quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu 3 x bijdehand
oh Monique mag der plasje inleveren, en dan klinkt de stem.................
Moniek, gefeliciteerd je bent al 3 weken bezwangert en hebt geen blaas ontsteking, malle meid dat je er bent, je had opgegeven dat je aan de pil was, nou Moniek nogmaals van harte we hebben al naar zolder geblerd dat Beppie inplaats van een sjaal maar babysokjes moet breien.
Maik komt vanavond met de Blije Doos aanzetten live in de uitzending.
Je ouders zitten vanavond ook op de tribune dus dubbel feest![]()
![]()
![]()
Misschien is dat wel gewoon een geheim,zwanger worden in het huisquote:
dat zal dan helemaal een saaie jankert worden...saaiheid vd vader en janken vd moederquote:
Ga ik wel naar zolder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je mag de MAIKE-rol vervullen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Ga ik wel naar zolder.![]()
Maar ga nu eten.... eetze voor straks allemaal!
of nog een ergere ramp van Pimmetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef scooby-doo het volgende:
Kan maar zo toverheks. dat Mo zwanger is.
3 weken nu??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zal dan helemaal een saaie jankert worden...saaiheid vd vader en janken vd moeder
was haar deur wel open dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Geluid dat je hoort is Joanna die van achter genomen wordt door Maik.
Zijn maandelijkse bijdragen van het UWV zal nog wel niet gestort zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag het niet meer poste van meneertje koekepeertje, ben benieuwt of meneertje koekepeertje al bij de Praxis is langs geweest voor zijn drukbel
We zijn er al aan gewend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wist niet eens dat Sharon een tattoo had.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon een geheim,zwanger worden in het huis
Verklaren wel al die mood swings van Mo.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef scooby-doo het volgende:
Bij Laura heb je geen rontgenfoto nodig.
Kon haar schouderbladen gewoon zo zien.
Nee dat mag je niet zeggen hequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Zijn maandelijkse bijdragen van het UWV zal nog wel niet gestort zijn.![]()
![]()
hij betaalt zich arm voor belasting aan ons!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet zeggen hehij werkt zich de pleuris voor de mensen die de hele dag maar streamen en op hun luie reet zitten te zitten.
ik zag hem stuiterenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag het niet meer poste van meneertje koekepeertje, ben benieuwt of meneertje koekepeertje al bij de Praxis is langs geweest voor zijn drukbel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet zeggen hehij werkt zich de pleuris voor de mensen die de hele dag maar streamen en op hun luie reet zitten te zitten.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
oh humor ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem stuiteren
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |