Ja, Jo is nu ook wel erg lekker rustig...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Jo
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef scooby-doo het volgende:
Als ik de reacties zo lees, is Mo duidelijk minder favo dan Jo.
Helaas is ze niet genomineerd.
Juistquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
misbaksel .... zie haar op dit moment nog liever gaan dan Jo
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshopquote:
LOL .... ik kan beiden .... paintshop gaat bij mij alleen wat sneller.quote:
ik ben huisvrouw , dus kan kloppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshop
daarom haat ik paintshop. alles is voorgekauwd, en alle plaatjes die ermee gemaakt zijn haal je er zo uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL .... ik kan beiden .... paintshop gaat bij mij alleen wat sneller.
Klopt .... maar je kan er ook mooie bewerkingen mee maken. Het is gewoon gemakzucht van me dat ik sneller naar paintshop grijp.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
paintshop noem ik altijd een huisvrouwen bezigheids programma , sorry , maar dat haalt het niet bij photoshop
tja het is maar net hoe je het bekijkt, ik vind paintshop bewerkingen bijna nooit mooi. het is allemaal standaard voorgekauwd.bijna ieder plaatje is hetzelfde als je psp gebruikt hebt. ik zie het altijd meteen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Klopt .... maar je kan er ook mooie bewerkingen mee maken. Het is gewoon gemakzucht van me dat ik sneller naar paintshop grijp.
Het is zo'n poeppie gisteren bij Sharon, straks kan hij zo beginnen als kapperquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
Wel schattig, Karim met de krultang! Krullen zetten bij Mo.
ook dat dus. photoshop is professioneel. dat is het verschil dan ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Photoshop of paint.
Professioneel of Simpel knip en plakken
Photoshop is wat puurder in het gene dat de gebruiker wil, denk ik.
Paint regelt de boel voor de user.
ja was echt leuk gisteravond toen ze met sharon bezig warenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is zo'n poeppie gisteren bij Sharon, straks kan hij zo beginnen als kapper
Dus dan zou ik Paintshop moeten gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Photoshop of paint.
Professioneel of Simpel knip en plakken
Photoshop is wat puurder in het gene dat de gebruiker wil, denk ik.
Paint regelt de boel voor de user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |