Onderwerpjager....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en als ik een topic open dan komt dat omdat voor mij 10 seconden lijken op 48 uur!! Ik heb verdomme knetterend ADHD, maar daar zie ik geen sms-jes voor gaan naar Radio538, of een dikke vette telemarathon van Giro 555!
Dus fuckit niemand helpt mij en jullie hebben dikke vette hopen pech als je niet op de nummertjes van de cossen let! En de eerste de beste die me topichunter noemt die is mijn speelkameraadje voor de komende weken!!!![]()
![]()
Ohwja en ik vind jullie medeleven ook cholera dus jullie zijn allemaal genomineerd, gekkehuizen!
Ohwja2: Mo is toch wel de leukste bewoonster uit het huis he?
Lol, ik zei ook niet dat hij het goed doet maar ik heb Alex, Lau, Maik en Mo en nog niet op een fout kunnen betrappen buiten de opdrachten om.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Oke, maar het is nu niet zo dat ie echt iets probeert, hij wil deo onder zn armen spuiten, gevolg > armen onder scheerschuim, hij wil uit verveling een krultang pakken, gevolg > klauwen verbrand, nu kan ie met zn hotelschool niet eens een broek strijken
kan die niet achter een spoiler??quote:
Hahahah ik zou bijna hè... gaan topic huntenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar die is alweer dicht ook hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahahah ik zou bijna hè... gaan topic hunten
Hij mag ook wel een minpuntje hebben toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus ook. Valt me tegen van Geer.
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hij zou morgen pas weer terugkomen ..... dan kan ze nog net die 24 uur aanvragen en pleitte wezen.
Komt natuurlijk bij de uitzending, dat moment verpesten ze niet aan alleen de streamer....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe is het met de vrijgezellendag van Alex en Laura gegaan vandaag?
Klopt helemaal bloemetje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
We have a winner!quote:
dat is wellicht wat IK zou willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee toch, er stond volgens mij tot vrijdag, dus zou ie vandaag terug komen, er stond toch niet tot en mét?
Dat is waar. Hij brengt iig genoeg gezelligheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij mag ook wel een minpuntje hebben toch?
miljonairs hebben daar normaal gesproken ook personeel voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar het SLOPEN van deze paling.
Fijn! Flugeltje offert zich op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
We have a winner!![]()
Wij zijn de komende weken dikke buddy's op Hyves ( je zult het maar hebben) feestboek, FOK! en twitter!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |