Dat er klitten in mogen komen die er alleen afgeknipt kunnen wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.
gisteravond deed ie het samen met gerard ook heel goed bij sharon hoor...ze waren helemaal in hun sasquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Denk ook dat ie aan het knopen is hoor.
ja maar wie niet meeleeft gaat ze nomineren zei zequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo krijgt Monique weer lekker alle aandacht terwijl op zo'n laatste dag de aandacht op Aafke en Sharon zou moeten liggen. Heeft ze het toch weer voor elkaar dat kleine 6 jarig peuterhuilkindje met 'r terminale looks.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef schommelstoel het volgende:
Zou een stunt zin als sharon mo nu gewoon een clown gezicht geeft.
Dan valt er nog wat te lachen
pzies ! ze weet de boel goed te manipuleren daar, verwend krengquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo krijgt Monique weer lekker alle aandacht terwijl op zo'n laatste dag de aandacht op Aafke en Sharon zou moeten liggen. Heeft ze het toch weer voor elkaar dat kleine 6 jarig peuterhuilkindje met 'r terminale looks.
En dan Karim de pot verf van gisteren van sharon er bij pakken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef schommelstoel het volgende:
Zou een stunt zin als sharon mo nu gewoon een clown gezicht geeft.
Dan valt er nog wat te lachen
En dan afgeven op flipje die daar mee dreigde ..... Maar als zij het doet is het wel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ja maar wie niet meeleeft gaat ze nomineren zei ze
Ze doet niet anders ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
En dan afgeven op flipje die daar mee dreigde ..... Maar als zij het doet is het wel goed
mijn grootste hobbiequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand goede foto van Mo.
Zijn naast mij vast wel meer mensen die kunnen photoshoppen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Emoclown.
Daar zie ik de grap best wel van in
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Joquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef MaryChey het volgende:
[..]
Ze doet niet anders ....
ze verpakt het misschien anders , maar ze doet het zelfde
`quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef scooby-doo het volgende:
Als ik de reacties zo lees, is Mo duidelijk minder favo dan Jo.
Helaas is ze niet genomineerd.
Ik paint shop lieverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |