Hij wil zich distantiëren van suck-5.quote:
Dan noem je er ook wel 2 zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Begrijp niet waarom Laura/de dames hier Alex zo leuk vinden. Maar ja ze vinden Justin Bieber en Johnny de Mol ook een lekker ding. Snap dat nooit zo.
da zou zalig zijn!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
oh Monique mag der plasje inleveren, en dan klinkt de stem.................
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
Maik komt vanavond met de Blije Doos aanzetten live in de uitzending.
Je ouders zitten vanavond ook op de tribune dus dubbel feest![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Begrijp niet waarom Laura/de dames hier Alex zo leuk vinden. Maar ja ze vinden Justin Bieber en Johnny de Mol ook een lekker ding. Snap dat nooit zo.
Ik wilde net posten: Gerard, mag ik je kussen ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
gerard ook aan het kussen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Laura heeft een lekker lichaam, jammer van dat vervelende gezicht. die bil
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef elfje87 het volgende:
ik volg stiekem ook al de hele tijd de COSsen zonder zelf commentaar te geven.
Maar vind het echt top! Zo kom ik goed de dagen door op mijn laatste werkloze dagen.
Past net niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef schommelstoel het volgende:
Lekkere bekkies beide
[ afbeelding ]
mag eens tijd worden waar zat je wat heb je gedaan en wat ga je nog doenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag eens tijd worden Ja ik weet het... waar zat je school, thuis, winkel wat heb je gedaan boodschappen en wat ga je nog doenmijn mening uiten over SST at the moment
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
edwin van de sar ook .... stond gister in de krant
EDWIN VAN DE SAR MIST 2 BALLEN
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dacht dat dat Arjan Robben had die had toch een keer bal k*******quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
bij de finale zou hij in z'n mooiste jurk komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Denk, maar weet niet zeker maar denk dat Servio in zijn jurk vanavond in de live uitzending is.......kan ie gelijk Renate van kledingtips voorzien
hij zou in de finale show zn allermooiste jurk aantrekken.....nou,van mij hoeft ut echt niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Denk, maar weet niet zeker maar denk dat Servio in zijn jurk vanavond in de live uitzending is.......kan ie gelijk Renate van kledingtips voorzien
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Roguee het volgende:
Moet je maar es op je leuter kijken! Voor achtergebleven sperma.
Gadverdegadverdamme![]()
![]()
![]()
nee nee Alex, kijk ik doe het nog 1 keer voor, eerst de armpjes naar voren, dan opzij en dan weer sluitquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura geeft zwemles
misschien vanavond in zijn 1 na mooiste jurkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij de finale zou hij in z'n mooiste jurk komen
Want volgende week gewoon de finale ivm tegenvallende kijkcijfersquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien vanavond in zijn 1 na mooiste jurk
maakt niet uit, die oudbewoners zitten er toch alleen als schermvullingquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien vanavond in zijn 1 na mooiste jurk
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
ze mot in een potje pissen, graag dan SL hoor
Hoogbegaafde blaas.quote:
hoe wil je het anders noemen dan ???quote:
Jammer dat Maik er niet is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
ze mot in een potje pissen, graag dan SL hoor
Het werd net gezellig, nu zakt het weer in elkaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Enyma het volgende:
Jippie eMo is erbij, t feest is compleet
ik zei het hequote:
Secret story brengt een huwelijk EN een zwangerschap voort!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zei het he![]()
![]()
![]()
En ze verpest mn uitzicht op Sharonquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het werd net gezellig, nu zakt het weer in elkaar.
SPAM is al 2 x eerder gepostquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zei het he![]()
![]()
![]()
Ik hoor de geluiden wel op de acgtergrond.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef schommelstoel het volgende:
Vinden jullie soms ook zo'n grappig gezicht om Karim te zien lopen, borst vooruit en die lange armen er achter.
Net als een chimpansee die rechtop vooruit loopt
mooi, dan kom ik kramen bij haar maar wel in deze geweldige uitzending he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zei het he![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
SPAM is al 2 x eerder gepost
het is net DGKquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Roguee het volgende:
[..]
Secret story brengt een huwelijk EN een zwangerschap voort!
Klinkt als een dierentuin ja..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik hoor de geluiden wel op de acgtergrond.
Geluid dat je hoort is Joanna die van achter genomen wordt door Maik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik hoor de geluiden wel op de acgtergrond.
straks waren het lammetjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Stability het volgende:
wat een lawaai op de achtergrond..gillende kinderen ofzo?
Druppelsgewijs.quote:
en nu 3 x bijdehandquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
SPAM is al 2 x eerder gepost
ja die gaan kijken bij een dierentuinquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klinkt als een dierentuin ja..
of een klas met schoolkinderen die voorbij komt
Ik moest toen ik het eerder al hoorde meer aan een asiel denken......quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klinkt als een dierentuin ja..
of een klas met schoolkinderen die voorbij komt
Nou, laten ze Mo mee nemen dan, hehequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik moest toen ik het eerder al hoorde meer aan een asiel denken......
Je mag de MAIKE-rol vervullenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel zeggen hè.... klopt m'n naam niet meer....
mag het niet meer poste van meneertje koekepeertje, ben benieuwt of meneertje koekepeertje al bij de Praxis is langs geweest voor zijn drukbelquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef scooby-doo het volgende:
Kan maar zo teverheks. dat Mo zwanger is.
3 weken nu??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu 3 x bijdehand
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu 3 x bijdehand
![]()
![]()
Misschien is dat wel gewoon een geheim,zwanger worden in het huisquote:
dat zal dan helemaal een saaie jankert worden...saaiheid vd vader en janken vd moederquote:
Ga ik wel naar zolder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je mag de MAIKE-rol vervullen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Ga ik wel naar zolder.![]()
Maar ga nu eten.... eetze voor straks allemaal!
of nog een ergere ramp van Pimmetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef scooby-doo het volgende:
Kan maar zo toverheks. dat Mo zwanger is.
3 weken nu??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zal dan helemaal een saaie jankert worden...saaiheid vd vader en janken vd moeder
was haar deur wel open dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Geluid dat je hoort is Joanna die van achter genomen wordt door Maik.
Zijn maandelijkse bijdragen van het UWV zal nog wel niet gestort zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag het niet meer poste van meneertje koekepeertje, ben benieuwt of meneertje koekepeertje al bij de Praxis is langs geweest voor zijn drukbel
We zijn er al aan gewend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wist niet eens dat Sharon een tattoo had.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon een geheim,zwanger worden in het huis
Verklaren wel al die mood swings van Mo.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef scooby-doo het volgende:
Bij Laura heb je geen rontgenfoto nodig.
Kon haar schouderbladen gewoon zo zien.
Nee dat mag je niet zeggen hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zijn maandelijkse bijdragen van het UWV zal nog wel niet gestort zijn.![]()
![]()
hij betaalt zich arm voor belasting aan ons!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet zeggen hehij werkt zich de pleuris voor de mensen die de hele dag maar streamen en op hun luie reet zitten te zitten.
ik zag hem stuiterenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag het niet meer poste van meneertje koekepeertje, ben benieuwt of meneertje koekepeertje al bij de Praxis is langs geweest voor zijn drukbel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet zeggen hehij werkt zich de pleuris voor de mensen die de hele dag maar streamen en op hun luie reet zitten te zitten.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
oh humor ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geledenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
wat een aandacht weer voor die mo ....
ja onzeker he terwijl het een heerlijke meid is van binnen en van buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef scooby-doo het volgende:
Wel jammer dat Sharon maar rond blijft lopen met die klote handdoek
ze had een goeie aan mij gehadquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geleden
WAT. EEN. BITCH.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:23 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja wie niet met haar meeleeft, gaat ze nomineren zei ze uurtje geleden
zijn broekkies met dat melkmuilsmoeltje,maar jij kickt blijkbaar op de kvdw,ik vind gerard ook niet mooi met dat sliertenhaar,maar wel leuk in doen en laten,al vind ik karim net iets leukerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
indd, een hele eerlijke spontane lieve meid. hoewel ik aafke als ze niet peutert of knijpt in die puisten ook heel lief ben gaan vinden...heel wat beter dan die andere 3 zeikwijven...joanna, monique en gieraquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja onzeker he terwijl het een heerlijke meid is van binnen en van buiten
Als die cam nou niet iets maar naar links gedraaid had gestaan, had niet alleen Mo een knotje gehad.quote:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
zet hem maar klaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgende TT:
[COS #831] Het haar van emo-nique
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ahhhhh karim gaat de krullen zetten![]()
..... Hij is veels te lief voor dat jankwijf
Dat er klitten in mogen komen die er alleen afgeknipt kunnen wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.
gisteravond deed ie het samen met gerard ook heel goed bij sharon hoor...ze waren helemaal in hun sasquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.
ja maar wie niet meeleeft gaat ze nomineren zei zequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo krijgt Monique weer lekker alle aandacht terwijl op zo'n laatste dag de aandacht op Aafke en Sharon zou moeten liggen. Heeft ze het toch weer voor elkaar dat kleine 6 jarig peuterhuilkindje met 'r terminale looks.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef schommelstoel het volgende:
Zou een stunt zin als sharon mo nu gewoon een clown gezicht geeft.
Dan valt er nog wat te lachen
pzies ! ze weet de boel goed te manipuleren daar, verwend krengquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo krijgt Monique weer lekker alle aandacht terwijl op zo'n laatste dag de aandacht op Aafke en Sharon zou moeten liggen. Heeft ze het toch weer voor elkaar dat kleine 6 jarig peuterhuilkindje met 'r terminale looks.
En dan Karim de pot verf van gisteren van sharon er bij pakken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef schommelstoel het volgende:
Zou een stunt zin als sharon mo nu gewoon een clown gezicht geeft.
Dan valt er nog wat te lachen
En dan afgeven op flipje die daar mee dreigde ..... Maar als zij het doet is het wel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ja maar wie niet meeleeft gaat ze nomineren zei ze
Ze doet niet anders ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
En dan afgeven op flipje die daar mee dreigde ..... Maar als zij het doet is het wel goed
mijn grootste hobbiequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand goede foto van Mo.
Zijn naast mij vast wel meer mensen die kunnen photoshoppen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Emoclown.
Daar zie ik de grap best wel van in
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Joquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef MaryChey het volgende:
[..]
Ze doet niet anders ....
ze verpakt het misschien anders , maar ze doet het zelfde
`quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef scooby-doo het volgende:
Als ik de reacties zo lees, is Mo duidelijk minder favo dan Jo.
Helaas is ze niet genomineerd.
Ik paint shop lieverquote:
Ja, Jo is nu ook wel erg lekker rustig...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Jo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef scooby-doo het volgende:
Als ik de reacties zo lees, is Mo duidelijk minder favo dan Jo.
Helaas is ze niet genomineerd.
Juistquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Jo
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshopquote:
LOL .... ik kan beiden .... paintshop gaat bij mij alleen wat sneller.quote:
ik ben huisvrouw , dus kan kloppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshop
daarom haat ik paintshop. alles is voorgekauwd, en alle plaatjes die ermee gemaakt zijn haal je er zo uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ik kan beiden .... paintshop gaat bij mij alleen wat sneller.
Klopt .... maar je kan er ook mooie bewerkingen mee maken. Het is gewoon gemakzucht van me dat ik sneller naar paintshop grijp.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshop
tja het is maar net hoe je het bekijkt, ik vind paintshop bewerkingen bijna nooit mooi. het is allemaal standaard voorgekauwd.bijna ieder plaatje is hetzelfde als je psp gebruikt hebt. ik zie het altijd meteen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Klopt .... maar je kan er ook mooie bewerkingen mee maken. Het is gewoon gemakzucht van me dat ik sneller naar paintshop grijp.
Het is zo'n poeppie gisteren bij Sharon, straks kan hij zo beginnen als kapperquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
Wel schattig, Karim met de krultang! Krullen zetten bij Mo.
ook dat dus. photoshop is professioneel. dat is het verschil dan ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Photoshop of paint.
Professioneel of Simpel knip en plakken
Photoshop is wat puurder in het gene dat de gebruiker wil, denk ik.
Paint regelt de boel voor de user.
ja was echt leuk gisteravond toen ze met sharon bezig warenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is zo'n poeppie gisteren bij Sharon, straks kan hij zo beginnen als kapper
Dus dan zou ik Paintshop moeten gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Photoshop of paint.
Professioneel of Simpel knip en plakken
Photoshop is wat puurder in het gene dat de gebruiker wil, denk ik.
Paint regelt de boel voor de user.
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef MaryChey het volgende:
mensen, ik ga eten...
tot vanavond![]()
voor iedereen die nog moet eten....smakelijk eten
haha als je van lekker simpel houdt, zou ik dat doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dan zou ik Paintshop moeten gebruiken?
Mo misschien een sanctie voor volgende week... nominatie dan lig ik in een deuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoorde ik dat secreet eMo nu zeggen dat haar moeder morgen jarig is? Ik zeg; hup, pak je koffer en ga thuis vlaai eten onder het genot van wat beelden waarop je je scheur aan Maaike tentoonstelt! Doet het altijd goed op feesten en partijen
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ja was echt leuk gisteravond toen ze met sharon bezig waren
Eet smakelijk .... en tot latersquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef MaryChey het volgende:
mensen, ik ga eten...
tot vanavond![]()
voor iedereen die nog moet eten....smakelijk eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
ja, en haar make up gisteren was ook goed gedaan, die gerard en karim hahahaha ze gingen echt stervio voorbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .
Wel een beetje de pony van sofia.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .
Dat was 'n inkoppertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
[..]
haha als je van lekker simpel houdt, zou ik dat doen
vanaf volgendeweek gewoon het publiek (kijkers/streamers) laten nominerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo misschien een sanctie voor volgende week... nominatie dan lig ik in een deuk.
nee,die had stervio geknipt, vind ik dus ook echt niet mooi, gerard en karim hadden alleen geverfd en makeup gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wel een beetje de pony van sofia.
vanaf volgende week zit ik erin dan hebben ze tv :pquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
vanaf volgendeweek gewoon het publiek (kijkers/streamers) laten nomineren
En dat voor de eerste keer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, en haar make up gisteren was ook goed gedaan, die gerard en karim hahahaha ze gingen echt stervio voorbij
daarom was het juist ook zo leuk, ze deden gruwelijk hun best ,en met goed resultaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat voor de eerste keer.
Ik las op de twitter van Fenneke dat hij thuis helemaal niet van het tutten is.
als je GERAAAAAAARD maar met rust laat hehequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef SuGaRcAnDy het volgende:
[..]
vanaf volgende week zit ik erin dan hebben ze tv :p
Die had Servio toch zo geknipt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wel een beetje de pony van sofia.
hahaha zal men best doen oke ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
als je GERAAAAAAARD maar met rust laat hehe
ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Faalex: Deze creme ruikt naar 50e. Die gast is echt geobsedeerd door geld.
Hij speelt toch ook in de reclame van UPc, hij maakt appearancesquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Faalex: Deze creme ruikt naar 50e. Die gast is echt geobsedeerd door geld.
en jo natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als laura
geeertje droomt van drukken..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef scooby-doo het volgende:
Moet er niet eens iemand naar Gerard kijken??
Volgens mij leeft ie niet meer.
Als dat zo is zeg ik mn UPC opquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij speelt toch ook in de reclame van UPc, hij maakt appearancesof is hij dat niet?
kvind hem meer krimson...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Sidonia en Lambik weer aan het kleffen.
Yep, ik ben benieuwd hoe het straks moet als die pony weer aangroeit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan zit ik redelijk in de buurt.
Servio en Sofia waren maatjes.
En dat kussen onder de douche. Je ziet gewoon dat het nep is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Stability het volgende:
ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als laura
Super filmpje!quote:
quote:
Heet staal-ex.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Falex verbrand zn vingers aan de krultang
Kneus die vent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
die zal zich wel vaker branden die duffe sukkelquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Shit heb ik gemistquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Heerlijk filmpjequote:
En terecht...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Alex heeft zijn vingers verbrand!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef wieweetwatt het volgende:
allemaal klaar voor het afscheid van Sharon of Aafke?
wel klaar voor het afscheid van joquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
![]()
Joanna mag vetrekken van mij.
Stomme UI heb trouwens
Je mag dat hopen natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
![]()
Joanna mag vetrekken van mij.
Stomme UI heb trouwens
Haha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
wel klaar voor het afscheid van jo
Neen. Jo mag wieberen, terug naar Mamajo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Heeft ze wel recht op en het moet haar ook verteld worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
Zit Joanna niet gewoon in de geheime kamer, zodat ze het haar hebben kunnen vertellen.
Dat haar vriend het heeft uitgemaakt ?
Ik sms je wel. Is het geld meer waard dan stemmen op een bewonerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Haha.
leuke discussie dit.
Ik weet namelijk ckers dat Aafke er uit gaat.
Ik hoor het wel morgen, want ben er vanaaf nie
Haar moeder wou het toch niet hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft ze wel recht op en het moet haar ook verteld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |