En ondertussen wel op twitter zetten dat het WEL verteld gaat worden ALS joanna blijft. Chantage ... manupilerende &^&&^%Buddy is utquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haar moeder wou het toch niet hebben?
indd ! meneertje snapt het nog steeds nietquote:
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aanquote:
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
Klopt, behalve in de COS, daar blijft de eerste open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
die regel geldt niet voor de COS'enquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
LAatste POster ...in principe maakt de lapo dus een nieuw deel aan
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die regel geldt niet voor de COS'en
Gister ook al...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap niet waarom mensen kicken op het openen van een topic.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Gister ook al...
Gelijk 4 COS geopend.
Jammer dat gehaast
Niet meer reagerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar gaan we weer....pfffffffffffffffffffffffffff
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
Zoveel informatie hoeven we niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Pffff denk je naar huis te kunnen om lekker te gaan streamen, krijg je nog een kutklusje tussendoor.
Gelukkig is er een CAPSfile!
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
wel jammer, je krijgt op deze manier topic racers die allemaal maar een nieuw topic willen aanmaken
heel simpel: druk 1 x f5 als topic vol is, en druk op de button open nieuw deel...daarna ff nieuwe topictitel verzinnen en nummering aanpassen...een kind kan de was doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe je een topic opent
Ok. Veel plezier in:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou waar maak je je dan nu druk om. Je spreekt jezelf nu tegen en ik zit je 'ech nie te jennuh man'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Al die aandacht voor terminale monique. Ik mag zo hopen dat op de een of andere manier vanavond besloten wordt in de live uitzending dat Joanna terug mag en Maik niet en dat Monique dan live tegen de vlakte gaat. Teeeh tuuuuh teeeeh tuuuuh.
Hmm, ik weet niet of je dat in alle gevallen kunt maken maar in dit geval ben ik het met je eens. Die relatie was toch al op sterven na dood, als er echter iets (medisch oid) met familie of andere naasten aan de hand is dan denk ik dat daar wel wat van bekend gemaakt mag worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef mspoez het volgende:
Ik vind niet dat Jo hoeft te weten dat Dennis het heeft uitgemaakt; ze heeft getekend voor deelname aan een spel waarbij geen info uit de buitenwereld binnenkomt, en aarbij, ze kan sowieso al niet nomaal reageren, laat staan als ze dit te horen krijgt met een camera op haar hoofd. Nee hoor, als ze eruit gaat is vroeg genoeg. Hopelijk is dat vanavond...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zoveel informatie hoeven we niet hoor![]()
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar als het druk is, spreek voor mezelf, heb ik het soms niet door dat ik de LAPO heb.
En dan is het toch handig als een ander opent.
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje lief als Joanna toch blijft vanavond?
Fijne avond ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef trollie67 het volgende:
Word met het minuut belachelijker,en nu wel allemaal,ga mijn tijd lekker besteden aan koken,mijn diertjes en lief die zo naar huis komt,ze zijn nu allemaal in de calimero stdmming,fijnd live toegewenst allemaal
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over wie nu wel/niet een topic mag openen. Wie als eerste opent heeft 'm, boeiend zeg.... Rest van de discussie mag wat mij betreft naar FB, is verdorie vrijwel elk topic hetzelfde verhaal...
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zittenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap iets niet, ze krijgen tijdschriften, daar staat toch vast wel iets in over japan.
Niet huilen .... we hebben aan MO genoegquote:
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
de stem beslist dus dan leg ik mij daar bij neer he
Dan hebben de modjes wat te doen... Niet ons probleemquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt, vind je het gek dat erover geklaagd wordt.
kom op zeg, jij wacht een uur met naar bed gaan om een topic te kunnen starten. en bij die van net zat je ook de replies af te tellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.
Moet je sneller zijn dan meneertje, die schijnt hier de OP-god te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Ik wil ook een topic openen.
Mag ik straks??
Ga maar weer hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wil
Te laat (of eigenlijk te vroeg, aan het nummertje te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok. Veel plezier in:
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijven
Ah oke, ze krijgen dus geen nieuw?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
die tijdschriften hebben ze al zolang ze in dat huis zitten
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ieder deel er 20 topics worden aangemaakt.
ik wil nooit een topic openen... ik post niet meer na 295....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Mag ik straks??
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijvenquote:
Wil je niet zo blij doen aub?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Te laat (of eigenlijk te vroeg, aan het nummertje te zien![]()
![]()
Geouwehoer gaat ook nergus overquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik wil nooit een topic openen... ik post niet meer na 295....
Einde discussie!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder was![]()
Klaar dus!
Als bij een live uitzending iedereen 20 minuten zit te wachten op de lapo is het ook grondig kudt!
Einde discussie dan maar?
Ohwja, Flugel = stom
Dat dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef angeljacky het volgende:
Belachelijk die ....... Mo![]()
nu ineens zeggen tegen Sharon : zie je wel dat ik mijn best doe, dit omdat een uur geleden Sharon haar weer ff had gezegd dat ze zich niet zo moest voelen.
Geeft ze Flip ook nog ff de schuld dat hij de hele dag maar hangt ( doet hij ook wel hoor, maar zij hebt dat dus ook gedaan)
Ze is zo vies bezig nu ze weet dat de live er aan komt en in haar ogen niet anders kan dat Maik dat terug is, ze wordt ineens weer hyper.
EN ze is bang dat ze genomineerd wordt maandag, ik vind haar meer een rat dan Jo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de gebruikers, je kan aan het nummer van het topic prima zien welke eerder was![]()
Klaar dus!
Als bij een live uitzending iedereen 20 minuten zit te wachten op de lapo is het ook grondig kudt!
Einde discussie dan maar?
Ohwja, Flugel = stom
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo laat zich idd goed kennen.
Ik hoop dat meerdere bewoners dit zien.
Zou er maandag een nominatie inzitten?
wat zijn we mild he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mocht ze weggaan, dan leg ik me er ook bij neer.... Het is wat Nederland dan wil
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerdsquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[COS #832] Waar we ruim op tijd zijn en deze open moet blijven
Nu ben je net zo'n loser als Alex
Mo lacht weer een beetje, wordt wel anders als Maik echt weg moet.
Daar ben ik niet bang niet voor. Handelden ze er maar eindelijk eens naar, stelletje lamlendige gezelligheidschickies...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo laat zich idd goed kennen.
Ik hoop dat meerdere bewoners dit zien.
Zou er maandag een nominatie inzitten?
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef scooby-doo het volgende:
Mag ik straks??
Nee, volgens mij had Gerard er een paar bij zichquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah oke, ze krijgen dus geen nieuw?
JA INDERDAAD EN HET WORDT OOK TIJD DAT ZE WEER IS MOGEN DRUKKEN WEET IEMAND DIT?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?
Waarom zou hij? Meneertje doet immers al alsof het hier ONZ is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik HAD er al eentje geopend, 1 seconde na deze. Die werd gesloten en kreeg meneertje over me heen dus maakte 832 alvast open; geen gezeik zodadelijk. Voor de zeikerds
Okquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850
Hoeft niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier eens rond Onzin voor je leven!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Meneertje doet immers al alsof het hier ONZ is.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Hoeft niet...
Gezien de onzinnige discussie hierboven, durf ik niet meer.
![]()
En ze dan allemaal laten beginnen met 'Waar'quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zou alvast de cossen openen tot en met 850
Je capslocks staat aan, ik ben niet doofquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BINNEN 10 FUCKING SECONDEN IS EEN ANDER VERHAAL.
Nee, krijgen ze op de dag zelf te horen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen weer op iedereen mag stemmen dan zou het kunnen ja. Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |