ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Faalex: Deze creme ruikt naar 50e. Die gast is echt geobsedeerd door geld.
Hij speelt toch ook in de reclame van UPc, hij maakt appearancesquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Faalex: Deze creme ruikt naar 50e. Die gast is echt geobsedeerd door geld.
en jo natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als laura
geeertje droomt van drukken..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef scooby-doo het volgende:
Moet er niet eens iemand naar Gerard kijken??
Volgens mij leeft ie niet meer.
Als dat zo is zeg ik mn UPC opquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij speelt toch ook in de reclame van UPc, hij maakt appearancesof is hij dat niet?
kvind hem meer krimson...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Sidonia en Lambik weer aan het kleffen.
Yep, ik ben benieuwd hoe het straks moet als die pony weer aangroeit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dan zit ik redelijk in de buurt.
Servio en Sofia waren maatjes.
En dat kussen onder de douche. Je ziet gewoon dat het nep is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Stability het volgende:
ja ! vieze griezel dat ie is. net zo'n golddigger als laura
Super filmpje!quote:
quote:
Heet staal-ex.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Falex verbrand zn vingers aan de krultang
Kneus die vent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Falex verbrand zn vingers aan de krultang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |