'n moed bij elkaar rapen.. oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94881271
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja, klopt. Het gaat alleen dus nogal langzaam. Ik moet ook gewoon m'n moed bij elkaar rapen.. oO<

SPOILER
Dan zou ik het dus niet doen, omdat ik het nogal raar zou vinden als iemand die totaal geen contacten heeft me op facebook opzoekt . Zou op mij nogal vreemd overkomen.

Verder over moed verzamelen , dan is gewoon even nodig en achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt of het nou wel of niet iets word. Je hebt dan in iedere geval dat je het gedaan hebt en word het voor de volgende keer ook makkelijker.
pi_94881307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is frustratie, omdat hij altijd aan het korste eind trekt met dit soort dingen mbt vrouwen, en hij is altijd maar 'de laagste' overal, al zo lang.
Precies. Hij stelt gewoon de oprechte vraag: "wat doen die jongens wel goed, waar ik faal?" En dat is een hele terechte vraag. En het antwoord is opmerkelijk eenvoudig: Het totale gebrek aan schaamte bij die jongens. Niets, nul, noppes. Loverboys kennen totaal geen schaamte in hun acties, kennen totaal geen emoties die hen tegenhouden. Loverboys komen daardoor heel zelfverzekerd en krachtig over, zeker bij meiden die sociaal erg naïef zijn en denken dat het zo hoort.

Dat is wat je wel kun meenemen: Schaamte is de slechtste emotie die je als vent kunt hebben wil je een kans maken. Schaamte blokkeert. Dat zie je in deze topicreeks terugkomen: je kunt zo goed mogelijk voorbereid zijn, als je je door je schaamte (combinatie van angstbeelden van wat er met je ego gebeurt als iets misgaat) geblokkeerd wordt, gebeurt er helemaal niets.

En er zijn zat manieren om aan die schaamte te ontkomen: ontwijken (Niet in de eigen stad uitgaan, niet met vrienden uitgaan, op vakantie proberen te scoren), onderdrukken(gebruik van verdovende middelen zoals drank/drugs), of initiatief nemen (dingen doen, leiden, sturen).
pi_94881534
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan zou ik het dus niet doen, omdat ik het nogal raar zou vinden als iemand die totaal geen contacten heeft me op facebook opzoekt . Zou op mij nogal vreemd overkomen.

Verder over moed verzamelen , dan is gewoon even nodig en achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt of het nou wel of niet iets word. Je hebt dan in iedere geval dat je het gedaan hebt en word het voor de volgende keer ook makkelijker.
In dat geval zou ik het ook niet verbloemen dat ik me gewoon heb aangemeld om haar een berichtje te sturen.

Ik vind het sowieso steeds moeilijker om te verbergen dat ik haar leuk vind. En dus 'nonchalant' gaan kennismaken, kletsen etc. Ik wil eigenlijk gewoon recht door zee zijn. Met mate, dat wel. Maar gewoon direct uitnodigen voor een date. (face to face dan he..) Wat vindt jij?
pi_94881795
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

In dat geval zou ik het ook niet verbloemen dat ik me gewoon heb aangemeld om haar een berichtje te sturen.

Ik vind het sowieso steeds moeilijker om te verbergen dat ik haar leuk vind. En dus 'nonchalant' gaan kennismaken, kletsen etc. Ik wil eigenlijk gewoon recht door zee zijn. Met mate, dat wel. Maar gewoon direct uitnodigen voor een date. Wat vindt jij?
Daarin raad ik toch meer de nonchalante manier aan , om iemand mee uit te krijgen is het vaak juist handig eerst even kennis te maken en te kletsen, anders mis je de tussenstap. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je haar vaak ziet op werk en dan vragen hoe lang ze daar werkt , dan heb je een opening.
Als vrouw zijnde voor mij werkt het vaak niet dat iemand me opeens zonder dat ik hem ken me uitvraagt , daar gaat meestal al een voorstukje aan af.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:30:27 #282
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94882131
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Wat klinkt dat creepy, "in de gaten houden". :P

SPOILER
Dat zeg ik omdat ik van mening ben dat je maar beter niet verliefd kunt worden vóórdat je überhaupt enig intiem contact met haar hebt gehad.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk, geloof me, heb er zelf behoorlijk vaak last van gehad.
Haar 'in de gaten houden' klinkt alsof je haar wel ziet staan, snap je?

quote:
Ik kreeg haar in de gaten zo'n 4 weken geleden.

Dan ga ik nu over op speculatie:

Zo'n 3 weken geleden kreeg zij in de gaten dat ik haar in de gaten had. Denk ik.
De wens is waarschijnlijk vader van de gedachte maar ik meende ook interesse bij haar te zien.
Haar gedrag is vergelijkbaar met het mijne. Gewoon rustig werk doen, geen toenadering zoeken maar wel oogcontact zoeken af en toe. Een beetje sporadisch. En verlegen trekjes.

Daarom heb ik ook serieus overwogen om haar direct uit te vragen. Omdat we als het ware allebei verlegen om elkaar heen draaien en het gewoon lang duurt (voor het ijs is gebroken). Maar de meeste mensen raadden me dat af, vandaar dat ik het op de 'normale' manier probeer, toenadering zoeken, kletsen en dan uitvragen. Maar dat gaat dus niet echt fantastisch. Of iig langzaam.

Ik bedenk me trouwens nu dat toen ik haar zag lopen vanmiddag dat dat best wel een uitgelezen mogelijkheid was om haar aan te spreken. :|W :z
Ze was alleen. We gingen in verschillende richtingen en ik was er niet op voorbereid maar damn.
Oké, nu wordt het me wel een beetje duidelijk.
Al is het wel jouw kant van het verhaal en ik weet niet precies hoe jij oogcontact van haar kant interpreteert; als je haar lang genoeg aanstaart krijg je vanzelf oogcontact bijvoorbeeld. :P

Mijn tip:
Ga bij jezelf na hoe je het zou vinden als ze jouw aanzoek afwijst, om iets te gaan drinken etc.
Immers, je staat op het punt om het (zodra je de moed verzameld hebt) haar te vragen toch?

Dit is het risico dat je sowieso loopt:
A: ze weet meteen wat je ermee bedoelt (of ze is gewoon naïef, dat kan ook :') )
B: je geeft haar de kans om 'nee' te zeggen (net als bij punt A, de spanning is eraf)

Je hebt nauwelijks met haar gesproken neem ik aan? Koetjes en kalfjes? Interesses?
Keihard gedebatteerd? Moppen getapt? Anyway, als het contact op de werkvloer goed verloopt dan kun je op een gegeven moment ook tegen haar zeggen:

"Ik ga zo een ijsje halen.. ga lekker mee joh! Effe de benen strekken en het is mooi weer."

In plaats van:

"Wil je wat met me gaan drinken?" of "Wil je met me uit?"
Klinkt zo wanhopig he?
Je moeder is een hamster
pi_94882288
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daarin raad ik toch meer de nonchalante manier aan , om iemand mee uit te krijgen is het vaak juist handig eerst even kennis te maken en te kletsen, anders mis je de tussenstap. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je haar vaak ziet op werk en dan vragen hoe lang ze daar werkt , dan heb je een opening.
Als vrouw zijnde voor mij werkt het vaak niet dat iemand me opeens zonder dat ik hem ken me uitvraagt , daar gaat meestal al een voorstukje aan af.
En dat voorstukje is in jouw geval nooit oogcontact?

Ik vreesde dit al. Ik moet eigenlijk altijd dingen tegen m'n natuur in doen als ik verliefd ben. ;(
Ik baal er echt van. Ik heb vaak genoeg leuke flirts maar als ik verliefd ben kan ik niet normaal doen ofzo. :r

Ik ga het wel proberen daar niet van maar ik maak mezelf gewoon gek. Ben continue er mee bezig in m'n hoofd en de voortgang is miniem. Dat maakt me onrustig. Straks is de kans voorbij. Dat moet ik voorkomen. Ik moet opschieten. :(
pi_94882671
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

En dat voorstukje is in jouw geval nooit oogcontact?

Ik vreesde dit al. Ik moet eigenlijk altijd dingen tegen m'n natuur in doen als ik verliefd ben. ;(
Ik baal er echt van. Ik heb vaak genoeg leuke flirts maar als ik verliefd ben kan ik niet normaal doen ofzo. :r

Ik ga het wel proberen daar niet van maar ik maak mezelf gewoon gek. Ben continue er mee bezig in m'n hoofd en de voortgang is miniem. Dat maakt me onrustig. Straks is de kans voorbij. Dat moet ik voorkomen. Ik moet opschieten. :(
Oogcontact is het begin, dan het gesprek en dan pas het uitvragen. Het is gewoon juist dat je juist even moet proberen en ook het ergste scenario voor jezelf in oog moet houden, maar niet op negatieve manier , maar juist ondanks die angst proberen en gewoon zien wat er uit komt.
Niet met allerlei verwachtingen , want een ander kun je niet sturen, verliefdheid heeft gewoon te maken met risico's nemen, afwijzingen eventueel voor lief nemen en verdergaan.
Je moet er geen alles of niets verhaal van maken want dan maak je het jezelf heel moeilijk. Versieren is desondanks de afwijzingen gewoon doorgaan.
pi_94882969
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat zeg ik omdat ik van mening ben dat je maar beter niet verliefd kunt worden vóórdat je überhaupt enig intiem contact met haar hebt gehad.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk, geloof me, heb er zelf behoorlijk vaak last van gehad.
Haar 'in de gaten houden' klinkt alsof je haar wel ziet staan, snap je?
Ik zie haar zeker staan en om heel eerlijk te zijn, zou ze me creepy kunnen vinden. Ik denk van niet, omdat ik dus denk dat ze me wel leuk vindt (uiterlijk) en iig geen creep (interpretatie van hoe ze op me reageert uiteraard), maar hoe langer het duurt des te creepier het is sowieso. Normale mensen stappen op elkaar af. Maar, ik denk dus dat zij zelf verlegen is en dat ook herkent bij mij, althans, ik denk dat ze dat zeker als mogelijkheid niet uitsluit, dus daar zit dan rek in aangezien ze zich er in zou moeten kunnen inleven.
quote:
Oké, nu wordt het me wel een beetje duidelijk.
Al is het wel jouw kant van het verhaal en ik weet niet precies hoe jij oogcontact van haar kant interpreteert; als je haar lang genoeg aanstaart krijg je vanzelf oogcontact bijvoorbeeld. :P

Mijn tip:
Ga bij jezelf na hoe je het zou vinden als ze jouw aanzoek afwijst, om iets te gaan drinken etc.
Immers, je staat op het punt om het (zodra je de moed verzameld hebt) haar te vragen toch?

Dit is het risico dat je sowieso loopt:
A: ze weet meteen wat je ermee bedoelt (of ze is gewoon naïef, dat kan ook :') )
B: je geeft haar de kans om 'nee' te zeggen (net als bij punt A, de spanning is eraf)

Je hebt nauwelijks met haar gesproken neem ik aan? Koetjes en kalfjes? Interesses?
Keihard gedebatteerd? Moppen getapt? Anyway, als het contact op de werkvloer goed verloopt dan kun je op een gegeven moment ook tegen haar zeggen:

"Ik ga zo een ijsje halen.. ga lekker mee joh! Effe de benen strekken en het is mooi weer."

In plaats van:

"Wil je wat met me gaan drinken?" of "Wil je met me uit?"
Klinkt zo wanhopig he?
Oogcontact is een breed begrip. Het gaat me te ver om alle situaties te beschrijven, was er nl geen een hetzelfde.

Klopt ik heb nauwelijks met haar gesproken. Er is een onderwerpje waar ik op terug kan komen van de vorige keer, vanaf morgen, dus hopelijk kom ik morgen in de situatie (+ dat ze er is om te beginnen).

Ik wilde het formuleren als "ga je een keertje met me picknicken?" of "heb je zin om ..." oid.
Klinkt wel ok imo. oO<
pi_94883496
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oogcontact is het begin, dan het gesprek en dan pas het uitvragen. Het is gewoon juist dat je juist even moet proberen en ook het ergste scenario voor jezelf in oog moet houden, maar niet op negatieve manier , maar juist ondanks die angst proberen en gewoon zien wat er uit komt.
Niet met allerlei verwachtingen , want een ander kun je niet sturen, verliefdheid heeft gewoon te maken met risico's nemen, afwijzingen eventueel voor lief nemen en verdergaan.
Je moet er geen alles of niets verhaal van maken want dan maak je het jezelf heel moeilijk. Versieren is desondanks de afwijzingen gewoon doorgaan.
Het is niet zozeer alles of niks hoewel.. :P maar met name m'n eigen onzekerheid. Als ik een blauwtje loop soit maar ik ga dan vaak mezelf van alles verwijten. In een situatie als deze heb ik dus het idee dat het er echt in zit. En als het dan misgaat zal het wel aan mij liggen. In een notedop. Waar ik me dus van tevoren al vreselijk druk om maak. En dat mag ik niet uitstralen. Vroeg of laat loopt dat altijd scheef. Stress vs nonchalance. Gaat wel goed als ik me superieur voel in de relatie, plat gezegd. Als ik weet dat zij mij belangrijker vindt dan ik haar. Maar als ik echt verliefd ben, ben ik overal onzeker over en bang dat ik door de mand val oid. En da's dan een selffulfilling prophecy.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:55:56 #287
118585 Crutch
pi_94883589
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

Klopt ik heb nauwelijks met haar gesproken. Er is een onderwerpje waar ik op terug kan komen van de vorige keer, vanaf morgen, dus hopelijk kom ik morgen in de situatie (+ dat ze er is om te beginnen).
Mooi zo. :)
quote:
Ik wilde het formuleren als "ga je een keertje met me picknicken?" of "heb je zin om ..." oid.
Klinkt wel ok imo. oO<
"Heb je zin om..", kan zolang het maar niets met daten te maken heeft.
Picknicken is ook weer zo'n verkapte liefdesverklaring.

Wat ik bedoel aan te geven is dat jij haar laat zien dat je een keuze gemaakt hebt (oftewel leuk ondernemend leven hebt) en zij mag kiezen of ze met je meegaat of niet.
Voordeel is dat je haar iedere week wel weer een keer voor kan stellen om iets onschuldigs te gaan doen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:00:46 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94883857
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Oogcontact is een breed begrip. Het gaat me te ver om alle situaties te beschrijven, was er nl geen een hetzelfde.

Klinkt wel ok imo. oO<
Ik vind de adviezen van formerjellybean beter, dan de directe aanpak die je hier beschrijft. Een tussenweg is om haar voor te stellen samen te gaan lunchen (jullie lunchen toch in een bedrijfskantine).
The view from nowhere.
pi_94884022
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mooi zo. :)

[..]

"Heb je zin om..", kan zolang het maar niets met daten te maken heeft.
Picknicken is ook weer zo'n verkapte liefdesverklaring.
Ja, en toch onschuldig. Vind ik wel wat hebben. Geen "ik ga proberen je dronken voeren en in bed te lullen" date en toch romantisch. O+
quote:
Wat ik bedoel aan te geven is dat jij haar laat zien dat je een keuze gemaakt hebt (oftewel leuk ondernemend leven hebt) en zij mag kiezen of ze met je meegaat of niet.
Voordeel is dat je haar iedere week wel weer een keer voor kan stellen om iets onschuldigs te gaan doen.
Ja precies ik ga picknicken ga je mee? 8-)

Ik zou wel willen dat ijsje eten, broodje halen etc en dergelijke maar dan moet de situatie zich voordoen op het werk. Ik moet eerst veel meer toenaderen. Een vrij directe maar desalniettemin onschuldige picknickuitnodiging kan een flinke brug slaan. Daarna is het ook gelijk logisch om nummers uit te wisselen, pauzes samen te hebben etc, mits het leuk was natuurlijk (en ze er op ingaat).

Ik heb stiekem geen wild ondernemend leven. :@
pi_94884186
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik vind de adviezen van formerjellybean beter, dan de directe aanpak die je hier beschrijft. Een tussenweg is om haar voor te stellen samen te gaan lunchen (jullie lunchen toch in een bedrijfskantine).
Nee. Een kantine hebben we eigenlijk niet. Tijdens lunchtijd ben ik er vrijwel nooit. Vandaag ging ik om half 3 een stokbroodje halen. Omdat ik toen toevallig tijd had.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:06:16 #291
118585 Crutch
pi_94884190
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:

Haha, ja zoiets inderdaad. :P
quote:
Ik zou wel willen dat ijsje eten, broodje halen etc en dergelijke maar dan moet de situatie zich voordoen op het werk. Ik moet eerst veel meer toenaderen. Een vrij directe maar desalniettemin onschuldige picknickuitnodiging kan een flinke brug slaan. Daarna is het ook gelijk logisch om nummers uit te wisselen, pauzes samen te hebben etc, mits het leuk was natuurlijk (en ze er op ingaat).

Zometeen moet je wel. ;)

Probeer haar gewoon wat vaker aan te spreken en maak haar nieuwsgierig.
Je moeder is een hamster
pi_94884234
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja, en toch onschuldig. Vind ik wel wat hebben. Geen "ik ga proberen je dronken voeren en in bed te lullen" date en toch romantisch. O+

[..]

Sla je niet een beetje door . Ik vind wat een ander net ze gewoon gesprek aangaan en daarna een keer op werk vragen of ze met je wil lunchen toch wat beter.
Met dat andere zou ik me heel overdonderend vinden. Er niets mis met dromen maar je moet ook een beetje realistisch zijn. Ga eerst het gesprek aan kijk wat zij wil, want je kan wel van alles willen maar de ander moet ook willen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:08:24 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94884314
Als je dat wijf, zonder ooit een fatsoenlijke gesprek met haar te hebben meteen vraagt om met je te gaan picknicken, dan ga je hoogwaarschijnlijk afgewezen worden. Ook al vind ze je leuk of interessant.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:08:32 #294
118585 Crutch
pi_94884323
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sla je niet een beetje door . Ik vind wat een ander net ze gewoon gesprek aangaan en daarna een keer op werk vragen of ze met je wil lunchen toch wat beter.
Met dat andere zou ik me heel overdonderend vinden. Er niets mis met dromen maar je moet ook een beetje realistisch zijn. Ga eerst het gesprek aan kijk wat zij wil, want je kan wel van alles willen maar de ander moet ook willen.
typisch, écht.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:08:59 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94884350
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef Crutch het volgende:

[..]

typisch, écht.
Wat bedoel je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:10:21 #296
118585 Crutch
pi_94884434
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:11:10 #297
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94884473
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:10 schreef Crutch het volgende:

[..]

?
Wacht, ik las het verkeerd ik dacht dat je blakegriffin was.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:11:26 #298
118585 Crutch
pi_94884485
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wacht, ik las het verkeerd ik dacht dat je blakegriffin was.
:)
Je moeder is een hamster
pi_94884530
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, het risico van haar te overdonderen. En dat zou ik ook wel proberen te compenseren door het voorzichtig te brengen, of luchtig oid, maar waarom ik het vooral overweeg is omdat ik dan niet meer hoef te verbergen. Ik vind het zo moeilijk om toenadering te zoeken en dat dan op een relaxte manier, ongeforceerd over te komen. Lukt me gewoon niet eigenlijk. Door de spanning verlies ik m'n spontaniteit.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:13:37 #300
118585 Crutch
pi_94884601
Dan oefen je toch met nobody's in de supermarkt?
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')