Dankquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef MaryChey het volgende:
mensen, ik ga eten...
tot vanavond![]()
voor iedereen die nog moet eten....smakelijk eten
haha als je van lekker simpel houdt, zou ik dat doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dan zou ik Paintshop moeten gebruiken?
Mo misschien een sanctie voor volgende week... nominatie dan lig ik in een deuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hoorde ik dat secreet eMo nu zeggen dat haar moeder morgen jarig is? Ik zeg; hup, pak je koffer en ga thuis vlaai eten onder het genot van wat beelden waarop je je scheur aan Maaike tentoonstelt! Doet het altijd goed op feesten en partijen
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ja was echt leuk gisteravond toen ze met sharon bezig waren
Eet smakelijk .... en tot latersquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef MaryChey het volgende:
mensen, ik ga eten...
tot vanavond![]()
voor iedereen die nog moet eten....smakelijk eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
ja, en haar make up gisteren was ook goed gedaan, die gerard en karim hahahaha ze gingen echt stervio voorbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .
Wel een beetje de pony van sofia.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zekers en dat haar van Sharon is ook nog goed gelukt .
Dat was 'n inkoppertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
[..]
haha als je van lekker simpel houdt, zou ik dat doen
vanaf volgendeweek gewoon het publiek (kijkers/streamers) laten nominerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo misschien een sanctie voor volgende week... nominatie dan lig ik in een deuk.
nee,die had stervio geknipt, vind ik dus ook echt niet mooi, gerard en karim hadden alleen geverfd en makeup gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wel een beetje de pony van sofia.
vanaf volgende week zit ik erin dan hebben ze tv :pquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
vanaf volgendeweek gewoon het publiek (kijkers/streamers) laten nomineren
En dat voor de eerste keer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, en haar make up gisteren was ook goed gedaan, die gerard en karim hahahaha ze gingen echt stervio voorbij
daarom was het juist ook zo leuk, ze deden gruwelijk hun best ,en met goed resultaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat voor de eerste keer.
Ik las op de twitter van Fenneke dat hij thuis helemaal niet van het tutten is.
als je GERAAAAAAARD maar met rust laat hehequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef SuGaRcAnDy het volgende:
[..]
vanaf volgende week zit ik erin dan hebben ze tv :p
Die had Servio toch zo geknipt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wel een beetje de pony van sofia.
hahaha zal men best doen oke ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
als je GERAAAAAAARD maar met rust laat hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |