Hij wil zich distantiëren van suck-5.quote:
Dan noem je er ook wel 2 zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Begrijp niet waarom Laura/de dames hier Alex zo leuk vinden. Maar ja ze vinden Justin Bieber en Johnny de Mol ook een lekker ding. Snap dat nooit zo.
da zou zalig zijn!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
oh Monique mag der plasje inleveren, en dan klinkt de stem.................
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
Maik komt vanavond met de Blije Doos aanzetten live in de uitzending.
Je ouders zitten vanavond ook op de tribune dus dubbel feest![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Begrijp niet waarom Laura/de dames hier Alex zo leuk vinden. Maar ja ze vinden Justin Bieber en Johnny de Mol ook een lekker ding. Snap dat nooit zo.
Ik wilde net posten: Gerard, mag ik je kussen ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
gerard ook aan het kussen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Laura heeft een lekker lichaam, jammer van dat vervelende gezicht. die bil
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef elfje87 het volgende:
ik volg stiekem ook al de hele tijd de COSsen zonder zelf commentaar te geven.
Maar vind het echt top! Zo kom ik goed de dagen door op mijn laatste werkloze dagen.
Past net niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef schommelstoel het volgende:
Lekkere bekkies beide
[ afbeelding ]
mag eens tijd worden waar zat je wat heb je gedaan en wat ga je nog doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |