En ondertussen wel op twitter zetten dat het WEL verteld gaat worden ALS joanna blijft. Chantage ... manupilerende &^&&^%Buddy is utquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haar moeder wou het toch niet hebben?
indd ! meneertje snapt het nog steeds nietquote:
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aanquote:
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
Klopt, behalve in de COS, daar blijft de eerste open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
die regel geldt niet voor de COS'enquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die regel geldt niet voor de COS'en
Gister ook al...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Gister ook al...
Gelijk 4 COS geopend.
Jammer dat gehaast
Niet meer reagerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar gaan we weer....pfffffffffffffffffffffffffff
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
Zoveel informatie hoeven we niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Pffff denk je naar huis te kunnen om lekker te gaan streamen, krijg je nog een kutklusje tussendoor.
Gelukkig is er een CAPSfile!
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmaken
heel simpel: druk 1 x f5 als topic vol is, en druk op de button open nieuw deel...daarna ff nieuwe topictitel verzinnen en nummering aanpassen...een kind kan de was doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe je een topic opent
Ok. Veel plezier in:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Al die aandacht voor terminale monique. Ik mag zo hopen dat op de een of andere manier vanavond besloten wordt in de live uitzending dat Joanna terug mag en Maik niet en dat Monique dan live tegen de vlakte gaat. Teeeh tuuuuh teeeeh tuuuuh.
Hmm, ik weet niet of je dat in alle gevallen kunt maken maar in dit geval ben ik het met je eens. Die relatie was toch al op sterven na dood, als er echter iets (medisch oid) met familie of andere naasten aan de hand is dan denk ik dat daar wel wat van bekend gemaakt mag worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zoveel informatie hoeven we niet hoor![]()
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.
En dan is het toch handig als een ander opent.
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje lief als Joanna toch blijft vanavond?
Fijne avond ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef trollie67 het volgende:
Word met het minuut belachelijker,en nu wel allemaal,ga mijn tijd lekker besteden aan koken,mijn diertjes en lief die zo naar huis komt,ze zijn nu allemaal in de calimero stdmming,fijnd live toegewenst allemaal
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over wie nu wel/niet een topic mag openen. Wie als eerste opent heeft 'm, boeiend zeg.... Rest van de discussie mag wat mij betreft naar FB, is verdorie vrijwel elk topic hetzelfde verhaal...
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap iets niet, ze krijgen tijdschriften, daar staat toch vast wel iets in over japan.
Niet huilen .... we hebben aan MO genoegquote:
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer he
Dan hebben de modjes wat te doen... Niet ons probleemquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.
kom op zeg, jij wacht een uur met naar bed gaan om een topic te kunnen starten. en bij die van net zat je ook de replies af te tellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.
Moet je sneller zijn dan meneertje, die schijnt hier de OP-god te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Ik wil ook een topic openen.
Mag ik straks??
Ga maar weer hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wil
Te laat (of eigenlijk te vroeg, aan het nummertje te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok. Veel plezier in:
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijven
Ah oke, ze krijgen dus geen nieuw?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zitten
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt.
ik wil nooit een topic openen... ik post niet meer na 295....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Mag ik straks??
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijvenquote:
Wil je niet zo blij doen aub?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Te laat (of eigenlijk te vroeg, aan het nummertje te zien![]()
![]()
Geouwehoer gaat ook nergus overquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik wil nooit een topic openen... ik post niet meer na 295....
Einde discussie!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder was![]()
Klaar dus!
Als bij een live uitzending iedereen 20 minuten zit te wachten op de lapo is het ook grondig kudt!
Einde discussie dan maar?
Ohwja, Flugel = stom
Dat dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
Belachelijk die ....... Mo![]()
nu ineens zeggen tegen Sharon : zie je wel dat ik mijn best doe, dit omdat een uur geleden Sharon haar weer ff had gezegd dat ze zich niet zo moest voelen.
Geeft ze Flip ook nog ff de schuld dat hij de hele dag maar hangt ( doet hij ook wel hoor, maar zij hebt dat dus ook gedaan)
Ze is zo vies bezig nu ze weet dat de live er aan komt en in haar ogen niet anders kan dat Maik dat terug is, ze wordt ineens weer hyper.
EN ze is bang dat ze genomineerd wordt maandag, ik vind haar meer een rat dan Jo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder was![]()
Klaar dus!
Als bij een live uitzending iedereen 20 minuten zit te wachten op de lapo is het ook grondig kudt!
Einde discussie dan maar?
Ohwja, Flugel = stom
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo laat zich idd goed kennen.
Ik hoop dat meerdere bewoners dit zien.
Zou er maandag een nominatie inzitten?
wat zijn we mild he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wil
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerdsquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijven
Nu ben je net zo'n loser als Alex
Mo lacht weer een beetje, wordt wel anders als Maik echt weg moet.
Daar ben ik niet bang niet voor. Handelden ze er maar eindelijk eens naar, stelletje lamlendige gezelligheidschickies...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo laat zich idd goed kennen.
Ik hoop dat meerdere bewoners dit zien.
Zou er maandag een nominatie inzitten?
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Mag ik straks??
Nee, volgens mij had Gerard er een paar bij zichquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah oke, ze krijgen dus geen nieuw?
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?
Waarom zou hij? Meneertje doet immers al alsof het hier ONZ is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerds
Okquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850
Hoeft niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Meneertje doet immers al alsof het hier ONZ is.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Hoeft niet...
Gezien de onzinnige discussie hierboven, durf ik niet meer.
![]()
En ze dan allemaal laten beginnen met 'Waar'quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850
Je capslocks staat aan, ik ben niet doofquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.
Nee, krijgen ze op de dag zelf te horen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?
Nu ben je dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je capslocks staat aan, ik ben niet doof
Dus jij bent een soort van Jaap?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat kan harder!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?
IK HEB NET EEN MAIL GESTUURD NAAR INFO@ENDEMOL.NL WANT IK VIND DAT ZE ER IETS AAN MOETEN DOEN!!!!
IK ZEG: BAK EEN TAART EN GA HET VIEREN!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?
IK HEB NET EEN MAIL GESTUURD NAAR INFO@ENDEMOL.NL WANT IK VIND DAT ZE ER IETS AAN MOETEN DOEN!!!!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Damn... stel je voor dat we het een keer eens zijn
Ga je me nou expres uit zitten dagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze dan allemaal laten beginnen met 'Waar'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je capslocks staat aan, ik ben niet doof blind
thanksquote:
heb hem even op twitter gegooid, geniaal!quote:
Je bent een kanjer.quote:
Die is weer ingeseind, miss fragiel en kwetsbaar mocht eens een toeval krijgen bij een onverwachte terugkeer.quote:
Die dikke palingen zijn helegaar niet lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Chanel5 het volgende:
Geer trekt die paling zijn jas uit
[ link | afbeelding ]
Niet alle blonde travestieten lijken op Jo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef scooby-doo het volgende:
Maar ehhh.
Had net iemand gevonden die ik op Jo vindt lijken??
Niet of Ja??
[ afbeelding ]
Is geen Travoquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet alle blonde travestieten lijken op Jo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef scooby-doo het volgende:
Stop nou.....
Straks is ook deze COS vol en dan beginnen we weer van opnieuw.![]()
Lijkt nicolass cage welquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, wat heeft Alex een groot voorhoofd.
Oh nee hoor, want ik heb hem al klaarstaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:11 schreef scooby-doo het volgende:
Stop nou.....
Straks is ook deze COS vol en dan beginnen we weer van opnieuw.
nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef scooby-doo het volgende:
Maar ehhh.
Had net iemand gevonden die ik op Jo vindt lijken??
Niet of Ja??
[ afbeelding ]
Best..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh nee hoor, want ik heb hem al klaarstaan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerds
een egte soapie hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhuh, en nu zegt hij weer dat het een grapje was, wat ie dus altijd zegt na een faalactiequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Strijken zonder stoom. Wat een sukkel is Faalex ook.
ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar die is alweer dicht ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
beetje druk gehad afgelopen weken, heb ik overigens veel gemist?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
thanks![]()
Precies op het goede moment zien we je weer
Je werd al gemist.
Jij bent traag van begrip, want die bedoel ik helemaal nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar die is alweer dicht ook hoor
Och, aan de andere kant, als je niets doet kun je ook geen fouten maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, en nu zegt hij weer dat het een grapje was, wat ie dus altijd zegt na een faalactie
ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent traag van begrip, want die bedoel ik helemaal niet
Hij had net z'n klauwen al gebrand aan een simpele haarkruller.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Strijken zonder stoom. Wat een sukkel is Faalex ook.
Valt mee ..... Ik denk dat je het wel zo'n beetje uit kan uittekenen onderhand.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:18 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
beetje druk gehad afgelopen weken, heb ik overigens veel gemist?
Mootje is idd veel te vrolijk, ófwel ze heeft Maik al weer mogen zien in de geheime kamer of ze is toch idd ingeseind en weet dat ie straks terug komt, bah, toch haar zin gekregen met haar gedramquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is weer ingeseind, miss fragiel en kwetsbaar mocht eens een toeval krijgen bij een onverwachte terugkeer.
daar zit meer vet aan dan aan lauw hoorquote:
Gerard weet idd wat hij doet, hij werd vakkundig ontdaan van zijn jasje, die paling.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze verneuken deze minder hard dan die andere visjes
quote:
quote:
Jr vergeet dat hij ook al zijn vingertje "auw" heeft gedaan bij het frisbeeën met Aafke.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:19 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Hij had net z'n klauwen al gebrand aan een simpele haarkruller.
En nu met stoom????
Hij kijkt wel uit
Oke, maar het is nu niet zo dat ie echt iets probeert, hij wil deo onder zn armen spuiten, gevolg > armen onder scheerschuim, hij wil uit verveling een krultang pakken, gevolg > klauwen verbrand, nu kan ie met zn hotelschool niet eens een broek strijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, aan de andere kant, als je niets doet kun je ook geen fouten maken.
Ik wil dat je al die gemene FOK'ers wegtovertquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg het maar ik ben waarnemend agent, net zoiets als een waarnemend arts
Hahaha geniaal idee van jequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef kahaarin het volgende:
Vanavond kan leuk worden, Maik terug, wederom, Mo weer in de 7e hemel, er zal dan wel drank in gegooid worden, trouwerij he... Vrijgezellenfeest is toch vanavond? Het zou leuk zijn dat als Maik terug is de dames en de heren apart het vrijgezellenfeest hebben.Moet ze wachten....
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mootje is idd veel te vrolijk, ófwel ze heeft Maik al weer mogen zien in de geheime kamer of ze is toch idd ingeseind en weet dat ie straks terug komt, bah, toch haar zin gekregen met haar gedram
Is die er dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Je zou trouwens bijna vergeten dat er ook nog een telefoon hangt in dat huis...
Nee die staat buiten in de tuinquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Je zou trouwens bijna vergeten dat er ook nog een telefoon hangt in dat huis...
Doe ik vanavond tijdens de live sjow, okequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil dat je al die gemene FOK'ers wegtovert
hij weet er toch weer een zooitje van te makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef Flashbox het volgende:
Nou hij had beter van die paling af kunnen blijven.
[ afbeelding ]
Idd, ze zijn imo gek bij de FEBO, het gaat nu constant janken worden, als Mo het ergens niet mee eens is dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mootje is idd veel te vrolijk, ófwel ze heeft Maik al weer mogen zien in de geheime kamer of ze is toch idd ingeseind en weet dat ie straks terug komt, bah, toch haar zin gekregen met haar gedram
Guido stond ook bovenaan tijdens de tussenstand ..... stemmen maakt géén ruk uit. Het sript ligt al lang klaar alleen nog even stemmers (geld) binnenhalen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef ZaZoe het volgende:
Waarschijnlijk al oud nieuws voor sommigen, maar toch:
31 maart om 14.19
Aafke is de hekkensluiter.
Zoals het er nu naar uitziet blijven Joanna en Sharon in het Huis der Geheimen. Aafke heeft op dit moment de minste stemmen ontvangen. Joanna bovenaan gevolgd door Sharon.Alles kan natuurlijk nog veranderen. Er kan gestemd worden tot vanavond 21:30 uur.
Ik dus ook. Valt me tegen van Geer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar het SLOPEN van deze paling.
ja ik ook..en dan te bedenken dat 1 zo'n paling tegen de 9 euro kost !!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
Doe eens rustig, jij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en als ik een topic open dan komt dat omdat voor mij 10 seconden lijken op 48 uur!! Ik heb verdomme knetterend ADHD, maar daar zie ik geen sms-jes voor gaan naar Radio538, of een dikke vette telemarathon van Giro 555!
Dus fuckit niemand helpt mij en jullie hebben dikke vette hopen pech als je niet op de nummertjes van de cossen let! En de eerste de beste die me topichunter noemt die is mijn speelkameraadje voor de komende weken!!!![]()
Onderwerpjager....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en als ik een topic open dan komt dat omdat voor mij 10 seconden lijken op 48 uur!! Ik heb verdomme knetterend ADHD, maar daar zie ik geen sms-jes voor gaan naar Radio538, of een dikke vette telemarathon van Giro 555!
Dus fuckit niemand helpt mij en jullie hebben dikke vette hopen pech als je niet op de nummertjes van de cossen let! En de eerste de beste die me topichunter noemt die is mijn speelkameraadje voor de komende weken!!!![]()
![]()
Ohwja en ik vind jullie medeleven ook cholera dus jullie zijn allemaal genomineerd, gekkehuizen!
Ohwja2: Mo is toch wel de leukste bewoonster uit het huis he?
Lol, ik zei ook niet dat hij het goed doet maar ik heb Alex, Lau, Maik en Mo en nog niet op een fout kunnen betrappen buiten de opdrachten om.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Oke, maar het is nu niet zo dat ie echt iets probeert, hij wil deo onder zn armen spuiten, gevolg > armen onder scheerschuim, hij wil uit verveling een krultang pakken, gevolg > klauwen verbrand, nu kan ie met zn hotelschool niet eens een broek strijken
kan die niet achter een spoiler??quote:
Hahahah ik zou bijna hè... gaan topic huntenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar die is alweer dicht ook hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahahah ik zou bijna hè... gaan topic hunten
Hij mag ook wel een minpuntje hebben toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook. Valt me tegen van Geer.
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hij zou morgen pas weer terugkomen ..... dan kan ze nog net die 24 uur aanvragen en pleitte wezen.
Komt natuurlijk bij de uitzending, dat moment verpesten ze niet aan alleen de streamer....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe is het met de vrijgezellendag van Alex en Laura gegaan vandaag?
Klopt helemaal bloemetje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
We have a winner!quote:
dat is wellicht wat IK zou willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
Dat is waar. Hij brengt iig genoeg gezelligheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij mag ook wel een minpuntje hebben toch?
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn! Flugeltje offert zich op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
dan is die fipohunter ook weer rustigquote:
Psst... Ze kondigden het aan op 30 maart...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
Ssssst! Dat is het em nou juist, snap dat dan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoeven die 2 tortelduiven niet in ondertrouw?
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
W8 EFFE, DIE TROUWERIJ MET LAURA EN ALEX IS GEWOON EEN 1 APRIL GRAP!
En dat is twee! Nog 2 voor een kwartet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan is die fipohunter ook weer rustig
joh hahaha,quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voor
Heerlijk hè, dat warme weer..quote:
Ik zei heul dat ene woord nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
We zijn hier niet in Nederland ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ja weet ik, Geers minpuntje is dat ie een slijmbal isquote:
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actiequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zei ook niet dat hij het goed doet maar ik heb Alex, Lau, Maik en Mo en nog niet op een fout kunnen betrappen buiten de opdrachten om.
Ze komt op TV vanavond, dat moet in stijl, vooral omdat ze een hoofdrol heeft.quote:
De rest ligt op een bordje hè? Maar ik ben het met je eens, geklungel van mijn favo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zit nu nog minder vlees aan dan aan een ondermaats IJsselmeeraaltje
[ afbeelding ]
oquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja weet ik, Geers minpuntje is dat ie een slijmbal is
en die staan ook nog in de finalequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actie
Psies, dat bedoel ik, laat hem maar lekker stuntelen, kunnen wij dat van bijbehorend commentaar voorzien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gek he, 2 liggen de hele dag op hun nest, 1 jankt de hele dag, en 1 komt alleen 'snachts in actie
Wel jammer, het jasje ging wel goed uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rest ligt op een bordje hè? Maar ik ben het met je eens, geklungel van mijn favo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
even toch ander nieuws in Limburg zijn dodelijke XTC pillen in omloop 2 zijn er al overleden...........blijf dus van die bende af.
is geen geintje hoor hoor het net op het nieuws.
ja, dus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Psst... Ze kondigden het aan op 30 maart...
Oeffffffffquote:
Ben het even aan het terug zoeken .... wat er nu precies gezegd is over deze missie. Als ik het kan vinden want volgens mij staat er vanalles door elkaar op de sst site.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dat bedoel ik, laat hem maar lekker stuntelen, kunnen wij dat van bijbehorend commentaar voorzien.
Las ik ook idd: http://www.nu.nl/binnenla(...)in-zuid-limburg.htmlquote:
is wel een beetje overdreven om gelijk heel limburg uit te roeien... mo staat toch niet gelijk aan alle limburgersquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
even toch ander nieuws in Limburg zijn dodelijke XTC pillen in omloop 2 zijn er al overleden...........blijf dus van die bende af.
Over naar portugal
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.quote:
Maar nog ff en ik heb die pillen waarschijnlijktoch wel nodig om wakker te blijven als ik SST wil blijven kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Over naar portugal
Ook belangrijk:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Over naar portugal
Wat denk je nou? 2 personen die elkaar een aantal weken kennen meteen gaan trouwen? No way...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.
Justin Bieber ís een comedy.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook belangrijk:
Tieneridool Justin Bieber wil in de komedie What Would Kenny Do? spelen. Ashton Kutcher is ook in gesprek over een rol, schrijft de Amerikaanse krant Los Angeles Times.
Arnie heel SST is toch heel triestquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kondigden het toen aan voor morgen, dus 31 maart; vandaag. Als dit een 1 april grap is zou het wel heel triest zijn.
Dat dacht ik dus ook, meteen. Vind het ook werkelijk belachelijk. Maar ik zie SBS zoiets flikken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat denk je nou? 2 personen die elkaar een aantal weken kennen meteen gaan trouwen? No way...
Uhuh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Arnie heel SST is toch heel triest
nee vind ik dom geintje van je sorry, hoorde het en dacht ff hier poste ook hier zitten veel jongere he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook belangrijk:
Tieneridool Justin Bieber wil in de komedie What Would Kenny Do? spelen. Ashton Kutcher is ook in gesprek over een rol, schrijft de Amerikaanse krant Los Angeles Times.
Alex heeft Laura zelf ten huwelijk gevraagd, zal wel dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef Darklight het volgende:
Weten de tortelduifjes al dat ze gaan trouwen?
Dat ligt niet aan SBS, maar als hun zouden willen trouwen kiezen ze er zelf voor. Daarom denk ik dat de stem een 1 april grap heeft gemaakt..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, meteen. Vind het ook werkelijk belachelijk. Maar ik zie SBS zoiets flikken.
Lees anders het topic eens hier op het forum, heb ik een artikel geplaatst uit telgraaf.nl. Alex had van de stem te horen gekregen dat hij Laura moest vragen... en zij antwoordde ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef Darklight het volgende:
Weten de tortelduifjes al dat ze gaan trouwen?
Formaliteitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Sweet_Lavinia het volgende:[/b]
He niet zo he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Arnie heel SST is toch heel triest
De stem is de redactie, de redactie is SBS. SBS wil kijkers en spektakel kweken; voila.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan SBS, maar als hun zouden willen trouwen kiezen ze er zelf voor. Daarom denk ik dat de stem een 1 april grap heeft gemaakt..
En mensen uit Limburg dus je denkwijze is helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vind ik dom geintje van je sorry, hoorde het en dacht ff hier poste ook hier zitten veel jongere he.
nou weer over naar portugal
ja was een opdracht vroeg ie gelijk toen ie de KVDW uitkwam, maar hij had nog niks gezegd en ja hoor ze zongen al daar komt de bruid hoe ongeloofwaardigquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lees anders het topic eens hier op het forum, heb ik een artikel geplaatst uit telgraaf.nl. Alex had van de stem te horen gekregen dat hij Laura moest vragen... en zij antwoordde ja.
Ja maar dat zou betekenen dat de hele trouwerij een missie is; en dus niet echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De stem is de redactie, de redactie is SBS. SBS wil kijkers en spektakel kweken; voila.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee vind ik dom geintje van je sorry, hoorde het en dacht ff hier poste ook hier zitten veel jongere he.
nou weer over naar portugal
Is het ook. Is geen echt huwelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar dat zou betekenen dat de hele trouwerij een missie is; en dus niet echt?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Zat flip net te zeiken dat hij het benauwd vind daar.
ook triest hahaha reken me zelf als de echte triesteling hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
He niet zo he?![]()
Want wat maakt dat ons?![]()
![]()
huh, nu snap ik et niet meer? Dus laura en alex weten wel dat het niet echt is., maar de andere bewoners denken van wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is het ook. Is geen echt huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |