quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
oh Monique mag der plasje inleveren, en dan klinkt de stem.................
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
Maik komt vanavond met de Blije Doos aanzetten live in de uitzending.
Je ouders zitten vanavond ook op de tribune dus dubbel feest![]()
![]()
![]()
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geledenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
wat een aandacht weer voor die mo ....
ja onzeker he terwijl het een heerlijke meid is van binnen en van buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef scooby-doo het volgende:
Wel jammer dat Sharon maar rond blijft lopen met die klote handdoek
ze had een goeie aan mij gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geleden
WAT. EEN. BITCH.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geleden
zijn broekkies met dat melkmuilsmoeltje,maar jij kickt blijkbaar op de kvdw,ik vind gerard ook niet mooi met dat sliertenhaar,maar wel leuk in doen en laten,al vind ik karim net iets leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Begrijp niet waarom Laura/de dames hier Alex zo leuk vinden. Maar ja ze vinden Justin Bieber en Johnny de Mol ook een lekker ding. Snap dat nooit zo.
indd, een hele eerlijke spontane lieve meid. hoewel ik aafke als ze niet peutert of knijpt in die puisten ook heel lief ben gaan vinden...heel wat beter dan die andere 3 zeikwijven...joanna, monique en gieraquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja onzeker he terwijl het een heerlijke meid is van binnen en van buiten
Als die cam nou niet iets maar naar links gedraaid had gestaan, had niet alleen Mo een knotje gehad.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
zet hem maar klaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgende TT:
[COS #831] Het haar van emo-nique
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ahhhhh karim gaat de krullen zetten![]()
..... Hij is veels te lief voor dat jankwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |